Dressuur en vaardigheid 2019

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 11:41

F_inley schreef:
Even een vraagje over de hippiade krijg je daar een nummer voor op je wagen zoals op het distric of hoe gaat dan? Ik heb namelijk geen spannummer op mijn wagen staan

Ja je krijgt een nummer

F_inley

Berichten: 6400
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Hellevoetsluis

Re: Dressuur en vaardigheid 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 12:37

Oké top dankjewel!

Dennis

Berichten: 31466
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Re: Dressuur en vaardigheid 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 13:48

Afgelopen zondag heb ik finale van de pin en ga competitie in Noord-Holland gereden. Pony's liepen echt super! Ebje begint al beter mee te komen en doet zo haar best. We zijn er nog lang niet en ze zijn zo verschillend, dus het zal nooit het span worden wat ik met Roos en Deedee had, maar ik ben blij met ze!
In de vaardigheid hebben we ook onze eerste winstpunten gereden!
In de dressuur zijn we ook kampioen meerspannen geworden, geen verrassing aangezien ik weer alleen over gebleven was. Zonde, maar het is niet anders. Punten kwamen ook aardig in de buurt bij de prijzen van de B/L enkelspan, dus kan het een beetje goed praten :p .

Van de winter bij de Noorderkoggencup ook maar mee doen met het span, daar voegen ze de enkel en meerspannen samen dus kan ik me wel met andere spannen meten.

En as zaterdag hippade! Ik ben heel benieuwd hoe dat zal gaan, ik had al nooit verwacht daar te mogen rijden met het span.

kiddokids

Berichten: 3084
Geregistreerd: 01-03-11
Woonplaats: zuid-holland

Re: Dressuur en vaardigheid 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-19 18:54

Gaat er iemand vanavond al parcours lopen zou die gene misschien foto willen maken van de tekening
Bvd

kiddokids

Berichten: 3084
Geregistreerd: 01-03-11
Woonplaats: zuid-holland

Re: Dressuur en vaardigheid 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-19 18:56

Sorry staan al online zie ik

janouk
Blogger

Berichten: 17865
Geregistreerd: 18-04-06

Re: Dressuur en vaardigheid 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-19 19:49

Afbeelding

Ring a

janouk
Blogger

Berichten: 17865
Geregistreerd: 18-04-06

Re: Dressuur en vaardigheid 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-19 20:00


Sharani
Berichten: 4671
Geregistreerd: 23-03-07
Woonplaats: Fryslân

Re: Dressuur en vaardigheid 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-19 05:12

Gaap :O , hier is de wekker al gegaan. Over een half uurtje onderweg naar Ermelo, niet als deelnemer maar als vrijwilliger. Succes iedereen vandaag!

F_inley

Berichten: 6400
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Hellevoetsluis

Re: Dressuur en vaardigheid 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-19 05:44

Iedereen succes en veel plezier vandaag vandaag!

janouk
Blogger

Berichten: 17865
Geregistreerd: 18-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-19 05:55

Sharani schreef:
Gaap :O , hier is de wekker al gegaan. Over een half uurtje onderweg naar Ermelo, niet als deelnemer maar als vrijwilliger. Succes iedereen vandaag!


Stoer, want zonder vrijwilligers geen kampioenschap. We hebben net ontbeten, paarden hebben eten. Zo vertrekken we naar Ermelo.

Veel succes en plezier allemaal.

Dennis

Berichten: 31466
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Re: Dressuur en vaardigheid 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-19 06:18

Ik ga met een paar minuutjes pony's pakken en op pad. Eerst de andere beestjes ff verzorgen.

janouk
Blogger

Berichten: 17865
Geregistreerd: 18-04-06

Re: Dressuur en vaardigheid 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 07:39

Verslag 1e hippiade voor Aladdin deed het boven verwachting. Het is pas zijn 7e wedstrijd in het mennen en hij moet nog zoveel leren. Er was zoveel te zien en horen.
Hahah hij was mega snel. Veel combinaties kregen strafpunten voor tijdsoverschrijding.
Maar Aladdin en Paul had de lange lijnen genomen in het parcours, om vooral de wagen te laten rollen en hem vertrouwen te geven. En een weigering op de blauwe poort leidde tot een extra volte. En nog waren ze 15 seconden binnen de tijd binnen hahaha helaas sneuvelde er onderweg ook nog 2 balletjes en sprong hij over 1 hindernis heen

Heel tevreden voor het niveau wat hij nu heeft ( pas sinds maart voor de wagen) Maar niet genoeg nog voor de barrage klasse M vaardigheid.

Daarna rondje hei gedaan. Ook heeeeel spannend alleen op pad, maar hij kreeg onderweg steeds meer ontspanning. Dus hele fijne goede dag.

Weer was top, organisatie was top.
Twee clubgenoten kampioen

F_inley

Berichten: 6400
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Hellevoetsluis

Re: Dressuur en vaardigheid 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 08:56

Wat een ervaring gisteren heb echt van elke seconden genoten geen ballen helaas wel wat tijd maar voor het eerst heel het parcours gedaan in een aardige galop. Voor zijn 3de Z wedstrijd en 3de grote wedstrijd deed hij het super zeker als je bedenkt dat thuis alles eng is _O-
Rondje hei was fantastische hebben een rondje gereden en hij was nog lang niet moe en wilde heerlijk galopperen over de hei :D

Dennis

Berichten: 31466
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 09:50

Hier ook na genieten van een super dag gister.
Vorige week op wedstrijd en donderdag in de training waren ze fijner, maar ondanks dat was ik zeker niet ontevreden.
Eerst kwam de uitslag van de 1e ring, 6e plaats zonder winst. Plaatsing prima tevreden mee, en onze eerste proef zonder winst. Een van de jury's vond mijn pony's onder aan bij geschiktheid van de aanspanning niet genoeg bij elkaar passen :') , als je 2 totaal verschillende pony's rij omdat je niets anders heb kan dat gebeuren :)) .
2e ring 3e plaats! Met 2 winstpunten. Wauw, dat met zo'n groen span op de hippiade!
Samen was dit zelfs goed voor een 4e prijs!!!! Goed voor het hoogtepunt van de dag, met een mooi groot lint een rondje rijden in de hoofdring!
Afbeelding

Ik ben zo trots op de dames! En ook blij en dankbaar dat Roos mij dit heeft achter gelaten. Wat is er mooier dan met pony's die je zelf op de wereld heb mogen helpen beide afkomend van je fijnste merrie op de hippiade te mogen rijden?

Fotografie91

Berichten: 2447
Geregistreerd: 24-11-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 10:03

Voor mij was het een verrassing dat ik überhaupt mocht starten gisteren! Op woensdag avond kreeg ik te horen dat we toch mochten!
Uiteraard de training er niet gericht op gehad dus al vooral heel erg tevreden dat we in de 1ste proef 3de stonden! Bij 1 jury zelfs bovenaan!! *\o/*
Voor we gingen starten werd ik nog na de jury geroepen de coupons waren door de war .. nou gelukkig kwamen ze daar op tijd achter!
2de proef had ik een coupon die totaal niet klopte bij mijn proef.
Volgende keer dus maar gewoon altijd melden :+
Kon helaas niks voor me gedaan worden bij het secretariaat.
Maar toch zeer tevreden met hoe we hebben kunnen rijden! ;)

Sharani
Berichten: 4671
Geregistreerd: 23-03-07
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 10:49

Ik heb gisteren ook een leuke en leerzame dag gehad als vrijwilliger. Eerst parcourshulp in ring B, dus kon mooi de sulky klasse zien. Erg mooi om te zien dat de kampioen een ZZ combinatie was omdat vaak de prijzen naar de L deelnemers gaan.
Na de pauze in de A ring gestaan, mooie ritten gezien.

Gefeliciteerd alle prijswinnaars!

kiddokids

Berichten: 3084
Geregistreerd: 01-03-11
Woonplaats: zuid-holland

Re: Dressuur en vaardigheid 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 22:39

Lekker dan fotografie pff en dan elke keer werd er omgeroepen je mag meteen starten bij binnenkomst zo zie je voortaan wel doen.

@janouk best snel idd ik had ook extra volte
buiten en was buiten de tijd maar goed lekker km’s maken en weer ervaring rijker, onze tut is ook nog niet zo veel gewend vind al stoer en eer dat jullie al zo ver komen.

@f_inley best knap
Dan in drie wedstrijden, bij mij echt in al me wedstrijden. 1x foutloos haha

Sharani, super vrijwilliger te zijn, leerzaam en droog vorige jaar echt bal weer.


Nou mijn NK Haha moet er wel om lachen eerste proef 5 vd 12 de en me tweede proef denk 12 de, altijd te weinig impuls en nu te loperig echt schiet mij maar in de feest verlichting hahah, Z afgesloten nu en ga ZZ starten
Wel een hele mooie stoere foto.



Afbeelding

Sunshinedaan

Berichten: 641
Geregistreerd: 05-11-16
Woonplaats: Roosendaal

Re: Dressuur en vaardigheid 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 13:58

Leuk om te lezen hoe jullie het hebben ervaren.

Voor mij was het de eerste keer (ik rij pas sinds februari dit jaar wedstrijden), mijn 3e wedstrijd in de M vaardigheid en met de kleinste pony in mijn klasse :+
De verwachtingen waren nul, gewoon genieten En daarna lekker buitenritje op de hei.

Tot mijn eigen verbazing wel binnen de tijd, wel 1 bal, door mijn eigen stomme stuurfout.

Al met al echt genoten van deze ervaring (En de prachtige omgeving) En heb er een mooie actiefoto van voor aan de muur <3

Afbeelding

janouk
Blogger

Berichten: 17865
Geregistreerd: 18-04-06

Re: Dressuur en vaardigheid 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 19:05

Supertrots op Melanieb en haar top team *\o/* *\o/* *\o/*
Zilver op WK pony Mennen

_Margarita_

Berichten: 2332
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-19 03:03

Afbeelding

Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-20 17:13

was er alweer een nieuw topic van 2020? kan hem zo snel niet vinden

Dennis

Berichten: 31466
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Re: Dressuur en vaardigheid 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-20 17:16

Volgens mij alleen een doelen topic.

janouk
Blogger

Berichten: 17865
Geregistreerd: 18-04-06

Re: Dressuur en vaardigheid 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-20 20:31