Adventskalenders

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Anoniem

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 11:14

De wijnadventkalender van Aldi heb ik vorig jaar iemand kado gegeven. Een enorm succes voor iemand die graag wijntjes drinkt en verschillende probeert.


Nightingale
Berichten: 1096
Geregistreerd: 11-03-11

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 11:30

Heeft iemand een idee of die van de body shop snel uitverkocht zijn? Ik wil de 'goedkope' graag voor mijn verjaardag vragen eind oktober maar het zou jammer zijn als ik net achter het net vis!

Marocje
Berichten: 5600
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 13:26

Jeetje, nooit geweten dat er zoveel soorten zijn? Pas twee jaar geleden van de Rituals gehoord, maar nooit gehaald. Voor de kinderen haalde ik die met chocolaatjes, maar die is helemaal niet leuk, allemaal dezelfde..

Eilish
Berichten: 3018
Geregistreerd: 01-09-06

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 14:19

Ik heb een keer een adventskalender met koffiepads aan iemand gegeven, die viel ook in de smaak.

Boterbloem90
Berichten: 558
Geregistreerd: 28-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 14:36

Eilish schreef:
Ik heb een keer een adventskalender met koffiepads aan iemand gegeven, die viel ook in de smaak.


Van waar heb je die? Lijkt mij een leuk cadeautje :D

Als je neus 180 graden gedraaid zat zou je bij regen verdrinken.

xSelina
Berichten: 803
Geregistreerd: 09-11-13
Woonplaats: Zeeland

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 15:56

Ligt het aan mij of lijkt de adventkalender van Rituals (deluxe) erg veel op die van vorig jaar? Ben nu toch geneigd naar die van de Body Shop alleen dat er bathbombs inzitten waarmee ik niks kan. Of ik zou voor de duurste moeten gaan maar die vind ik wel erg duur.

Justme_Lisaa
Berichten: 2170
Geregistreerd: 27-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 16:24

thoranLOVE schreef:
Ligt het aan mij of lijkt de adventkalender van Rituals (deluxe) erg veel op die van vorig jaar? Ben nu toch geneigd naar die van de Body Shop alleen dat er bathbombs inzitten waarmee ik niks kan. Of ik zou voor de duurste moeten gaan maar die vind ik wel erg duur.



De Rituals lijkt echt heel erg qua inhoud van vorig jaar. Persoonlijk zou ik de duurste van The Body shop doen, die heb ik zelf ook gekocht. Zó leuk! Ik vind het zijn geld helemaal waard. Zeker voor de waarde die er in zit :) .

Edit; mocht je voor TBS gaan, let even op met de bezorging. Die adventkalender bezorgen ze niet op een pakketpunt (ben dagen bezig geweest om erachter te komen waarom mijn bestelling steeds werd geannuleerd). Iig bij mij ging het in 1x goed zodra ik hem thuis liet bezorgen ;)

[o]

xSelina
Berichten: 803
Geregistreerd: 09-11-13
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 16:30

Justme_Lisaa schreef:
thoranLOVE schreef:
Ligt het aan mij of lijkt de adventkalender van Rituals (deluxe) erg veel op die van vorig jaar? Ben nu toch geneigd naar die van de Body Shop alleen dat er bathbombs inzitten waarmee ik niks kan. Of ik zou voor de duurste moeten gaan maar die vind ik wel erg duur.



De Rituals lijkt echt heel erg qua inhoud van vorig jaar. Persoonlijk zou ik de duurste van The Body shop doen, die heb ik zelf ook gekocht. Zó leuk! Ik vind het zijn geld helemaal waard. Zeker voor de waarde die er in zit :) .


Denk dat ik dan toch voor die van The Body Shop ga, heb precies gekeken wat in die van Rituas zat en heb 4 dingen die erin zitten nog niet. Dus dat vind ik echt ontzettend zonde van het geld. Heb nog nooit iets van The Body Shop gehad dus dat lijkt me dan ook wel heel leuk!

Eilish
Berichten: 3018
Geregistreerd: 01-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 16:33

Boterbloem90 schreef:
Eilish schreef:
Ik heb een keer een adventskalender met koffiepads aan iemand gegeven, die viel ook in de smaak.


Van waar heb je die? Lijkt mij een leuk cadeautje :D


Ook van de Duitse Amazon, als je zoekt op "kaffeepads adventskalender" staan er minstens twee met koffiepads van The Coffee and Tea Company. En meestal bezorgen ze in Nederland.

Azmay
Berichten: 17990
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 16:47


Michelleex
Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 17:34

Ohh, ik hou van adventskalenders!

Ben naar die van de primark op zoek geweest maar is niet gelukt.

Ik heb nu die:
- Van de SPA action
- Voor de hond
- Celebration
- Airwick geurkaarsjes

Liefdee.
~~Vul bokt met liefde
....................................................................Nomar <3 Baccio

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 17:36

Michelleex schreef:
Ohh, ik hou van adventskalenders!

Ben naar die van de primark op zoek geweest maar is niet gelukt.

Ik heb nu die:
- Van de SPA action
- Voor de hond
- Celebration
- Airwick geurkaarsjes
Hij staat wel op marktplaats. Ook op fb groepen van Primark Disney. Bij sommige betaal je wel 1 of 2 euro meer. In Zwolle hoef je iig niet te kijken want er is daar echt helemaal niets qua disney en kerst spullen. :+

Dallista
Berichten: 4418
Geregistreerd: 10-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 20:15

Ik zag in Utrecht Primark nog een paar andere kalenders, ik geloof eentje van Harry Potter en eentje van Disney, maar die waren met
Spoiler:
stationery
-achtige spulletjes.

Veulen84
Berichten: 10877
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 20:36

lieflampje schreef:
Veulen84 schreef:

Die ga ik even zoeken. Dat klinkt geweldig :) Kaarsen had ik vorig jaar.


Hier had ik e.e.a gezien. Kan je doorklikken naar verkopende websites.
https://adventskalendertips.nl/

Ook handig om inspiratie op te doen :)


Leuk :) Vind de koffie kalender ook leuk. Elke dag een ander kopje en ze is meer een koffie dan een thee drinker.

Te koop traditioneel model dressuurzadel met kort draagvlak. 17/17,5 inch en boommaat 33. Pb voor foto's en info.


dravergekkie
Berichten: 9266
Geregistreerd: 15-07-05
Woonplaats: Den-Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-19 06:29

Ik heb er ook al ėėn voor het poesenbeest gekocht :D

Nu nog voor m'n vriend en mezelf op zoek naar een leuke.

Sjimmy & Goldy :+:
★ Binky&Rocky first you were the best on earth, now you're the best in heaven.★

Duhelo
Berichten: 28526
Geregistreerd: 29-05-03

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-19 08:07

Weet iemand waar ik een adventskalender met baardolie kan krijgen? Ik had eentje gevonden van The Bearded Man, maar geen idee waar ik die effectief kan kopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-19 09:57

Zo, Rituals ook besteld. Is die van de Ikea al te koop?

amies100
Berichten: 2050
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Deurne

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-19 10:11

Ik zit er aan te denken om de kalander te kopen van lookfantastic, heeft iemand hier ervaring mee?

Ashleytjuhh
Berichten: 6659
Geregistreerd: 24-06-08

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-19 12:58

_O- ik zag net op Marktplaats iemand die de SPA kalender van de action verkoopt voor €13,00 :') _O-

Michelleex
Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-19 17:17

Hahaha dik zaken doen.

Liefdee.
~~Vul bokt met liefde
....................................................................Nomar <3 Baccio

colinneke
Berichten: 922
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Noord - Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-19 18:59

naomiiiii schreef:
Zo, Rituals ook besteld. Is die van de Ikea al te koop?


Ja die is er weer. Bij ons in Breda werd gezegd vanaf morgen. Maar hoorde dat Duiven ze al verkoopt.
Ga voor de zekerheid vanaf morgen uit

Whatsapp: 2 minuten staren naar "aan het typen" en een roman verwachten in de vorm van het Oude testament en alles wat je krijgt is "ok"

carineken
Berichten: 690
Geregistreerd: 21-12-07
Woonplaats: Antwerpen

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-19 19:27

Ik heb de adventkalender van lego van Harry Potter gekocht.

Single mom te be.

Ashleytjuhh
Berichten: 6659
Geregistreerd: 24-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-19 19:28

colinneke schreef:
naomiiiii schreef:
Zo, Rituals ook besteld. Is die van de Ikea al te koop?


Ja die is er weer. Bij ons in Breda werd gezegd vanaf morgen. Maar hoorde dat Duiven ze al verkoopt.
Ga voor de zekerheid vanaf morgen uit


oww ik Woensdag toevallig naar Breda. heb net gekeken maar leuk okk met die 2 actie kaarten :)) blijft een spanning wat je er op hebt. misschien 1 kopen dan echt verlies kun je er niet opmaken dan :')

colinneke
Berichten: 922
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Noord - Brabant

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-19 20:12

Je betaalt 10.95 maar sowieso krijg je 2 actiepassen van 5 euro cadeau.
Dus eigenlijk maar 0.95 voor een doos lekkere chocolade.

Whatsapp: 2 minuten staren naar "aan het typen" en een roman verwachten in de vorm van het Oude testament en alles wat je krijgt is "ok"

Jenny21
Berichten: 1491
Geregistreerd: 15-06-06

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-19 21:47

Iemand enig idee of de wijn adventskalenders van de Aldi weer te verkrijgen zijn?


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Nancy, Besje, BETUWE, Corelli, Dancyy, Danielleeee_, Dayanara, Esbjerg, GoogleAdsense, GrapeshotBot, love_mandy, Michelle_96, Mo_86, MyrtheJ, Nanne, Niki_, Nustice, Paardje02, Renss, Roulette_, thirteenn, Touchem, Zebrastreep en 141 bezoekers