Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar
rosslover schreef:Even reactie vanuit de fotograaf, vind het nu wel heel ver gaan.. ik heb vorige week contact gehad en toen aangegeven dat ik de foto’s die dag nog zou sturen, helaas liep deze week anders dan gepland en had ik het heel erg druk. Mijn dm’s op instagram zijn ontploft afgelopen dagen en m’n mailbox is gecrashed waardoor ik al m’n 400 mails van afgelopen maanden door elkaar heb staan. Ik heb haar berichtjes niet gezien en wilde nog een bericht sturen dat ik ze deze avond na m’n shoots zou sturen. Zoals ze net al zei ben ik er nu ook mee bezig en zal ze ze zo snel mogelijk hebben. Ik weet dat het mijn fout is en dat ik eerder contact had moeten opnemen, maar dat ging even mis.. foto’s komen er aan en natuurlijk krijgt ze wat extra foto’s.. :)
Gini schreef:Excuses, je zit met een betalende klant. Levering van diensten is dan belangrijk en indien dat door omstandigheden niet (meteen) kan, is zeker communicatie een absolute must. Als beide niet kunnen, moet je ermee kunnen dealen dat klanten ontevreden over je gaan zijn. Dat is dan niet "te ver gaan".
rosslover schreef:Amy was momenteel de enige die nog aan het wachten is, de rest was allemaal eerder en heeft hun foto’s gewoon binnen het normale termijn gehad. Dit keer ging dat even mis, dit is niet de bedoeling geweest. Ook ging inderdaad de communicatie fout vanaf mijn kant, mijn excuus daarvoor. Zoals ik al zei ben ik er nu mee bezig om het op te lossen.
Citaat:Je hebt haar berichten niet gezien maar kon de berichten op instagram wel verwijderen slechts 20 minuten nadat het was gepost?
Maureen95 schreef:Dat lijkt mij wel heel drastisch _O-
Ik zou eerst gewoon even die 2 dagen afwachten. Ik ben voor TS achter haar ouders en telefoonnummer gekomen dus dan kan ze dat daarna ook nog achter de hand houden :)
Brainless schreef:Maureen95 schreef:Dat lijkt mij wel heel drastisch _O-
Ik zou eerst gewoon even die 2 dagen afwachten. Ik ben voor TS achter haar ouders en telefoonnummer gekomen dus dan kan ze dat daarna ook nog achter de hand houden :)
Dan had je met mij een heel groot probleem.
Denk jij echt dat ik als ouder mijn zoon "straf" geef als hij problemen met een klant heeft?
Helemaal als ze volwassen zijn?
Dan ga je toch echt niet als klant papa/mama bellen om even over kindlief te zeuren?
Maureen95 schreef:Nou ik zou het liever zo doen dan dat ik een nepreportage boek en mee ga om mijn geld te halen.
Maar iedereen denkt daar denk ik weer anders over :)
Karlijnxxx schreef:Goh, excuus + compensatie, maar half bokt wilt nogmaals op de fotografe inhakken en alles precies weten?
Waar mensen werken worden foutjes gemaakt. Probleem lijkt mij (spoedig) opgelost.
Misschien beheert deze fotografe haar FB/IG niet zelf, misschien gebruikt ze planningtools om haar Posts + stories in te boeken. Een groot bedrijf stopt ook geen marketing activiteiten als een levering achterloopt?
De fotografe is (volgens profiel) nog maar 19 jaar. Ik vind je dapper dat je zo reageert in het topic, je compensatie aanbiedt en nog een uitleg wil geven aan iedereen die hier verder helemaal niets mee te maken heeft? Heel netjes in mijn ogen.
P.s. Als iemand anders TS reactie op FB/IG als smaad aanduidt bij FB, kan deze daadwerkelijk (snel!) verdwijnen zonder dat de fotografe hier mee te maken heeft gehad.
Gebruikers op dit forum: Amandavd, Amazonbot, Astrid_Brann, BanjerLief, ComscoreBot, Eefje_Sammy, Esmee_RS, Finesse, IASCrawler, Jojoju, karinmanon, Mandy_89, mika11, roosjenat, rosalie_a, Toffeltje, Varekaj, Vavane, xxmichellexx, YandexBot en 117 bezoekers