Secret Santa Surprise 2019

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
J00P

Berichten: 614
Geregistreerd: 22-11-15

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 18:01

Sjolvir ziet je huis nu al zo uit?
Wat gezellig <3
Haha ja Ashley zoiets vind ik wel leuk :P

Ik heb een cadeautje van mijn vriend gekregen. In december gaan we een paar dagen naar Praag.
Volgens mij valt het wel in secret Santa dus zal MDH straks een pbtje sturen wanneer ik weg ben (overleg met de Santa over het opsturen) :)F

Lous

Berichten: 24247
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 18:01

Mijn maat heb ik al eerder vermeld ;)

Sjolvir

Berichten: 25271
Geregistreerd: 26-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 18:09

J00P schreef:
Sjolvir ziet je huis nu al zo uit?
Wat gezellig <3
Haha ja Ashley zoiets vind ik wel leuk :P

Ik heb een cadeautje van mijn vriend gekregen. In december gaan we een paar dagen naar Praag.
Volgens mij valt het wel in secret Santa dus zal MDH straks een pbtje sturen wanneer ik weg ben (overleg met de Santa over het opsturen) :)F


Thanx. Eigenlijk hele jaar die dingen staan, met nu als extra de kerstballetjes in de plastic plantjes en net neergezet mijn catproof kerst broeikasje.

claudiadvx

Berichten: 2798
Geregistreerd: 11-01-14
Woonplaats: Emmer-Compascuum

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 18:46

Ik heb maat 39 maar sokken heb ik opzich wel genoeg haha

Marjo

Berichten: 37214
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 19:01

Sokken Heb ik ook genoeg van. Sloffen kan ik nog wel nieuwe van gebruiken maar ik heb nu zulke fijne dat het lastig is nieuwe te vinden die net zo fijn zijn.

M_D_H
Berichten: 17472
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 19:16

J00P schreef:
Sjolvir ziet je huis nu al zo uit?
Wat gezellig <3
Haha ja Ashley zoiets vind ik wel leuk :P

Ik heb een cadeautje van mijn vriend gekregen. In december gaan we een paar dagen naar Praag.
Volgens mij valt het wel in secret Santa dus zal MDH straks een pbtje sturen wanneer ik weg ben (overleg met de Santa over het opsturen) :)F

MDH is gesloten ze doet geen pb's meer :n :')

Nee grapje, maar even van een serieuzere noot, ik heb wel enorme hoofdpijn dus de pb's die na mijn eerdere bericht van vandaag zijn binnen gekomen worden morgen afgehandeld.

Suusjepluus

Berichten: 787
Geregistreerd: 14-09-17
Woonplaats: Tussen iets en niets

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 19:26

Ik vermaak me al een paar dagen heel prima met neuzen in andersmans berichten :list: *-:) :wave:

fohadie
Berichten: 4291
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 19:37

Suusjepluus schreef:
Ik vermaak me al een paar dagen heel prima met neuzen in andersmans berichten :list: *-:) :wave:



Dat hoopte ik ook te doen, maar word niet veel wijzer van mijn lootje. Hoop dat degene binnenkort wat meer kletst. ;)

Chantaliiejj
Berichten: 5637
Geregistreerd: 25-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 19:39

Sokken/sloffen in maat 36 zijn welkom <3 Na mijn werk trek ik altijd dikke sokken aan thuis, heerlijk na een dag gestaan te hebben op werk.

geerte

Berichten: 6987
Geregistreerd: 26-11-06
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 19:40

Heb straks nachtdienst dus ik ga mijn lootje volledig stalken.

Detroit
Berichten: 2675
Geregistreerd: 16-08-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 19:57

Mijn auto is mijn liefde trouwens, en oké mijn vriend ook wel. Dus handige dingen in de auto zijn welkom.Heb er bijvoorbeeld een muntenbakje inzitten voor kleingeld (noem dat ook wel plasgeld voor bij tankstations).

En iets om mijn sleutels uit elkaar te houden aan 1 bos. Het zijn er echt teveel nu haha

madelonvdw
Berichten: 259
Geregistreerd: 12-07-15
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 20:09

Mocht mijn SS nog meer tips willen: iets voor de koude winter mag zeker.
Handschoenen verlies ik bij het leven, hoe geen flauw idee :')
En qua sokken heb ik maat 38.
Vrolijke Prints, vormen en kleuren waardeer ik enorm! (Liever geen beige/bruintinten/panterprint in de hoofdrol)

Voor foto’s van mijn huidige dieren graag een pb via de commissie. De oude foto’s kloppen niet meer.

Afbeelding

pradadaan

Berichten: 4663
Geregistreerd: 13-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 20:15

M_D_H schreef:
Secret Santa Lootjes Verzoek

Citaat:
@Pradadaan, jouw Secret Santa wil graag wetem welke geuren/geurlijnen jij lekker vind.


Citaat:
@Bellatrix, jouw Secret Santa wil graag weten of jij last hebt van bepaalde huidallergieen mbt smeersels en sieraden


Qua douche of qua luchtje/parfum? :))

pradadaan

Berichten: 4663
Geregistreerd: 13-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 20:19


geerte

Berichten: 6987
Geregistreerd: 26-11-06
Woonplaats: Amersfoort

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 20:19

Haha ik zou het ook best een goede vinden _/-\o_

Alja

Berichten: 25588
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 20:19

Pradadaan is gek op luchtjes weet ik nog van vorig jaar :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 20:22

Mocht mijn secretsanta nog inspiratie nodig hebben. Happy socks heb ik er al meer dan genoeg van, leuke effen kousen met glittertjes zijn prima genoeg. Maat 38. Of maat 0-3 maanden aangezien ik ondertussen eigenlijk 18 weken zwanger ben. :+

Maar nogmaals, ik ben snel tevreden. Hoop alleen geen saai lootje te zijn.

Ondertussen mijn lootje al flink gestalkt en ideeën op gedaan!

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 20:23

pradadaan schreef:
Qua douche of qua luchtje/parfum? :))

Je kunt het beter allebei beantwoorden denk ik :')

pradadaan

Berichten: 4663
Geregistreerd: 13-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 20:24

Alja schreef:
Pradadaan is gek op luchtjes weet ik nog van vorig jaar :+

Haha ja zeker waar!
Al heb ik tegenwoordig een wat vastere geur en deze valt niet binnen heb SS budget, namelijk van Rituals, die roze <3

Al kan ik wel blij worden van lekker douche gel (vooral die schuimende dingen) en ik hou erg van kokos en tropische geuren :j

Suusjepluus

Berichten: 787
Geregistreerd: 14-09-17
Woonplaats: Tussen iets en niets

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 20:24

fohadie schreef:
Suusjepluus schreef:
Ik vermaak me al een paar dagen heel prima met neuzen in andersmans berichten :list: *-:) :wave:



Dat hoopte ik ook te doen, maar word niet veel wijzer van mijn lootje. Hoop dat degene binnenkort wat meer kletst. ;)

Ik voel me altijd meteen aangesproken / een beetje schuldig bij zulke berichten Y;( Ik post ook eigenlijk nauwelijks dingen. En dan denk ik bij ss weer 'ohjeee'. Maarja, ik ben dan ook niet echt iemand die elke scheet op bokt zet :o Maar ik ga mn leven beteren: ik heb zojuist de meest overheerlijke stoofpeertjes op als toetje die manlief gisteren voor me heeft gemaakt. De enige manier waarop ik wijn lust is uitgekookt door de stoofpeertjes Y)(^) En dan vooral het kookvocht met steranijs en kaneel, I love it! En nu zo masterchef australia kijken (favo serie) met de hondjes lekker naast me op de bank. Manlief is niet thuis vanavond dus heerlijk pyjamaavondje (van Knabbel en Babbel :D ). Ik vind mezelf niet zo spannend maar hoop toch dat mijn ss genoeg inspiratie kan vinden. Ik ben gelukkig makkelijk blij te maken *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 20:28

pradadaan schreef:
Alja schreef:
Pradadaan is gek op luchtjes weet ik nog van vorig jaar :+

Haha ja zeker waar!
Al heb ik tegenwoordig een wat vastere geur en deze valt niet binnen heb SS budget, namelijk van Rituals, die roze <3

Al kan ik wel blij worden van lekker douche gel (vooral die schuimende dingen) en ik hou erg van kokos en tropische geuren :j


Is dat de rituals of Sakura? Die is inderdaad hemels.

Moirin

Berichten: 1368
Geregistreerd: 05-11-06
Woonplaats: Middelburg

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 20:37

Lieve SS, ik heb schoenmaat 39 :D

pradadaan

Berichten: 4663
Geregistreerd: 13-05-13

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 20:38

Nee deze is dat, echt hemels <3 Afbeelding

Charaz

Berichten: 24287
Geregistreerd: 12-04-02

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 20:45

Ik heb ook weinig gekletst, wel een tip voor alle andere ss’s bij de Casa heb je een geurlijn die hetzelfde is als de Rituals en beter in t budget past.

Van sokken heb ik maat 39-42 en een leuk paar is altijd welkom.

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 20:49

Ik zal ook nog iets meer over mezelf vertellen...

Ik ben sinds september in opleiding tot huisarts :D Werk nu eerst een jaar in een huisartsenpraktijk, en tot bevalt ontzettend goed. Ik doe daarbuiten aan yoga en ga graag met vrienden dingen doen... Bios, uit eten, spelletjes, trampoline springen, bedenk het maar! Ik heb geen huisdieren, ben er ook allergisch voor. Wel ga ik nog af en toe paardrijden, maar dat is echt 1x in de zoveel maanden.
Ik reis heel graag, ben dit jaar naar Ijsland geweest (foto topic is ergens op Bokt te vinden, gepost door 1234) en naar Bosnie & Herzegovina en Montenegro. En voor volgend jaar staat Indonesië op de planning. <3

Heb al een uitgebreid lijstje meegestuurd met mijn lootje en ik geloof dat ik hier ook wel wat dingen in het topic heb gepost. Plus een naam van een goede vriendin hier, die je altijd kunt PB'en met vragen of voor mijn diepste geheimen :')