Menvereniging omgeving Leeuwarden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bente_super
Berichten: 1
Geregistreerd: 12-06-19

Menvereniging omgeving Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-19 21:29

Hoi,

Op dit moment studeer ik in Wageningen en ben ik hier bij de menvereniging mijn menbewijs aan het halen. Nu ga ik alleen volgend jaar in Leeuwarden studeren en zal ik dus niet bij deze vereniging kunnen blijven mennen, wat ik erg jammer vind. Nu heb ik al een paar keer goed gezocht naar menvereniging in de buurt van Leeuwarden (moet met de fiets bereikbaar zijn voorlopig), maar ik heb niks kunnen vinden. Dit kan ik me haast niet voorstellen aangezien het toch wel de provincie is van het Friese paard :P .
Mijn vraag is nu of iemand toch wel een plek weet waar een menvereniging zit of waar ik alsnog verder kan met mennen.

Groetjes,
Bente

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 22:12

Heb je al eens bij de knhs site gekeken waar er wedstrijden worden georganiseerd? Vaak is er ook les op de locatie waar de wedstrijd wordt georganiseerd.

Wij zijn de laatste tijd toch best vaak op wedstrijd geweest in Friesland, dus ze zijn er wel. Alleen is mijn topografische kennis echt flut en weet ik even niet of ze op fietsafstand van Leeuwarden zijn.

Fenny

Berichten: 1981
Geregistreerd: 21-10-03
Woonplaats: Waskemeer

Re: Menvereniging omgeving Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 23:15

PSV Trynwâlden heeft een menvereniging en geeft ook me lessen. Kan alleen niet uit je verhaal opmerken of je wel/geen eigen paard hebt. Je kunt hier alleen lessen met een eigen paard, maar misschien is er binnen de vereniging ook wel iemand die een paard/pony voor je beschikbaar hebt.
Www.psv-trynwalden.nl