Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Veulen84

Berichten: 10879
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 21:29

Deeltje 20 over zadel... Dusse ze heeft foto's gestuurd als bewijs dat het zadel echt gemaakt is. Maar nog steeds geen track-and-trace. Enne een nieuwe dingetje heeft zich aangediend... Zoek de fout...

Afbeelding

Spoiler:
Het kussen aan de achterkant hoort zichtbaar te zijn bij dit model. Maar het heeft duidelijk een andere tint omdat het in een ander soort leer is gemaakt. Ondanks dat ik er toch naar gevraagd had.

Nyaleti

Berichten: 6138
Geregistreerd: 05-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 21:32

MyWishMax schreef:
Nyaleti schreef:
Prachtige foto gemaakt met een goede camera, haarscherp. Zegt Albelli dat de kwaliteit te laag is om het uit te vergroten {:)-:(


Niet per ongeluk verkleind of de dpi lager gezet met opslaan?


Nouja, ik heb hem per ongeluk niet opgeslagen op mijn laptop. Wel via de mail op de beste kwaliteit binnen gekregen en toen op m'n telefoon opgeslagen. Daar zal het probleem wel zitten maar op m'n telefoon zie ik het alsnog haarscherp. Op m'n telefoon bij Albelli geprobeerd en via WeTranfer door gemaild naar mijzelf en bij beide krijg ik al vanaf 40 X 30 dat de kwaliteit te laag is..
Foto is gemaakt met een goede spiegelreflex en door een fotograaf opgeslagen / verzonden met de beste kwaliteit. Zou hem graag heel groot willen hebben maar voor het bedrag is het een te grote gok ;(

MyWishMax

Berichten: 25306
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 21:40

Met telefoon kan ik ook geen goede foto's afdrukken nee. Op de een of andere manier doet die toch wat met foto's. Ook als ik ze met spiegelreflex gemaakt heb en dan op telefoon zet. Geen idee waar dat aan ligt.

Kan je niet nog eens contact met fotograaf opnemen en het uitleggen? Ik stuur eigenlijk foto's maar 1 keer, maar bij zoiets maak ik wel een uitzondering. Net als wanneer alles kwijt is door crash. Ik zet er wel duidelijk bij dat je ze op pc op moet slaan en liefst ook op een back up, nadat ik iemand had die in een half jaar 3 keer alle foto's kwijt raakte omdat ze ze alleen op telefoon opsloeg

fjordjes

Berichten: 12032
Geregistreerd: 03-07-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 22:00

Aan het werk van m'n man... Ja hij is akkerbouwer/loonwerker dus ze werken afhankelijk van seizoen etc. Maar ik heb hem al bijna de hele week niet gezien want dan lag ik al in bed maar vandaag zou die optijd klaar zijn maar is nu nog niet thuis en was gisteren ook pas vannacht een keer thuis en moet dan weer om 7u beginnen... En ook al ben ik eraan gewend met dik 11, 5 jaar een relatie, nu erger ik me er gewoon aan.

Loeky01
Berichten: 7315
Geregistreerd: 25-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 22:07

Dusdanig studieontwijkend gedrag dat ik me af vraag wat katten dromen. Gisteren had de kat in zijn slaap ineens een geheel opgezette rug en daarna werd hij met een luide miauw wakker. Zou hij van de stofzuiger dromen of een andere kat? :')

denisesilver

Berichten: 2879
Geregistreerd: 27-08-11
Woonplaats: Zwerf ergens door het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 22:52

__Sannne schreef:
Heb je al gekeken naar een bril met blauw-licht filter, Denisesilver? Door het thuiswerken kreeg ik ook klachten. Hoofdpijn, vermoeide ogen, bijna niet meer scherp kunnen zien en daardoor met veel moeite amper teksten kunnen lezen. Heb nu elke dag, als ik achter de computer zit, een bril op zonder sterkte, maar met blauw-licht filter en het heeft al mijn klachten verholpen.

Oh, daar kan ik wel naar kijken, bedankt voor de tip!

Nyaleti

Berichten: 6138
Geregistreerd: 05-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 22:53

MyWishMax schreef:
Met telefoon kan ik ook geen goede foto's afdrukken nee. Op de een of andere manier doet die toch wat met foto's. Ook als ik ze met spiegelreflex gemaakt heb en dan op telefoon zet. Geen idee waar dat aan ligt.

Kan je niet nog eens contact met fotograaf opnemen en het uitleggen? Ik stuur eigenlijk foto's maar 1 keer, maar bij zoiets maak ik wel een uitzondering. Net als wanneer alles kwijt is door crash. Ik zet er wel duidelijk bij dat je ze op pc op moet slaan en liefst ook op een back up, nadat ik iemand had die in een half jaar 3 keer alle foto's kwijt raakte omdat ze ze alleen op telefoon opsloeg


Thanks voor het mee denken :) fotograaf is een vriend van me dus die is op de hoogte. Hij heeft ze niet meer nadat 'hij z'n computer moest resetten' (alweer, maar goed das een andere ergernis :+ )
Baal zo erg, zou een cadeau zijn voor m'n vader en hij zou het zó leuk vinden..

Marcella

Berichten: 36718
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 23:00

Dat ik even niet meer weet hoe ik rond moet komen.

Gelukkig wel genoeg te eten, maar vaste lasten incl. auto zijn gewoon niet meer op te brengen. Zonder auto word de kans om baan te vinden extreem klein. Wil toch ook wel normaal kunnen leven. Dus laatste maand auto heb het geprobeerd, maar gewoon niet mogelijk.

fjordjes

Berichten: 12032
Geregistreerd: 03-07-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 23:07

Oh en nu is die thuis en enorm chagrijnig @#€&_-() :(

Zertab

Berichten: 12215
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 23:52

Dat ik werk niet kan loslaten. Het is weekend.

LukieBradley

Berichten: 6558
Geregistreerd: 08-11-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 00:25

Wat rot marcella :knuffel: ik heb ook een lastige maand zoals altijd in december maar voor jou is het extra rot :knuffel:


De lidl heeft blijkbaar een kerst trui.
Wat een afschuwelijk ding.
Was er zo door gefascineerd dat dat juist mijn ergernis is

Barramundi

Berichten: 1863
Geregistreerd: 31-07-08
Woonplaats: The Sunshine State (AUS)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 01:03

Dat er een metalen zaklamp in mijn man zijn werk shirt was blijven zitten en ik daar pas achter kwam toen de wasmachine al begonnen was.
Het ding is zo zwaar dat die met een beetje pech de trommel sloopt dus het hele zooitje uitgezet. Nu nog bedenken hoe ik in vredesnaam het deurtje open krijg want die staat nu vergrendeld en de machine vol water... zucht....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 01:04

Marcella schreef:
Dat ik even niet meer weet hoe ik rond moet komen.

Gelukkig wel genoeg te eten, maar vaste lasten incl. auto zijn gewoon niet meer op te brengen. Zonder auto word de kans om baan te vinden extreem klein. Wil toch ook wel normaal kunnen leven. Dus laatste maand auto heb het geprobeerd, maar gewoon niet mogelijk.

:knuffel:

Anoeska27

Berichten: 5846
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Meerveld

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 01:11

Dat ik vorige week omdat een kind onverwachts naar buiten kwam 3 schleich dieren in de paardenkast heb gegooid en die vergeten was eruit te halen. Nu stinken ze vreselijk.

jumpyhorse

Berichten: 1846
Geregistreerd: 14-11-15
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 01:38

Leerkrachten. Ik weet niet wat ze denken hoor, maar 90% en 67% en 26% samen staat niet voor 38% Laatste keer dat ik procenten heb berekend. Hoezo zit ze me nu weer te buizen |o

Telpeva

Berichten: 14713
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 03:21

Ik lig al meer als 2 uur te koukleumen in bed, ik kan niet slapen van de kou. Mijn pyama heb ik al gewisseld voor een warmere, en ik heb ook een extra deken bovenop mijn dekens gelegd en het helpt gewoon NIET.

ynskek
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 10422
Geregistreerd: 11-05-13
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 04:36

jumpyhorse schreef:
Leerkrachten. Ik weet niet wat ze denken hoor, maar 90% en 67% en 26% samen staat niet voor 38% Laatste keer dat ik procenten heb berekend. Hoezo zit ze me nu weer te buizen |o


En hoe vaak telt ieder percentage mee?

Sommige cijfers tellen zwaarder dan andere

Flowery

Berichten: 2443
Geregistreerd: 31-07-12
Woonplaats: HHW

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 06:18

Vanaf half 5 al klaar wakker terwijl ik al zó moe was en nu amper 4 uur geslapen heb |o

Marcella

Berichten: 36718
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 07:05

Gewoon al een uur wakker liggen en de katten die maar heerlijk slapen.

Telpeva

Berichten: 14713
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 08:07

Nou ik heb 3 uur kunnen slapen, dat wordt vast weer een productieve dag vandaag

LiannePuthzy

Berichten: 6985
Geregistreerd: 10-05-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 08:31

Dat ik uit bed moet om te werken, heb deze week al super druk gehad op stage

Anomien

Berichten: 7385
Geregistreerd: 10-11-09
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 10:10

Loeky01 schreef:
Dusdanig studieontwijkend gedrag dat ik me af vraag wat katten dromen. Gisteren had de kat in zijn slaap ineens een geheel opgezette rug en daarna werd hij met een luide miauw wakker. Zou hij van de stofzuiger dromen of een andere kat? :')


Andere kat..

En nu hop studeren. Al begin je even in blokken van 20 minuten... kat aaien. Iets snaaien en dan weer 20 minuten.

Je kunt het!!

Anomien

Berichten: 7385
Geregistreerd: 10-11-09
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 10:12

Dat ik vorige week geopereerd ben aan mijn rechter arm en maandag weer zou moeten werken. Die dag komt aardig dichtbij

Maar het doet best zeer mijn elleboog te laten rusten op een oppervlakte.

Heb een kantoorbaan... -O-

Pandora2
Berichten: 19855
Geregistreerd: 04-01-13
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 10:16

Aan mensen die op internet de goedheid zelve zijn.
De stroop druipt bijna van hun posts af. Zo lief en vredevol :')
Maar in real life....een grotere heks vind je niet }>

hagelslag
Berichten: 9024
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 11:21

Werk -O- waarom moet de zaterdag zooooooooo volgepropt