Wat waren je wensen (partner) en waar kwam je mee thuis?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Knuffeldier

Berichten: 559
Geregistreerd: 21-07-08
Woonplaats: Midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 19:48

Chiave schreef:
Soort van droomman: hipster man met een man-bun, tattoo's, een motor en het liefst ook muzikaal onderlegd.

Oogst: keurige farmaceutisch zakenman met z'n haar in een scheiding en een nette Volvo. Speelt blokfluit.


Fantastisch! _/-\o_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 19:55

Goof schreef:
Chiave schreef:
Soort van droomman: hipster man met een man-bun, tattoo's, een motor en het liefst ook muzikaal onderlegd.

Oogst: keurige farmaceutisch zakenman met z'n haar in een scheiding en een nette Volvo. Speelt blokfluit.


Dit is wel de :D mooiste die ik hier gelezen heb


Ja, vooral die blokfluit. Ik snap dat je meteen 'om' was. :D

x_Anne_x

Berichten: 6548
Geregistreerd: 19-03-07
Woonplaats: Zeewolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 19:57

Spelt schreef:
x_Anne_x schreef:
Ik snap vooral die lengte eis niet zo goed geloof ik :')
Mijn vrouw en ik zijn precies even lang haha


Haha ik ben precies 2,5 cm langer dan mijn vriendin. Maar we hebben hetzelfde porstuur, dus ik vind mijn zeer grote gedeelde kledingkast een fijn bijkomend voordeel _O-


Haha dat werkt hier helaas niet.
Zij heeft maat 36 ik maat 48 :')

lor1_1984

Berichten: 12044
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 20:03

Ik heb voor een vrouw qua uiterlijk weinig eisen buiten dan verzorgd als in schoon en fris.
Verder:
Niet-monogaam
Eerlijk en open zijn
Liefst tussen de 30 en 50 jaar
Goed met mijn dieren overweg kunnen
Geen kwade dronk hebben
Bij voorkeur niet roken
Geen kinderwens
Geen thuiswonende kinderen

Mijn ex voldoet aan het plaatje buiten het roken om, zodanig dat ik haar opbel als ik oppas nodig heb voor mijn honden en we nog steeds goed contact hebben.
De reden dat het niets werd is haar depressie en het feit dat ze zich van mij vervreemde.

Ik roep altijd dat ik geen type heb waar ik op val maar kom vooralsnog telkens thuis met een volle, wat stoere vrouw die wat ouder is dan ik. :')

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 22:37

xsiroccox schreef:
Hahaha, leuk!

Als puber wilde ik een donkere jongen, daar kreeg je van die mooie halfbloedkindjes van <3 :z
Dat draaide later bij tot: goed verzorgde langere man met donker haar en donkere ogen, wel een kinderwens en dierenliefhebber.

Inmiddels 20 jaar samen met een man waarvan het karakter klopt... :j verder is hij net zo groot als ik, blond en hebben we 2 prachtige blonde jongens met blauwe ogen gekregen :')


Mijn man is indo, donker bruin haar en donker bruine ogen. Onze zoon; middelblond en blauwe ogen :D

En ja, ik was erbij, is echt zijn zoon :+

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 09:19

MarcoBorsato schreef:
Ik heb denk ik mijn droomman gevonden, al heb ik me nooit gerealiseerd dat hij mijn type is. Ik heb altijd van die technovriendjes gehad, hipstertypes.

En nu heb ik een langharige baardige man die heel lief is maar tegelijkertijd heel stoer. Met een goede baan, ambitie, dezelfde wensen en ideeën voor de toekomst als ik. Ik vind hem heerlijk, van binnen en van buiten en krijg nog steeds knikkende knietjes als hij naar me kijkt.

Hij snapt me voordat ik mezelf snap. Hij maakt het leven leuk en makkelijk en volgens mij is dat de enige eis die je zou moeten hebben als single.


Ohhh dit schreef ik 4 jaar geleden, nog steeds verliefd en verkering en 2 kinderen rijker.

Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 09:52

Eh.. Nouja, mijn algemene "Ik kijk hier wel ff naar om"-type is toch wel blank, groot, breed, getattoeerd/gepierced en alternatief/viking achtig. Rood of lang haar is altijd een leuke plus :+

Waar ben ik verliefd op geworden? Een slanke en gespierde multinational (Spaans/Portugese moeder en Nieuw Zeelandse/Nederlandse vader) met fantastisch mooi lang en donker haar, getint, grote bruine ogen, super speels en een hele zachte en tevreden uitstraling :)

Als je hem een wit gewaad en slippers aan trekt had het de gemiddeld afgebeelde Jezus kunnen zijn :')

Zuiver uiterlijksgewijs zou ik nooit zo op hem gevallen zijn, maar qua uitstraling voelde ik me enorm in hem geinteresseerd als in; "hmm, wie ben jij want jij valt op tussen de "normale" mensen.". Na een avondje met gesprekken en biertjes bij mij thuis is de vonk over gesprongen en nu zijn we 2,5 jaar samen :)
Laatst bijgewerkt door Dioxide op 11-10-19 09:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 09:54

Nou wensen genoeg, maar ik vermoed dat het daar verkeerd gaat :')

Kaitlyn

Berichten: 9726
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 10:17

Ailill schreef:
Nou wensen genoeg, maar ik vermoed dat het daar verkeerd gaat :')


:= bekend probleem.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 14:54

Ik heb niet echt een wensenlijstje, maar ik voel me absoluut niet snel tot iemand aangetrokken. En ik ben veel te gelukkig met mijn single bestaan om concessies te doen.

Wat voor mij wel echt een heel harde eis is, is dat iemand een beetje reislustig en avontuurlijk moet zijn, en eventueel ook bereid moet zijn om te emigreren. Maar ik zie mezelf dan ook niet snel vallen voor iemand wiens/wier hele leven zich afspeelt binnen een straal van 10km om hun ouderlijk huis...

xsiroccox

Berichten: 1222
Geregistreerd: 10-06-06
Woonplaats: Riep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 14:13

superpony schreef:
xsiroccox schreef:
Hahaha, leuk!

Als puber wilde ik een donkere jongen, daar kreeg je van die mooie halfbloedkindjes van <3 :z
Dat draaide later bij tot: goed verzorgde langere man met donker haar en donkere ogen, wel een kinderwens en dierenliefhebber.

Inmiddels 20 jaar samen met een man waarvan het karakter klopt... :j verder is hij net zo groot als ik, blond en hebben we 2 prachtige blonde jongens met blauwe ogen gekregen :')


Mijn man is indo, donker bruin haar en donker bruine ogen. Onze zoon; middelblond en blauwe ogen :D

En ja, ik was erbij, is echt zijn zoon :+


_O-

Kmbrly

Berichten: 1844
Geregistreerd: 11-05-09
Woonplaats: Rekem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-19 01:09

Ik had niet zoveel eisen (denk ik)
- groter dan mij (ik ben 1,69)
- ouder dan mij
- een rijbewijs ! :+

Ik was namelijk niet echt opzoek, na een kl*te relatie van 3 jaar. Heb ik 2 weken er naar iemand leren kennen.
En voldoet aan alle eisen :')

zonnebloem18

Berichten: 24834
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Re: Wat waren je wensen (partner) en waar kwam je mee thuis?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-19 01:28

Ik had niet zo veel eisen, vooral betrouwbaar, niet te veel bagage en een grote dierenvriend.

Betrouwbaar en dierenvriend is wel gelukt alleen de bagage was nogal flink. Toch heb ik dat er allemaal voor over gehad.

Qua uiterlijk had ik niet echt een type en hoewel ik mijn man de eerste keer dat ik hem zag niet echt aantrekkelijk vond is dat echt wel veranderd. Tja hij is wat kaal en grijs aan het worden terwijl hij nog geen 40 is, maar dat hoort gewoon bij hem. Hij heeft pretoogjes, een goed figuur en een lekker kontje.

Belangrijkste is dat hij ontzettend veel humor heeft en een onwijs leuke en lieve vader is voor onze dochter.

JustMe8484
Berichten: 1947
Geregistreerd: 22-11-10
Woonplaats: Gelderland

Re: Wat waren je wensen (partner) en waar kwam je mee thuis?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-19 07:07

Mij lijstje was:
(licht) getinte huid,
Donker haar met krullen
Bruine ogen
Niet roken
Niet teveel drinken
Paar jaar ouder
Kinder wens
Moet wel iets met dieren hebben
Door het beeld van mannen met bepaalde beroepen moest ie vooral niet dat soort beroepen hebben

Ik ben al 7 jaar zielsgelukkig met
Blank
Donkerblond
Blauwe ogen (ze zijn zoooo mooi)
Flinke roker (maar al een paar jaar gestopt)
Kon behoorlijk drinken (maar dat doet hij steeds minder)
Maand jonger als ik
We hebben 3 kinderen
We willen graag onze eigen (zorg)boerderij/mini dierentuin
Hij had zo'n beroep (maar is omgeschoold tot iets anders)

Overigens zijn alle veranderingen niet omdat ik het wilde hoor. Ben met het roken en drinken wel heel erg blij maar het was voor mij geen issue. Qua beroep bleek mijn beeld totaal niet te kloppen en had hij wat mij betreft de rest van zijn leven mogen doen. Helaas liep dat voor hem toch anders.

_lautje_

Berichten: 9257
Geregistreerd: 23-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-19 20:40

Eisen:
Slank
Haarkleur niet belangrijk, maar niet kaal
Ogen blauw
Lang
Gezond en atletisch
Gek van sport
Onafhankelijk en niet eisen dat ik altijd thuis ben
Mij vrij laten in mijn paarden hobby
Intelligent en WO geschoold
Ambitieus en carrière willen maken
Kinderwens
Lief en knuffelig
Betrouwbaar
Buiten de stad (willen) wonen
Gek van dieren
Niet van voetbal houden
Van kunst houden
Willen reizen
Niet (al te) plat praten

Gekregen:
Redelijk voldoend aan het lijstje. Wel een voetbal fanaat. Lief, maar niet knuffelig. Mavo afgemaakt en verder niets. Wel heel ambitieus, intelligent en ondernemer.
Laat mij zeker vrij.
Hekel aan reizen. Heeft weinig met kunst. Dieren worden getolereerd. Paarden vindt hij leuk en steunt mij volledig.

Ondertussen getrouwd en 2 dochters.
Leerden elkaar 7 jaar geleden kennen en na 6 weken hebben we samen meubels uitgekozen :))

flooooo
Berichten: 2564
Geregistreerd: 11-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-19 19:39

Langer dan mij, blauwe ogen en donker haar, intelligent en met humor, zelfstandig en geen kinderen, liefst wat ouder dan mij, sterke persoonlijkheid die weet wat hij wil en zichzelf prima redt.

Ik heb een man die 5 cm langer is :'), bruine ogen en donker haar, intelligent en humor zijn gelukkig zeker aanwezig, hij had al een kind, zelfstandig is hij ook absoluut en die sterke persoonlijkheid zorgt voor discussie tussen ons beide maar zet mij wel soms heel terecht op de plek. Hij is eigenlijk alles wat ik qua karakter zocht en meer en ik ben er nog steeds heel blij mee!

Aranel
Berichten: 20199
Geregistreerd: 09-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-19 19:54

Chiave schreef:
Soort van droomman: hipster man met een man-bun, tattoo's, een motor en het liefst ook muzikaal onderlegd.

Oogst: keurige farmaceutisch zakenman met z'n haar in een scheiding en een nette Volvo. Speelt blokfluit.


:') :') :') _/-\o_

Mijn man voldoet eigenlijk wel aan mijn vooraf geschetste ideaal plaatje :D

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Re: Wat waren je wensen (partner) en waar kwam je mee thuis?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-19 20:12

Het is al even geleden maar:
Hij mocht niet bij zijn ouders wonen (deed hij wel)
Geen sportschoenen als dagelijkse schoenen (hij heeft niets anders)
Een passie hebben (die heeft hij zeker)
Sportief (check)
Stevig in zn schoenen staan en nee kunnen zeggen tegen mij (check)
Niet roken (check)
Geen crocks, uggs of birckenstocks dragen (paar oranje crocks).

Gelukkig ging hij snel het huis uit, alleen de schoenen blijft een kansloos verhaal

E_J
Berichten: 1180
Geregistreerd: 05-12-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-19 21:41

Het type waar ik altijd naar zocht was een flink stuk langer dan ik (groter dan 1m85), bruin haar, bruine ogen, baardje, fit maar niet zo één die bijna in de sportschool woont, géén sneakers dragen

En mijn vriend is net zo lang als ik (ik ben 1m69 en hij 1m71 :') ), blond, blauwe ogen, kan waarschijnlijk nog geen degelijke baard groeien al wilde hij het graag, gaat normaal 5-6x in de week naar de sportschool, en draagt alleen Nikes :')

Maar gelukkig vind ik hem nog steeds super aantrekkelijk, en is zijn persoonlijkheid precies wat ik zocht dus ik mis helemaal niks en ik ben dolgelukkig met hem :o

xLiez

Berichten: 1892
Geregistreerd: 11-08-14
Woonplaats: Joure

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-19 21:46

Kaitlyn schreef:
Ailill schreef:
Nou wensen genoeg, maar ik vermoed dat het daar verkeerd gaat :')


:= bekend probleem.


Same :')

haboshof

Berichten: 900
Geregistreerd: 31-05-05
Woonplaats: het zuiden van groningen

Re: Wat waren je wensen (partner) en waar kwam je mee thuis?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-19 22:33

Vroeger..was ik helemaal gek van Rutger Hauer, maar toen ik een jaar of 18 was, had ik wel een ander wensenlijstje.
Lang,stevig, donker haar, blauwe ogen, niet drinker/roker, hbo niveau, 2 jaar ouder dan ik en dierenliefhebber.
Je bent jong en je wilt wat.
Uiteindelijk is dat aardig gelukt, alleen hield de relatie geen stand.
En toen was daar op de manege lang, dun,blond, niet roker/drinker, 11 jaar jonger en een Hauer( met een Fries paard). En daar ben ik inmiddels 22 jaar mee getrouwd.

Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-19 22:37

Dit topic zou nóg leuker zijn met foto's :D

Chiave schreef:
Soort van droomman: hipster man met een man-bun, tattoo's, een motor en het liefst ook muzikaal onderlegd.

Oogst: keurige farmaceutisch zakenman met z'n haar in een scheiding en een nette Volvo. Speelt blokfluit.

Even teruggelezen in het topic, en ik heb me echt doodgelachen om deze :') _/-\o_

cam
Berichten: 3019
Geregistreerd: 09-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-19 22:49

Geen idee, was nog niet aan een lijstje toe gekomen. :D
Maar daar was hij dan, eerste keer zonder ouders op vakantie en net 17. Hij bijna 25, 2 cm groter dan ik en woonde nog bij zijn ouders en een uur rijden van waar ik woonde. Maar a.s januari zijn we 42 jaar bij elkaar en 40 jaar getrouwd. 3 kinderen verder en nog steeds voel ik het als ik naar hem kijk. En ben ik nog steeds blij als hij het terrein op komt rijden als hij van zijn werk komt. Eind 2020 stopt hij met werken en beginnen we aan een nieuwe periode van ons leven. En het enige wat ik kan hopen is dat we nog flink wat jaren samen hebben in goede gezondheid.

kevinsky

Berichten: 1979
Geregistreerd: 05-10-09
Woonplaats: Ergens in het noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 21:27

Een man die langer was als mij, donker haar met krulletjes, die goed kan koken en dol is op dieren. Inclusief het vaste lief, eerlijk enzo lijstje.

Ik heb 'm gevonden op het station <3