Welke "unpopular opinions" heb jij?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Sanet
Berichten: 7922
Geregistreerd: 10-10-04
Woonplaats: Fryslan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-21 20:14

_San87_ schreef:
Plantenprutje klinkt niet zo aantrekkelijk :\.


Hoho, ongedetermineerd plantenprutje met de smaak van kipfilet dan hoor. Anders weet ik nog niet hoe het hoort te smaken :)

Syb (1997) ZZ-Zwaar+6!
Lyr
(2011) Z1+8! (+ veulen 2024)
Thyra (2022)
#FriezenGek 27#


DuoPenotti
Berichten: 29348
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-21 20:17

maralyn schreef:
Ik heb medelijden met de mensen die vet lief zijn, die Gerda en Karen heten.

:D


Oh erger me niet echt aan die namen van dat nep vlees. Vind het eigenlijk meer dom. Niet zelf creatief iets kunnen bedenken.
Maar ze gaan hun gang maar :j


[ img ]

Life is what happens to you while you’re busy making other plans

Anoniem

Re: Welke "unpopular opinions" heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-21 20:22

Clunky / dadsneakers moeten allemaal ritueel verbrand worden - zo lelijk!

De mode van tegenwoordig vind ik ook lelijk, zo slobberig, oversized en vormloos. Alsof je geen vrouwelijke vormen meer mag tonen. En dan nog vaak in combinatie met eerder genoemde sneakers.

Caps met zo’n brede rand, polo model? Oerlelijk!

Sanet
Berichten: 7922
Geregistreerd: 10-10-04
Woonplaats: Fryslan!

Re: Welke "unpopular opinions" heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-21 20:23

Ik vind broeken met gaten erin echt heel erg onverzorgd.

Syb (1997) ZZ-Zwaar+6!
Lyr
(2011) Z1+8! (+ veulen 2024)
Thyra (2022)
#FriezenGek 27#

Avalanche
Berichten: 15919
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-21 20:24

Volkomen mee eens, maar ik word er nu ik kilo's kwijt moet wel vrolijk van. Dan zie je het minder :')

They tried to bury me.
They didn't realise I was a seed.

Sinéad O'Connor 1966-2023

Veulen84
Berichten: 10877
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-21 21:22

DuoPenotti schreef:
gratis verzenden is ook alleen maar boven een bepaald bedrag.
En dan ga ik er vanuit dat dat bedrijf dat wel ingecalculeerd heeft op de prijs.

En als er duidelijk zou staan levertijd minimaal 1 week en postnl/dhl doet dan zijn werk, ja hoor prima.
Maar daar heeft die webshop geen bal over te zeggen, dus....


Ik heb wel is waar een deel gratis verzending. Maar slechts 5% van mijn bestellingen kan de volgende dag weg. Het verbaast best wat mensen, maar ik kan er prima van leven. Ik wordt er misschien niet zo rijk van als Jeff Bezos, maar dat is toch ook niet nodig.

Ik heb wel een beetje de pest aan de huidige tijd waarin alles maar meeer en meeer geld moet opleveren. Genoeg om van te leven lijkt mij belangrijker dan het hebben van een giga stapel geld.

Te koop traditioneel model dressuurzadel met kort draagvlak. 17/17,5 inch en boommaat 33. Pb voor foto's en info.


Cer
Berichten: 30144
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-21 21:32

DuoPenotti schreef:
maralyn schreef:
Ik heb medelijden met de mensen die vet lief zijn, die Gerda en Karen heten.

:D


Oh erger me niet echt aan die namen van dat nep vlees. Vind het eigenlijk meer dom. Niet zelf creatief iets kunnen bedenken.
Maar ze gaan hun gang maar :j


[ [url=m/u1hCuG.jpg]Afbeelding[/url] ]

#raapmeop :') :') :')

DuoPenotti
Berichten: 29348
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Welke "unpopular opinions" heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-21 22:55

Veulen
Zwemmen in het geld hoeft niet. Maar pootjebaden is wel lekker :o

En ik denk ook nog dat dat serieus waar is.
Ik denk niet dat je van veel geld gelukkiger word. Maar elk dubbeltje omdraaien en anders amper te eten is ook erg moeilijk.

Life is what happens to you while you’re busy making other plans

maralyn
Berichten: 10419
Geregistreerd: 23-02-09
Woonplaats: --

Re: Welke "unpopular opinions" heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-21 23:33

Over vlees gesproken.

Ik kom graag in Duitsland. Dat is al één.
Benzine is een stuk goedkoper, nog meer motivatie.

Maar ik vind het vlees in Duitsland! Tien x lekkerder dan het Nederlandse vlees.
Minder vocht, meer smaak!

"Hoolands is niet mijn goeiste vak." --"Dyslexie?"--
Nee, rekenen ligt me beter.

Veulen84
Berichten: 10877
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-21 23:34

DuoPenotti schreef:
Veulen
Zwemmen in het geld hoeft niet. Maar pootjebaden is wel lekker :o

En ik denk ook nog dat dat serieus waar is.
Ik denk niet dat je van veel geld gelukkiger word. Maar elk dubbeltje omdraaien en anders amper te eten is ook erg moeilijk.


Oh dat ben ik met je eens hoor. Ik kom uit een niet zo rijk gezin en een paar jaar geleden heb ik behoorlijk wat "bad luck" gehad. Inmiddels ben ik op weg naar boven, maar ik ken het geen geld hebben en stuivers moeten zoeken om alles draaiende te houden. Maar tegenwoordig lijkt iedereen wel miljonair te willen (of moeten) zijn. Soms heb ik het gevoel dat het geld voor mensen meer waard is dan het eigenlijk is.

Te koop traditioneel model dressuurzadel met kort draagvlak. 17/17,5 inch en boommaat 33. Pb voor foto's en info.


DuoPenotti
Berichten: 29348
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Welke "unpopular opinions" heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-21 23:36

Alles voor de buitenkant. Tenminste dat vind ik het vaak. Pochen kijk ons eens. Maar achter de gesloten deuren is niet veel.

Life is what happens to you while you’re busy making other plans

fjordjes
Berichten: 12019
Geregistreerd: 03-07-05

Re: Welke "unpopular opinions" heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-21 23:44

2 persoons dekbedden, vreselijk vind ik dat. Of je komt tekort of als je op je zij ligt zit er zo'n gat waar het tocht. Kan je dan toch niet lekker inpakken?

Ja wij hebben 2 losse dekbedden

When you're close to tears remember someday it'll all be over
[BB-ITP] Mijn shrimpies (garnalen)

Cowboy55
Berichten: 8481
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-21 23:49

maralyn schreef:
Over vlees gesproken.

Ik kom graag in Duitsland. Dat is al één.
Benzine is een stuk goedkoper, nog meer motivatie.

Maar ik vind het vlees in Duitsland! Tien x lekkerder dan het Nederlandse vlees.
Minder vocht, meer smaak!


Herkenbaar. 30 jaar geleden at ik als student nog wel eens kipfilets. Die waren ongeveer 12 x 7 cm groot en na het braden waren ze dat nog steeds. Tegenwoordig zijn die dingen 20 x 10 cm. Die kippen wil ik ‘s avonds niet in het donker steegje tegen komen. Die beesten zeggen geen ‘toktoktok’ maar ‘TOK’ voordat dat ze je in elkaar slaan. No way dat ik die zooi eet! Na het braden blijft de helft over. Kan niet goed zijn.

Terzijde: Trevor Noah heeft dezelfde ervaring in 1 van zijn conferences over de VS. Hij bestelt Buffalo Wings omdat ie denkt dat ze gemaakt zijn van Buffaloes. Als ie hoort dat t kip is wordt ie accuut bang voor Amerikaanse kippen….. :D

.
"Hey O'Neill, take a break. You don't have to be a prick every day of your life you know" Sgt. Elias

maralyn
Berichten: 10419
Geregistreerd: 23-02-09
Woonplaats: --

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-21 23:51

Cowboy55 schreef:
maralyn schreef:
Over vlees gesproken.

Ik kom graag in Duitsland. Dat is al één.
Benzine is een stuk goedkoper, nog meer motivatie.

Maar ik vind het vlees in Duitsland! Tien x lekkerder dan het Nederlandse vlees.
Minder vocht, meer smaak!


Herkenbaar. 30 jaar geleden at ik als student nog wel eens kipfilets. Die waren ongeveer 12 x 7 cm groot en na het braden waren ze dat nog steeds. Tegenwoordig zijn die dingen 20 x 10 cm. Die kippen wil ik ‘s avonds niet in het donker steegje tegen komen. Die beesten zeggen geen ‘toktoktok’ maar ‘TOK’ voordat dat ze je in elkaar slaan. No way dat ik die zooi eet! Na het braden blijft de helft over. Kan niet goed zijn.

Terzijde: Trevor Noah heeft dezelfde ervaring in 1 van zijn conferences over de VS. Hij bestelt Buffalo Wings omdat ie denkt dat ze gemaakt zijn van Buffaloes. Als ie hoort dat t kip is wordt ie accuut bang voor Amerikaanse kippen….. :D



Op de verpakking staat ook als ingrediënt... "Water" hoorde ik van een vriendin.
Whutt...?

"Hoolands is niet mijn goeiste vak." --"Dyslexie?"--
Nee, rekenen ligt me beter.

DuoPenotti
Berichten: 29348
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-21 23:53

Is het niet zo dat er in supermarkt kip water word gespoten? Niet als de kip nog leeft hoor. Voor extra volume en gewicht.
GA naar een goede slager. Vraag een Nederlandse kip. En je hebt geen zooi, geen water en een mals stukkie vlees.

Life is what happens to you while you’re busy making other plans

Cowboy55
Berichten: 8481
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-21 23:54

Water en eiwitten. Als je ze aan stukken trekt ipv bakt zie je de plekken war het injecteren heeft plaats gevonden. Gaten met de doorsnee van een flinke spijker.

.
"Hey O'Neill, take a break. You don't have to be a prick every day of your life you know" Sgt. Elias

ikke
Berichten: 37524
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-21 00:02

fjordjes schreef:
2 persoons dekbedden, vreselijk vind ik dat. Of je komt tekort of als je op je zij ligt zit er zo'n gat waar het tocht. Kan je dan toch niet lekker inpakken?

Ja wij hebben 2 losse dekbedden

Als je daar last van hebt, heb je bezuinigd op de afmeting (of een te groot bed gekocht) :D :D

En ja, hier een oversized 2-persoons dekbed :j

It will never be perfect. Make it work. --Live--

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

fjordjes
Berichten: 12019
Geregistreerd: 03-07-05

Re: Welke "unpopular opinions" heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-21 00:15

Bed is 180x200, dekbed was 240x200 dacht ik, groter vind ik ze bijna niet. Heb liever m'n deken van 140 breed. Nooit geen getrek of koude rug als je op je zij ligt.

When you're close to tears remember someday it'll all be over
[BB-ITP] Mijn shrimpies (garnalen)

ikke
Berichten: 37524
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-21 00:21

fjordjes schreef:
Bed is 180x200, dekbed was 240x200 dacht ik, groter vind ik ze bijna niet. Heb liever m'n deken van 140 breed. Nooit geen getrek of koude rug als je op je zij ligt.

Ja, zie je wel, dat hebben wij op 140x200 liggen. Nergens last van :D


Ooit een relatie gehad met iemand die vond:
Hoe kleiner het bed hoe beter de relatie.

Wellicht maakt zij zich hier ook niet populair mee......
:+

It will never be perfect. Make it work. --Live--

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

Cowboy55
Berichten: 8481
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-21 00:24

ikke schreef:
fjordjes schreef:
Bed is 180x200, dekbed was 240x200 dacht ik, groter vind ik ze bijna niet. Heb liever m'n deken van 140 breed. Nooit geen getrek of koude rug als je op je zij ligt.

Ja, zie je wel, dat hebben wij op 140x200 liggen. Nergens last van :D


Ooit een relatie gehad met iemand die vond:
Hoe kleiner het bed hoe beter de relatie.

Wellicht maakt zij zich hier ook niet populair mee......
:+


LOL! 200x200 hier en losse dekbedden. Meestal slaap ik niet eens onder een dekbed maar 2 dekbedhoezen. Ik heb het altijd warm, de Cowgirl heeft het altijd koud. Daar kom je niet uit met 1 dekbed in een te klein bed.

.
"Hey O'Neill, take a break. You don't have to be a prick every day of your life you know" Sgt. Elias

c_alsemgeest
Berichten: 20626
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-21 00:27

Ja mijn unpopular opinion... zo veel mogelijk ruimte er tussen.
_O-
We hebben ook een kingsize bed.
En een eigen dekbed... kan ik mezelf lekker in een cocon rlen zonder dat mijn man er last van heeft.

Voor sexy-time tijger ik wel naar de overkant <<) :Y)

Warina (Commandeur x Krawall)
United (Havidoff x Jazz x Wisconsin)
Jam Session (Don Tango B x Krack C x Jazz)
Igor HR (Sorento x Jazz x Zuidhorn)

Cowboy55
Berichten: 8481
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-21 00:28

c_alsemgeest schreef:
Ja mijn unpopular opinion... zo veel mogelijk ruimte er tussen.
_O-
We hebben ook een kingsize bed.
En een eigen dekbed... kan ik mezelf lekker in een cocon rlen zonder dat mijn man er last van heeft.

Voor sexy-time tijger ik wel naar de overkant <<) :Y)


DIT! _O- _O- _O-

.
"Hey O'Neill, take a break. You don't have to be a prick every day of your life you know" Sgt. Elias

corinep
Berichten: 2579
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Friesland

Re: Welke "unpopular opinions" heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-21 01:26

Dan is mijn unpopular opinion zelfs 2 aparte slaapkamers :roll: Heerlijk je eigen grote bed met grote deken.

Geen gesnurk, woelen, wakker worden van een wekker terwijl je er zelf nog niet uit hoeft en 1000x gesnoozed. En als er midden in de nacht een kind wakker wordt heeft er maar eentje last van ipv dat je allebei wakker bent. Slaap 100x beter en dat komt de relatie alleen maar ten goede O:) .

DuoPenotti
Berichten: 29348
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Welke "unpopular opinions" heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-21 09:16

Wij zijn vroeger wel begonnen met 2 matrassen maar samen onder een lits jumeau dekbed.
Maar altijd aan het rommelen daarmee.
Daarna beide een 1 persoons dekbed.
Heerlijk. Ook betreft dikte want daar zijn we ook niet gelijk in.

Life is what happens to you while you’re busy making other plans

verootjoo
Berichten: 35639
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-21 09:20

maralyn schreef:
Cowboy55 schreef:

Herkenbaar. 30 jaar geleden at ik als student nog wel eens kipfilets. Die waren ongeveer 12 x 7 cm groot en na het braden waren ze dat nog steeds. Tegenwoordig zijn die dingen 20 x 10 cm. Die kippen wil ik ‘s avonds niet in het donker steegje tegen komen. Die beesten zeggen geen ‘toktoktok’ maar ‘TOK’ voordat dat ze je in elkaar slaan. No way dat ik die zooi eet! Na het braden blijft de helft over. Kan niet goed zijn.

Terzijde: Trevor Noah heeft dezelfde ervaring in 1 van zijn conferences over de VS. Hij bestelt Buffalo Wings omdat ie denkt dat ze gemaakt zijn van Buffaloes. Als ie hoort dat t kip is wordt ie accuut bang voor Amerikaanse kippen….. :D



Op de verpakking staat ook als ingrediënt... "Water" hoorde ik van een vriendin.
Whutt...?


Dit gaat over supermarktkip. Vlees hoort bij de slager vandaan te komen.
Mijn ms wel unpopulair opinion is dat vlees überhaupt niet in een supermarkt verkocht mag worden maar enkel bij kwaliteitsslagers.

[o]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Nancy, Aeva, Alocasia, Amazonbot, Christina, ComscoreBot, Corien_, Dominique_96, Finesse, fleurtjeuh, Ginny135, Ies_, jasmijn16, Joy_Mennings, LWDaisy, mika11, mosimonster, Nustice, Petra_O, Polarize, Roosch, ryukapple, Silenna, soeboenoe, topsylover, Typhoon, Wieke, xnaomivdh, YandexBot en 160 bezoekers