Vakantie baan avonturen en drama

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
marleen_usar
Berichten: 24644
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Vakantie baan avonturen en drama

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-10-22 16:03

Wat heb jij meegemaakt tijdens je vakantie baan? Ik werkte in de koffie kamer van een bejaardentehuis. met nog een vrouw we waren 20 jaar ongeveer. Mijn schoonzus werkte daar achter de balie en had mij dit baantje bezorgt dus ik wilde geen fouten maken.

Op donderdag kwam er een bewoner later koffie drinken want hij moest naar de fysio. Ik bewaarde altijd een thermoskan met koffie en toen ik naar de spoelkeuken ging gaf ik aan mijn collega door waar de thermoskan stond. Toen ik klaar was kwam ik terug en mijn collega gaf aan me door dat die bewoner was geweest.
Hij was erg teleurgesteld omdat ik geen koffie voor hem had bewaard.

Ik snapte het niet, maar ik heb jou toch net gezegd waar ik de thermoskan had neer gezet? Nee je hebt alles weggegooid, dus die bewoner was echt boos. ik was met stomheid geslagen, en moest die middag op het matje komen. Waarom ik alle koffie had weggegooid terwijl ik wist dat die bewoner nog kwam??

Mijn collega had expres de koffie weggegooid om mij een hak te zetten.

Ik vertelde mijn versie maar ik werd niet geloofd, ze wond iedereen om haar vingers. Toen ik na de vakantie weer naar school ging en moest stage lopen kwam ik haar weer tegen. Ze liep daar ook stage en gelukkig was ze daar na een week weer weg.


Urbanus
Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Vakantie baan avonturen en drama

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-22 15:13

Haha, ik dacht we krijgen de anekdote over je kappersavontuur weer :=

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Ange29, Bontfire, ComscoreBot, Evilou, Ghazella, LilChar, Sodeletuut, Syzygy, Vavane en 167 bezoekers