Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Escamilla

Berichten: 680
Geregistreerd: 10-03-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 11:27

Koud

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33791
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 11:34

Misselijk en hoofdpijn en moet ook nog de hele dag werken met mondkapje op. :n

(Dan beslaat mijn bril en zonder bril > meer hoofdpijn)

Britta31

Berichten: 13140
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 11:36

Dat mijn dochter boos is op opa.De reden is dat mijn vader liever had dat ze even niet kwam met haar zus omdat hij bang was Corona te krijgen en door hem mijn moeder en via mijn moeder het halve verpleeghuis.Maar ze snapt het met haar 20 jaar niet.

Marocje
Berichten: 5606
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 11:38

Al bijna 2 weken ongesteld, wordt alleen maar erger.

lenaa_tje

Berichten: 10342
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 11:59

Aan de apotheek. Die op zaterdag pas om 11 uur open gaat waardoor ik nu met drukte als nog in de stad ben ...
door de week sluiten ze om 5 dus het is onmogelijk om dan te gaan

Marcella

Berichten: 36718
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 13:05

Nee inbreker in het kippenhok.

Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 13:07

Koud... En geld wat te snel op is.

Zertab

Berichten: 12215
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 18:28

Dat het zo koud is.

MyWishMax

Berichten: 25302
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 18:38

lenaa_tje schreef:
Aan de apotheek. Die op zaterdag pas om 11 uur open gaat waardoor ik nu met drukte als nog in de stad ben ...
door de week sluiten ze om 5 dus het is onmogelijk om dan te gaan


Hier is de apotheek niet eens open op zaterdag en door de weeks om half 6 dicht. Bizar eigenlijk he? Hebben ze geen kluisjes dingen? (Hier volgens mij niet of ik kom er niet voor in aanmerking)

Hier ook de apotheek, de tijden die zij tegenwoordig nodig hebben voordat medicatie klaar staat... vroeger was het voor 11 uur aangevraagd, na 16 uur ophalen. Nu voor 12 uur is als je geluk hebt de volgende dag na 16 uur Maar meestal pas 2 of 3 dagen later. Je krijgt tegenwoordig een mail. Om kwart over 5 ofzo, dus dat red je nooit :+

Ineke2

Berichten: 33115
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 18:39

Morgenochtend vroeg naar mijn verzorgpaard. Hij heeft vandaag alweer zijn ijzer afgetrapt, dat word heel rustig bewegen in de bak. Koud :brr:

Femke_Tweety

Berichten: 11979
Geregistreerd: 02-04-10
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 19:02

Fundraise acties op faecesbook.

Voor een absurd bedrag, voor een operatie (meerdere operaties) voor een hond die ik uberhaupt al niet ethisch vind, en dan tegen een bedrag waarbij je weet dat deze dierenarts dollartekens en eurotekens tegelijkertijd in zijn ogen heeft.
Waarbij ik me op basis van de geplaatste röntgenfoto's eerlijk gezegd überhaupt afvraag of de dierenarts dit echt geadviseerd heeft. De genoemde operaties passen mijns inziens niet echt lekker bij het röntgenbeeld zeg maar.

En dan dat misselijk op het gevoel spelen van degene die het aanvraagt. In een groep waar ze verder totaal onbekend is, en degene waar ze het voor vraagt ook.

Zout gewoon op.

Ineke2

Berichten: 33115
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 19:10

Ik snap de ergernis. Ik geef niks aan geld zomaar via social media als ik de persoon niet in real life ken.

Flying_Angel

Berichten: 15714
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 19:19

Dat ik een pakket heb verstuurd. Volgens track and trace bezorgd op het adres. Ze hebben niks ontvangen, buren ook niet en geen briefje in de bus :\

Nyaleti

Berichten: 6137
Geregistreerd: 05-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 19:38

Dat ik zo'n erge koukleum ben :brr:

JackieT
Berichten: 515
Geregistreerd: 14-10-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 20:32

Aan de post nl bezorgster die met 80km langs mijn paard reed met 10cm afstand, ergste nog dat er ook een jong meisje mee reed op der pony, 1 stap opzij en die lag eronder. Zo boos kan ik daarvan worden -:(-

Kairos
Berichten: 2709
Geregistreerd: 07-08-17

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 20:44

Ouders die je niet steunen in keuzes. Joee. Ik word niet gelukkig van deze studie, dus ik wil vwo doen en dan vervolgens diergeneeskunde of gezondheidswetenschappen. ‘Dat kan je toch niet.’ Rot toch op |o

Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 20:48

De honden die met een rotgang tegen de zijkant van mijn been/knie kwamen en ik daar nu nog steeds pijn van heb. Neem een hond zeiden ze, is leuk. :+

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 20:56

File op de A4 vandaag... het kostte meer dan een uur om van Delft naar Leiden te rijden. :x En dan van die aso’s die denken dat de rode kruizen op de matrixborden niet voor hen gelden en met een rotgang langs de file komen scheuren.

Rawr

Berichten: 2824
Geregistreerd: 21-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 22:48

Aan het feit dat ik me de absolute sufkolere verveel. :\

lenaa_tje

Berichten: 10342
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 22:54

MyWishMax schreef:
lenaa_tje schreef:
Aan de apotheek. Die op zaterdag pas om 11 uur open gaat waardoor ik nu met drukte als nog in de stad ben ...
door de week sluiten ze om 5 dus het is onmogelijk om dan te gaan


Hier is de apotheek niet eens open op zaterdag en door de weeks om half 6 dicht. Bizar eigenlijk he? Hebben ze geen kluisjes dingen? (Hier volgens mij niet of ik kom er niet voor in aanmerking)

Hier ook de apotheek, de tijden die zij tegenwoordig nodig hebben voordat medicatie klaar staat... vroeger was het voor 11 uur aangevraagd, na 16 uur ophalen. Nu voor 12 uur is als je geluk hebt de volgende dag na 16 uur Maar meestal pas 2 of 3 dagen later. Je krijgt tegenwoordig een mail. Om kwart over 5 ofzo, dus dat red je nooit :+

Stom hé! Nee kluisjes hebben ze hier niet dat zou voor een deel van mijn medicijnen ideaal zijn! Niet voor alles dat moet in de koelkast.
Hier zijn herhaal medicatie altijd na 48 uur pas klaar. Spoed medicijnen kunnen ze wel direct klaar maken.

MyWishMax

Berichten: 25302
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 23:02

Spoed medicatie kunnen ze idd wel, maar dan krijg ik wel gezeur :')

Hier zeggen ze zelf de volgende werkdag eind van de dag, maar redden ze zo goed als nooit. We hebben automatisch systeem met herhaalmedicatie. Dan kan ik pas op datum X aanvragen en als dat in het weekend of op donderdag vrijdag valt kom ik al niet uit. Maar eerder willen ze geen medicatie meegeven/recept uitgeven. Moet ik nog even over in discussie. (Ik heb donderdag aan mogen vragen, vandaag laatste medicatie en dan moet ik dinsdag uiterlijk weer nieuwe. Dat is dus maar de vraag of ze op tijd zijn) als er dus iets fout gaat heb ik geen medicatie.
Maar ik heb het geluk dat ik geen last heb qua tijden, behalve dat ze dus vlak voor sluitingstijd pas aangeven dat het er is en je dan dus weer een dag moet wachten.

Het is wel gelukt vandaag met alle medicatie bij jou? Zaterdag is wel een fijne dag dan, behalve de openingstijden.

denisesilver

Berichten: 2879
Geregistreerd: 27-08-11
Woonplaats: Zwerf ergens door het land

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 23:14

Dat mijn moeder anderhalf uur gewillig naar het gezeik van mijn zus en schoonbroertje luistert, maar als ik een gesprek aan wil gaan over iets dat ik belangrijk vind om te bespreken, dat er gewoon geen respons komt. Heel fijn.

lenaa_tje

Berichten: 10342
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 23:17

MyWishMax schreef:
Spoed medicatie kunnen ze idd wel, maar dan krijg ik wel gezeur :')

Hier zeggen ze zelf de volgende werkdag eind van de dag, maar redden ze zo goed als nooit. We hebben automatisch systeem met herhaalmedicatie. Dan kan ik pas op datum X aanvragen en als dat in het weekend of op donderdag vrijdag valt kom ik al niet uit. Maar eerder willen ze geen medicatie meegeven/recept uitgeven. Moet ik nog even over in discussie. (Ik heb donderdag aan mogen vragen, vandaag laatste medicatie en dan moet ik dinsdag uiterlijk weer nieuwe. Dat is dus maar de vraag of ze op tijd zijn) als er dus iets fout gaat heb ik geen medicatie.
Maar ik heb het geluk dat ik geen last heb qua tijden, behalve dat ze dus vlak voor sluitingstijd pas aangeven dat het er is en je dan dus weer een dag moet wachten.

Het is wel gelukt vandaag met alle medicatie bij jou? Zaterdag is wel een fijne dag dan, behalve de openingstijden.

Gelukkig wel!

Wat stom dat ze er zo star in zijn zeg! Hier hebben ze ook wel zo n systeem maar ik vraag altijd alles via de huisarts opnieuw aan. Ik snap het systeem van mijn apotheek niet :')

Mo_86

Berichten: 1236
Geregistreerd: 10-02-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 23:25

Kairos schreef:
Ouders die je niet steunen in keuzes. Joee. Ik word niet gelukkig van deze studie, dus ik wil vwo doen en dan vervolgens diergeneeskunde of gezondheidswetenschappen. ‘Dat kan je toch niet.’ Rot toch op |o


Mijn schoonvader heeft als motto: ‘nil voluntibus arduum’, zij die willen, kunnen. Ontzettend rot dat je geen steun vindt bij je ouders, je kan het wél! Als dit is wat je wil: ga ervoor!

Mijn ergernis van vandaag: de man in het bos met vijf honden die hij niet onder controle had. Alle vijf doken op onze hond, op een niet al te vriendelijke manier, waarop ze hard wegrende van ons. We waren echt bang dat ze in paniek kwijt zou raken (eerder gebeurd). Gelukkig goed afgelopen, meteen achter d’r aan en ze reageerde op ons en kwam terug. Heb die man nog wel even toegesnauwd dat als ie z’n beesten niet onder controle heeft en deze duidelijk niet vriendelijk zijn, hij ze niet los moet laten. M’n vriend heeft ‘m de Blik des Doods gegeven.

Zebrastreep

Berichten: 9753
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 23:29

Buikkrampen van het gourmetten