Post NL frustratie!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Marjo
Berichten: 37154
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 11:44

mvdende schreef:

Maar in 8 maanden zou je verwachten dat dát wel had moeten lukken.

Echt iedereen wist vanaf maart toen corona losbarstte al dat deze december héél heftig ging worden wat betreft de pakketten.

Zeker de laatste 2 maanden, sinds de start van de 2e golf.

Er zitten nu genoeg mensen werkeloos thuis, zet die dan in!

Vele handen maken zwaar werk licht.

Méér mensen inhuren, verlicht de werkdruk, waardoor de nieuwe werknemers ook niet binnen enkele dagen er mee kappen "want te zwaar werk"

Postnl doet het financieel niet echt slecht op dit moment, hebben financieel juist een meevaller door corona.

Ik had dus graag gezien dat ze optijd actie hadden ondernomen en veel maar dan ook veel (denk aan duizenden) tijdelijke functies hadden "gemaakt" met een redelijk salaris.

Weet zeker dat er op dit moment genoeg mensen zijn die graag een extra centje zouden verdienen in de huidige corona crisis.

Er is gewoon (weer) niet goed gereageerd door Postnl

En dan moet het ergste nog komen vrees ik. Veel mensen gaan pas ná de sinterklaas aan kerst denken.


Dat is niet helemaal waar. In maart werd nog geroepen dat corona tegen de zomer wel weer weg zou zijn en dat het allemaal niet zo'n vaart zou lopen.

Vervolgens is er weer veel opgeroepen om toch bij de winkels de aankopen te doen omdat die anders over de kop zouden gaan enzo.

Dus corona hier de schuld van geven is niet eerlijk. Pas bij de 2e golf werd echt duidelijk dat we een groter probleem hadden.


Gini
Berichten: 17885
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 11:55

Inderdaad, als je achteraf erop terugblikt, is het altijd gemakkelijk, maar ik denk dat in maart bijna niemand dacht dat we in december nog zo intensief met het coronavirus bezig zouden zijn.

En daarnaast is pakketbezorger niet echt een droomjob. Ik denk dat ze inderdaad best wel moeite hebben met personeel vinden en ik kan het me ook zo voorstellen dat velen er de brui aangeven. Plus, je moet rekening houden met je huidige personeel. Die wil je ook niet telkens belasten met het inwerken van een nieuwe collega, want velen hier lijken te denken dat je de ene dag iemand een contract laat tekenen en de volgende dag is het een volwaardige medewerker die meteen de targets haalt.

Peerke_
Berichten: 6643
Geregistreerd: 20-02-10
Woonplaats: Hoogeveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 12:09

mvdende schreef:
Courses schreef:

Ik hoop dat je snapt dat het niet altijd op te lossen is met ‘huur meer mensen in!!!!1!’. De aantallen pakketten die over de laatste week besteld zijn is echt idioot, daar kun je op anticiperen in zekere mate maar lang niet altijd volledig. En binnen 4 dagen heb je daar dan niet een blik extra postbezorgers voor.


Maar in 8 maanden zou je verwachten dat dát wel had moeten lukken.

Echt iedereen wist vanaf maart toen corona losbarstte al dat deze december héél heftig ging worden wat betreft de pakketten.

Zeker de laatste 2 maanden, sinds de start van de 2e golf.

Er zitten nu genoeg mensen werkeloos thuis, zet die dan in!

Vele handen maken zwaar werk licht.

Méér mensen inhuren, verlicht de werkdruk, waardoor de nieuwe werknemers ook niet binnen enkele dagen er mee kappen "want te zwaar werk"

Postnl doet het financieel niet echt slecht op dit moment, hebben financieel juist een meevaller door corona.

Ik had dus graag gezien dat ze optijd actie hadden ondernomen en veel maar dan ook veel (denk aan duizenden) tijdelijke functies hadden "gemaakt" met een redelijk salaris.

Weet zeker dat er op dit moment genoeg mensen zijn die graag een extra centje zouden verdienen in de huidige corona crisis.

Er is gewoon (weer) niet goed gereageerd door Postnl

En dan moet het ergste nog komen vrees ik. Veel mensen gaan pas ná de sinterklaas aan kerst denken.


Je denkt veel te makkelijk.
Het is niet alleen personeel, de hele infrastructuur moet daarop aangepast worden.

Een extra sorteercentrum huur je niet zomaar even bij, daar moet hele specifieke apparatuur komen staan die pakketten scant en sorteert, dat zijn investeringen van miljoenen..
Ondanks dat PostNL dat geld nu vast en zeker zal verdienen, moeten dit soort dingen toch door een directie, raad van bestuur en aandeelhouders worden goedgekeurd, en alleen dat al kost heel veel tijd.

PostNL heeft een in-house sorteerfaciliteit in het magazijn van Bol.com, daarom kunnen zendingen van Bol vaak sneller worden verwerkt. Ze vertrekken vanuit Waalwijk direct naar het juiste depot voor uitlevering.

verootjoo
Berichten: 35605
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 12:25

Courses schreef:
verootjoo schreef:
Misschien kunnen ze met die prijsverhoging wel meer/beter personeel inhuren.

Voor zo’n laag salaris gaat natuurlijk anders niemand de benen onder z’n lijf vandaan rennen.


Ik hoop dat je snapt dat het niet altijd op te lossen is met ‘huur meer mensen in!!!!1!’. De aantallen pakketten die over de laatste week besteld zijn is echt idioot, daar kun je op anticiperen in zekere mate maar lang niet altijd volledig. En binnen 4 dagen heb je daar dan niet een blik extra postbezorgers voor.

Hoezo moet dat binnen 4dagen? Het hele jaar is toch al bekend wanneer het Sinterklaas en kerst is?

Ik hoop dat ze met die toeslag salarisverhoging en betere werkomstandigheden kunnen geven zodat er wel mensen bij postNL willen werken, want het staat ook nog eens niet bekend als een fijne werkgever.

En het maakt mij trouwens geen fluit uit wanneer m’n pakketten worden bezorgd. Ik hoef het helemaal niet de volgende dag al te hebben.

[o]

Courses
Berichten: 9933
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Gotham

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 13:26

Ja, de Feestdagen zijn bekend. Maar opschalen tegen wat er afgelopen week gebeurt is is écht niet zo makkelijk als dat iedereen hier nu roept.

Niemand heeft voor mogelijk gehouden dat we nu nog last zouden hebben in deze mate van corona. Dat het drukker zou worden online is in maart wel gebleken, maar de aantallen die afgelopen week verzet zijn (tegen alle verwachtingen in ook mede door de verwachtingen qua koopkracht en dergelijke), dat is iets waar je nog zoveel mogelijk op zou willen voorbereiden maar wat niet lukt.

Simpel voorbeeld; AH en andere bezorgdiensten hebben het sinds start corona al druk, nog steeds wordt overal aangegeven dat het 'momenteel enorm druk is'. Maar daar kunnen ze ook niet altijd op blijven anticiperen door maar op te schalen. Daar zijn de systemen niet voor gemaakt, daar moeten hele processen op aangepast worden, het is niet zo makkelijk als iemand achter een bureau vandaag trekken en in een bus gooien om pakketten te gaan bezorgen. Als dat zo zou zijn; denk je niet dat al die koeriersdiensten, thuisbezorgingen en supermarkten dat allang gedaan hadden?

Sommige uitspraken hier geven mij het idee dat alles zo makkelijk is voor al die bedrijven in de publieke opinie, ik kan je verzekeren dat iedereen (ook bij PostNL ook al zullen vele dat niet willen geloven) er keihard aan werkt dit allemaal 'op te lossen' maar het is gewoon niet zo simpel als 1 + 1 = 2. Het zijn extreem complexe automatische processen waar van alles mee te maken heeft, als ze zouden kunnen opschalen hadden ze dat écht wel gedaan. Met de drukte van Black Friday, Sinterklaas en de lopende gevolgen van corona nog steeds; geen enkele webshop en koerierdienst had deze omzetten en aantallen verwacht.

Het zijn niet alleen het aantal pakketten; het is ook het verwerken hiervan, de minimale afstand, maximale werkuren, maximale bezetting, maximale capaciteit van systemen an sich en nog allerlei andere zaken die hier een rol spelen. En dan nog maar niet te spreken over het feit dat mensen blijkbaar denken dat de waarschuwingen van 'Bestel op tijd voor Sinterklaas anders dan komt het niet daarvoor aan' voor hun gelden en uit de plaat schieten als het dan inderdaad vertraagd is (wat al ver van tevoren aangekondigd was).



mvdende schreef:
Courses schreef:

Ik hoop dat je snapt dat het niet altijd op te lossen is met ‘huur meer mensen in!!!!1!’. De aantallen pakketten die over de laatste week besteld zijn is echt idioot, daar kun je op anticiperen in zekere mate maar lang niet altijd volledig. En binnen 4 dagen heb je daar dan niet een blik extra postbezorgers voor.


Maar in 8 maanden zou je verwachten dat dát wel had moeten lukken.

Echt iedereen wist vanaf maart toen corona losbarstte al dat deze december héél heftig ging worden wat betreft de pakketten.

Zeker de laatste 2 maanden, sinds de start van de 2e golf.

Er zitten nu genoeg mensen werkeloos thuis, zet die dan in!

Vele handen maken zwaar werk licht.

Méér mensen inhuren, verlicht de werkdruk, waardoor de nieuwe werknemers ook niet binnen enkele dagen er mee kappen "want te zwaar werk"

Postnl doet het financieel niet echt slecht op dit moment, hebben financieel juist een meevaller door corona.

Ik had dus graag gezien dat ze optijd actie hadden ondernomen en veel maar dan ook veel (denk aan duizenden) tijdelijke functies hadden "gemaakt" met een redelijk salaris.

Weet zeker dat er op dit moment genoeg mensen zijn die graag een extra centje zouden verdienen in de huidige corona crisis.

Er is gewoon (weer) niet goed gereageerd door Postnl

En dan moet het ergste nog komen vrees ik. Veel mensen gaan pas ná de sinterklaas aan kerst denken.


Ik hoop dat je zelf ook wel snapt dat het niet zo makkelijk is. Wat denk je van het verzorgen van alle juiste trainingen om dat op tijd voor elkaar te krijgen? De mensen die dat nieuwe personeel zouden moeten trainen, zijn juist nu hard nodig op de werkvloer om de prioriteiten eerst te verantwoorden: Alle volumes nu verwerken. Daarnaast kun je voor 4 weken per jaar niet even 100 man erin knallen (training tijd?), contractueel is dat ook best een ding en lang niet iedereen die werkloos thuis zit kan al het werk zomaar even doen.

Wat wij graag zouden zien en wat er realistisch mogelijk is zijn twee hele, verschillende dingen.

Bumba01
Berichten: 5774
Geregistreerd: 27-02-05
Woonplaats: Koekstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 13:47

Heb wel respect voor de postmedewerkers in deze tijd. De drukte, gekte en stress en toch doet grotendeel van de bezorgers hun best. Ja jammer dan als het pakket iets later is dan afgesproken, anders hadden mensen maar eerder moeten bestellen. Heb nog nooit een nare ervaring met Post NL gehad.

DHL daarintegen, vaak asociale bezorgers die het pakket voor de deur neergooien of überhaupt niet eens aanbellen en direct een papiertje door de bus gooien.

Dus ik leef vandaag, want de morgen is mij niet beloofd.. :):)

Laurie
Berichten: 4495
Geregistreerd: 05-05-07
Woonplaats: Doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 14:01

mvdende schreef:
Maar in 8 maanden zou je verwachten dat dát wel had moeten lukken.

Echt iedereen wist vanaf maart toen corona losbarstte al dat deze december héél heftig ging worden wat betreft de pakketten.

Zeker de laatste 2 maanden, sinds de start van de 2e golf.

Er zitten nu genoeg mensen werkeloos thuis, zet die dan in!

Vele handen maken zwaar werk licht.

Méér mensen inhuren, verlicht de werkdruk, waardoor de nieuwe werknemers ook niet binnen enkele dagen er mee kappen "want te zwaar werk"

Postnl doet het financieel niet echt slecht op dit moment, hebben financieel juist een meevaller door corona.

Ik had dus graag gezien dat ze optijd actie hadden ondernomen en veel maar dan ook veel (denk aan duizenden) tijdelijke functies hadden "gemaakt" met een redelijk salaris.

Weet zeker dat er op dit moment genoeg mensen zijn die graag een extra centje zouden verdienen in de huidige corona crisis.

Er is gewoon (weer) niet goed gereageerd door Postnl

En dan moet het ergste nog komen vrees ik. Veel mensen gaan pas ná de sinterklaas aan kerst denken.

Offff we zijn als consument gewoon gruwelijk verwend.

Urielle
Berichten: 50066
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: Rilland

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 15:45

Nieuw personeel is niet altijd zo simpel. Distributie vraagt best een bepaald soort mensen (hardwerkend, niet te flauw, eerlijk, goed in de omgang met mensen, nauwkeurig en snel). En zelfs onze vaste krachten vinden het werk momenteel niet bepaald leuk. Daarnaast kun je de mensen wel hebben maar je moet bussen en vrachtwagens erbij kopen. De loodsen en laaddokken moeten uitgebreid worden (momenteel wordt er bij ons in 3 shifts geladen s ochtends en dat is gewoon niet fijn. Alle stadscentra moet je voor de ochtend uit zijn (en dan al die €#&+% winkels die om 10 uur open gaan en om 11 uur paaltjes omhoog in de stad) en er wordt veel transport geboekt dat er 's ochtends voor een bepaalde tijd moet zijn.
Daarnaast, ondanks dat het bijzonder druk is, vallen er door de bedrijfssluitingen door corona, ook juist weer grote opdrachten weg. Het is beslist voordeliger en minder arbeidsintensief om 3 pallets drank bij een restaurant te kunnen lossen dan een ruitenwisser bij een particulier te leveren. Dus ook in de transport moet er nu op de centen gelet worden.

May the odds be ever in your favor.
Wrangler 22-04-2003 * 02-11-2015

Flying_Angel
Berichten: 15706
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 15:47

Hier een mazzeltje :=
Gister cadeaus voor Sinterklaas verstuurd, is vandaag bezorgd :))

Live free <3 [o]

Bumba01
Berichten: 5774
Geregistreerd: 27-02-05
Woonplaats: Koekstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 15:49

Flying_Angel schreef:
Hier een mazzeltje :=
Gister cadeaus voor Sinterklaas verstuurd, is vandaag bezorgd :))


Ik heb gisteravond 2 cadeautjes besteld en vandaag binnen gekregen. Had ik niet verwacht, dacht ergens de nieuwe week ivm Black Friday/Sinterklaas.

Dus ik leef vandaag, want de morgen is mij niet beloofd.. :):)

lor1_1984
Berichten: 12010
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 16:32

Hier het eerder genoemde AliExpresspakketje binnen.
Zit alleen wat tussen wat ik nooit besteld had of er überhaupt op lijkt, mijn naam etc staan wel op de betreffende envelop. :+

En ik had een multipak hoortoestel batterijen besteld, zou woensdag verzonden zijn en uiterlijk vrijdag via de reguliere post bezorgd worden (door de brievenbus) maar het is nog niet binnen. -O-
Niet onoverkomelijk maar ik baal er wel een beetje van want ik moet nu maandag alsnog een extra pakje batterijen gaan halen.

6+3=9, but so does 5+4.
The way you do things isn't always the only way to do them.
Respect other people's way of thinking.


Flying_Angel
Berichten: 15706
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 16:42

Flying_Angel schreef:
Hier een mazzeltje :=
Gister cadeaus voor Sinterklaas verstuurd, is vandaag bezorgd :))



Te vroeg gejuicht? De ontvanger heeft het niet? :+

Live free <3 [o]

Bloodymary
Berichten: 4508
Geregistreerd: 02-08-08

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 11:24

Ik merk er eigenlijk niks van. Ik bestel heel veel online, zowel privé als zakelijk. En alles wordt prima op tijd bezorgd. Als het langer dan een dag duurt ligt het meestal aan de webshops die het ook druk hebben en het nog niet aangeboden hebben.

_San87_
BKB 2023 winnaar 2D
Berichten: 41334
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 11:39

Hier nog steeds geen info over m'n pakket. Twee weken inmiddels.

lor1_1984
Berichten: 12010
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 12:08

Bloodymary schreef:
Ik merk er eigenlijk niks van. Ik bestel heel veel online, zowel privé als zakelijk. En alles wordt prima op tijd bezorgd. Als het langer dan een dag duurt ligt het meestal aan de webshops die het ook druk hebben en het nog niet aangeboden hebben.

Goed dat je zegt meestal. :)
In mijn geval is het brievenbuspakje woensdagmiddag bij postNL afgegeven en zou uiterlijk vrijdag hier geleverd moeten zijn.
Shop en ik hopen dat het morgen alsnog binnen komt, dan is het bijna een week onderweg geweest. :+

6+3=9, but so does 5+4.
The way you do things isn't always the only way to do them.
Respect other people's way of thinking.

_San87_
BKB 2023 winnaar 2D
Berichten: 41334
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 14:08

PostNL weet dat m'n pakket in Nederland is, maar ze weten niet waar het pakket is ;(.

Nirvana_
Berichten: 3203
Geregistreerd: 23-01-09
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 16:08

Ik kan alleen maar zeggen - ik heb vorige week 220 pakketten zelf bezorgd, 500 wel met postnl meegestuurd, en ik heb ineens mega veel respect voor zowel de bezorgers, als sorteerders, als planners :')

Nugget
All that is gold does not glitter, Not all those who wander are lost;
The old that is strong does not wither, Deep roots are not reached by frost.

Nirvana_
Berichten: 3203
Geregistreerd: 23-01-09
Woonplaats: Arnhem

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 16:11

Ik las trouwens op een Facebook pagina voor webshops dat Postnl nu volgens last in first out werkt. Oftewel, of je pakket gaat exact goed volgens planning, of heeft weken vertraging. Geen idee of dit echt waar is though :P

Nugget
All that is gold does not glitter, Not all those who wander are lost;
The old that is strong does not wither, Deep roots are not reached by frost.

Berryz
Berichten: 714
Geregistreerd: 21-04-18

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 17:22

Bij bpost is het iig zo

Bloodymary
Berichten: 4508
Geregistreerd: 02-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 21:39

lor1_1984 schreef:
Bloodymary schreef:
Ik merk er eigenlijk niks van. Ik bestel heel veel online, zowel privé als zakelijk. En alles wordt prima op tijd bezorgd. Als het langer dan een dag duurt ligt het meestal aan de webshops die het ook druk hebben en het nog niet aangeboden hebben.

Goed dat je zegt meestal. :)
In mijn geval is het brievenbuspakje woensdagmiddag bij postNL afgegeven en zou uiterlijk vrijdag hier geleverd moeten zijn.
Shop en ik hopen dat het morgen alsnog binnen komt, dan is het bijna een week onderweg geweest. :+

Waar zou dat verschil dan aan liggen? Aan de regio waar je woont of zo?

kiki1976
Berichten: 16821
Geregistreerd: 17-04-10
Woonplaats: Kop van Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 22:03

Nirvana_ schreef:
Ik las trouwens op een Facebook pagina voor webshops dat Postnl nu volgens last in first out werkt. Oftewel, of je pakket gaat exact goed volgens planning, of heeft weken vertraging. Geen idee of dit echt waar is though :P

Ja lijkt wel te kloppen.
Pakketten die 28-11-2020 zijn verzonden zijn letterlijk vandaag pas geleverd. Pakketten die later (zelfs 05-12) waren verzonden waren al bezorgd of vandaag geleverd.

Volg Bo en haar verwachte veulentje [KS-MK] Als je dochter haar droom waar maakt, Bo x White Dream
Het is wat het is

Neonlight
Moderator Kantine
Berichten: 78414
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 22:18

Ik heb wat vreemds met wat brievenbuspakketjes en de postnl app. Ik heb een toevoeging in mijn huisnummer, en vanuit het werk zijn er wat dingen verstuurd maar door een foutje zijn de toevoegingen vergeten. Nu zie ik hem dus wel in de app staan, terwijl het een ander huisnummer is? Mijn man en ik werken op hetzelfde bedrijf, dit is de 2de keer binnen 2 weken, en beide keren staat zijn brievenbuspakket wel in de app en de mijne niet. Is dat niet vreemd, die app gaat toch niet op naam maar op adres? Mocht het wel op naam gaan, dan is het nog vreemd, want de app staat mijn naam in en niet die van mijn man.
Nu is het op zich wel handig, weet ik ook dat ik post een paar deuren verderop op moet pikken, maar ik vind het wel raar.

Een ster was je altijd al, nu zul je als een ster aan de hemel fonkelen.
Dotje, 5 mei 2009- 21 januari 2010

[IM] Dag lieve Neon...
[IM] Dag lieve Michael, zeg je hallo tegen Neon?

lor1_1984
Berichten: 12010
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 22:32

Bloodymary schreef:
lor1_1984 schreef:
Goed dat je zegt meestal. :)
In mijn geval is het brievenbuspakje woensdagmiddag bij postNL afgegeven en zou uiterlijk vrijdag hier geleverd moeten zijn.
Shop en ik hopen dat het morgen alsnog binnen komt, dan is het bijna een week onderweg geweest. :+

Waar zou dat verschil dan aan liggen? Aan de regio waar je woont of zo?

Geen idee, mss dat het een last-in, first-out gevalletje is ofzo.

6+3=9, but so does 5+4.
The way you do things isn't always the only way to do them.
Respect other people's way of thinking.

Eilish
Berichten: 3014
Geregistreerd: 01-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 22:36

Neonlight schreef:
Ik heb wat vreemds met wat brievenbuspakketjes en de postnl app. Ik heb een toevoeging in mijn huisnummer, en vanuit het werk zijn er wat dingen verstuurd maar door een foutje zijn de toevoegingen vergeten. Nu zie ik hem dus wel in de app staan, terwijl het een ander huisnummer is? Mijn man en ik werken op hetzelfde bedrijf, dit is de 2de keer binnen 2 weken, en beide keren staat zijn brievenbuspakket wel in de app en de mijne niet. Is dat niet vreemd, die app gaat toch niet op naam maar op adres? Mocht het wel op naam gaan, dan is het nog vreemd, want de app staat mijn naam in en niet die van mijn man.
Nu is het op zich wel handig, weet ik ook dat ik post een paar deuren verderop op moet pikken, maar ik vind het wel raar.


Ik weet niet hoe het werkt, maar ik kreeg een pakketje in de app te zien op mijn naam op mijn vorige adres, nadat ik verhuisd was en mijn adres in de app gewijzigd had.

mar_fay
Berichten: 2618
Geregistreerd: 19-12-08
Woonplaats: blup.

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 23:12

Nou mijn brievenbuspakketje lijkt te zijn leeggehaald... inhoud: kalender, kerstkaarten en een visitekaartje. Visitekaartje gaat er als laatste in, Dan controleer ik ook direct de bestelling. De dozen gingen ook met vallen en gooien niet open - dit heb ik getest ja :+ aangekomen inhoud: een visitekaartje. De rest is weg. Baal hier ontzettend van, gelukkig is het iemand die ik via via ken en in de buurt woont, dus ik ga het maar even persoonlijk afgeven. Heeft iemand dit eerder gehad?

Mijn kleurrijke kunstwerken, vrij werk en in opdracht, vind je op mijn website, facebook of instagram :)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Besje, ChanelR, ComscoreBot, Dyphusion, estell__, floorsxm, Fly_high, Josien_, koenlover, Larissajulia, Marion_, Plonspony, Renee1991, ryukapple, Schuur_, Seventeen, Sharnelle, Steenbok12, sunshine, x_Rebecca en 88 bezoekers