Het Grote Kleding Koopjes Topic!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
_Friemel
Berichten: 3689
Geregistreerd: 05-04-11

Het Grote Kleding Koopjes Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-20 22:44

[ img ]

United Wardrobe/Vinted/Marktplaats koopjes topic *\o/*

In eerste instantie dacht ik meeh maar na de eerste 10 kilo kocht ik via Bonprix een hele lading nieuwe kleding a 100+ euro, super blij mee tot ik na 2 weken niets meer paste, ik ben toen toch maar gaan kijken en na een aantal orders bleek ik verliefd.. ik heb er inmiddels een hobby van gemaakt om geweldige kleding te scoren voor een budgetprijs, niemand die het merkt, ik én mijn portemonnee intens gelukkig!

Wie nog meer? Show hier je aankopen, je tips of drop hier je vragen!

V I N T E D voor een nieuwe garderobe voor een prikkie *\o/*


Stephanie_M
Berichten: 1388
Geregistreerd: 19-05-06

Re: Het Grote Kleding Koopjes Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 23:11

Vind het altijd leuk om rond te kijken, maar kopen heb ik nooit gedaan! Wel vooral via Vinted al heel veel verkocht! :) Super fijne app om mee te werken!

Calixae
Berichten: 473
Geregistreerd: 12-07-17
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 23:54

Oeeeeh leuk! Ik heb geen foto helaas. Maar via UW mooie pumps gekocht voor 1.50 euro. Ze had ze 1x aangehad naar een feestje, ze zijn dus eigenlijk nieuw. Echt super blij mee :D

Kom je hier vaker? <<)

_mexx_lady_
Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 23:55

Hier laatst via marktplaats een Levi’s spijkerjas gescoord. Nieuw met kaartje eraan!
Ook bezig met afvallen dus budget is wel leuk, maar vindt het lastig om online te shoppen, wat als het toch niet past. Via marktplaats kan je niet gewoon even retourneren.

Ik volg, altijd leuk!

_Friemel
Berichten: 3689
Geregistreerd: 05-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-20 01:19

_mexx_lady_ schreef:
Hier laatst via marktplaats een Levi’s spijkerjas gescoord. Nieuw met kaartje eraan!
Ook bezig met afvallen dus budget is wel leuk, maar vindt het lastig om online te shoppen, wat als het toch niet past. Via marktplaats kan je niet gewoon even retourneren.

Ik volg, altijd leuk!


Ja hier was dat ook moeilijk hoor!

Vaak gewoon schatten en dan was t iets kleiner, dan kon ik het later aan :D

Ik probeer altijd onder de 10 euro te blijven, beste deals waren 3 nieuwe jeans voor 7 euro en vandaag 3 jurken voor 9,50 :D allemaal via United Wardrobe

[ img ]
Deze van Loavies voor 7 euro gekocht

[ img ]
2,70

[ img ]
8 euro :))

[ img ]
12,50 geloof ik, kaartjes er nog aan :))

En heb weer zo'n 6 orders onderweg, 1 dame op Vinted is wel wat lastig, ben benieuwd dit zijn mijn eerste orders op Vinted :=

Calixae schreef:
Oeeeeh leuk! Ik heb geen foto helaas. Maar via UW mooie pumps gekocht voor 1.50 euro. Ze had ze 1x aangehad naar een feestje, ze zijn dus eigenlijk nieuw. Echt super blij mee :D


Ohhh ja met dit soort mensen zo blij! Maken liever een ander blij dan dat t blijft liggen!

V I N T E D voor een nieuwe garderobe voor een prikkie *\o/*

_mexx_lady_
Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Het Grote Kleding Koopjes Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 09:35

Jeeeeeetje wat heb jij een figuur! Staat je allemaal super!

Maar hoe doe jij dat dan met verzendkosten want die krijg je er steeds bij op UW? Oké dan is 7 euro nog maar 10euro in totaal ofzo haha

_Friemel
Berichten: 3689
Geregistreerd: 05-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-20 09:44

_mexx_lady_ schreef:
Jeeeeeetje wat heb jij een figuur! Staat je allemaal super!

Maar hoe doe jij dat dan met verzendkosten want die krijg je er steeds bij op UW? Oké dan is 7 euro nog maar 10euro in totaal ofzo haha


Wat lief, dankjewel :D

Ik sla alles op al favorieten en dan als er de 0,99 cent verzenden actie is sla ik toe, ik probeer ook verkopers te zoeken met meerdere dingen :j

1x per week doe ik in de avond mijn snuffelrondje.

Moet wel zeggen stel ik zie een leuk shirtje maar de verkoper heeft niets anders en hij is maar 3,50 oid dan laat ik het vaak zitten tenzij hij echt enorm leuk is, maar ik probeer wel zoveel mogelijk te bundelen.

Verkoper op Vinted vroeg aam mij waar ze label kon vinden, vraagt ze wat ik betaald heb voor verzenden, ik zo 0.99 cent (naar een homer punt) nou dat kon niet want daar kon ze niet voor verzenden... waarom verkoop je als je niet weet hoe het werkt :=

V I N T E D voor een nieuwe garderobe voor een prikkie *\o/*

_mexx_lady_
Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Het Grote Kleding Koopjes Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 09:46

Hahaha kijk dit is bewust shoppen, van jou kan ik nog een hoop leren.
Ik denk dat ik UW toch maar weer eens ga aanzwengelen... Het is allemaal zo leuk

MarlindeRooz
Correspondent
Berichten: 33748
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Het Grote Kleding Koopjes Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 09:54

Ik heb vooral veel schoenen op UW gekocht! Ga nu vooral veel verkopen aangezien ik echt te veel kleding had. :=

roxiie
Berichten: 7825
Geregistreerd: 22-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 10:00

Gave aankopen Friemel!!

Hoe gaan jullie verkopen op de platformen?
Dat gaat bij mij niet zo denderend.

Qua aankopen ben ik ook wel wven genezeb, nu twee x achter elkaar echt rotzooi binnen gekregen.. best wel jammer

Winnaars hebben een doel, verliezers slechts een excuus..

Anoniem

Re: Het Grote Kleding Koopjes Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 10:03

Hier een stipje! :D Heb één keer eerder iets op UW gekocht; een Ralph Lauren jasje voor maar 25 euro. Precies het soort jasje waar ik al jaren van droomde, precies in mijn maat (het was een kindermaat L, maar dat is een S'je in volwassenen maten haha).

_Friemel
Berichten: 3689
Geregistreerd: 05-04-11

Re: Het Grote Kleding Koopjes Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-20 10:07

Ik kreeg van de week een jurk binnen gescheurd van oksel tot heup := gelukkig steunt UW je daar heel goed bij!

Mijn verkopen gaan hard, ik heb denk ik al 4 kratten vol verkocht, nu nog anderhalve krat over, maar ik vraag dan niet de hoofdprijs, 2de hands kleding hoeft gewoon niet voor de hoofdprijs, die zie je er wel tussen zitten hoor.. paper dolls jurkje voor 60 euro terwijl ze nieuw 75 zijn.. Ik was eerst ook wat moeilijker maar heb er liever iets voor dan dat het hier blijft liggen...

V I N T E D voor een nieuwe garderobe voor een prikkie *\o/*

viphorse
Berichten: 1504
Geregistreerd: 28-07-09
Woonplaats: Oss

Re: Het Grote Kleding Koopjes Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 10:18

Wat een leuk topic ik doe mee als jullie het goed vinden :)

Ik snuffel veel op Vinted en koop soms wat. Nu aantal shirtjes gekocht met prijskaartjes er nog aan . Ook superleuke panterprint rok gehad helemaal verliefd op.
Wil mijn kast eens op gaan ruimen en eens kijken of ik ook wat te koop kan zetten.

Uw ken ik niet ga eens kijken daar.

Als je aarzelt, groeit je angst; als je waagt, groeit je moed

Dimphyl
Berichten: 2129
Geregistreerd: 09-12-11
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 10:20

Hier ook een vinted (ver)koper. Ik vind het bijna een sport worden om de leukste koopjes te vinden :+

Mijn leukste/goedkoopste tot nu toe was een box vol, 3 shirts voor mijn vriend, 1 jurkje, 2 spijkerbroeken en 3 korte broekjes voor mezelf, voor 12 euro + verzendkosten :D en allemaal nog als nieuw

En past het niet.. gaat het gewoon weer terug erop

met L' ego kun je niet bouwen.

_Friemel
Berichten: 3689
Geregistreerd: 05-04-11

Re: Het Grote Kleding Koopjes Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-20 11:32

Voor mezelf ben ik inmiddels topsporter koopjes scoren maar in de kindersectie is dat nog erg moeilijk :=

V I N T E D voor een nieuwe garderobe voor een prikkie *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 12:01

Een account op UW gemaakt. Het valt me bij de zwemkleding op dat er best veel sheinspul tussen zit. 'Waar heb je hem gekocht?' 'weet ik niet meer, er zit ook geen merk in :+ '

MuffinX
Berichten: 284
Geregistreerd: 19-05-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 12:57

Door dit topic op het idee gekomen om bij UW te kijken voor zwangerschapsjurkjes.

Een aantal jurkjes gezien bij een webshop die ik super mooi vond Maar toch te duur. En nu kom ik een van de jurkjes tegen op UW!! Nu bij 1 persoon 3 jurkjes gekocht voor in totaal €26.25 inclusief verzenden etc. Zodra ze binnen zijn zal ik foto's posten.

_Friemel
Berichten: 3689
Geregistreerd: 05-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-20 13:21

*\o/* helemaal voor periodes als zwangerschap etc is het ideaal!

Ik heb een Bypass gehad en als ik de kleding had moeten komen in de winkels omdat bij te houden was ik failliet geweest :=

@BW, ik zou zwemkleding idd niet zo snel daar halen of zoeken op merk..

Enige dat ik nieuw koop is ondergoed en zwemkleding :j

V I N T E D voor een nieuwe garderobe voor een prikkie *\o/*

Pantykous
Berichten: 10476
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Re: Het Grote Kleding Koopjes Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 05:59

Oeh leuk, ik koop sinds een jaar alleen nog maar tweedehands. Vooralsnog alleen via MP, vind ik al genoeg werk maar zal UW ook eens gaan checken.

2005
Berichten: 2147
Geregistreerd: 28-07-09

Re: Het Grote Kleding Koopjes Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 18:32

Is united wardrobe nu beter dan vinted? Of juist niet? Heb heeeeel veel spullen die ik ga verkopen, maar vraag me af via welke app.

_Friemel
Berichten: 3689
Geregistreerd: 05-04-11

Re: Het Grote Kleding Koopjes Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-20 18:57

Bij UW draag je wel een bijdrage af maar de service is het waard imo.

één jurk geannuleerd op Vinted, ze weet niet hoe ze t moet doen met de label van homer en ze heeft het te druk op werk om het uit te zoeken, ze kon het wel buiten vinted om doen maar of ik nu de order wilde annuleren. Joh stop die jurk in een gat waar de zon niet schijnt, waarom zet je dan kleding te koop :')

Ben niet heel erg enthousiast over Vinted.. niets is nog verzonden, sommige hebben hun label nog niet..

V I N T E D voor een nieuwe garderobe voor een prikkie *\o/*

viphorse
Berichten: 1504
Geregistreerd: 28-07-09
Woonplaats: Oss

Re: Het Grote Kleding Koopjes Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 20:00

Soms duurt het idd erg lang bij Vinted en is de service ook niet altijd even goed.
Moet nog steeds op uw kijken ben nu wel beetje uitgekeken op Vinted.

Als je aarzelt, groeit je angst; als je waagt, groeit je moed

tengeltje11
Berichten: 7079
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: w-vl,belgie

Re: Het Grote Kleding Koopjes Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 20:46

Hier grote fan van vinted, maar ik verkocht 80% naar Frankrijk en sinds Corona zit de grens ook voor vinted nog steeds dicht.... mochten mensen leuke topvintage-achtinge jurken zoeken en ook nog veel nieuwe kinderschoenen(merkjes) die in de kasten zijn blijven staan...

_MG
Berichten: 2875
Geregistreerd: 31-10-03

Re: Het Grote Kleding Koopjes Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 21:41

Naar aanleiding van dit topic aangemeld op UW! Ik ben ook echt een koopjesjager Via internet vind ik het vaak wel lastig om in te schatten hoe kleding valt qua kleur en maat. Wat zijn jullie ervaringen hiermee?

A horse doesn't care how much you know, until he knows how much you care.

tengeltje11
Berichten: 7079
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: w-vl,belgie

Re: Het Grote Kleding Koopjes Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 22:02

persoonlijk veeeel grotere fan van vinted van uw.
hier al veeeel verstuurd met vinted.
1x pakje verloren,en zonder boe of ba, zowel ik als verkoper, als de koper, hebben het bedrag teruggekregen.

zelf betaal ik met plezier bv 1.65 euro extra als verzekering als ik iets graag wil + vinted verstuurd via mondial,en dat ik uiteindelijk nog heel goedkoop.

uw moet je x-bedrag bij je verkoopprijs rekenen omdat je dat afdraagt...

is mss psychologisch,maar als ik bv 10 euro vraag voor iets,dan wil ik ook graag gewoon 10 euro ontvangen..
als de koper bij vinted aangeeft dat alles in orde is,krijg jij 1sec erna het geld,bij uw kan dit heel wat langer duren(en daar heb ik dan bv ook moeite mee)

maar zoiets zal wel persoonlijk zijn.

en als laatste, vinted is zoooo veel groter dan uw.
momenteel weer een stuk beperkter omdat alle verkopers vanuit frankrijk en spanje niet in je zoekresultaten verschijnen,maar normaal zal dit binnen +/- 2 weken weer opgelost zijn.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Plonspony en 35 bezoekers