woodwick kaarsen

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
flooooo
Berichten: 2557
Geregistreerd: 11-06-10

woodwick kaarsen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-20 16:55

Hoi!

Zijn er nog meer mensen helemaal fan van de kaarsen van Woodwick? En welke geur vind je lekker en welke niet? Wat doe je ermee als ze op zijn?
Ik heb er momenteel nog vijf staan, allemaal heerlijke wat zwaardere geuren. Zo heb ik Evening Onyx, Fireside, Cinnamon en vanillia and sea salt. Van de laatste weet ik zo niet hoe hij heet.
Ik ben benieuwd of er nog meer mensen zijn die deze kaarsen hebben.
*\o/*

Velvet V. Negro Z2 +5
Ceasar V. Houston M1 + 1
Florence V. Krack C. M2 + 3


LadyMadonna
Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Re: woodwick kaarsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 17:03


Alwiene
Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: woodwick kaarsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 20:03

Niet zolang hun kaarsen zogenaamd 'knisperen' en daarbij klinken als een storende radiozender :')

De wax vind ik wel oke, maar echt veel te duur voor het aantal branduren wat ze halen. En nee ik ben niet iemand die normaal Action kaarsen brandt. Ik ben echt wel wat gewend qua prijzen, maar 3 euro voor iets wat misschien net 8 uur haalt hier qua brandtijd vind ik absurd. := toen ze nog 2,50 waren kocht ik ze af en toe wel, maar nu niet meer.

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Elinexx
Berichten: 1093
Geregistreerd: 20-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 20:04

Ik heb deze kaarsen vaak gezien bij Tk-Maxx, en daar zijn ze dan ook goedkoper dan normaal. Dus een aanrader voor fans haha. Ik heb er een aantal geroken, maar de geur sprak me toen niet zo aan.

Tezzy
Berichten: 4583
Geregistreerd: 23-09-08
Woonplaats: Almere

Re: woodwick kaarsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 20:07

Hier ook helemaal fan! Diverse geuren maar de favoriet is wood smoke :D
De lege kaarsen worden hier omgedoopt tot plantenpot :Y)

Eleeke
Berichten: 1988
Geregistreerd: 19-02-19
Woonplaats: Amsterdam

Re: woodwick kaarsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 20:12

Jazeker. Woodwick en bath and body works zijn mijn favoriete merken. Ik vind het knisperen juist een heerlijk achtergrond geluid

zigranta
Berichten: 3255
Geregistreerd: 22-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 20:12

Heb er nu 1 aan, de oudwood, lekker geurtje.
Hoog met een kleine houten lont,knispert wel maar niet storend.
Had ook de coastal sunset, die had een breed model en was storend qua geluid. Wel ook erg lekker geurtje.

arabella2000
Berichten: 4149
Geregistreerd: 14-05-06
Woonplaats: zuid-limburg

Re: woodwick kaarsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 20:15

Mijn moeder vind de babypowder geur heerlijk. Jammer genoeg is die uit het assortiment gegaan. Met de kerst hebben we haar nog een eclipa en large versie cadeau gedaan en morgen haal ik nog een large op. Als ze die op heeft moet ze een nieuwe geur zoeken haha.

[o]

Romeo2007
Berichten: 4694
Geregistreerd: 24-06-06

Re: woodwick kaarsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 20:45

Hier staat er standaard altijd een kaars! Gemiddeld doe ik er 3 tot 4 weken mee.

Ntlie_
Berichten: 12472
Geregistreerd: 29-06-04
Woonplaats: Zeeland

Re: woodwick kaarsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 20:47

Heerlijke geur (de meeste dan) en ik vind dat knisperen wel gezellig. Maar ze zijn zo duur. :+

Liesje89
Berichten: 9920
Geregistreerd: 01-12-03

Re: woodwick kaarsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 20:59

Oeh ja! Cinnamon Chai is met stip mijn favoriet! En op 2 komt fireside denk ik <3 heerlijke kaarsen. Alleen zo jammer dat ze best lang aan moeten per keer om ze netjes op te laten branden. Daardoor branden wij ze minder vaak dan we zouden willen.

neile
Berichten: 2010
Geregistreerd: 09-01-10

Re: woodwick kaarsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 21:05

Applewood.
Deze kaars heb ik gekregen van een vriendin toen mijn merrie stierf. Aan die geur hangen zoveel herinneringen en gevoelens. Ik zou hem graag opnieuw kopen.

Yeguada La Musa
Seni Diosa - Seni Rapida x Seni Indio
Solea WH - Hada WH x Catavino LG

TE KOOP: 17.5 inch Adam Ellis dressuurzadel, zwart, medium-wide boommaat, demo-model, met lak afwerking op de lepel. Stuur pb'tje voor vrijblijvend meer info en foto's.

Susanne
Berichten: 11591
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: woodwick kaarsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 09:31

Ik heb ze ook! <3 Kende het merk eigenlijk niet tot ik ze tegenkwam in een winkeltje op Ameland. Dus ook meteen leuke herinneringen er aan :D

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Re: woodwick kaarsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 09:42

Gehad, maar geen fan. Lont wordt snel zwart. Elke dag schoongemaakt maar het glas is binnen no time weer zwart.
Laatste laag brand ook niet op. De geur is alleen in her begin lekker, daarna ruik je hem niet meer.
Nee,geen fan. Vind de kwaliteit matig en ze daardoor veel te duur.

xPabloBokt
Berichten: 9306
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 09:54

Ik heb er een!! Helaas bijna op inmiddels -O- heb zo'n grote ovalen in de geur Cinnamon Chai. Heerlijke kaars <3 heb er ruim een jaar plezier van inmiddels.

You got your passion, you got your pride
But don't you know that only fools are satisfied?
Dream on, but don't imagine they'll all come true
When will you realize, Vienna waits for you?

flooooo
Berichten: 2557
Geregistreerd: 11-06-10

Re: woodwick kaarsen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-20 16:35

Wat leuk dat er zoveel mensen zijn die ook fan zijn van deze kaarsen.
Ik ga eens kijken naar waar je ze goedkoop zou kunnen halen. Heb nog wel een voorraadje staan maar ik vind het ook gewoon mooi om ze te hebben staan. En ik vind ze heerlijk ruiken. Ik heb nu de large versies staan, die gaan wel echt heel lang mee.

Velvet V. Negro Z2 +5
Ceasar V. Houston M1 + 1
Florence V. Krack C. M2 + 3

cobiie
Berichten: 7278
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: het mooie dorp Nieuwerkerk ad ijssel

Re: woodwick kaarsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 16:56

Ik ben ook fan, het geluid van het lont vind ik soms klinken alsof het regent buiten.

Ik heb ze nu geregeld gehaald bij www.geurvoorjehuis.nl

[o]

flooooo
Berichten: 2557
Geregistreerd: 11-06-10

Re: woodwick kaarsen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-20 17:36

Oh daar heb je ook mooie korting zeg, ik twijfel of ik die lavendel lekker ga vinden maar die oudwood ga ik sowieso halen!

Velvet V. Negro Z2 +5
Ceasar V. Houston M1 + 1
Florence V. Krack C. M2 + 3

DatBenIkNou
Berichten: 4722
Geregistreerd: 27-01-07
Woonplaats: Ergens

Re: woodwick kaarsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 17:39

Vreselijk irritant. Verbannen naar de hal waar het geluid tenminste niet hoorbaar is.

zigranta
Berichten: 3255
Geregistreerd: 22-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 17:46

DatBenIkNou schreef:
Vreselijk irritant. Verbannen naar de hal waar het geluid tenminste niet hoorbaar is.


Moest je zin eerst 3 keer lezen, maar het kwartje is gevallen haha, geen fan dus.

Blacky94
Berichten: 3439
Geregistreerd: 07-07-08

Re: woodwick kaarsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 18:13

Cinnamon Chai vind ik ook heerlijk ruiken! Crimson Berries en Black Cherry vond ik, iig in de winkel, qua geur ook wel interessant. Maar idd duur, dus moet eigenlijk nog eens een keer op zoek naar een plek waar ze iets betaalbaarder zijn :')

Tezzy
Berichten: 4583
Geregistreerd: 23-09-08
Woonplaats: Almere

Re: woodwick kaarsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 18:32

Kopen jullie na het ruiken in de winkel direct een grote pot?
Ik ga vaak eerst voor de petite, omdat ik de geuren van een brandende kaars toch net iets anders vind dan zo in de winkel :)

Als de petite bevalt beslis ik of het voor herhaling vatbaar is :D Dan komt er afhankelijk van hoe lekker de geur was een medium of grote pot

LadyMadonna
Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Re: woodwick kaarsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 19:25

Mijn favoriet is trouwens Timber, maar volgens mij is die er niet meer

Goldwynn
Berichten: 1425
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Helaas weer in Nederland

Re: woodwick kaarsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 19:45

Ik heb afgelopen week voor het eerst kennis gemaakt met een Woodwick kaars bij een collega thuis! Het rook heerlijk en het geknisper zo gezellig! Ik heb sinds kort een eigen huisje en de verkoopster heeft mee een kleine Woodwick kaars cadeau gedaan, zie alleen op de foto niet zo snel welke het is.

Ben heel benieuwd naar deze kaars in mijn eigen huisje, maar ik vond die van mn collega heerlijk, dus denk dat er nog wel een grote bij komt! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 20:22

Ik ben begonnen met WW maar inmiddels overgestapt naar Goose Creek. Die vind ik in verhouding langer geuren voor de prijs en meer lekkere geuren hebben :D

Dit was mijn WW lijstje.
Hartje betekent ‘heerlijk‘, twee duimpjes betekent ‘opzich wel lekker maar niet bijzonder’ en het gezichtje betekent ‘nee, niet aan mij besteed’

[ img ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 7September, AhrefsBot, Belle_Siem, blondies, CharleyT, Cubone, DotBot, IASCrawler, juval, Lis_Ol, NogSteedsGek, Patriesje, pluklief, RoronaZorro, stella92, sunshine, Utixo, VogeltjeM en 77 bezoekers