Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-20 17:09

Dat ik mij thuis steeds meer aan dingen ga ergeren. Ik voel mij ook niet meer op mijn plek. Bah.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-20 18:57

Vuurwerk nu nog pfd

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41580
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-20 18:58

Mijn internetverbinding. Sinds ik een nieuwe modem heb vliegt ie er om de haverklap uit.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33787
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-20 19:00

Eten besteld om 16:30 voor 17:30 en is er nog niet. Had gebeld en ze hebben het druk dus komt 45 minuten later. :+

Wel jammer dat ik zo vroeg al aangegeven had hoe laat ik het wilde hebben en dat het te moeilijk is. :n

Valerie93

Berichten: 3133
Geregistreerd: 10-12-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-20 19:07

Fb drama, ik houd ervan! Enige nadeel, ik ben nu constant alles in gaten aan houden of er nieuwe berichten zijn.

xPabloBokt

Berichten: 9392
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-20 19:09

Dat ik zo sociaal overgevoelig ben soms. Gisteren uitvaart gehad van iemand uit mijn schoonfamilie en ik ben nog steeds helemaal kapot van de hele dag onder de mensen zijn daar, omdat ik me zo verplicht voel om me op een bepaalde manier op te stellen terwijl zijn familie dat helemaal niet van mij vraagt. Ik doe dat dan toch zelf uit respect maar maak het mezelf denk ik onnodig zwaar daardoor..

ninaphilo

Berichten: 640
Geregistreerd: 06-10-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-20 19:44

Ik ben denk ik ziek aan het worden maar kan me dat echt niet veroorloven deze week ;(

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-20 21:19

Mijn school die het toetsrooster steeds aanpast (nog vier maaandeeeen pffff) , mijn WiFi verbinding en m’n pa die er continue mee blijft kloten en het feit dat ik nu echt m’n slaapkamer moet gaan afmaken. Heb het wel even helemaal gehad nu.

Love_Silver
Berichten: 573
Geregistreerd: 15-10-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-20 21:21

Het hele weekend al bezig aan een opdracht voor school die morgen af moet zijn. Over het hoofd gezien in mijn agenda. Echt helemaal klaar mee.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-20 21:23

M'n rugpijn die steeds erger lijkt te worden. Maar moet morgen gewoon werken. Het begint echt een grote ergenis te worden.

Cowboy55
Berichten: 8488
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-20 21:36

lotthje schreef:
Mijn school die het toetsrooster steeds aanpast (nog vier maaandeeeen pffff) , mijn WiFi verbinding en m’n pa die er continue mee blijft kloten en het feit dat ik nu echt m’n slaapkamer moet gaan afmaken. Heb het wel even helemaal gehad nu.


Wat heeft je slaapkamer gedaan dat je hem gaat afmaken? Of is ie gewoon oud en ‘op’?

Liebeskind

Berichten: 2213
Geregistreerd: 06-10-16
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-20 21:40

MarlindeRooz schreef:
Eten besteld om 16:30 voor 17:30 en is er nog niet. Had gebeld en ze hebben het druk dus komt 45 minuten later. :+

Wel jammer dat ik zo vroeg al aangegeven had hoe laat ik het wilde hebben en dat het te moeilijk is. :n


Het is zondag....

Melissa0304

Berichten: 4448
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: Dinteloord

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-20 21:41

Aan die 100 x de niquitin reclames pff ben nu 2 weken gestopt en die reclames zijn zo vreselijk irritant, herinnert me gelijk aan stomme verslaving >;)

Nyaleti

Berichten: 6132
Geregistreerd: 05-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-20 21:42

Onze kater is 1,5 a 2 jaar geleden van straat geplukt, sinds Augustus contact met mensen waar hij af en toe komt eten s'avonds. Nu is hij er weer en willen ze morgen hem proberen te vangen met een vangkooi zodat hij daar stopt met de buurt te terroriseren en weer lekker hier kan komen wonen.
Heel blij dat hij nog leeft en er een kans is dat hij terug kan komen, maar hij is zó verwilderd dat ik niet zo goed weet hoe we dat gaan aanpakken en of hij z'n moeder, zusjes of mij nog wel kent..

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33787
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-20 21:45

Nabster schreef:
MarlindeRooz schreef:
Eten besteld om 16:30 voor 17:30 en is er nog niet. Had gebeld en ze hebben het druk dus komt 45 minuten later. :+

Wel jammer dat ik zo vroeg al aangegeven had hoe laat ik het wilde hebben en dat het te moeilijk is. :n


Het is zondag....

Dus? Ik werk ook in de horeca en als mensen eten bestellen om een bepaalde tijd dan is het dan klaar. En anders hooguit 5 minuten later. :+
Maakt niet uit welke dag het is. Heb het uiteindelijk een uur later gekregen dan ik aangegeven had. En 2 uur (!!!) later dan dat ik besteld had! :=

fjordjes

Berichten: 12031
Geregistreerd: 03-07-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-20 21:50

Dat ik nog steeds geen mail heb gehad die zeer belangrijk is en ik niet zeker weet of degene op vakantie is. En dan had ik wel een automatisch antwoord verwacht...

LiannePuthzy

Berichten: 6973
Geregistreerd: 10-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-20 21:51

Dat mensen altijd ergens een oordeel over moeten hebben.. zo ook weer op het bericht van het vermiste (en inmiddels terechte) meisje uit Groningen

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-20 21:53

Cowboy55 schreef:
lotthje schreef:
Mijn school die het toetsrooster steeds aanpast (nog vier maaandeeeen pffff) , mijn WiFi verbinding en m’n pa die er continue mee blijft kloten en het feit dat ik nu echt m’n slaapkamer moet gaan afmaken. Heb het wel even helemaal gehad nu.


Wat heeft je slaapkamer gedaan dat je hem gaat afmaken? Of is ie gewoon oud en ‘op’?


Hahahahha ik bedoelde het werk wat ik er aan het verrichten was cq stofzuigen etc. Niks zin an, maar gelukkig klaar nu.

LukieBradley

Berichten: 6558
Geregistreerd: 08-11-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-20 22:39

Vreselijke spierpijn omdat ik eindelijk besloot eens op mijn paard te gaan zitten gisteren 8)7 %)

En morgen blue monday, ik weet nu al dat de dag deprimerend word... ook al wist ik eerst nog niet dat het blue monday is -O-

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-20 22:44

Aan de mensen met de shih tzu die aan een rollijn op het grasveld in de speeltuin zat te .. jawel .. poepen. En de eigenaren stonden er bij en keken er naar en liepen daarna verder (nadat die hond eindelijk z'n drol kwijt was, ding zat te persen voor het leven).
Asociaal noemen we dat.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-20 22:50

De nieuwe bonus aanbiedingen van de AH stonden net online en kijk weer en weg zijn ze pff

black_kelpie

Berichten: 7815
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-20 23:01

Dat we een prachtige gerestaureerde lederen bank hebben gekocht, zit heerlijk en ziet eruit als nieuw, maar nu hij is opgewarmd (stond in een koude loods) begint hij naar rook te ruiken. Mijn vriend ruikt niet echt wat, ik helaas wel. Als die geur echt in de vulling zit krijg je het er nooit meer uit. Ik baal -O-

xPabloBokt

Berichten: 9392
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-20 23:17

Rebecca schreef:
De nieuwe bonus aanbiedingen van de AH stonden net online en kijk weer en weg zijn ze pff


Heb je de app? Daar staan ze wel in! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-20 23:18

black_kelpie schreef:
Dat we een prachtige gerestaureerde lederen bank hebben gekocht, zit heerlijk en ziet eruit als nieuw, maar nu hij is opgewarmd (stond in een koude loods) begint hij naar rook te ruiken. Mijn vriend ruikt niet echt wat, ik helaas wel. Als die geur echt in de vulling zit krijg je het er nooit meer uit. Ik baal -O-

Dat is wel heel zuur zeg.

Ik baal dat m'n VPN het niet doet, dus nu kan ik Heel Holland Bakt niet terugkijken. Ga maar een boek lezen, het is toch bijna bedtijd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-20 23:18

xPabloBokt schreef:
[naam] schreef:
De nieuwe bonus aanbiedingen van de AH stonden net online en kijk weer en weg zijn ze pff


Heb je de app? Daar staan ze wel in! :)

Even geïnstalleerd **\O/** , dankje voor de tip kan ik boodschappen lijst afmaken voor morgen :D