Nieuwe hobby / sport samen met man gezocht

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
zodiacje

Berichten: 6354
Geregistreerd: 20-06-08
Woonplaats: Den Haag

Re: Nieuwe hobby / sport samen met man gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-19 22:05

Bedankt voor alle ideeën!!
We gaan ze eens doornemen.
Ik vind klimmen wel erg leuk klinken, eens kijken of mijn bodybuilder van 115 kilo dat ook een goed plan vind!

Als er nog meer ideeën zijn, keep them coming!

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33780
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Nieuwe hobby / sport samen met man gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 22:08

Je kan ook een lange lijst maken met "dates" en die afwerken... zoals samen bowlen, glow in the dark mini golf, poolen, zwemmen, klimmen, (zomers) wandelen etc.

zodiacje

Berichten: 6354
Geregistreerd: 20-06-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-19 22:09

MarlindeRooz schreef:
Je kan ook een lange lijst maken met "dates" en die afwerken... zoals samen bowlen, glow in the dark mini golf, poolen, zwemmen, klimmen, (zomers) wandelen etc.


Ook een leuk idee!!

Anne_GTI

Berichten: 18200
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 22:16

Afbeelding

Horseboarden!

Autumnn

Berichten: 8028
Geregistreerd: 26-03-10

Re: Nieuwe hobby / sport samen met man gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 22:20

Streetjump!

zodiacje

Berichten: 6354
Geregistreerd: 20-06-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-19 22:21

Ik heb even gekeken voor het klimmen maar gezien ons gewicht verschil kunnen we niet echt samen klimmen (45 kilo verschil) jammer want het leek ons wel leuk.
Ben aan het kijken naar dansscholen

zodiacje

Berichten: 6354
Geregistreerd: 20-06-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-19 22:22

Anne_GTI schreef:
[ [url=m/Q3lPwN.jpg]Afbeelding[/url] ]

Horseboarden!


Super coole foto! Maar wel lastig voor maandag avond wekelijks ;)

Anoniem

Re: Nieuwe hobby / sport samen met man gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 22:27

Ah ja, dan word je zo'n klokkenluider als je hem moet zekeren := Je zou nog wel eens kunnen kijken naar boulderen (klimmen zonder touw). Al is dat wel wat individueler; wat dat betreft is dansen ook een superleuk idee!

Kana

Berichten: 9054
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Utrecht

Re: Nieuwe hobby / sport samen met man gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 23:17

Squashen! Dat vind ik echt een leuke sport om samen met mijn vriend te doen. Samen in een hokje dus je kunt zelf je niveau en intensiteit bepalen en je doet het echt 'samen'.

elizabeth85
Berichten: 316
Geregistreerd: 16-10-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 23:25

Wij mountainbiken samen

Amado7

Berichten: 10727
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Re: Nieuwe hobby / sport samen met man gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 23:29

Zwemmen ? ;)

En anders een lijstje afwerken inderdaad.

moonsparkle
Berichten: 21705
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 23:38

Vindt het trouwens wel apart klinken je bent de meeste avonden niet thuis en op die ene avond wil je dan wat gaan doen samen, ik vindt het heerlijk samen op de bank met een film of serie :') of bordspellen dan ben je toch bezig maar kun je thuis doen.
Ik kan me er niks bij voorstellen om elke avond iets te moeten gaan doen. Maar het kan natuurlijk heel gezellig zijn om wat samen te gaan ondernemen. Squash werd genoemd dat hebben wij ook een tijd gedaan goed voor het lichaam en leuk dat je het echt samen kunt doen.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33780
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 23:46

moonsparkle schreef:
Vindt het trouwens wel apart klinken je bent de meeste avonden niet thuis en op die ene avond wil je dan wat gaan doen samen, ik vindt het heerlijk samen op de bank met een film of serie :') of bordspellen dan ben je toch bezig maar kun je thuis doen.
Ik kan me er niks bij voorstellen om elke avond iets te moeten gaan doen. Maar het kan natuurlijk heel gezellig zijn om wat samen te gaan ondernemen. Squash werd genoemd dat hebben wij ook een tijd gedaan goed voor het lichaam en leuk dat je het echt samen kunt doen.

Vaak betekent dit dat je in de ochtend / middagen vrij bent. Heb ik ook een tijdje gehad. Dan ging ik dan lekker relaxen en ‘s avonds als mijn ex dan vrij was, wilde ik ook op pad!

DewiRox
Berichten: 4586
Geregistreerd: 29-12-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 23:48

zodiacje schreef:
Ik heb even gekeken voor het klimmen maar gezien ons gewicht verschil kunnen we niet echt samen klimmen (45 kilo verschil) jammer want het leek ons wel leuk.
Ben aan het kijken naar dansscholen


Ik heb een tijdje salsa lessen gevolgd bij La Bodeguita in Den Haag. Ik geloof dat de proeflessen net weer geweest zijn, maar je kan daar altijd eens gaan kijken! Ik vond het, ondanks dat ik ook helemaal niet zo van het dansen ben, wel erg leuk!

Jullie zouden ook op maandagavond kunnen gaan schaatsen bij de Uithof?

moonsparkle
Berichten: 21705
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 23:48

MarlindeRooz schreef:
moonsparkle schreef:
Vindt het trouwens wel apart klinken je bent de meeste avonden niet thuis en op die ene avond wil je dan wat gaan doen samen, ik vindt het heerlijk samen op de bank met een film of serie :') of bordspellen dan ben je toch bezig maar kun je thuis doen.
Ik kan me er niks bij voorstellen om elke avond iets te moeten gaan doen. Maar het kan natuurlijk heel gezellig zijn om wat samen te gaan ondernemen. Squash werd genoemd dat hebben wij ook een tijd gedaan goed voor het lichaam en leuk dat je het echt samen kunt doen.

Vaak betekent dit dat je in de ochtend / middagen vrij bent. Heb ik ook een tijdje gehad. Dan ging ik dan lekker relaxen en ‘s avonds als mijn ex dan vrij was, wilde ik ook op pad!


Ah ja zo had ik het nog niet bekeken :)

zodiacje

Berichten: 6354
Geregistreerd: 20-06-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-19 23:49

moonsparkle schreef:
Vindt het trouwens wel apart klinken je bent de meeste avonden niet thuis en op die ene avond wil je dan wat gaan doen samen, ik vindt het heerlijk samen op de bank met een film of serie :') of bordspellen dan ben je toch bezig maar kun je thuis doen.
Ik kan me er niks bij voorstellen om elke avond iets te moeten gaan doen. Maar het kan natuurlijk heel gezellig zijn om wat samen te gaan ondernemen. Squash werd genoemd dat hebben wij ook een tijd gedaan goed voor het lichaam en leuk dat je het echt samen kunt doen.



Ik werk om het weekend en in mn vrije weekend zitten we op zondag avond altijd op de bank met afhaal.
Maar nogmaals; samen tv kijken en op onze mobiel klooien is toch net iets minder tijd samen naar mijn mening. Na 13 jaar moeten wij in ieder geval wel wat meer moeite doen om écht aandacht voor elkaar te houden.
Maar wel helemaal eens met je dat lekker op de bank wel een fijn rust moment is hoor!

_Denise_

Berichten: 5610
Geregistreerd: 05-02-06

Re: Nieuwe hobby / sport samen met man gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 01:01

Boogschieten!

Bianca_v_s
Berichten: 87
Geregistreerd: 21-05-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 01:10

zodiacje schreef:
Ik heb even gekeken voor het klimmen maar gezien ons gewicht verschil kunnen we niet echt samen klimmen (45 kilo verschil) jammer want het leek ons wel leuk.

Kijk dan juist naar boulderen, dat is klimmen tot max 4m hoog: daar ben je niet gezekerd dus maakt het verschil in gewicht niet uit. En er zitten 2 hallen in Den Haag: Beest en de Campus.

Eske_B

Berichten: 15101
Geregistreerd: 19-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 09:54

zodiacje schreef:
Ik heb even gekeken voor het klimmen maar gezien ons gewicht verschil kunnen we niet echt samen klimmen (45 kilo verschil) jammer want het leek ons wel leuk.
Ben aan het kijken naar dansscholen

Bij ons klimt een man van 1.90m ook met z'n vriendin van 1.50m samen :) Je kan ook een extra gewicht aan je gordel hangen als je aan het zekeren bent. Dus als je het beide leuk vindt, zijn er opties!

Of samen gaan boulderen inderdaad!