Adventskalenders

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lor1_1984

Berichten: 12044
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-19 00:51

lieflampje schreef:
Veulen84 schreef:
Moet er alleen nog 1 voor een super goede vriendin. Maar geen make-up/verzorgingsproducten, geen alcohol en geen chocola. Dat is nog best lastig.


1 met thee?
Heb anders er ook 1 gezien met Pringles :D

Of zelf één samenstellen?
Hier komt er een mand/bak met allerlei cadeautjes van ong €2,- maximaal (enkele uitschieter omhoog).
Elke dag mag ik een cadeautje uitpakken. :))

Eilish
Berichten: 3018
Geregistreerd: 01-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-19 01:17

Veulen84 schreef:
Voor de paardenmeiden elk 1 van hatchwell met paardensnoep. Voor mijn moeder 1 van Yves Rocher. Voor mijn schoonzus 1 van ravensburger. Voor mijn broer de retro games calender van conrad en mijn vader de revell motion helicopter.

Moet er alleen nog 1 voor een super goede vriendin. Maar geen make-up/verzorgingsproducten, geen alcohol en geen chocola. Dat is nog best lastig.


Kaarsjes/waxinelichtjes? Op Amazon.de staan best veel adventskalenders trouwens, misschien zit daar iets tussen.

Ik heb net een Kinder chocolade adventskalender besteld bij de duitse Amazon :D En ik denk dat ik de adventskalender van de action ga halen voor mijn hond.

Cemlys

Berichten: 14956
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-19 07:36

Ik wil voor mn dochter de schleich kalender, voor ons weet ik nog niet. Bodyshop lijkt me leuk. Kinderchcolade ook. Voor mn vriend een met bier maar kom alleen hele dure tegen

Ceetje_bokt
Berichten: 5169
Geregistreerd: 01-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-19 07:42

Gini schreef:
Eilish schreef:
Action heeft ook een hondenadventskalender hoorde ik :D


Ja, ik zag het en ik wil het. Maar dan voel ik me zo een crazy dog mom. :D

Welnee! Ik doe al jaren een adventskalender voor de honden of ben ik nu ook.....? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-19 08:09

Dallista schreef:
naomiiiii schreef:
Wil ook eindelijk dit jaar 1 van de Primark scoren maar is niet te doen hier.

Oh, hoezo niet te doen? *nieuwsgierig* En wat zit erin?
Edit: even op youtube rondgeneusd, wist niet dat ze zoveel hadden. Kan me voorstellen dat die
Spoiler:
Harry Potter trein
wel erg gewild is.

Ik wil die van Disney! Niet te doen hier omdat dit volgens mij de kleinste primark van nl is en ze echt noooooit iets hebben. :+

Zelf samenstellen wou ik vorig jaar doen voor vriend, maar toen ik 24 ideeen moest gaan verzinnen kwam ik niet op 24 uit. :+

Cemlys

Berichten: 14956
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-19 08:35

Wat zit er in die van disney? Zijn ze al te krijgen?

Veulen84

Berichten: 10879
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-19 09:30

lieflampje schreef:
Veulen84 schreef:
Moet er alleen nog 1 voor een super goede vriendin. Maar geen make-up/verzorgingsproducten, geen alcohol en geen chocola. Dat is nog best lastig.


1 met thee?
Heb anders er ook 1 gezien met Pringles :D


Die ga ik even zoeken. Dat klinkt geweldig :) Kaarsen had ik vorig jaar.

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-19 13:36

Ceetje_bokt schreef:
Gini schreef:

Ja, ik zag het en ik wil het. Maar dan voel ik me zo een crazy dog mom. :D

Welnee! Ik doe al jaren een adventskalender voor de honden of ben ik nu ook.....? :D


Ik heb al jaren een vulbare kerstboomadventskalender van de Action (van hout) voor mijn hond en 1 voor de hondjes van mijn zus en die vul ik elk jaar met ziplockzakjes met snoepjes erin. Ik maak de zakjes, partner stopt ze erin zodat ik niet weet waar zit. :+ Maargoed ik bén dan ook gewoon een crazy dog mom. :))

Ceetje_bokt
Berichten: 5169
Geregistreerd: 01-05-07

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-19 14:16

Ik was vanmorgen bij de Action en er waren nog twee kalenders, nu geen meer :D

Ashleytjuhh

Berichten: 6659
Geregistreerd: 24-06-08

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-19 14:46

ik heb er nu 2 van de action die van spa, 1 voor de kat van dr action en 2 van celebrations :j

Dallista

Berichten: 4418
Geregistreerd: 10-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-19 15:33

Cemlys schreef:
Wat zit er in die van disney? Zijn ze al te krijgen?

De Primark Disney kalender heeft
Spoiler:
kerstballen met een Disney / Mickey Mouse thema/vorm.

Ik heb net even gekeken, er liggen er nog een aantal hier in de buurt (dichtsbijzijnde Nijmegen), maar niet mijn ding.

Miefje

Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-19 16:46

Leuk, een topic! Dit jaar heb ik er al een van de Action met verzorgingsproducten in huis, gekregen van een vriendin, en ik ga er denk ik nog een van Milka kopen in Duitsland :9

lizy29

Berichten: 6240
Geregistreerd: 05-03-12
Woonplaats: Het land van du vin, du pain, du Boursin

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-19 16:53

Kan ik iemand mij de lol van een adventskalender uit leggen want ik zie het niet. Een hoop geld voor troepjes.

Myfairytale
Berichten: 5384
Geregistreerd: 26-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-19 17:25

lizy29 schreef:
Kan ik iemand mij de lol van een adventskalender uit leggen want ik zie het niet. Een hoop geld voor troepjes.


Ik geef mijn partner een "adventskalender" met speciaalbieren. Niet echt troepjes en niet goedkoop ook. ;)

Maar ik geef het omdat ik het een leuke manier vind om af te tellen naar de Kerst (ben dan ook jarig O:) ). Bij die moet je dmv plaatjes het huis te vakje zoeken. Heel kinderlijk, want we zijn echt fanatiek met ons tweeën, maar stiekem toch leuk. :D

Met chocolade of beautyspulletjes bijvoorbeeld koop ik ze ook niet. Vind het leuk om te geven en zien dat hij geniet van de steeds weer verschillende speciaalbiertjes.

Gini
Berichten: 17906
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-19 17:56

Alwiene schreef:
Ceetje_bokt schreef:

Welnee! Ik doe al jaren een adventskalender voor de honden of ben ik nu ook.....? :D


Ik heb al jaren een vulbare kerstboomadventskalender van de Action (van hout) voor mijn hond en 1 voor de hondjes van mijn zus en die vul ik elk jaar met ziplockzakjes met snoepjes erin. Ik maak de zakjes, partner stopt ze erin zodat ik niet weet waar zit. :+ Maargoed ik bén dan ook gewoon een crazy dog mom. :))


Ik ben vandaag naar de Action geweest en heb de kalender zonder twijfel uit de rekken gepakt en afgerekend. Dan maar crazy dog mom. :D

Ceetje_bokt
Berichten: 5169
Geregistreerd: 01-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-19 17:58

lizy29 schreef:
Kan ik iemand mij de lol van een adventskalender uit leggen want ik zie het niet. Een hoop geld voor troepjes.

Daarom heb ik ze alleen voor de honden: geen troepjes, maar een snoepje voor de monsters. Ik hoef ze verder ook niet, als ik iets nodig heb, koop ik het wel.

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-19 18:07

Iemand toevallig deze al gekocht? Ik wil graag weten hoe groot de vakjes van binnen zijn. Wil er graag Yankee Candle tarts instoppen maar kan niet inschatten of dat gaat passen.

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 09:11

Dallista schreef:
Cemlys schreef:
Wat zit er in die van disney? Zijn ze al te krijgen?

De Primark Disney kalender heeft
Spoiler:
kerstballen met een Disney / Mickey Mouse thema/vorm.

Ik heb net even gekeken, er liggen er nog een aantal hier in de buurt (dichtsbijzijnde Nijmegen), maar niet mijn ding.


Ze zijn er al dus? }>

Dallista

Berichten: 4418
Geregistreerd: 10-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 09:29

naomiiiii schreef:
Ze zijn er al dus? }>

In die van Nijmegen die van Disney, in elk geval. Aangenomen dat er maar 1 soort is?

Maar niet die van Harry Potter. Als ze die al hadden, zal ie vast al uitverkocht zijn geweest.

lieflampje

Berichten: 627
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: Lutten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 09:40

Veulen84 schreef:
lieflampje schreef:
1 met thee?
Heb anders er ook 1 gezien met Pringles :D


Die ga ik even zoeken. Dat klinkt geweldig :) Kaarsen had ik vorig jaar.


Hier had ik e.e.a gezien. Kan je doorklikken naar verkopende websites.
https://adventskalendertips.nl/

Ook handig om inspiratie op te doen :)

Marjo

Berichten: 37214
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 09:42

Ik ga sowieso de rituals kalender halen.

En op groupon kwam ik er een tegen met sieraden... twijfel nog of ik die ga bestellen.

Iris82

Berichten: 39849
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 10:18

Heb nu op Amazon voor mn zoontje een slijmkalender gekocht en voor mn zusje een theekalender.

Nu mezelf en mn vriend nog.

Sani

Berichten: 27358
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 10:24

Heb ik toch per ongeluk die van yankee candle besteld op amazon.de _O-
Die van IKEA ligt ook al thuis, maar dat is een jaarlijkse gewoonte met de familie om die te halen. :')

Samiyah

Berichten: 5867
Geregistreerd: 18-02-05
Woonplaats: Groningen

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 10:39

Ben gek op adventskalenders :) Vorig jaar heb ik er 1 van Rituals gehad en die wil ik dit jaar eigenlijk wel weer. :) Verder ga ik weer een adventskalender zelf vullen voor mijn man, ook dat heb ik vorig jaar gedaan en was hartstikke leuk.

Ik weet niet wat het is maar elke dag een vakje openen en een klein cadeautje eruit halen geeft mij zo'n fijn gevoel. We maakten er vorig jaar ook echt even een momentje van op elke dag om samen een vakje te openen.

Ook heb ik er al 1 gekocht met kattensnoepjes bij de action dus de huisdieren worden ook niet vergeten. :))

Dallista

Berichten: 4418
Geregistreerd: 10-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 10:40

Iris82 schreef:
Heb nu op Amazon voor mn zoontje een slijmkalender

_/-\o_ :D