Als jij een ereader was......

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Anoniem

Als jij een ereader was......

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 13:52

Waar zou jij je dan verstoppen?

Na het zinderende succes van het vorige topic waarin ik een zoektocht startte naar een niet-bewegelijk object dat érgens in mijn huis zou moeten liggen maar-waar-dan-verdomme, is het eindelijk tijd voor nummer twee.

Ik heb een ereader en die heb ik al een tijdje. Ik gebruik hem af en aan, maar over het algemeen wel redelijk stabiel. Hij heeft een tijdje op mijn kantoor gelegen. Mijn ex heeft een poosje in zijn eentje in mijn huis gewoond, waardoor de wildcard is dat hij hem ergens neergelegd zou kunnen hebben. De andere wildcard is dat hij zeer misschien bij mijn moeder ligt, maar die zou hem dan ondertussen wel teruggegeven hebben.

Ik ben een tijd in de veronderstelling geweest dat mijn ereader in mijn rugzak zat. Nou was ik die rugzak al een tijdje kwijt. Ik dacht dat hij in mijn auto lag, maar dat bleek niet zo. Vandaag heb ik hem teruggevonden, hij lag blijkbaar in de berging. De grote plottwist is dat daar niets meer of minder dan twee sixpacks bier en een pakje knijpfruit in zat. Geen ereader dus.

Ondertussen begin ik dat kreng behoorlijk te missen. Jullie mogen dus voor mij bedenken waar hij mogelijk zou kunnen liggen. Ik heb mijn huis al flink overhoop gehaald in de hoop dat ik hem ergens tegen zou komen, maar helaas.

Help mij!


Voor wie zeer benieuwd is naar hoe het is afgelopen met de afstandsbediening... Ik heb heel hard geroepen dat ik echt overal in huis had gekeken en was er eigenlijk van overtuigd dat ik hem in de vuilniszak had gemieterd. Toen ik hier even niet woonde vond mijn ex hem onder het gordijn (waar ik zeker weten gekeken had). Ik geef de schuld aan de kat.


Lizz
Berichten: 8888
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 13:54

Tussen de bank? Tussen hoofdbord van je bed?

Dankjewel Koos en Lub voor de mooie jaren.

Suzanne F.
Berichten: 48951
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 13:56

Hm aangezien er in jouw rugzak 2 sixpacks bier en knijpfruit zaten, vermoed ik dat jouw ex deze als laatste mee heeft gehad? Dan moet hij hem hebben of ergens hebben neergelegd? Waar leest jouw ex graag? Toilet? Mancave? Auto?

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 13:58

Suzanne F. schreef:
Hm aangezien er in jouw rugzak 2 sixpacks bier en knijpfruit zaten, vermoed ik dat jouw ex deze als laatste mee heeft gehad? Dan moet hij hem hebben of ergens hebben neergelegd? Waar leest jouw ex graag? Toilet? Mancave? Auto?

Waar de sixpacks vandaan komen heb ik net duidelijk: ik heb de rugzak voor het laatst mee gehad naar een festival en toen zat er inderdaad bier en knijpfruit in. Ik kan me alleen niet voorstellen dat dat de laatste keer is dat ik mijn ereader vast heb gehad.

saskiaojan
Berichten: 7233
Geregistreerd: 29-11-06
Woonplaats: friesland

Re: Als jij een ereader was......

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 14:03

Ik zou beginnen bij het gordijn die ook stiekem de afstandsbediening had. :Y)
Om vervolgens je ex te vragen om te komen zoeken.....

Nee zonder gekheid, ligt hij niet onder je matras/ kussen oid in je slaapkamer?

Anoniem

Re: Als jij een ereader was......

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 14:07

Onder mijn matras enzo heb ik gecheckt, daar ligt hij helaas niet...

xSCWx
Berichten: 7041
Geregistreerd: 21-02-07

Re: Als jij een ereader was......

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 14:14

Achter/in de koelkast? Of in het snoep kastje, omdat je tijdens het lezen trek had en toen de e-reader daar even hebt neergelegd?

La Vie en Rose 

Maflinger_S
Berichten: 12143
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Als jij een ereader was......

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 14:16

Heb je de kat al gevraagd waar ze het verrekte ding gelaten heeft?

The smarter the phone, the dumber the person
Je ziet pas waar je in zit als je eruit stapt

Het juiste gereedschap gebruiken is het halve werk
Goed luisteren ontwikkelt zich in stilte
Niet alles is maakbaar
Iemand onderuit halen is niet zo moeilijk, iemand overeind houden daarentegen ...
If you mess with the planet, the planet will mess with you ...
Black and white are just opposite ends of fifty shades of grey

x_Jeanine_x
Berichten: 9068
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 14:17

Niet perongeluk in een kastje gelegd met het uitruimen van de vaatwasser... Daar kwam ik laatst in huis iets tegen waarvan ik dacht uhmm dat hoort hier totaal niet.

truus1970
Berichten: 1260
Geregistreerd: 07-05-08

Re: Als jij een ereader was......

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 14:25

in de boekenkast, naast de boeken

It's more important to love, than it is to hate....---->Prince
Bink v hayo, Veel plezier bij je nieuwe baasje
Raika, mn gele fjordendame op de eeuwige velden. 't ga je goed meis,
voor altijd bij mij.

MamaMiesje
Fotograaf
Berichten: 18038
Geregistreerd: 21-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 14:26

Mijn e-reader lag in zo'n leuk vintage houten post-sorteerbakje dat in de woonkamer stond. Maar toen (dec'18) kwamen de schilders en moesten we alles natuurlijk opruimen. Dus leuk vintage houten post-sorteerbakje werd in het souterrain weggezet.
En nooit meer naar boven gehaald, nadat de schilders klaar waren.
En toen werd het zomer '19 en wilde ik hem meenemen op vakantie.
Nergens meer te vinden. Alles doorgekeken, maar dat leuk vintage houten post-sorteerbakje was ik vergeten :')
E-reader van mama geleend en meegenomen op vakantie.

Dec '19 ging ik de kerstspullen opzoeken, ik zag het leuk vintage houten post-sorteerbakje en ja...DAAR was de e-reader weer :+

Dus: heb jij een leuk vintage houten post-sorteerbakje ? :')

Amyyy
Berichten: 3490
Geregistreerd: 05-07-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Als jij een ereader was......

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 14:38

Ik zie er hier een staan in de fruitschaal en die van mij zit in het laptopvakje van mijn rugzak. Als ik op vakantie ga zit hij in mijn heuptasje of in het rugvak van mijn backpack. Of bovenop. Weet je niet meer wanneer je hem als laatste hebt gebruikt?

❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 
Berichten: 101361
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Als jij een ereader was......

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 15:03

Onder/achter/tussen de bank?

Hevonen
Berichten: 5593
Geregistreerd: 21-01-04
Woonplaats: up north

Re: Als jij een ereader was......

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 15:11

Tussen de boeken. Als je ex hem niet gebruikte lijkt me dat een logische plek.

Voor bijzondere (niet beslist paardgerelateerde) replica's en living history spullen.
ARRE remaining history
Zij werken ook op bestelling! (smeedwerk, hout-, hoorn- en beenbewerking, leer, huiden, en nog veel meer)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 15:11

Hevonen schreef:
Tussen de boeken. Als je ex hem niet gebruikte lijkt me dat een logische plek.

Helaas. Tenzij ik er echt genadeloos overheen kijk (wat ik niet volledig uitsluit) staat hij niet in de boekenkast...

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!
Berichten: 70433
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 15:15

Zeker dat je moeder het niet toch in huis heeft en nu rustig op de bank een ebook aan het lezen is met een kop thee? :D

Mizora
Berichten: 18071
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Oudenhoorn

Re: Als jij een ereader was......

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 15:20

Hier vind ik hem meestal tussen de kussens van de bank terug.

Mijn laptop heeft een instortend toetsenbord en verdraagt geen los toetsenbord meer. Hierdoor doen o.a. de backspace en Q (alt 81 en alt 113) het niet meer, en voegt hij soms letters dubbel toe, of geeft hij ze juist niet door. Mijn tablet daarentegen heeft een overactieve autocorrect. Mijn teksten zijn daardoor wel eens een zooitje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 15:25

C_arola schreef:
Zeker dat je moeder het niet toch in huis heeft en nu rustig op de bank een ebook aan het lezen is met een kop thee? :D

Haha nee ze heeft er zelf eentje. Maar ze gaat morgen wel even checken of hij nog ergens in het huis rondzwerft :))

Alwiene
Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 15:35

Ik wens je sterkte. Mijn zus haar ereader was ook zomaar zoek. Nou zou je verwachten als je dan uiteindelijk een nieuwe gekocht hebt komt de oude wel tevoorschijn. Nou nog steeds niet dus. Hoop dat de jouwe nog tevoorschijn komt. En mochten er prompt 2 liggen stuur die van mijn zus dan weer naar huis wil je :') :')

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 15:37

Alwiene schreef:
Ik wens je sterkte. Mijn zus haar ereader was ook zomaar zoek. Nou zou je verwachten als je dan uiteindelijk een nieuwe gekocht hebt komt de oude wel tevoorschijn. Nou nog steeds niet dus. Hoop dat de jouwe nog tevoorschijn komt. En mochten er prompt 2 liggen stuur die van mijn zus dan weer naar huis wil je :') :')

Ja dat had ik met de afstandsbediening dus ook. Nieuwe gekocht want he dat ding vind je toch nooit meer terug. En ja hoor...

Britta31
Berichten: 13065
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 15:38

Komen er kleine kinderen in je huis?

Britta, OUWE TAAIE.Mijn kerstmutsje.Old but still going samen met onze knuffelruin Nappie.Britt, ik mis je.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 15:39

Britta31 schreef:
Komen er kleine kinderen in je huis?

Nope. Alleen een kat.

Apple
Berichten: 76181
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 15:42

'vroeger' waren er nog wel van die sleutelhangers die een geluidje maakten als je floot. Eigenlijk zouden alle niet bewegelijke spullen gewoon even geluid moeten maken als je ze roept :j

Hier hebben we vooral last van 'dit willen we niet kwijt raken, dit bergen we goed op' :j En dan met zn tweeen een goede plek zoeken en nog zelfs zeggen 'goed onthouden, het ligt hier'. Nooit meer te vinden inderdaad :n En ja, als je dan een nieuwe hebt dan komt de oude plots omhoog :')

Nieuwe e-reader kopen dus :)) . Of inderdaad je ex laten zoeken danwel eens bij je moeder checken of zij hem echt niet heeft.

Enig idee wanneer je hem voor het laatst gebruikt hebt? Dat kan ook een clue opleveren.

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!
Berichten: 70433
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 15:43

Emmaa_ schreef:
C_arola schreef:
Zeker dat je moeder het niet toch in huis heeft en nu rustig op de bank een ebook aan het lezen is met een kop thee? :D

Haha nee ze heeft er zelf eentje. Maar ze gaat morgen wel even checken of hij nog ergens in het huis rondzwerft :))

Ah grote kans dat ze er wel één gebruikt alleen niet die van jou :D

Boekenkast of een la waarin het zou kunnen liggen? Onder het bed of in een nachtkastje?

arabella2000
Berichten: 4149
Geregistreerd: 14-05-06
Woonplaats: zuid-limburg

Re: Als jij een ereader was......

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 17:25

Hier lag hij toen tussen de zitting en de leuning van de bank. Jammer genoeg heeft hij dat toen niet overleefd.

[o]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, Jaydee_WP en 31 bezoekers