Wedstrijd doelen mennen 2021

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Jolliej
Berichten: 3371
Geregistreerd: 24-09-09
Woonplaats: Firdgum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-21 23:05

Gezien we de rest van het jaar geen wedstrijden meer kunnen... jammer eigenlijk, want opzich ging het wel lekker..

Jolliej schreef:
Ik wil Beertje en Indy in de vaardigheid M starten. Djingo vind vaardigheid niet zo, dus in principe M startgerechtigd, maar zou het geen probleem vinden als dat niet lukt.

Wat betreft dressuur ben ik net voor het eerst M gestart met Beertje, hoop gewoon nog een paar puntjes te halen. Niks spannends. Met Djingo hoop ik L te starten en Indy L startgerechtigd.

Dubbelspan met Beertje en Djingo hoop ik gewoon lekker nog wat puntjes in de B dressuur en L vaardigheid te halen. Niet persee uitstarten. Maar ga met hen wel een marathonnetje proberen en een keer mendurance starten. Beide al gepland kn september!

En met Beertje en Indy wil ik graag een keer nog steeds starten in tandem!


Klasse m vaardigheid voor zowel Beertje als Indy gehaald. Djingo nog steeds lekker bezig, maar helaas niet startgerechtigd. Had anders vanavond vaardigheid gehad, wie weet haha.
Beertje heb ik toch 2 winst in het m en daar ben ik erg trots op, omdat we het beide nog moeilijk vinden. Hij staat natuurlijk nu al 3 maanden op rust en ga hem in januari weer een beetje longeren. En Indy en Djingo beide in de klasse L gestart en dat gaat wel lekker. Met Djingo even een dip, maar klimmen we met veel hulp van me instructeur nu best goed uit.
Beertje en Djingo samen hebben lekkere punten gehaald in de dressuur en vaardigheid. Met de laatste zelfs op de hippiade mogen starten. Dus echt super.
Helaas geen tandem. Had wel een wedstrijd gepland staan, maar helaas moest Beertje op rust. Daardoor wel Indy en Djingo samen gestart, dat had ik anders waarschijnlijk niet gedaan. En die lopen echt super tof samen. Had geen doel met ze, maar gaat hartstikke goed hihi.

Dus ondanks dat we met corona zitten etc heb ik een toch een lekker wedstrijdjaar gehad!!

Djingo dr M+14 - v M+18 ~ Indy dr Z+5 - v ZZ+1
Indy & Djingo dubbelspan dr L+10 v M+6


Spaikey
Berichten: 1307
Geregistreerd: 19-01-04

Re: Wedstrijd doelen mennen 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 09:39

Hier doel ook gehaald was M dressuur starten resultaat na 3 starts M+9.
Nieuw doel voor 2022, eind zomer Z starten

Mennen Dressuur
Orlando B+28 L+25 M+13 Z+11 districtkampioen afdeling Zuid in de klasse Z en reserve kampioen hippiade 2022!Vaardigheid L+3 Neva B+2

Ladygiroc
Berichten: 5077
Geregistreerd: 08-02-07

Re: Wedstrijd doelen mennen 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 13:18

Hier doel niet gehaald, wilde M stargerechtigd zijn. Moet nog L starten maar voorlopig is de 1e wedstrijd alweer afgelast.

Hopelijk komt de KNHS met online starten als de lockdown verlengd gaat worden.

insta Fenna.Ivy
Fenna ZZ+2
Ivy

[b]† Spekkie

Jolliej
Berichten: 3371
Geregistreerd: 24-09-09
Woonplaats: Firdgum

Re: Wedstrijd doelen mennen 2021

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-12-21 18:12

Ja ik hoop idd ook een beetje op het online gebeuren dan weer. Het is niet hetzelfde, maar toch ook wel een soort meting.

Djingo dr M+14 - v M+18 ~ Indy dr Z+5 - v ZZ+1
Indy & Djingo dubbelspan dr L+10 v M+6

Spaikey
Berichten: 1307
Geregistreerd: 19-01-04

Re: Wedstrijd doelen mennen 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 22:12

Online doe ik niet heb niet de juiste afmetingen en tot nu toe gaat het al snel genoeg met de punten.

Mennen Dressuur
Orlando B+28 L+25 M+13 Z+11 districtkampioen afdeling Zuid in de klasse Z en reserve kampioen hippiade 2022!Vaardigheid L+3 Neva B+2

owens-mama
Berichten: 1049
Geregistreerd: 13-01-09

Re: Wedstrijd doelen mennen 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 12:01

Mijn doel is ook gehaald voor dit jaar, ik wilde hem starten. En een winstpunt in de dressuur halen. En een keer vaardigheid starten. Ik heb nu 6 winstpunten in de dressuur en 4 in de vaardigheid.

Beleef elke dag met een lach

Dennis
Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 12:27

Citaat:
Doelen voor dit jaar zijn:
Ebje: M dressuur starten eind van het jaar (we mogen inmiddels over) en Z vaardigheid startgerechtigd worden.
Deedee: ons selecteren voor de Hippiade in het ZZ (onze eerste punten hebben we gereden!) en de M vaardigheid uit rijden.
En het 2span: M startgerechtigd worden, in de dressuur en vaardigheid.

Deedee is drachtig voor volgend jaar, dus de zomer rijden we nog lekker door, en dan zien we in het najaar wel hoe lang ze er lol in houd. Voor nu ligt dus de aandacht op Deedee en het 2span. Van de winter word dat Ebje enkelspan.


Ebje haar M debuut hebben we naar het eind van het indoor seizoen geschoven, nog even stabieler worden. Vaardigheid bijna niet gereden, dus nog niet Z startgerechtig. Ze is wel Prestatie geworden bij het stamboek dit jaar na een goede ABOP!
Deedee: District fijn gereden, helaas niet door naar de hippiade. Wel Z vaardigheid gestart!
2span: We mogen zowel dressuur als vaardigheid M, dus doel behaald.

Doelen voor 2022:
Ebje: Z startgerechtigd worden, in de dressuur en vaardigheid.
Deedee: lekker op pakken na haar dracht en punten in de Z vaardigheid rijden.
2span: zomerseizoen weer L starten en dan volgend indoor seizoen door naar de M dressuur. En in de vaardigheid de L uit rijden, misschien eens M starten maar het hangt er een beetje van af hoe veel we kunnen starten.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Poldermenner
Berichten: 101
Geregistreerd: 01-01-20

Re: Wedstrijd doelen mennen 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 16:32

Ik heb maar besloten om een stap terug te doen en ook de onderlinge wedstrijden niet mee te rijden. Mijn paard bouwt snel spanning op en kan die spanning niet los laten dus daar gaan we eerst nog maar verder mee bezig.

Ik wens jullie allemaal veel succes in 2022 en lees weer stilletjes mee


Jolliej
Berichten: 3371
Geregistreerd: 24-09-09
Woonplaats: Firdgum

Re: Wedstrijd doelen mennen 2021

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-12-21 16:22

Iedereen een fijne jaarwisseling en alle goeds voor in 2022!!

Djingo dr M+14 - v M+18 ~ Indy dr Z+5 - v ZZ+1
Indy & Djingo dubbelspan dr L+10 v M+6

Spaikey
Berichten: 1307
Geregistreerd: 19-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-22 16:16

Het is rustig hier...Of heb ik een nieuw topic gemist??

Ik vraag mij af hoe doen jullie dat qua training, 4.5 dag werken, paarden aam huis en 2 aanspanningen trainen

Mennen Dressuur
Orlando B+28 L+25 M+13 Z+11 districtkampioen afdeling Zuid in de klasse Z en reserve kampioen hippiade 2022!Vaardigheid L+3 Neva B+2

Gem
Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 00:20

Spaikey schreef:
Het is rustig hier...Of heb ik een nieuw topic gemist??

Ik vraag mij af hoe doen jullie dat qua training, 4.5 dag werken, paarden aam huis en 2 aanspanningen trainen

Apart topic voor openen?

:)F Erkend Control Freak :)F !!

"Arguing with a Narcissist is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you"

Spaikey
Berichten: 1307
Geregistreerd: 19-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 11:07

@gem goed idee zover had ik nog niet nagedacht :)*

Mennen Dressuur
Orlando B+28 L+25 M+13 Z+11 districtkampioen afdeling Zuid in de klasse Z en reserve kampioen hippiade 2022!Vaardigheid L+3 Neva B+2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 bezoekers