Wat doen jullie zoal op zondag?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Sure_lee
Berichten: 10382
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Re: Wat doen jullie zoal op zondag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-19 20:53

Mijn vriend werkt en ik ga naar mijn paarden..daarna gaan we samen uit eten en wandelen met de hond.


kevinsky
Berichten: 1976
Geregistreerd: 05-10-09
Woonplaats: Ergens in het noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-19 20:58

Vandaag: Uitslapen, ontbijt op bed :9 Daarna wat in het huishouden gedaan, nieuw draad rond ons weiland gespannen, de paarden gereden en nu lekker lui op de bank.
Ik verzin altijd wel wat om te doen. Word anders ook gewoon beroerd als ik een zondag op de bank door breng :j

Celina v. Osmium <3
5/5/20 Philaina (Fontaine tn) D-OC, Ster, Ibob <3

Schuur_
Berichten: 4858
Geregistreerd: 09-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-19 20:58

Ik ga meestal in de ochtend uitgebreid met de hond lopen en dan in de middag bankhangen, iets lekker koken, ff rondje door de stad of naar mijn ouders

Detectie, nosebedience (vanaf midden januari), (puppy)jachttraining of gewoon fun met je hond in Limburg?

melding@dogsonpoint.be!

x_Jeanine_x
Berichten: 9080
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-19 20:59

Vandaag lekker bank gehangen, gegamed en rondje op de plaatselijke markt gelopen.

Soms gaan we wandelen, lunchen, fietsen of werken. Ook wel huishouden maar dat hadden we al gedaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-19 21:04

Sportschool, wandelen, fietsen, paardrijden, met iemand afspreken, naar een bos, naar een museum, naar het strand, naar een andere stad, winkelen, naar de bieb, naar een park, boodschappen doen, huis schoonmaken, relaxen, internetten enz enz. Genoeg te doen, niet genoeg tijd.

Ladygiroc
Berichten: 5075
Geregistreerd: 08-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-19 21:05

Op de wei keutelen, rondje mennen, thuis alles stoffen, afdoen, stofzuigen, dweilen en de bedden verschonen. Dus, zondag is mijn schoonmaakdag. Door de week zuig ik elke dag even snel het huis en verder niks.

insta Fenna.Ivy
Fenna ZZ+2
Ivy

[b]† Spekkie

Tiggs
Berichten: 7521
Geregistreerd: 30-05-11
Woonplaats: Dunning-Kruger Park

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-19 21:07

Vaak spreek ik op zondag met (een of meer) vriendinnen af, wat we doen verschilt; het kan alleen een koffietje en bijpraten zijn, maar ook lunchen, een museum bezoeken of een lange (NS)wandeling maken.

Soms coachen, zelf roeien of naar een wedstrijd.

Ik vind het ook heerlijk om gewoon wat te lezen op zondagen, een goed boek of de zaterdagkrant. 's Avonds eventueel netflix.

Maar vaak moeten er ook nog dingen, zoals opruimen en schoonmaken.
Laatst bijgewerkt door Tiggs op 11-08-19 21:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Welkom in het Dunning-Krugerpark!

poes
Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-19 21:08

In de ochtend 6u werken en dan: dutje, paard, lopen, fietsen, wandelen, stad in en iets eten , familie, luieren.

"I say the forces of this planet all were bound in this cat" (Zita Swoon)

luuntje
Berichten: 13961
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Re: Wat doen jullie zoal op zondag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-19 21:25

Hond meerdere keren uitlaten.
Boek lezen, opruimen, de was.
Legpuzzel maken, cake of eierkoeken bakken.

[o]

Ierpier
Berichten: 1831
Geregistreerd: 28-09-10

Re: Wat doen jullie zoal op zondag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-19 21:33

(high end) bordspellen

{இ}ڿڰۣ-ڰۣ~—
Doe altijd wat je niet durft

oomens
Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Re: Wat doen jullie zoal op zondag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-19 21:40

Vandaag vooral de livestream uit Berlijn kijken (finaledag), en tussendoor wat schoonmaken en boodschappen doen.

Schoentje, kerstmuts en [o]

mala26
Berichten: 4984
Geregistreerd: 05-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-19 21:41

Shaggy09 schreef:
mala26 schreef:
Werken.
Vast niet het idee waar je naar op zoek bent :')


:')

Ik werkte eerst ook vaak op zondag maar ik ga dalijk weer fulltime naar college dus dan ga ik niet mijn enige vrije dagen 'opmaken' aan werken.


Ah nee dat snap ik.
Als ik eens vrij ben kan ik het heerlijk vinden om gewoon helemaal niks te doen

Fog on her glasses, From the still steaming tea, A book in her hand, As she casually reads.
A catch in her breath, As the Climax grows near, She's deaf to the world : The book's all she can hear.
She's completely lost now, or perhaps she is found,
In this strange paper world
That's far from the ground.

Kimley
Berichten: 9146
Geregistreerd: 04-10-12
Woonplaats: Oudemirdum

Re: Wat doen jullie zoal op zondag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-19 21:45

Werken.. zoals elke dag van de week :')

Mouse <3
Beleren, Doorrijden, Trainen & Verkoop -> Stal Kuperus
JLourafotografie

MissAnnemijn
Berichten: 2374
Geregistreerd: 16-11-08
Woonplaats: København

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-19 21:46

Met de hond(en) op wedstrijd. En de zeldzame andere vrije zondagen spreken we vaak af met vrienden of gaan ergens heen. Weinig weekenddagen dat ik niks gepland heb eigenlijk :P

<3 Geef mij maar Amsterdam <3

MoppieFilou
Berichten: 4956
Geregistreerd: 31-10-16
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-19 21:47

Ik kan ook echt geen enkele dag niks doen :') . Soms heb ik het echt even druk gehad en denk ik bij mijzelf, lekker even thuis blijven en onder een dekentje in de zetel kruipen, maar dat hou ik nooit langer dan 2 uur uit :P . Soms doe ik dan wat klusjes in huis die nog moeten gebeuren, of ik leen de hond van de buren voor een ommetje. Een terrasje doen valt ook wel in de smaak, of gezelschapsspelletjes spelen met het gezin :) . Af en toe ook eens met vrienden een escape room, karten, naar de cinema..

Moppie en Lou - For always in my heart little friends <3

elnienjo
Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-19 21:55

Een (bos)wandeling, netflixen, verse broodjes en lekkers halen voor een goeie brunch, zwemmen (ja, ook op deze herfstige kille zondag toen de zon nog even doorbrak rond 17 uur)

chamion
Huisheks
Berichten: 3662
Geregistreerd: 22-03-07
Woonplaats: Tussen bos, heide en stad

Re: Wat doen jullie zoal op zondag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-19 22:02

Werken. Normaal 10.00 - 17.00. Puf verzamelen voor het koken en eten (ja soms zelfs te moe om te eten) Daarna laptop aan en draaiboek voorbereiden voor de nieuwe week. Dan gaat de tv aan en doe ik helemaal niks meer.

Oke, niet helemaal waar. Wasmachine is aan geweest en ga ik dadelijk ophangen. Maar daarna ik mijn nest in.

Doel voor 2024, meer dan 350 km afleggen met Baila en de menwagen door bos en over heide.
Tussenstand: midden feb, 54 km

SharonIndezz
Berichten: 4693
Geregistreerd: 16-07-10
Woonplaats: 's-Hertogenbosch

Re: Wat doen jullie zoal op zondag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-19 22:03

Uitslapen, fitnessen, wat boodschapjes, koken en Netflix :')

MarlindeRooz
Correspondent
Berichten: 33776
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Wat doen jullie zoal op zondag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-19 22:07

Gemend met bokker Jets, daarna een verjaardag + uit eten daarna... ben net thuis en ga zo de was doen.

simodi
Berichten: 8609
Geregistreerd: 21-04-05

Re: Wat doen jullie zoal op zondag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-19 22:31

'S ochtends naar mijn paard, tussen de middag lunchen op het stadsstrand met mijn hubbie, 's middags nog een keer naar stal, even gewinkeld, filmpje kijken op de bank ... en om is die zondag al weer!

Love - language - leadership

Anoniem

Re: Wat doen jullie zoal op zondag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-19 22:36

Uitslapen en lui in bed tot 12 uur ,dan eruit croissantjes in de oven . Die opeten en dan hangt het ervan af , lui bankhangen met een reep chocolade (alleen op zondag eet ik die ) . Vorige week met mam naar het bos, vandaag naar ouders ivm bezoek . En dan eten maken en blokje om met de fiets en weer voor de TV tot bedtijd :+

Castilja
Berichten: 2500
Geregistreerd: 21-08-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-19 22:39

Als ik naar school ga is de zondag er om helemaal in mijn eentje door te brengen, huis schoonmaken, boodschappen doen voor de hele week en leren. De zondag is dan echt de enige dag dat ik niets hoef en die is me ook enorm heilig haha. (Als in; niet naar school of werk lol).
Vanmorgen werd ik wakker met het plan een uur later een power yoga les te volgen maar had net te kort geslapen en bleef dus liggen. In de middag 30 minuten spinnen, rondje sportschool. Thuis opgefrist en geluncht, daarna al fietsend een bepaalde route uitpluizen en boodschappen doen. Gekookt, afwas gedaan en laptoppen. (:

_Dribbel
Berichten: 749
Geregistreerd: 17-11-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-19 22:43

Wij doen beide aan wielrennen dus wij fietsen op zondag mits andere verplichtingen. Heerlijk! Tussenstop voor wat drinken of lunch. :Y)

Kidrauhl
Berichten: 263
Geregistreerd: 19-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-19 22:45

Ik heb ook gewerkt tot 2 uur. Daarna zijn we nog een stukje gaan rijden met de motor en ik heb ook nog een paar uurtje moeten studeren. Dat werken en studeren vullen de zondagen wel voor mij hoor. Eerder had ik ook veel luie weekenden, of soms gingen we even naar de stad omdat we toch nog iets moesten hebben.

Hutcherson
Berichten: 7326
Geregistreerd: 21-07-13
Woonplaats: --

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-19 22:51

Stofzuigen, badkamer poetsen, toiletten schoonmaken, hond uitlaten, was vouwen, dweilen, boodschappen, koekjes bakken, nieuwe recepten zoeken die ik door de weeks eens kan maken als we weer niet weten wat we moeten etc, stal mesten, paardrijden, facturen betalen, agenda overzichtelijk maken. To do lijst bijwerken.
Met de hond nog naar het strandje.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bloemetje75, cinniz123, eva1969, karlos, kusjemariska, ManonGrr, Marti19, SemrushBot, Sterrendief en 183 bezoekers