Warm blijven tijdens het mennen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Cowgirl
Berichten: 23737
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Re: Warm blijven tijdens het mennen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 14:06

Is de diepvries kleding ook waterdicht? Dat kon ik niet erbij lezen namelijk. Kijk anders even bij de werkjassen van Blacklader...die zijn zo te lezen wel water en winddicht.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.


chamion
Huisheks
Berichten: 3662
Geregistreerd: 22-03-07
Woonplaats: Tussen bos, heide en stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 21:19

Cowgirl schreef:
Is de diepvries kleding ook waterdicht? Dat kon ik niet erbij lezen namelijk. Kijk anders even bij de werkjassen van Blacklader...die zijn zo te lezen wel water en winddicht.


Diepvries is voor tijdens het lesgeven. We hebben 4 banen, waarvan 2 overdekt. Daarnaast hebben we 2 lesplanningen > ik wordt niet nat tijdens het lesgeven. Dus dat is voor mij van minder belang. Maar je kan het vragen aan de site zelf ;) die zullen er meer zicht op hebben.

Voor op de wagen wil ik vooral warme kleding en daaroverheen heb ik meestal regenjas aan en een waterdichte deken voor over mijn benen.

Doel voor 2024, meer dan 350 km afleggen met Baila en de menwagen door bos en over heide.
Tussenstand: midden feb, 54 km

MelanieB
Berichten: 25868
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Lathum (GLD)

Re: Warm blijven tijdens het mennen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 10:41

Geen idee wat de diepvries kleding exact is :)) maar de winter overall van die website waarvan ik de link ook had gepost is water en winddicht.
Ding is erg eh warm want dik gevoerd dus gegarandeerd warm lichaam op de bok of met lesgeven.
En er blijven geen haren ed aan hangen; dus ook ideaal met scheren :))

www.MelanievandeBunt.com Mensport Instructie en Africhting
Internationaal 2 span ponymenner
Individueel Zilver en team Zilver WK Kisbér 2019 | Team Goud WK Haras du Pin 2021 | Individueel Zilver en team Goud WK Oirschot 2023


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 17 bezoekers