Is kijken naar andere vrouwen vreemdgaan?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: Is kijken naar andere vrouwen vreemdgaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 14:55

Misschien is TS wel echt een man en vertoont hij dit gedrag en wil hij dat graag in wat meer context plaatsen zodat hij het misschien aan kan passen :) You never know en met speculeren kom je ook niet ver.

anjali
Berichten: 15077
Geregistreerd: 25-07-15

Re: Is kijken naar andere vrouwen vreemdgaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 15:01

Je moet wel blij worden van je relatie. Als die steeds zit te klieren en gedrag vertoont waar jij ongelukkig van wordt, kun je misschien beter eens naar een partner zoeken die beter bij jou past.

Jis_

Berichten: 11588
Geregistreerd: 13-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 15:07

anjali schreef:
Je moet wel blij worden van je relatie. Als die steeds zit te klieren en gedrag vertoont waar jij ongelukkig van wordt, kun je misschien beter eens naar een partner zoeken die beter bij jou past.


Precies, zo denk ik er ook over. Jaloerse vent? en weg was ik. Hoe lief hij verder misschien ook was.
Laatst bijgewerkt door Jis_ op 11-01-20 15:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 15:08

anjali schreef:
Je moet wel blij worden van je relatie. Als die steeds zit te klieren en gedrag vertoont waar jij ongelukkig van wordt, kun je misschien beter eens naar een partner zoeken die beter bij jou past.


Voor het eerst hier op Bokt zie ik een opmerking van jou waar ik het wél mee eens ben. :Y)

Rizette
Berichten: 4359
Geregistreerd: 11-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 15:09

Shaggy09 schreef:
Maak een fake account op tinder en benader hem, dan weet je al gauw genoeg.

Of ga buitenspelen.

De oplossing!

Rizette
Berichten: 4359
Geregistreerd: 11-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 15:12

Whale schreef:
Je spreekt jezelf een beetje tegen TS...

Ze vergeet wat ze opgeschreven heeft.

Qimm

Berichten: 15160
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 15:40

anjali schreef:
Je moet wel blij worden van je relatie. Als die steeds zit te klieren en gedrag vertoont waar jij ongelukkig van wordt, kun je misschien beter eens naar een partner zoeken die beter bij jou past.



Volledig mee eens

Zertab

Berichten: 12215
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 15:43

anjali schreef:
Je moet wel blij worden van je relatie. Als die steeds zit te klieren en gedrag vertoont waar jij ongelukkig van wordt, kun je misschien beter eens naar een partner zoeken die beter bij jou past.


Amen

Blussem
Berichten: 1707
Geregistreerd: 11-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 15:44

Vreemd gaan is sex hebben met een ander wanneer je in een relatie zit. Voor de rest is mijn vriend niet zo moeilijk. Als echt van elkaar houdt dan gun je ook elkaar wat plezier.

Al ken ik ook wel genoeg mensen waarbij een relatie een soort contact is waarbij je helemaal niks meer mag.

Qimm

Berichten: 15160
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 15:45

Blussem schreef:
Vreemd gaan is sex hebben met een ander wanneer je in een relatie zit.


Nee hoor, vreemdgaan is wanneer je over de afgesproken grenzen heen gaat

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 15:52

Qimm schreef:
Blussem schreef:
Vreemd gaan is sex hebben met een ander wanneer je in een relatie zit.


Nee hoor, vreemdgaan is wanneer je over de afgesproken grenzen heen gaat

Ik geloof dat Blussem het over haar relatie heeft en niet per se over algemene regels. Je kan natuurlijk ook andere afspraken maken :)

Elisa2

Berichten: 37133
Geregistreerd: 31-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 17:05

Cuvee schreef:
Sonja_vR schreef:
Op tinder rondhuizen vind ik dan idd wel een beetje ... discutabel
Dat is idd een dating app

Maar contact met vrouwen op en om de werkvloer en gewoon in het dagelijks leven , oude vrienden, kennissen, klasgenoten etc
Een casual gesprek zo her en der
Dat lijkt me niet meer dan normaal
Zou wat zijn dat je zodra je een relatie hebt geen normaal contact meer zou mogen hebben met het geslacht waar je een relatie mee hebt buiten je relatie om
Ik heb zelf ook gewoon vrienden van het andere geslacht waar ik ook echt hele diepgaande persoonlijke gesprekkken nee heb
Daarnaast, ik ben bi , dan zou ik binnen een relatie geen sociaal leven kunnen hebben ;)


Lijkt me voor jezelf ook erg vervelend om daar negatieve gevoelens bij te te hebben/krijgen


Maar! Heb je het hier met je partner over gehad ?

Je kunt er hele filosofische verhandelingen over hebben , maar vaak komt het neer op een paar opties

-Je bent onzeker en dat speelt je parten (de angstige gevoelens bij dat contact enz)
-De relatie behoeft werk (communicatie , heb het er over met elkaar , niet met als doel dat er geen contact met het andere geslacht mag zijn, maar over elkaars gevoelens hierbij en waar dat vandaan komt en natuurlijk ook gewoon algemeen)
-of er speelt daadwerkelijk iets , helaas ook al eens aan de hand gehad , en dat wist/voelde ik indertijd ook gewoon aan



Toevoeging : zijn jouw gevoelens bij doe contacten nieuw ? Of heb je dat altijd een beetje gehad ?


Mijn vriend maakt seksuele opmerkingen naar andere vrouwen en dat schaadt mijn zelfvertrouwen. Praten met andere vrouwen verbied ik hem echter niet zolang mijn vriend zich beschaafd gedraagd tegenover andere vrouwen in het openbaar.
Het was mij altijd wel bekend dat hij zo af en toe eens een datingsite bekeek, maar ik deed er nooit moeilijk over, dat is oppervlakkig. Maar voor mijn gevoel gaat dit verder, hij doet er ook te geheimzinnig over. Wat als hij straks verder gaat en eens een afspraakje gaat maken...

Sommige dagen gaan gewoon goed, dan ineens vervalt hij in stilzwijgen en denkt duidelijk ergens over na, het enige dat ik er van mee krijg is ergenis of boosheid over datgene wat hem bezighoudt. Ik wil zo graag weten wat er in hem omgaat, meedenken, helpen en begrip tonen, maar zonder dat ik weet waar het precies over gaat is dat erg lastig. En dan gaat het begrip eens ophouden ben ik bang.
Mijn voorzichtige optie om eens te gaan praten met een professioneel en onafhankelijk persoon werd (natuurlijk) direct afgedaan.


Waarom bekijkt hij datingsites? om jou in te ruilen zodra hij iets beters kan krijgen? sorry maar als mijn vriend dat doet dan mag hij gelijk vertrekken.

Ik vind je veel te begripvol eerlijk gezegd, volgens mij kun je beter grenzen trekken.

Suzanne F.

Berichten: 49212
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 18:01

In de paar topics die je hebt aangemaakt zie ik wel een bepaalde lijn. En dat is dat je niet heel realistisch tegen dingen aankijkt. Een beetje door een roze bril. Je bekijkt alles van een hele positieve kant en dat kan een goede instelling zijn, maar ik heb het gevoel dat je je ogen iets beter open moet doen. Soms zijn dingen niet leuk en gaan ze pijn doen. Maar je kan beter eerlijk tegen jezelf blijven, jezelf voor de gek houden brengt je nergens.

Cuvee

Berichten: 63
Geregistreerd: 24-12-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-20 18:25

Aan de ene kant heb ik het gevoel dat de relatie weinig meer voorstelt, ik twijfel regelmatig. Aan de andere kant: ik wil hem niet veranderen, want dan is het ook niet meer degene waar ik voor ben gevallen. Ik merk dat ik het jammer vind dat hij mij niet altijd begrijpt, dat hij dingen niet snapt en mijn drijfveren in het leven ook niet snapt. Hij probeert het zo hard, maar hij begrijp het niet. Ik hou zoveel van hem en we hebben het zo geweldig maar ik denk niet dat ik dit aan kan.

In vorige relaties was ik nooit jaloers, en in deze relatie soms wel. Ik heb dit een aantal keer aangegeven, hebben er over gepraat, maar de bottom line is: hij vindt het niet leuk dat ik hem niet helemaal vertrouw, dus ik ben nu erg terughoudend in het delen van mijn onzekerheid. Soms denk ik weleens: maar in een goede relatie moet je toch alles open met elkaar kunnen bespreken?

Ik weet dat het schadelijk is voor je relatie als je iemand niet je vertrouwen geeft, maar soms knaagt er gewoon weleens iets. In het begin probeerde ik dat met hem te bespreken, vaak kwam daar ruzie van. Later ook rustiger geprobeerd. En dan geeft hij mij echt wel bevestiging hoor, dan zegt hij dat ik de vrouw van zijn leven ben. Meestal voel ik dat ook, maar soms steekt dat gevoel ineens de kop op... Bleh ik klink echt als een zeurkous. Ik ben nu bijna 3 jaar samen met mijn vriend. Maar ik wil hem ook niet kwijt. Wat moet ik doen hem accepteren met zijn vreemdgaan praktijken of ermee stoppen? Maar alleen ik kan dat niet vrees ik.

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 18:35

Kan net zo goed tegen een muur praten... :')

Qimm

Berichten: 15160
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 18:36

Citaat:
Wat moet ik doen hem accepteren met zijn vreemdgaan praktijken of ermee stoppen?


Kies 1 van die 2 en dan klaar. Het feit dat je er een topic over opent geeft aan dat het eerste niet al te best lukt

Pindabear

Berichten: 377
Geregistreerd: 15-11-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 18:44

Cuvee schreef:
Aan de ene kant heb ik het gevoel dat de relatie weinig meer voorstelt, ik twijfel regelmatig. Aan de andere kant: ik wil hem niet veranderen, want dan is het ook niet meer degene waar ik voor ben gevallen. Ik merk dat ik het jammer vind dat hij mij niet altijd begrijpt, dat hij dingen niet snapt en mijn drijfveren in het leven ook niet snapt. Hij probeert het zo hard, maar hij begrijp het niet. Ik hou zoveel van hem en we hebben het zo geweldig maar ik denk niet dat ik dit aan kan.

In vorige relaties was ik nooit jaloers, en in deze relatie soms wel. Ik heb dit een aantal keer aangegeven, hebben er over gepraat, maar de bottom line is: hij vindt het niet leuk dat ik hem niet helemaal vertrouw, dus ik ben nu erg terughoudend in het delen van mijn onzekerheid. Soms denk ik weleens: maar in een goede relatie moet je toch alles open met elkaar kunnen bespreken?

Ik weet dat het schadelijk is voor je relatie als je iemand niet je vertrouwen geeft, maar soms knaagt er gewoon weleens iets. In het begin probeerde ik dat met hem te bespreken, vaak kwam daar ruzie van. Later ook rustiger geprobeerd. En dan geeft hij mij echt wel bevestiging hoor, dan zegt hij dat ik de vrouw van zijn leven ben. Meestal voel ik dat ook, maar soms steekt dat gevoel ineens de kop op... Bleh ik klink echt als een zeurkous. Ik ben nu bijna 3 jaar samen met mijn vriend. Maar ik wil hem ook niet kwijt. Wat moet ik doen hem accepteren met zijn vreemdgaan praktijken of ermee stoppen? Maar alleen ik kan dat niet vrees ik.



Heb jij überhaupt wel zelf respect? Ik zou hem ook niet vertrouwen als hij in het openbaar tegen andere vrouwen met een kort rokje “ geil wijf” zegt en dat hij op dating sites zit te snuffelen. Ik snap ook niet dat je zo moeilijk doet en hem geen schop onder z’n reet geeft dat ie op moet zouten

Rizette
Berichten: 4359
Geregistreerd: 11-06-09

Re: Is kijken naar andere vrouwen vreemdgaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 19:09

Toch wel bijzonder dat cuvee helemaal geen aandacht schenkt aan de mensen die aangeven dat ze zowel als man en als vrouw topics opent. Gaat ogenschijnlijk totaal langs haar heen dat is natuurlijk niet zo. Maar iemand die serieus is zou daar zeker op reageren want dan wordt toch even je integriteit in twijfel getrokken en dat vinden niet zo heel veel mensen prettig. Maar zoals er in het andere topic een waas wordt gegooid met een fillmpje wat nooit gewerkt heeft wordt hier langs opmerkingen heen gekeken. Hoe lang wil je dit nog zo volhouden TS?

BigOne
Berichten: 38252
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 20:17

Rizette schreef:
Toch wel bijzonder dat cuvee helemaal geen aandacht schenkt aan de mensen die aangeven dat ze zowel als man en als vrouw topics opent. Gaat ogenschijnlijk totaal langs haar heen dat is natuurlijk niet zo. Maar iemand die serieus is zou daar zeker op reageren want dan wordt toch even je integriteit in twijfel getrokken en dat vinden niet zo heel veel mensen prettig. Maar zoals er in het andere topic een waas wordt gegooid met een fillmpje wat nooit gewerkt heeft wordt hier langs opmerkingen heen gekeken. Hoe lang wil je dit nog zo volhouden TS?

Precies zoals een ander persoon deed, snap niet dat er nu nog steeds mensen zijn die niet inzien dat dit ook weer gewoon een dikke duim hopen op een reltopic verhaal is. Maar goed, die lol krijgt ze dit keer niet. C, M, A en nog een keer M en A , droom lekker door, ik haal de popcorn erbij . Kan ik even bij lezen wanneer het reclame is op tv.

Dani
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 14040
Geregistreerd: 26-12-08
Woonplaats: Alkmaar

Re: Is kijken naar andere vrouwen vreemdgaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-20 11:47

Ondanks 2 modopmerkingen bleven er flauwe opmerkingen en speculaties geplaatst worden. Wij zien dit topic niet meer fijn verlopen en daarom blijft het op slot.