Wat ga jij doen met de feestdagen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tiggs

Berichten: 7525
Geregistreerd: 30-05-11
Woonplaats: Dunning-Kruger Park

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 19:55

Antheman schreef:
Sinterklaas vieren we met heel veel vrienden. We gaan pizzas bakken en spullen ruilen.

Met de Kerst gaan we naar de sauna, dat doen we elk jaar. Misschien nog een lunch met mijn vader, maar ik denk dat hij naar Frankrijk vertrekt. Dan ga ik paardrijden ofzo.


Is het met kerst druk in de sauna? Ik heb dan niks en een dagje helemaal alleen naar de sauna klinkt eigenlijk als een top idee :D

prugelpiet

Berichten: 12562
Geregistreerd: 20-01-12

Re: Wat ga jij doen met de feestdagen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 20:01

Eten, eten, eten.

Ohja, ik moet ook nog gewoon werken.

chimello

Berichten: 6405
Geregistreerd: 28-03-06

Re: Wat ga jij doen met de feestdagen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 20:10

Werken, livestreamen en eten :D

Antheman

Berichten: 11830
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: bij de plas

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 20:31

Tiggs schreef:
Antheman schreef:
Sinterklaas vieren we met heel veel vrienden. We gaan pizzas bakken en spullen ruilen.

Met de Kerst gaan we naar de sauna, dat doen we elk jaar. Misschien nog een lunch met mijn vader, maar ik denk dat hij naar Frankrijk vertrekt. Dan ga ik paardrijden ofzo.


Is het met kerst druk in de sauna? Ik heb dan niks en een dagje helemaal alleen naar de sauna klinkt eigenlijk als een top idee :D

Ik ga samen met mijn man. Je bent niet de enigste in de sauna, er zijn een hoop gelijkgestemden.

xSannee

Berichten: 4348
Geregistreerd: 02-03-10
Woonplaats: Renkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 15:24

Wat heerlijk al die plannen al *D

Wij vieren 5 december kerst bij de zus van m'n vriend, met haar kleine kids. Dan 8 december sinterklaas met mijn familie met lootjes en cadeautjes *D

Kerst vieren we een beetje in etappes. 20 december eten met mijn vriendengroep, 22 december met mijn familie eten, 1e kerstdag met familie van m'n vriend eten & 2e kerstdag bij mij thuis eten, dan zitten we wel weer vol :))

Oud en nieuw vieren we vaak bij vrienden en dan nodigt iedereen weer vrienden uit, iedereen maakt wat hapjes, en zo komen we wel weer gezellig uit *D

Anoniem

Re: Wat ga jij doen met de feestdagen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 15:32

Sinterklaas komen mijn ouders, zusje en zwager bij mij, normaal gingen we gourmetten, maar dat kan niet in mijn huis (geen eettafel :+ ) Dus denk dat ik gewoon lekker Chinees buffet bestel :')
Kerst zit ik weer op curacao en dus geen familieverplichtingen
Oud en nieuw bij vrienden

Laura82
Berichten: 7465
Geregistreerd: 05-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 15:38

Met sinterklaas komen beide oma's van de kinderen langs, eten we gezellig samen, en de sint komt vast nog wel wat langsbrengen :D
Mijn moeder stelde voor te koken, en dat aanbod heb ik met beide handen aangegrepen, want ik moet die dag gewoon werken.

Eerste kerstdag bij mijn moeder met broer, schoonzus en alle kinderen. Mn moeder kookt dan altijd uitgebreid, maar wat ze maakt is nog een verrassing.
Tweede kerstdag bij mijn schoonmoeder met mijn zwager, dan gaan we gourmetten. Wij verzorgen dan het eten en het gourmetstel, kunnen we zelf bepalen wat en hoeveel we kunnen eten O:)

Oud en nieuw heb ik nog geen idee. Ik vermoed dat we gewoon weer lekker met de kinderen thuis blijven, lekkere hapjes op tafel zetten en de oudejaarsconference gaan kijken. De kinderen maken we om 12 uur ff wakker, en om 1 uur ligt meestal iedereen weer in bed :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 15:50

Tiggs schreef:
Antheman schreef:
Sinterklaas vieren we met heel veel vrienden. We gaan pizzas bakken en spullen ruilen.

Met de Kerst gaan we naar de sauna, dat doen we elk jaar. Misschien nog een lunch met mijn vader, maar ik denk dat hij naar Frankrijk vertrekt. Dan ga ik paardrijden ofzo.


Is het met kerst druk in de sauna? Ik heb dan niks en een dagje helemaal alleen naar de sauna klinkt eigenlijk als een top idee :D


Ex en ik deden ook altijd sauna met kerst, heerlijk relaxed sfeertje hangt er, maar kan wel vrij druk zijn :j

Anoniem

Re: Wat ga jij doen met de feestdagen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 15:54

Wij vieren thuis vanavond sinterklaas. Met kerst gaan we 1 dag met mijn familie doorbrengen inclusief kids en de andere dag met zijn familie exclusief kids. Oud en nieuw zijn we aan huis gebonden ivm de paarden dit jaar dus wie weet komen er wat vrienden langs.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41593
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Wat ga jij doen met de feestdagen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 16:19

Sinterklaas vieren we niet. Kerstavondje is voor vriendje en mij. Eerste kerstdag moet ik eerst 's ochtends werken, daarna gaan we naar de schoonfamilie om te gourmetten. Tweede kerstdag nog geen plannen.

Joanne1987

Berichten: 5888
Geregistreerd: 13-11-06
Woonplaats: Den Bosch

Re: Wat ga jij doen met de feestdagen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 16:27

4 december is ons oudste zoontje jarig dus dat vieren we dan klein. Sinterklaas bij mij ouders hebben we zondag al meteen gedaan, sinterklaas thuis wordt 5 december (eerst werken tot 17.00), sinterklaas bij schoonouders is dit jaar 'te laat'; 7 december en 8 december vieren we zoontje zijn verjaardag. Kerstavond ben ik vrij, kerst bij schoonouders, 1e kerstdag bij mijn ouders en 2e kerstdag zijn we naar vrienden. Oud en nieuw vieren we ook bij vrienden

Britta31

Berichten: 13140
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Wat ga jij doen met de feestdagen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 16:41

Dit jaar anders dan vorig jaar.Altijd bij mijn ouders een kerstmaaltijd.Mijn moeder is dementerend en het was vorig jaar al te veel.Dus de maaltijd bij mijn broer.Maar dit jaar alleen koffie met lekkers en hapjes meer kan ze niet aan.Ook leuk natuurlijk.Maar ieder jaar iets minder.Ik wil niet aan volgend jaar denken.

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 16:54

Al jaren sinterklaas met naaste familie en vrienden. Dan eten we stamppot en gaan we dobbelen.
Met kerst bij mijn ouders. Voorheen werkte ik nog op de dierenambulance met kerst maar daar ben ik gestopt. Misschien dat ik mij nog een dagje opgeef bij het asiel waar ik nu vrijwillig werk.

Oud jaar ook meestal bij mijn ouders. Meestal sluit er nog wel wat volk aan met wie we ook sinterklaas vieren. En anders ben ik net zo lekker thuis.

Ik hoop een beetje mooi weer die dagen zodat ik ook nog met mijn paard wat kan doen.

Yv_
Berichten: 19116
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Re: Wat ga jij doen met de feestdagen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 16:58

Lekker de drukte en stress van de kerst ontvluchtten en een paar dagen naar Roemeniƫ :D. Met oud en nieuw gewoon zoals elk jaar standaard met de vriendengroep.

Bloodymary
Berichten: 4536
Geregistreerd: 02-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 17:00

Met kerst vooral eten en drinken met familie en vrienden, altijd lekker en gezellig. En met oudjaar ben ik in .... New York!

Anoniem

Re: Wat ga jij doen met de feestdagen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 17:01

Ooooh JALOERS!!!!

Ianthe
Berichten: 1542
Geregistreerd: 24-04-13

Re: Wat ga jij doen met de feestdagen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 17:08

Alleen thuis met de honden. Heerlijk;) Doe niet aan kerst en familie gedoe.

Renske_W

Berichten: 13842
Geregistreerd: 07-03-05
Woonplaats: Friesland

Re: Wat ga jij doen met de feestdagen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 17:13

Wij vieren 30 november sinterklaas bij mijn ouders. Aan schoonouders kant wordt daar niks mee gedaan.
1e kerstdag gaan we ook naar mijn ouders, vorig maar kerst bij mijn schoonouders gevierd.
2e kerstdag gaat mijn vriend melken bij mensen waar hij 1x in de 2 weken sowieso al melkt. Dus dan eten we lekker met zijn tweetjes wat later.
Oud & nieuw zijn we ook thuis. Dit ook ivm de dieren.

margreet4

Berichten: 1584
Geregistreerd: 14-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 17:14

Sinterklaas vieren we dit jaar met dobbelspel bij mijn fam. Normaal met lootjes en surprises maar daar heb ik dit jaar echt geen zin in (zwanger) 5 dec bij mn ouders dus.

Normaal met kerst/oud en nieuw werken en beide fam langs (ieders een dag) maar nu niks afgesproken. Hoogzwanger of bevallen... Stiekem hoop ik dat laatste dus niks geen afspraken gemaakt. We zien het wel!

XxLMMxX
Berichten: 3125
Geregistreerd: 22-03-12

Re: Wat ga jij doen met de feestdagen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-19 23:54

Sinterklaas hebben we besloten dit jaar met de familie niet te vieren. Met mijn vriendinnen heb ik gedobbeld.
De kerstplannen zijn nog niet bekend

DewiRox
Berichten: 4586
Geregistreerd: 29-12-08
Woonplaats: Den Haag

Re: Wat ga jij doen met de feestdagen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-19 00:02

Sinterklaas vier ik eigenlijk niet.
Met kerst zit ik lekker in Spanje, waarschijnlijk alleen :). Oudjaarsdag en nieuwjaarsdag moet ik waarschijnlijk werken, afhankelijk van hoelaat bekijk ik tegen die tijd wel wat mijn plannen zullen zijn.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33794
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-19 00:03

Ik had afgesproken oud en nieuw met een vriendin te vieren. Maar die wil dan met haar vriend zijn want die moest met kerst ook al werken. :n
Mocht wel mee naar zijn stad en het met hun vieren. Maar die vrienden van hem zijn nogal van de snuiffuifjes. Heb geen zin in dat soort drama eigenlijk.

Dus denk dat ik naar een vriendin ga en met haar kat knuffelen en om 1 uur naar bed. :=

JesdaJinn

Berichten: 10443
Geregistreerd: 23-01-12
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-19 00:21

Oudjaarsdag enkele uurtjes werken. Nieuwjaarsdag vrij en met de kerst vrij :D