Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Telpeva schreef:Doe je ook wel eens je boodschappen thuis laten bezorgen waardoor je aan de deur met je bankpas moet betalen, zo ben ik de mijne een keer kwijt geraakt, toen vond ik hem in de keuken op het aanrecht. Gewoon vol in zicht, maar zo'n onlogische plek dat ik er geen moment naar had gekeken.
rien10 schreef:Oh, de broodtrommel, die hoort er nog bij.
@Telpeva, ben jij familie van mijn man? :D
rien10 schreef:Op je bureau onder/tussen een stapel papieren. In het postbakje/gooi-er-maar-in-bakje aka de fruitmand :D .
Bij de wasmachine. In je auto dashboard kastje, of naast de bestuurders stoel en onmogelijk om te pakken :D
In een vakje -wat je nooooit gebruikt- van je tas. Voering van je jas (zak gescheurd, pas weggezakt). In de koelkast. In de boodschappentas. In de voorraadkast bij de boodschappen. Naast/onder/achtrer de PC. In de laptop (die dichtgeklapt zit).
Toch wel in je portemonnee.
Onder je bureau.
Hier in huis wordt er gezegd "Iets is pas echt kwijt als mama (ik dus) het niet meer kan vinden".
Succes!!
Telpeva schreef:Als hij het ook voor elkaar krijgt om een telefoon kwijt te zijn tijdens een telefoongesprek dan hou ik het voor mogelijk :')
En dan ook vrienden hebben aan de andere kant van de telefoon die allemaal plekken in huis gaan noemen, ipv zeggen check even in je hand
Gebruikers op dit forum: __Leonie, agesus, Bo_Y, C_estmoi, ClaudeBot, Druif_01, E_C, friezenfan2, limilou, luuntje, nikolletje, opisop_shop, Sintara, unofficial79, Wilkje, YandexBot en 69 bezoekers