Praat jij ook in je slaap?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Eileen_
Berichten: 4822
Geregistreerd: 16-02-11
Woonplaats: Omgeving Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 15:32

SuperAssie schreef:
Eileen_ schreef:
Ik lach ook heel veel in mijn slaap. Toen ik aan het reizen was sliep ik natuurlijk ook met anderen op een kamer, ik waarschuwde vantevoren dan altijd dat ik in mijn slaap praat anders is het natuurlijk wel schrikken als ik zomaar keihard lacht of begint te praten _O-


Die keer dat corn zich zwaar buitengesloten voelde door ons slaap gesprek :')

Dat kan ik me niet eens meer herinneren _O-


Raineri
Berichten: 6158
Geregistreerd: 21-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 15:43

Ja, ik praat soms in mijn slaap. Mijn vriend komt uit Zuid Frankrijk en kennelijk heb ik de afgelopen twee weken gepraat tegen hem in het Spaans, Engels en Nederlands. Geen van alle keren sloeg het ergens op. Kennelijk vroeg ik om de sleutels van de vogelmobiel B-)

Cellulitis is top. Altijd een poffertjespan bij de hand.

Elisa2
Berichten: 36677
Geregistreerd: 31-08-04

Re: Praat jij ook in je slaap?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 16:04

Haha, ik praat ook in m'n slaap..gaat ook nergens over. Ik droom altijd veel en levendig..word soms ook wakker van mezelf. En heb in het verleden ook weleens geslaapwandelt.

''De echte discipel van de rijkunst heeft niet de erkenning door andere mensen nodig maar veel meer het gevoel om met zijn paard een te zijn. Ontbreekt deze harmonie, dan ontstaat in het beste geval volmaakte techniek, maar er ontstaat nooit volmaakte (rij)kunst.''

-Kurt Albrecht-

suikermeisje
Berichten: 8340
Geregistreerd: 19-05-08
Woonplaats: Tiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 20:14

Ja ik ook! Mijn vriend had in het begin echt zoiets van wtf waar heb jij last van.

Dakar Utopia (v. Cartano) Intermediair I +1

Escada
Berichten: 3832
Geregistreerd: 25-10-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 20:16

Ik praat heel veel in mijn slaap. Zei van de week nog s´nachts tegen mijn vriend dat ik graag pannekoeken wilde. Met de bonen erbij, van HAK! :')

Volg ons! @purarazavalerio

Arethe
Berichten: 2554
Geregistreerd: 14-02-06
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 20:24

Met vlagen alhoewel het de laatste jaren wat minder is geworden. Mijn top 2 is “Nee, ik wil geen jas aan” tegen mijn vriend roepen & kinderen uit mijn klas in de slaapzaal op kamp op hun donder geven “Klaasje, NU is het genoeg. KAPPEN NOU!!!” Kind in kwestie schrok zich een ongeluk.
Sinds laatste voorval waarschuw ik altijd even.

:)ddd Live a life you will remember. :)ddd

noakim0203
Berichten: 104
Geregistreerd: 21-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 20:25

ik praat ook erg veel in mijn slaap, ook wel goed verstaanbaar :') Toen ik een tijdje veel had gewerkt bij mijn bijbaantje in de supermarkt werd mijn vriend op een nacht wakker omdat ik zei "Ik ga jou kopen", toen hij vroeg wat ik bedoelde schreeuwde ik ineens 'in de aanbieding!!'. ik werd vervolgens wakker omdat hij moest lachen... _/-\o_ Verder heb ik mijn ogen ook wel eens open als ik slaap en vraag ik dingen als 'wie ben jij?' en 'wat doe jij hier?' , best beangstigend soms, een vriendin een keer de stuipen op het lijf gejaagd toen ze bij me sliep omdat ze wakker werd en ik rechtop in mijn bed haar aan het aanstaren was..... :):)

Anoniem

Re: Praat jij ook in je slaap?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 20:30

Mijn vriend heeft dit ook wel eens. Laatst midden in de nacht "Ik wil een zonneboiler"

Juist.

Freyr
Berichten: 687
Geregistreerd: 20-07-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 20:52

Ik praat volgens mijn zusje en ouders ook in mijn slaap. Wel een wartaal die letterlijk onbegrijpelijk is volgens hen :') Ook nog eens behoorlijk hard, maak geregeld mijn zusje bijvoorbeeld wakker met mojn gebrabbel. Zij ligt op een andere kamer die aan mijn kamer grenst, maar onze muren zijn niet bepaald dun of zoiets. Zelf heb ik echt geen idee wat dat ik dus praat en kan mij ook niets ervan herinneren of iets dergelijks.

Het zit trouwens in de familie, met mijn zusje kan je hele gesprekken voeren als ze slaapt.

Tikfouten zijn te danken aan mijn telefoon

Isabel
Berichten: 2265
Geregistreerd: 10-03-13
Woonplaats: Someren

Re: Praat jij ook in je slaap?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 20:58

Volgens mijn vriendin praat ik wel eens in mijn slaap, maar zou het zelf eerlijk gezegd niet weten _O-

Sepp (Rudsmo Rune x Lyckangs Tempo)

Pluttersput
Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 20:59

Hier ook, zowel mijn man als ik. We doen altijd wedstrijdje, kijken wie de langste verhalen er uit kan slepen. Geeft heeele grappige dingen.

Mijn oudste dochter, 2 jaar, doet het ook. Laats midden in de nacht:
Mamma... mammaa.. mamma?
Ik opgestaan, naar dr toe, ja meissie, wat is er?
Tefoon valle.
Wat zeg je?
Mamma.. telefoon valle.
Oooooh.. is de telefoon gevallen?
Ja..
Moet ik hem dan even oprapen?
Ja..

Dus ik deed alsof ik de telefoon opraapte, en met dat ik weer overeind kom ligt ze alweer in dromenland. Zoo aandoenlijk <3

lianne484
Berichten: 853
Geregistreerd: 19-01-13
Woonplaats: westfriesland

Re: Praat jij ook in je slaap?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 21:08

Jep ik ook. Ik begin keihard te lachen, praat over me werk of de paardjes. Ik heb wel eens opgenomen maar ik ben zeer actief. Ook lichamelijk ben ik heel actief. Toen Ik een jaar op 12 was deed ik altijd paardrijden in me slaap (lees: rechtop zitten en van die klak geluiden maken). Nu zit ik nog steeds veel maar gelukkig niet meer dan dat behalve dat ik heel soms vriend nog wel eens een elleboog geef :+

Nathalie18x
Berichten: 1253
Geregistreerd: 24-11-15
Woonplaats: Riga

Re: Praat jij ook in je slaap?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 21:11

Mijn vriend en ik praten allebei in onze slaap! Pas nog mn vriend uitgescholden in mijn slaap :+

Life is a mirror

Farjen
Berichten: 7925
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Re: Praat jij ook in je slaap?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 04:05

Jup ik praat, durf ook wel te wandelen enz, ook vaak met mijn ogen open.. Uiteraard herinner ik me nooit iets.
Ik werk als verpleegkundige en droomde onlangs van een interventie met de ambulance. In mijn droom was ik geroepen bij een verkeersongeval.
In het echt zat ik rechtop bij mijn vriend zijn hartslag te voelen in zijn hals enz :')
Arme jongen :+

Ooit eens gedroomd dat mijn ondertussen ex mij bedroog in de droom, die heb ik een slag gegeven en zelfs toen ik wakker werd, was ik ervan overtuigd dat hij mij bedrogen had. Heel de morgend super kwaad :+

Maartje1990
Berichten: 22271
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: Kessel (Limburg)

Re: Praat jij ook in je slaap?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 05:13

Ja ik praat af en toe in mijn slaap. Mijn vrouw vindt t hilarisch :+

Paddock paradise, training en opfok in Noord-Limburg www.ppdegangelt.nl
''Pak m'n hand maar''

Christiene
Berichten: 7711
Geregistreerd: 18-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 07:28

Soms niet vaak wel..

Ook vaak vage dingen als die zware koe met die dikke tetten tot onverstaanbaar.

Ook zo'n app gehad.. :')

The end

Hutcherson
Berichten: 7289
Geregistreerd: 21-07-13
Woonplaats: --

Re: Praat jij ook in je slaap?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 07:52

Hahaha ik praat ook snachts.
Mn moeder zei dat altijd al dat ik soms overeind schoot als ze me weltruste kwam zeggen en dat ik dan, met open ogen, hele warverhalen vertelde. Eenmaal samenwonend met mijn partner is dat verergerd lijkt wel.
Ik ben wel bij bewustzijn (ik onthoud wat ik doe of zeg, meestal) maar kan mn gedachten en woorden niet goed aansturen.
Laat schoot ik overeind en wilde ik 'snot' dat uit de slaapkamerlamp kwam opvangen....
En werd boos op mn partner dattie niet hielp.
En laat kwam ik ook ineens overeind en keek naar links (mijn nachtkastje) en zag mijn telefoon oplader aan voor een nest met spinnen hahaha.
Gelukkig was zn ex ook erg onrustig snachts dua hij was wat gewend. Alleen die ging echt uit bed brak daarbij ooit dr enkel :')

Suuszels
Berichten: 7325
Geregistreerd: 19-01-06
Woonplaats: Ridderkerk

Re: Praat jij ook in je slaap?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 08:07

Hier nog een, praten, schreeuwen etc.
Ik beantwoord soms vragen, laatst zei ik ik heb je zo gemist! Dus mijn vriend ehh wie :+ ? En ik, ja Luna, ze is zo lief!
De kat dus van de buren :') heb niet zo veel met haar, ze is best schuw.
Soms herhaal ik hele gesprekken van de dag, wil je thee of koffie? Oké en nog melk of suiker erin?

Als ik stress heb of gedronken heb dan praat ik meer heb ik het idee.

Op zoek naar een fotograaf voor... je bruiloft, newborn, gezin of dier?

Animal
Berichten: 8444
Geregistreerd: 03-03-12
Woonplaats: Westerlee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-19 15:17

Ik heb vannacht mijn vriend uitgedaagd :') Wel op een vriendelijke manier gelukkig.

Kom dan! Kom Bram! Kom op dan! :+
Laatst bijgewerkt door Animal op 16-06-19 15:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Beat drums, not people!

san4nie
Berichten: 3543
Geregistreerd: 13-12-09
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 15:31

Suuszels schreef:
Als ik stress heb of gedronken heb dan praat ik meer heb ik het idee.


Ja dat is bij mij ook zo denk ik. Ooit na een feestje, ik sliep al en m’n vriend kwam thuis, zei ik: “Je neemt de verkeerde afslag!” En ik praat ook wel vaker, maar deze herinneren we ons nog goed.
Hij zegt ook wel vaker ja of nee in z’n slaap. Ook wel eens heel overtuigend “nee! Dat kan niet! Nee! Kan niet!” :')

Ik heb vroeger ook wel eens gehad dat ik echt uit bed ging. Naar de wc, wat drinken. 1 keer heel het nachtkastje/ tv meubel opgeruimd.

Gezocht: trust inno sense bustrens 13,5cm. Stuur gerust een pb als je iets hebt!

Getup
Berichten: 8216
Geregistreerd: 27-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 15:35

grappig om te lezen.

doe ik ook,vooral als ik ergens heel druk mee bezig ben ( positief of negatief) . Soms is het niet te verstaan en zo wel,dan gewoon 3 talig 8-) . Nederlands,frans of duits :Y)

Ailill
Berichten: 11665
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 15:37

Jazeker, zowel een monoloog als dialoog is mogelijk, alsmede een cursus karate/zelfverdediging :j

Never follow everyone else their path. Unless you are in the woods and you are lost, and see a path. Then by all means follow that path.

theadora99
Berichten: 3624
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 16:11

Isabel schreef:
Volgens mijn vriendin praat ik wel eens in mijn slaap, maar zou het zelf eerlijk gezegd niet weten _O-



"WAAR BEN JE IK BEN JE KWIJT"
"Ik ben hier"
"Niet waar" ????????

nicole_floor
Berichten: 3211
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Re: Praat jij ook in je slaap?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 16:31

Ik niet, maar mijn vriend wel. Zo heb ik laatst zijn gehaktbal gestolen :+

Floor V. Silverlea Spiderman: Eindstand M spr, L1 dress & B SGW
Colet V. Hemmingway: B+0 dress, B+13 L startgerechtigd spr. B+0 SGW

'schoentje'


Rebel_Jits
Berichten: 5629
Geregistreerd: 28-02-06
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 17:08

Mijn vriend ook. Heb een Twitter-accountje gemaakt met wat leuke situaties: clicky

09/10/2023 <3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BoJessie, ComscoreBot, flooooo, Hannerups, Kloesje, lanouska, larissa96, LisaVH96, LouLi, MarJon, Pasje03, Roquen, Saab99, Telpeva, Urbiezira, zonnebloem18 en 58 bezoekers