Ons hele leven ineens compleet ondersteboven

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Cemlys
Berichten: 14941
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Re: Ons hele leven ineens compleet ondersteboven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 20:21

Janken is normaal hoor en moet je ook gewoon doen. Je kunt wel even op automatische piloot maar emoties moeten er ook een keer uit. Hopelijk komt er snel duidelijkheid, zodat jij even naar huis kunt en rusten.

Yesterday is history, tomorrow is mystery, today's a gift, that's why it's called present!


pipo
Berichten: 8225
Geregistreerd: 25-03-11

Re: Ons hele leven ineens compleet ondersteboven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 21:23

Lieve nuvel, ga naar huis. Piekeren kan je overal en je kan nu niets nuttigs doen dan voor jezelf en je ( ongeboren) kindjes doen. Hoe banketstaaf ook, je mag toch niet naar binnen. Je moet nog zolang mee. Zowel voor je kindjes als voor Ruben. Zeg het ziekenhuis dat je thuis bereikbaar ben. Hoe graag je ook bij Ruben wil zijn... het is poedersuiker allemaal, neem je rust voor zover je kan. Dikke knuf lieverd.

noviceh
Berichten: 4765
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: Alkmaar

Re: Ons hele leven ineens compleet ondersteboven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 22:13

Ah gadver, het zit jullie écht niet mee! Ik kan je angst en bezorgdheid haast zien als ik lees wat jullie is overkomen vandaag. Je hebt goed gehandeld! Hopelijk krijgen jullie snel meer duidelijkheid. Wel fijn dat Lucy mee is voor de afleiding, maar probeer wel te voorkomen dat het jou uiteindelijk gaat opbreken. Heb je nog veel contact met jullie ouders?

♥12-5-1999 Ryvonne Promise †2-4-2013 "If the world would end today..."

nuvel
Berichten: 1476
Geregistreerd: 15-10-06
Woonplaats: Belgie

Re: Ons hele leven ineens compleet ondersteboven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-20 22:58

20 minuutjes na mijn berichtje hier kwam Ruben naar buiten. We zijn net thuis, kindjes in bed gelegd, hondjes gevoerd. Nu snel wat kleins eten en daarna bedje in. Morgen een update sorry. Ben doodmoe, slaaplekker iedereen. Bedankt voor alle lieve berichten.

pien_2010
Berichten: 42812
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 23:06

Welterusten, meid. Fijn dat Ruben en jij weer thuis zijn.

pipo
Berichten: 8225
Geregistreerd: 25-03-11

Re: Ons hele leven ineens compleet ondersteboven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 05:20

Hopelijk een beetje kunnen slapen.

esje01
Berichten: 4892
Geregistreerd: 09-10-06
Woonplaats: op een uniek plekje in Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 07:58

Pien is me voor.
Ik wou ook vragen of jullie een rustige nacht hebben gehad.

MarliesV
Berichten: 15148
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Re: Ons hele leven ineens compleet ondersteboven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 08:37

Geen sorry joh, is meer dan begrijpelijk dat je ff tijd samen wilt en te moe bent om iedereen op de hoogte te houden.

Hopelijk heb je een relatief goede nacht gehad samen en even een beetje kunnen bijtanken.

Ik snap dat alle aandacht en zorg nu naar Ruben gaan, en dat moet ook. Maar pas ook op jezelf en de baby he. Kan je soms ff een half uurtje in bad/douchen oid voor jezelf, dat iemand dan even op de kindjes en Ruben past?

Sterkte!

Life is short....SMILE while you still have teeth!

IMJ
Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Re: Ons hele leven ineens compleet ondersteboven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 08:52

jemig, wat worden jullie heen en weer geslingerd.. naar huis, weer terug.. in spanning.

Sterkte meid!

I could stay awake just to hear you breathing. Watch you smile while you are sleeping. While you're far away and dreaming

Holypope, goodbye my friend..

tootje71
Berichten: 5093
Geregistreerd: 09-01-10
Woonplaats: zw.prov.utr.

Re: Ons hele leven ineens compleet ondersteboven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 13:22

Ik lees al lang mee en bij iedere update lijkt het wel een film die afspeelt, jij maakt zo veel mee wat ik mij geeneens in kan denken :(:) , Wat ben jij sterk ! Ik kan jullie alleen virtueel een knuffel geven en zou veel van jullie ellende willen overnemen maar ja dat kan niet, ik kan jullie alleen alle sterkte en wijsheid toewensen en ik bid dat het leven jullie snel weer mag toe lachen.

nuvel
Berichten: 1476
Geregistreerd: 15-10-06
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-20 18:33

Beetje later Dan gehoopt, we hebben allebei best oke geslapen op wat kleine pijntjes overal na.

De dokter heeft hem gister uitgelegd dat er littekenweefsel in zijn hersens aan het vormen is waar ze de operatie hebben gedaan. Dit maakt de hersens van slag omdat de signaaltje niet meer van a naar b kunnen zonder problemen of soms gewoon worden geblokkeerd of terug gestuurd. Dit gebeurd baker na een craniotomie maar meestal niet in zulke heftige aanvallen. Nu moeten de verhoogde medicine Gaan werken Om fit the onderdrukken tot zijn hersenen een nieuwe weg hebben aangelegd voor de signaaltjes. Dit kan even duren. Hopelijk gebeurd dit zo snel mogelijk en kan hij als alles goed gaat weer terug op een lagere dosis over 6 maanden.

Vandaag druk geweest met wat praktische dingen. Eerst lasagna gemaakt voor het avond eten, kipcurry voor in de vriezer, boodschappen gehaald bij Aldi end an douchen en hup naar de verloskundige en een Doppler van ons kleintje.

Daarna zijn we de sleutels Gaan ophalen van het nieuwe huis van mijn schoonouders. Daar naartoe gereden Om het huis te bekijken zodat mijn schoonouders ook meekonden kijken via WhatsApp video bellen. Zij waren heel blij! :)

Op naar huis pony's binnengehaald en nu net even gegeten. De kids zijn Moe en huilerig omdat ze gister te laat in bed zijn gegaan. Die gaan op tijd erin en mama ook. Maak het niet later als nodig even een beetje extra rust.

pien_2010
Berichten: 42812
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 18:36

Nuvel heb je huishoudelijke hulp of kun je dat organiseren?

Dus schoonouders komen id buurt wonen? Begrijp ik dat goed? Dat vind ik nl fantastisch!!

Slaap lekker en rust goed uit!

pipo
Berichten: 8225
Geregistreerd: 25-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 18:42

Wat ben je ook een gek wijf hè. Alsnog een rete drukke dag gehad dus.
Wel fijn te horen dat dit dus blijkbaar erbij hoort.
Alles goed met het kindje fijn!!
Fijn dat de overdracht dus goed gegaan is. Wanneer komen je schoonouders??
Neem even lekker je rust! Je rent van de ene chaos in de andere :knuffel:

nuvel
Berichten: 1476
Geregistreerd: 15-10-06
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-20 18:43

Nee helaas niet gelukkig wonen wij klein dus dat is niet zo heel erg. Het is nog te doen.

Jaaaaa :D ze hebben een huis gekocht in het dorp. Normaal was de oplevering eind Februari maar dit werd ongepland ineens al 27 November omdat alles al gereed was bij beide partijen.in het nieuwe jaar verhuizen ze nadat hen laatste nestjes pups naar hen nieuwe thuis zijn.

Schoonpapa komt al over enkele weken omdat Hij 2 weken moet zelf isoleren en ze mij willen inleiden. Ruben kan niet alleen blijven en mag niet autorijden. Dus Hij blijft na die twee weken bij Ruben en de oudste kids en speelt taxi voor zijn zoon op en neer naar het ziekenhuis. ;)

pipo
Berichten: 8225
Geregistreerd: 25-03-11

Re: Ons hele leven ineens compleet ondersteboven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 18:57

Fijn dat het zo geregeld kan worden. En ook heel fijn om een paps naast jullie te hebben staan!!

mysa
Berichten: 10378
Geregistreerd: 14-07-07
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 18:58

Wat fijn dat je schoonouders al zo snel komen. Dat zal rust geven, het idee dat je mensen hebt om op terug te vallen.
Laatst bijgewerkt door mysa op 02-12-20 19:26, in het totaal 1 keer bewerkt

pien_2010
Berichten: 42812
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Re: Ons hele leven ineens compleet ondersteboven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 19:21

Wat fijn Nuvel, die hulp is wel heel belangrijk!
Daar ben ik opgelucht over.

nuvel
Berichten: 1476
Geregistreerd: 15-10-06
Woonplaats: Belgie

Re: Ons hele leven ineens compleet ondersteboven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-12-20 12:53

:wave: Paar daagjes verder..
Ruben heeft gelukkig geen zware aanvallen gehad. Wel balanceert Hij steeds op het randje. Donderdag was Lucy niet lekker dus hup naar de dierenarts. Ruben liep naar de auto, toen zag ik het direct aan zijn lopen. Stapt in en kijkt me aan super grauwe kleur, hangende linkerkant van lip, langzaam praten. Huisarts gebeld moesten Nog tot 4 uur wachten. Ruben zei dat hij stekende hoofd pijn had op de plek van de tumor.

Wij langs de DA, je mag niet meer naar binnen. Echo van Lucy haar buikje en spuitje tegen de misselijkheid gekregen. Gelukkig was er niks ernstigs. Ik had Al een paniek aanval gedaan net nadat ze alles had onder gespuugt. Zag even alleen form scenarios Lucy dood, Ruben slecht, baby groeit onder de curve. Gelukkig kon nu opgelucht ademhalen over Lucy. Daarna Ruben naar de huisarts wat een frikandel is dat. Hij moest maar een paracetamol innemen. -:(-

Gister werd ik heel lief terug gebeld door het team in Edinburgh. Wat een schatten en zoveel professioneler. Ze zeiden dat ik mijn gevoel moet volgen en me niet moet laten afschepen. Dat hen er altijd zijn om te helpen. Kon mijn vragen stellen. Ook hebben zij gelijk de epilepsy verpleegkundige gebeld en op de vingers getikt over het dinsdag lunch accidentje.

Later werd Ruben dan ook door haar gebeld. Een gemaakt gesprek met veel beloftes dat hij altijd kan bellen etc :r het lag we allemaal dik bovenop normaal had ze ons nooit gebeld uit zichzelf.

Rond 3uur werd Ruben Weer slecht. Heb hem in bed gestopt tot het eten. Hij heeft wat gegeten en toen kreeg ik zelf buikpijn. Gedoucht maar het werd niet minder dus kindjes lekker in bed gestopt Om 7u en toen samen in bed gegaan. Ik was gelijk vertrokken Ruben heeft in bed TV gekeken tot een uur of tien. Ik heb at en aan geslapen tot 7 uur vanmorgen. Buikpijn is gelukkig minder nu.

Merk dat het moeilijk is voor ons beide om door te gaan op dit moment. Ik heb tollende gedachtes, Ruben is stil, afwezig en niet zijn vrolijke zelf. Krijg het gewoon even niet bij elkaar geraapt zoals vorige keren.

Het gebrek aan eigen space, tijd, spontaniteit en gelach is killing. Net of je probeert een opgebrande kaars aan te steken maar Elke keer gaat het vlammetje uit.

Heb het gister nog tegen schoonmama gezegd. Kan niet wachten tot mijn schoon Vader komt. Dat ik eens naar een vriendin kan want Ruben wil niet mee maar is bang om alleen thuis te blijven. Wat ik begrijp hoor! Ook Wil ik gewoon eens genieten met de kids dat alles even om hun draait net voor de baby komt. Geen obsessief gedrag, even geen aanvallen of constant opletten. Even vrij van mijn taak als vrouw maar op dit moment vooral verpleegster, taxi en psycholoog. Pfff dit klinkt wel depressief als ik het zelf terug lees maargoed hopelijk kunnen we alles snel een beter plaatsje geven.

Blue_Eyes
Berichten: 20349
Geregistreerd: 17-07-07
Woonplaats: Zuid

Re: Ons hele leven ineens compleet ondersteboven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 12:55

Het is helemaal logisch dat je je zo voelt, want je krijgt ook niet een klein beetje over je heen ofzo... :knuffel: Wanneer komt je schoonvader? Dikke knuffel voor jou!


If you hate the church because you think it's full of hypocrites, remember that the church is a hospital for sinners and not a museum for saints.

luuntje
Berichten: 13929
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Re: Ons hele leven ineens compleet ondersteboven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 13:07

Wat fijn dat je schoonouders in de buurt komen wonen.
Argh ik kan die mensen wel slaan die zo slecht/langzaam reageren op jouw telefoontje.
Ruben heeft geen splinter in zijn vinger, maar hersenschade.

Gaat Lucy weer beter nu?
Kan jij soms een klein beetje rust pakken?

[o]

MarjanB
Berichten: 16305
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Re: Ons hele leven ineens compleet ondersteboven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 13:24

Helemaal begrijpelijk hoor! Jij hebt ook je behoeften en je bent ook nog eens hoogzwanger.. pas goed op jezelf en is er geen thuishulp oid die een uurtje of twee bij Ruben kan blijven zodat jij even kan ademhalen?

Life is a balance of holding on, and letting things go…

nuvel
Berichten: 1476
Geregistreerd: 15-10-06
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-12-20 13:26

Ik hoop zo snel mogelijk. Hij komt 2 weken voor ze mij gaan inleiden. Dat willen ze eigenlijk doen op 37 weken . Dat zou exact de 25ste december zijn. Ik wil liever wachten tot begin Januari ook omdat de kids vakantie hebben tot 5 Januari. Schoonpapa kan dan ook mooi aan zijn nieuwe huisje wennen en dingen regelen.

Ja gelukkig wel Luuntje, denk dat het gewoon beetje buikgriep was of haar maag van slag. Ik was denk ik gewoon super snel over mijn toeren. Lucy ziek was de bekende druppel die de Emmer deed overlopen op dat moment. :) Dat probeer ik zeker. Het gaat een beetje moeilijk omdat alles van mij afhangt. Ga nu lekker kerst knutselen met de kids. {:)

Dat wil hij niet Marjan. Heb vrienden die dat hebben aangeboden. Daarom als zijn vader komt is het wat natuurlijker en niet zo van ik laat een babysit komen. Het is voor Ruben ook super frustrerend en eng.

pien_2010
Berichten: 42812
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 14:11

Het is toch ook objectief allemaal super triest. Dus logisch als je er een keer doorheen zit en je het allemaal teveel is. :knuffel:

pipo
Berichten: 8225
Geregistreerd: 25-03-11

Re: Ons hele leven ineens compleet ondersteboven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 14:22

Ik hoop zo dat de chaos iets minder wordt voor jullie.
Gewoon een beetje rustiger vaarwater zou al zoveel schelen. Wat een schrik telkens zeg. Maar fijn dat ze niet zo vreselijk heftig zijn. En tuurlijk mag je over de zeik gaan.. pff vrouw, je heb niet zo heel veel hooi op je vorkje, maar een hele kar!! Sterkte en op maar iets meer rust.

IMJ
Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Re: Ons hele leven ineens compleet ondersteboven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 21:39

Niets dan respect voor jou hoor!
Ik hoop zo dat jij ook wat rust kunt pakken, je hebt het zo enorm nodig!

I could stay awake just to hear you breathing. Watch you smile while you are sleeping. While you're far away and dreaming

Holypope, goodbye my friend..


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BlackClaw, Everest, Lanoca, QuintyKelly, zivazoef en 45 bezoekers