Spaarprogramma's, cashback en meer!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Tigra_
Berichten: 13059
Geregistreerd: 31-03-08
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-19 21:15

Alwiene schreef:
Nikass schreef:
Ik vond bonus sparen bij de Ah echt geweldig. Helaas is dat toen afgeschaft. Koopzegels doe ik niet, drie euro krijgen nadat je 500 euro aan boodschappen hebt gedaan? nou nou t kan eraf denk ik dan -O-


Maar boodschappen doe je toch, en de rente is 4% dat is heel erg veel meer dan op de bank én het is niet eens op jaarbasis.


Maar AH en Plus zij duurder met hun boodschappen. Het is maar net hoe je het bekijkt natuurlijk. Maar als je de boodschappen in een goedkopere winkel doet denk ik dat je echt meer bespaard als 3 euro op 500 euro.

Ik gebruik ook qassa en euroclix makkelijk als je toch al wat moet hebben.

Als het paard waar je van af valt een goed paard is,
dan is die val de moeite waard.


moonsparkle
Berichten: 21705
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-19 21:25

Ik deed vroeger aan heel veel clicksites maar nu heb ik alleen nog Euroclix, de rest ging me te langzaam.

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling

Art_ofLiving
Berichten: 344
Geregistreerd: 10-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-19 09:45

Alwiene schreef:
Nikass schreef:
Ik vond bonus sparen bij de Ah echt geweldig. Helaas is dat toen afgeschaft. Koopzegels doe ik niet, drie euro krijgen nadat je 500 euro aan boodschappen hebt gedaan? nou nou t kan eraf denk ik dan -O-


Maar boodschappen doe je toch, en de rente is 4% dat is heel erg veel meer dan op de bank én het is niet eens op jaarbasis.


Ik snap jullie beiden wel.. als je toch al je boodschappen bij de AH haalt dan is het rendement best veel. Persoonlijk ga ik vaker naar goedkopere supermarkten (Dirk, Lidl etc) en als ik nu ineens al m'n boodschappen bij AH zou doen dan zou ik meer geld kwijt zijn dan het rendement van de AH koopzegels. :)

'
☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋ ☋

roxiie
Berichten: 7825
Geregistreerd: 22-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 11:01

Art_ofLiving schreef:
chanicha schreef:
Ik spaar zegels van AH en Jumbo, heb bijna 4 boekjes nu van ieder en spaar ze lekker op.
Ook Kruidvat doe ik punten sparen.


Heeft iemand al veel voordeel gehad van hun Kruidvat punten, of niet?


Ik heb een wereld aan kruidvat punten, maar heb er nog nooit wat (nuttigs) mee kunnen doen.. weinig zeggend spaarprogramma.

Verder spaar ik airmiles en zegeltjes van de Poiesz!

Winnaars hebben een doel, verliezers slechts een excuus..

Tigra_
Berichten: 13059
Geregistreerd: 31-03-08
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 11:15

Ik zie nu pas je vraag over kruidvat. Ik heb het al wel een aantal keer kunnen inwisselen voor korting(2.5 of 5 euro). Gaat niet heel hard. Zelf zou ik fijner vinden dat het standaard bij de benodigde punten er af gaat. Zoals ze bij Aveve winkels doen.
Bij de pets place kan je ook voor korting sparen. Zelfde idee als kruidvat.

Als het paard waar je van af valt een goed paard is,
dan is die val de moeite waard.

OleJon
Berichten: 2502
Geregistreerd: 04-07-14

Re: Spaarprogramma's, cashback en meer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 11:26

ik haal mijn boodschappen ook bij de goedkopere boodschapwinkels, maar bepaalde aanbiedingen of dingen die even duur zijn bij de plus haal ik daar en dan neem ik wel de koopzegels en spaar ook de zegels van de poisz.

joyce_eddy
Berichten: 4013
Geregistreerd: 01-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 13:52

Wat ook bespaard is om je zorgverzekering in 1 keer te betalen voor het hele jaar. Even flinke uitgave maar levert toch een aantal % korting op. Tevens bijvoorbeeld ook de auto verzekering die hebben soms kortingen als je in 1 keer betaald.

Je moet alleen consequent blijven in wel elke maand wegleggen zodat je in januari in 1 keer het hele bedrag kunt neerleggen.

joyce_eddy
Berichten: 4013
Geregistreerd: 01-08-10

Re: Spaarprogramma's, cashback en meer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-19 09:46

Ik zie dat de Lidl nu ook een bespaar app heeft! Lidl plus heet het.

snoetie
Berichten: 1687
Geregistreerd: 11-09-04
Woonplaats: landgraaf, zuid-limburg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-19 12:49

Anoniem schreef:
Thuisbezorgd.nl bonuspunten: weten heel veel mensen niet, maar je spaart bij elke bestelling. Als je goed oplet heb je soms echt leuke dingen. Ik had bijvoorbeeld gratis sauna entree en greetz kaarten te versturen.


bedankt voor de tip! ik wist dit niet en blijkbaar heb ik 335 punten waarvan er 65 vervallen op 31-12, dus die ga ik nu gebruiken :D

кαѕρєя voor altijd мιנи ℓιєνєℓιиg :+:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-19 13:08

snoetie schreef:
Anoniem schreef:
Thuisbezorgd.nl bonuspunten: weten heel veel mensen niet, maar je spaart bij elke bestelling. Als je goed oplet heb je soms echt leuke dingen. Ik had bijvoorbeeld gratis sauna entree en greetz kaarten te versturen.


bedankt voor de tip! ik wist dit niet en blijkbaar heb ik 335 punten waarvan er 65 vervallen op 31-12, dus die ga ik nu gebruiken :D


Leuk he? De greetz kaarten staan er weer zie ik en een aantal leuke kortingen. Het staat wel gewoon verstopt en ze maken er nooit een melding van.

Anoniem

Re: Spaarprogramma's, cashback en meer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-19 13:08

Ik ging ook ff kijken, zitten leuke acties tussen, je moet er alleen altijd net ff aan denken als je iets nodig hebt :+

joyce_eddy
Berichten: 4013
Geregistreerd: 01-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-19 15:07

Het schijnt dat pink lady appels ook een spaarprogramma heeft maar ken het zelf niet. Er zitten codes op de verpakkingen

joyce_eddy
Berichten: 4013
Geregistreerd: 01-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 10:19

Het is stilletjes hier in het topic.

Zijn er mensen die collectief verzekerd zijn via PMA? Vergeet dan niet je bonus aan te vragen! Levert toch iets leuks op €33 cash of andere leuke dingen zitten er in de shop

ikkeniet
Berichten: 1260
Geregistreerd: 17-09-11
Woonplaats: gehucht in Noord Holland

Re: Spaarprogramma's, cashback en meer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-19 23:39

Ik spaar al een paar jaar bij de AH.
Bedrijf waar ik werk koopt af en toe flink bij ze in, en dan ga ik met de bon een paar dagen later
koopzegels kopen. Zo heb ik nu een aantal boekjes vol gekregen.

info@raswas.com voor het reinigen van je paardendekens.

Oordeel niet over mijn leven.
Want je hebt mijn rugzak niet gedragen.
-Rita Nievelstein-

kiki1976
Berichten: 16847
Geregistreerd: 17-04-10
Woonplaats: Kop van Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-19 23:46

Momo94 schreef:
Ik spaar via united consumers en dan vooral tanken en mijn zorgverzekering. Het fijne is dat je het bedrag ook op je rekening kan laten storten.

Via UC sparen gaat ongemerkt altijd lekker door. Zo krijg je dus 10% van je zorgpremie terug.
Daarnaast kan je ook sparen met tanken, auto verzekering, mobiel abo, gas en elektra, met alles spaar je ongemerkt dus lekker door.
Je kan het uit laten keren wanneer jij wilt (wel vanaf een minimaal bedrag).
Doen dit al jaren, is een leuk spaarpotje

Volg Bo en haar verwachte veulentje [KS-MK] Als je dochter haar droom waar maakt, Bo x White Dream
Het is wat het is

Silly1972
Berichten: 14775
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: Spaarprogramma's, cashback en meer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-19 23:53

Nou dat mag ook wel, die zorgpremie is echt super duur

[PP] [VOLG] Bonte Cashmiro van jaarling tot ............
Ceasar ter linden x Harmony 6 maart 2017 geboren

Tallie1979
Berichten: 22741
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Re: Spaarprogramma's, cashback en meer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-19 00:18

Niemand hier die Scoupy spaart?

Ik gebruik Scoupy nu 2 maanden en heb ruim €40 terug gekregen.

Inmiddels ook mijn 2e boodschappenpakket besteld en een tijdelijk abonnement Donald Duck. :D

xLovesPower
Berichten: 394
Geregistreerd: 16-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-19 00:40

Tallie1979 schreef:
Niemand hier die Scoupy spaart?

Ik gebruik Scoupy nu 2 maanden en heb ruim €40 terug gekregen.

Inmiddels ook mijn 2e boodschappenpakket besteld en een tijdelijk abonnement Donald Duck. :D


Ja, ik in 3 jaar tijd €473,44-. bespaard :))

Powervriendje Herinneringen aan jou blijven mij een glimlach geven <3

plantje01
Berichten: 784
Geregistreerd: 01-05-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-19 01:38

-koopzegels bij de ah, plus en coop
-scoupy
-Kruidvat voordeelpas (deel ik met mijn moeder dus gaat best hard), haal ik af en toe een gratis product mee op
-Etos
-Hunkemoller (bij besteding van 50 euro 5 euro tegoed)
-boodschappenpakket van de plus nu
-body shop voordeelpas (met je verjaardag 5 euro tegoed)
-hema punten voor gratis thee etc
-rituals member waardoor je cadeaus krijgt bij aankopen
-mc donalds, kortingscoupons in de app
-euroclix

Vast onbewust nog wel meer...

.,

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-19 08:35

Hier alleen airmiles. Bij elke aankoop met de creditcard krijg je airmiles en als je het volledige bedrag netjes aan het einde van de maand aflost betaal je geen rente en heb je je miles dus gratis.

Vorige maand net alle miles ingewisseld voor 4 vliegtuigtickets Bangkok - Brussel (retour).

Maar aan airmiles zitten wel een hoop haken en ogen. Zo moesten we alsnog de belastingen zelf betalen, kwamen er boekingskosten bij en moet je echt maanden vantevoren boeken want ze hebben maar een heel beperkt aantal stoelen die je met miles kan boeken. Uiteindelijk dus 75% korting in vergelijking met direct een ticket boeken, wat erg mooi is, maar niet echt wat we hoopten te krijgen met airmiles.

joyce_eddy
Berichten: 4013
Geregistreerd: 01-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-19 12:32

Tallie1979 schreef:
Niemand hier die Scoupy spaart?

Ik gebruik Scoupy nu 2 maanden en heb ruim €40 terug gekregen.
:D


Zeker gebruik ik die al een paar jaar! Wordt helaas wel steeds minder toen ik net begon waren het hele andere producten en soms zelfs ( buiten de apps om) wasmiddelen endergelijk!
Tevens kijk ik soms op gratis.nl voor cashbacks en ook op optimel app soms cashbacks

Mars
Berichten: 33257
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: Spaarprogramma's, cashback en meer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 14:30

Ik spaar sweatcoins, sparen dmv wandelen. Mijn doel is te sparen voor 1000€ paypal tegoed maar dat is wel een jarenplan. App draait de hele dag op de achtergrond mee dus t kost me niks extra.

In het verleden gebeurd niets (meer)
In de toekomst gebeurd (nog) niets
Er is alleen maar nu

joyce_eddy
Berichten: 4013
Geregistreerd: 01-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 14:39

Zo gebruik ik de menzis app. Door te bewegen en de app aan te zetten ( fietsen, wandelen, lopen, paardrijden gebruik ik hem. Je kunt ook met hardlopen en tevens doelen aanzetten daardoor ga je nog sneller.!

Je kunt Max 25000 punten per jaar verdienen. Ik haal er verschillende keren rituals van (kleine pakketjes is 1700 punten en €2,45 bijbetalen) en tevens gebruik ik hem om €40 euro korting te krijgen per jaar.
Ook is de webshop best interessant voor andere dingen en soms zitten er ook nieuwe dingen in.

Prairy
Berichten: 9059
Geregistreerd: 28-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 16:39

Mars schreef:
Ik spaar sweatcoins, sparen dmv wandelen. Mijn doel is te sparen voor 1000€ paypal tegoed maar dat is wel een jarenplan. App draait de hele dag op de achtergrond mee dus t kost me niks extra.


Gaat dat op GPS of hoeft die niet aan te staan?

magda_90
Berichten: 32277
Geregistreerd: 24-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 16:58

Mars schreef:
Ik spaar sweatcoins, sparen dmv wandelen. Mijn doel is te sparen voor 1000€ paypal tegoed maar dat is wel een jarenplan. App draait de hele dag op de achtergrond mee dus t kost me niks extra.


De Etos heeft het ook voor allerlei leuke kleinere aanbiedingen. Straks krijg je nog tientallen stappentellers op de achtergrond. _O-


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _JTM, Alik, Amazonbot, Bullebeest, Colien, ComscoreBot, Facebook, flash40, Iselda, Josien_, Knoek, Lau07, Marije112, MarJon, maxi90, moonsparkle, Pieneappel, Poety, redbutton, Roosch, secricible, Selina, Sizzle, Suliko, Theseus, Westerntrail, x_Jeanine_x, XxMariellexX, Zebrastreep en 164 bezoekers