Moderators: Giolli, Hanmar, Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Dani, Polly
Urielle schreef:Dat ik m'n kind dwong om iets echt even te proeven... Hij was er hartstikke allergisch voor en we konden zo door naar de HAP.
verootjoo schreef:De dag voor een studiedag door een Parro-bericht van school erachter komen dat ze dus vrij zijn.
Terwijl ik allerlei andere dingen gepland had staan -O-
Vergeten dat het blijkbaar normaal is dat je op de laatste dag van het schooljaar de juf overlaadt met cadeaus.
Maar goed, een tekening was zo gemaakt.
Ik heb nog ontelbaar loedermoedermomenten. Maar mijn geheugen is niet best, hersens eruit geperst met de bevallingen :')
gerlienke schreef:verootjoo schreef:De dag voor een studiedag door een Parro-bericht van school erachter komen dat ze dus vrij zijn.
Terwijl ik allerlei andere dingen gepland had staan -O-
Vergeten dat het blijkbaar normaal is dat je op de laatste dag van het schooljaar de juf overlaadt met cadeaus.
Maar goed, een tekening was zo gemaakt.
Ik heb nog ontelbaar loedermoedermomenten. Maar mijn geheugen is niet best, hersens eruit geperst met de bevallingen :')
Dat had ik vorig schooljaar ook. :') was de laatste dag, dus er kon ook geen tekening meer gemaakt worden.
Had de memo gemist blijkbaar.
Gebruikers op dit forum: ChelseaAyLee, ComscoreBot, corinec, fotolijstje, Gea99, GrapeshotBot, hel1 en 66 bezoekers