Wat waren je wensen (partner) en waar kwam je mee thuis?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Jorex
Berichten: 9927
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Wat waren je wensen (partner) en waar kwam je mee thuis?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 00:36

Ik lees nog allemaal dingen van de eerste pagina terug en denk "oh ja, dat is ook zo". Niet roken is hier ook gelukt. Verder heb ik zoals Napie sommige hobby's overgenomen. Zo snap ik ook steeds meer van de formule 1. Maar andersom weet hij wat een volte is en hij gaat ook zo mee te fietsen als ik mijn pony's train.

Alex en Jorie <3


Palmera
Berichten: 9451
Geregistreerd: 25-09-08
Woonplaats: La Palma

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 00:36

Mijn eisen zijn sportief, gezond, doorzetter, dierenliefhebber, niet roker, trailrunner, vooral niet kaal, niet dik, niet lui, meedenkend, goed in bed, zelfstandig en vrij.

Dat lukt best, ik heb wel wat gezelligs van dit soort om me heen hangen. :D

Lynn2014
Berichten: 476
Geregistreerd: 26-02-18
Woonplaats: Kaatsheuvel

Re: Wat waren je wensen (partner) en waar kwam je mee thuis?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 00:48

Hahaha grappig om zo alles terug te lezen, sommige echt totaal het tegenovergestelde en andere gevonden wat ze zochten!

Ik wilde/zocht/viel op : licht getint huidje, lange zwarte/donkere haren. Wat atletisch gebouwd. Sportief, tattoo’s, piercings, dieren liefhebber, geen kinderwens en zo rond 1.80.

Ik kwam thuis met: Blank ( maar wel snel gebruind in de zomer ;) ) korte haren, geen piercings of tattoo’s, nooit dieren gehad, wel sportief en licht atletisch gebouw, kinderwens neutraal. En wat kleiner.

Hij was een van mijn beste vrienden. En inmiddels al 15 jaar samen en een kleine meid. Na 10 jaar samen toch een kinderwens gekregen. En inmiddels vele dieren verder.

Hutcherson
Berichten: 7331
Geregistreerd: 21-07-13
Woonplaats: --

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 00:51

Ik val op redelijk lange jongens/mannen, fors postuur (niet dik, gewoon stevig - anders maak ik m stuk misschien), donker haar, en intelligent. Eindelijk eens een man waar ik een fatsoenlijk gesprek mee kon voeren.
Ik heb weinig met familie/vrienden/verplichtingen dus weinig familie/vrienden was wel een wens en ook een dierenvriend, liefst ook een beetje klik met paarden.

Uiteindelijk ben ik nu met een jongen van 1,86m, zwart haar, fors postuur, die best kan nadenken op HBO niveau. Ook weinig familie en toen hij verhuisde nadat hij zijn vorige huis verkocht wat hij samen met zijn ex had, is ie zijn vriendengroep okk kwijt geraakt. Dit gedeelte is wel zuur want ze waren al 11 jaar bevriend en hij is iedereen langsgegaan om te vertellen hoe alles is afgehandeld met zn ex en iedereen uitgenodigd voor een borrel. Nog paar keer data geopperd in de groepsapp om af te spreken, maar tevergeefs. Dat gebeurt nu eenmaal als je tientallen kilometers verderop gaat wonen.

Maar hij is zeer goed met dieren en een van onze eerste dates was naar de opfokweide van mijn 1,5 jarige hengst toen. Inmiddels 4 jaar later gaat hij mee op de mountainbike naar het bos, haalt paard uit de wei, borsteld hem, knuffelt hem. Alleen zadelen is een dingetje.
Maar de connectie die ik heb met deze man is echt heel diepgaand. Het zit gewoon goed.

BarbaLala
Berichten: 9605
Geregistreerd: 13-11-04
Woonplaats: Omgeving Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 01:13

Ik heb niet gek veel eisen vind ik persoonlijk, maar wel vrij specifiek;

- Kindvrij.
- > 1.80m.
- Open staan voor vega(n)isme.
- Een hoger libido en goed gereedschap.
- Iemand die oké is met mijn dieren en hen ook juist behandelt.
- Een zelfverzekerde, volwassen vent zijn in gedrag met goede communicatie-skills.

So far; I'm single :D
Eerlijkheid gebied te zeggen dat ik ook niet erg mijn best doe om een man te zoeken.
Toevallig enige tijd geleden weer eens een date gehad maar dat was nogal een tegenvaller en ik wist gelijk weer waarom ik zo klaar was met daten. Pffff!
Ik zou het leuk vinden om iemand te ontmoeten hoor, maar met mijn horeca-ritme en verplichtingen naar mijn dieren toe ben ik me er ook van bewust dat het de kans op iemand vinden die daar oké mee is aardig beperkt.
Zeker als je ook iemand wil die geen kinderen of kinderwens wil. Want die mannen zijn helaas wél in grote getalen aanwezig en daar wordt ook regelmatig over gelogen heb ik ondervonden. :=

De "eisen" die ik heb ga ik ook absoluut geen concessies op doen. Ik ben 31, weet wat mij gelukkig maakt en wat niet en voor minder dan gelukkig ga ik niet. Simple as that!

Angst voorkomt niet dat je sterft, het voorkomt dat je leeft.
Klets mee in het zelfstandige-stalling topic!
STOP AGENDA 2030!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 06:15

Wensen:

Groter dan 1.80
Rosse haarkleur
Baard
Iers type
Iemand die graag eens bank hangt
Geen kinderwens
Dierenvriend
Geen bouwvakker

Wat het is geworden:

7 centimeter kleiner als ik :+
Blond
Baard
Bouwvakker
Haat bank hangen
Heeft een kinderwens (dus ondertussen is er ook een dochter)
Dierenvriend

Captain
Berichten: 21362
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-19 10:12

Sunnda schreef:
Het enige waar ik echt 'whut? _O- ) bij dacht is bij de ts. Hoezo wilde je iemand met weinig familie? Zodat je hem niet hoeft te delen? mensenschuw? Ik zit er al een paar minuten aan te denken, maar kom er echt niet uit. :D


Haha, mijn ex had een grote familie en dan moesten we dus zeer regelmatig de verjaardagen af e.d.
Ik heb daar zelf helemaal niets meer, en ook zelf een kleine familie.
Daarnaast waren die schoonouders echt wel een beetje apart.. Kerel van 150+ kg die altijd in zijn onderbroek liep? :? Dus vandaar mijn wens.. :P

white_flame
Berichten: 1308
Geregistreerd: 23-11-14

Re: Wat waren je wensen (partner) en waar kwam je mee thuis?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 10:33

Ik val op donker haar en lichte ogen... al kom ik vaak met blond thuis XD (wel deze mannen gedate, loopt nooit uit op iets)
Verder gewoon iemand waar je uren nutteloze gesprekken mee kan voeren. Maar ook serieus kan zijn wanneer nodig.
Ik val denk ik wel op gespierd (wat dik mag) niet mager. Lief en aanhankelijk.

Tussenstand:
Nog alleen

x_Anne_x
Berichten: 6548
Geregistreerd: 19-03-07
Woonplaats: Zeewolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 11:07

Dit zette ik op fb 4,5 jaar geleden en het voelt nog net zo.
Vooral de kinderwens was voor mij een hele harde eis. Ik wilde niets liever.
Mijn (inmiddels) vrouw is op dit moment bijna 30 weken zwanger dus mijn (en onze) grootste wens gaat bijna in vervulling!

Wilde alleen iemand die niet rookte maar toen ik haar leerde kennen rookte ze helaas wel. Maar na kleine maanden al niet meer gelukkig

Citaat:
Vandaag een jaar samen met mijn meisje. Alles wat ik ooit had kunnen wensen en meer <3
Ik wilde graag een lief vriendinnetje en vond de allerliefste. Ik wilde graag een vriendinnetje die graag bij me wil zijn, ik vond t vriendinnetje die nauwelijks zonder mij kan. Ik wilde een vriendinnetje dat minstens net zo gek op mij is als ik op haar, ik vond een vriendinnetje dat zo ongelooflijk gek op mij is. Ik wilde graag een vriendinnetje dat graag kinderen wil, ik vond een vriendinnetje met net zulke rammelende eierstokken als ik. Ik wilde graag een vriendinnetje die met mij zou willen trouwen, ik vond een vriendinnetje die het liefst gisteren nog met me getrouwd was.
Één ding weet ik heel zeker, met dit meisje wil ik oud worden!

Laatst bijgewerkt door x_Anne_x op 10-10-19 11:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Jade <3 29-12-19 <3

Kuggur
Berichten: 13893
Geregistreerd: 04-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 11:10

Ik vind alle lijstjes hier héél vermakelijk. En hoe specifieker hoe amusanter. Alsof mensen het vinden van een levenspartner benaderen als het selecteren van een nieuwe auto... _O-

Captain
Berichten: 21362
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-19 11:17

Kuggur schreef:
Ik vind alle lijstjes hier héél vermakelijk. En hoe specifieker hoe amusanter. Alsof mensen het vinden van een levenspartner benaderen als het selecteren van een nieuwe auto... _O-


Haha, nou als het goed is is de bedoeling dat een partner langer mee gaat dan een auto. :D

theadora99
Berichten: 3630
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 11:17

Kuggur schreef:
Ik vind alle lijstjes hier héél vermakelijk. En hoe specifieker hoe amusanter. Alsof mensen het vinden van een levenspartner benaderen als het selecteren van een nieuwe auto... _O-

Ja ik had dus uiterlijk helemaal geen wensen eigenlijk, haha

♡♡♡♡♡

VogeltjeM
Berichten: 3749
Geregistreerd: 31-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 11:22

Kuggur schreef:
Ik vind alle lijstjes hier héél vermakelijk. En hoe specifieker hoe amusanter. Alsof mensen het vinden van een levenspartner benaderen als het selecteren van een nieuwe auto... _O-


Ja dit inderdaad... hoe zou je het zelf vinden als je partner zo'n checklist had :')

Mijn enige vereiste qua uiterlijk was de lengte, ben zelf 1.80m en had echt een complex daarmee, was in mijn tienerjaren áltijd overal de langste, vreselijk. Maar dat is niet gelukt, want mijn inmiddels man is even lang als ik :=

Verder vind ik het fijn dat we dezelfde normen en waarden hebben, ontzettend kunnen lachen en ook goed kunnen communiceren. Hij is absoluut niet lelijk (man in een witte jas <<) ) maar aantrekkelijkheid is voor mij iets wat voortvloeit uit het voorgaande. Inmiddels bijna 11 jaar samen en een zoontje van bijna 3 maanden <3

Instagram: lusitano_roux

x_Anne_x
Berichten: 6548
Geregistreerd: 19-03-07
Woonplaats: Zeewolde

Re: Wat waren je wensen (partner) en waar kwam je mee thuis?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 11:24

Ik snap vooral die lengte eis niet zo goed geloof ik :')
Mijn vrouw en ik zijn precies even lang haha

Jade <3 29-12-19 <3

BarbaLala
Berichten: 9605
Geregistreerd: 13-11-04
Woonplaats: Omgeving Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 11:30

Kuggur schreef:
Ik vind alle lijstjes hier héél vermakelijk. En hoe specifieker hoe amusanter. Alsof mensen het vinden van een levenspartner benaderen als het selecteren van een nieuwe auto... _O-


Nogal een vreemde vergelijking naar mijn idee.
Het heeft alles te maken met wat je aantrekkelijk of afstotelijk vindt. Wat mij betreft althans.
Daar specifiek in zijn geeft alleen maar weer dat je jezelf goed kent en weet wat wel en niet werkt voor jou als persoon.

Angst voorkomt niet dat je sterft, het voorkomt dat je leeft.
Klets mee in het zelfstandige-stalling topic!
STOP AGENDA 2030!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 11:31

Na mn ex had ik maar drie eisen:
Financieel niet op mij moeten teren ondanks fulltime baan
Niet aan zn moeder hangen
Absoluut geen collega zijn

Ging bijna goed, inmiddels 8 jaar samen met mn man (5 jaar getrouwd) verdienen gelijk dus gelijke inbreng, heb een superlieve schoonmoeder waar we niet aan hangen en hebben hooguit een jaar niet bij hetzelfde bedrijf gezeten :')

Lisitano
Berichten: 4933
Geregistreerd: 05-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 11:34

:j Ga je dan niet teveel met oogkleppen op door het leven?
Die dikke buik is niet zo erg als iemand die alleen maar klaagt, of die je laat zitten als je minder goed in je vel zit.

Een goede partner is iemand die een fijne persoonlijkheid voor jou heeft, waar je mee klikt en waar je urenlang mee kunt praten en blijven lachen. Iemand waar je heel vaak heel dichtbij wilt zijn puur omdat je je zo goed voelt bij diegene.
Dat goed voelen wordt niet veroorzaakt door 3 cm langer te zijn dan jij.
Ik vind die eisenlijstjes ook schrikbarend. Een beetje oppervlakkig zelfs, zeker die over uiterlijk.

BarbaLala
Berichten: 9605
Geregistreerd: 13-11-04
Woonplaats: Omgeving Arnhem

Re: Wat waren je wensen (partner) en waar kwam je mee thuis?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 11:40

Tja, dat ligt volgens mij toch echt voor iedereen anders.
Simpel af te doen met; smaken verschillen.
Daar hoeft een ander geen oordeel over te hebben.

Angst voorkomt niet dat je sterft, het voorkomt dat je leeft.
Klets mee in het zelfstandige-stalling topic!
STOP AGENDA 2030!

_Lorette_
Berichten: 12072
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Onder Zwolle

Re: Wat waren je wensen (partner) en waar kwam je mee thuis?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 11:41

Ik wilde geen vriend, maar kreeg er wel één. Telt dat ook. :+

I'm begging you to come and pull me out the fire
Come and save me like you did when we were young
Please come bring me up from my lowest, take me higher
Can you see me through the ashes and the smoke?

BarbaLala
Berichten: 9605
Geregistreerd: 13-11-04
Woonplaats: Omgeving Arnhem

Re: Wat waren je wensen (partner) en waar kwam je mee thuis?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 11:42

Ja :D

Angst voorkomt niet dat je sterft, het voorkomt dat je leeft.
Klets mee in het zelfstandige-stalling topic!
STOP AGENDA 2030!

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 11:43

Ik ontmoette mijn man in de kroeg via vrienden. We hebben de hele avond wat zitten praten en de rest is vanzelf gegaan. Heb toen niet eens verder gekeken. Ik vond zijn haar en kleding eigenlijk niks, maar dat boeide toen niet.

Wat ik wel merk is als je elkaar vrij jong ontmoet en lang bij elkaar bent, dat je wat naar elkaar toe groeit. We hebben echt wel dingen van elkaar overgenomen. Maar hey, dat is dan maar zo.

Toen ik nog jonger was met mijn ideaal beeld wat gehad. Super knap, sportief, de goede brommer, de goede kleding etc. Maar elke keer als hij begon te praten of ik zag hem lopen, was het hem toch niet voor mij.
Mijn man heeft ook niet "mijn" loopje, maar dat was dan weer geen probleem ofzo.

Captain
Berichten: 21362
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-19 11:50

Lisitano schreef:
Dat goed voelen wordt niet veroorzaakt door 3 cm langer te zijn dan jij.
Ik vind die eisenlijstjes ook schrikbarend. Een beetje oppervlakkig zelfs, zeker die over uiterlijk.


Ervaring leert dat als iemand een mooie persoonlijkheid heeft, deze qua uiterlijk vanzelf aantrekkelijk wordt. Echter zie ik hier voorkeurs-lijstjes.. Geen mensen die iemand af zouden wijzen omdat deze blond is ipv zwart haar heeft.

Femke_Tweety
Berichten: 11975
Geregistreerd: 02-04-10
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Re: Wat waren je wensen (partner) en waar kwam je mee thuis?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 11:54

Ik vind het vooral een verschrikkelijk grappig topic.

En veel mensen die hun wensenlijstje toch wel redelijk (tot extreem) aan de kant zetten voor de ware.


Haarkleur
Lengte
Postuur
Hobbies
Geslacht
Werk
Leeftijd

Alles is al voorbij gekomen in 'aangepaste' vorm...




Blijf vooral posten :D

Dit topic leest makkelijker dan een goede chick lit....

Roodvos
Berichten: 6651
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Op een bult SiO2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 12:00

_Lorette_ schreef:
Ik wilde geen vriend, maar kreeg er wel één.

Dit dus :+

Met katten doorgebrachte tijd is nooit verspilde tijd [Sigmund Freud]
Sinds wanneer is onwetendheid een opinie? [Dilbert]
Niet alles wat staat geschreven is waar. [Mijn vader]




Problemen moet je niet kopen, die krijg je vanzelf. [Annekee]
ZOLDEROPRUIMING, ik geef van alles en nog wat weg: *KLIK* en *KLIK*

lies_sparkle
Berichten: 6126
Geregistreerd: 19-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 12:12

Oh dit topic is zoooo leuk haha!

Ik wil heel graag iemand:
- Met wie ik een goed gesprek kan voeren, ik vind het heerlijk om te babbelen over het heelal, over de mens, over gedachten, etc. Gewoon een goed gesprek! :D
- Die absoluut niet lui is, ik ben graag veel bezig en als iemand lui is, dan zit die al snel in mijn irritatie aura :+
- Die goedgekeurd wordt door mijn pony en mijn moeder en vooral heel lief voor hen is haha.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Ballard_L, Boheme, ComscoreBot, DDD3, dust, ElsbethG, Flippertje, Iepoetjuh, Jungles, Kaplaars, Lalladidoo, LuckySeven, MarJon, Petra_O, TessaxQuincy, Vavane, Zick_Zack en 140 bezoekers