Eenzaamheid, wie kent het niet.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
miszblueeyes

Berichten: 651
Geregistreerd: 02-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 15:45

BlackClaw schreef:
sanso schreef:
Eindhoven is een half uurtje rijden voor mij maar dat heb ik er wel voor over


miszblueeyes schreef:
eindhoven is voor mij ook te doen kom uit venlo dus is met trein half uurtje..:) lijkt me leuk om wat te ondernemen met wat mensen


Misschien kunnen we een app groep maken? Als we nummers delen dan wil ik 'm wel opzetten!


Ik stuur je privé bericht

meniekske

Berichten: 818
Geregistreerd: 06-06-07
Woonplaats: Nieuw en st Joosland, Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 18:51

Suzanne F. schreef:
Nou als je zelfs via via moet horen dat ze zwanger is dan gaat dat voor mij een stap te ver. Dan is de verwachting van de vriendschap gewoon anders. Dan moet je gewoon afscheid nemen en dat heb ik toen ook gedaan, al vond ik het wel heel erg. Het is eigenlijk een soort onbeantwoorde liefde maar dan anders. Je wilt een bepaalde vriendschap waar de ander blijkbaar anders over denkt. Dit is de loop van jaren zo gegroeid, je kan gewoon uit elkaar groeien zo. Heel jammer.


Oh zo heb ik via via moeten horen dat een relatie over was.

Siggislief

Berichten: 13940
Geregistreerd: 04-10-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 20:01

Ik weet niet zo goed hoe ik het neer moet plaatsen..

Heb vroeger wel vrienden gehad maar iedereen is een andere/eigen weg op gegaan wat normaal is.
Maar contacten is erg verwaterd en eigenlijk nooit echt weer contact opgenomen.

En eigenlijk voel ik mij al jaren een soort van Eenzaam, ik probeer wel altijd gezellig met mensen af te spreken maar dat lukt vaak niet.

Nu ben ik ook sinds een aantal weken in Revalidatie en daar proberen
ze mij ook een beetje de straat op te krijgen en vrienden proberen te maken..
Maar dat lukt mij niet altijd zo goed.

Luxorvalkje
Berichten: 1934
Geregistreerd: 06-03-09
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 19:44

meniekske schreef:
Als ik dat zo lees, is dat eenrichtingsverkeer wel een veel voorkomend iets.
Zelf heb ik ook het idee dat mensen er maar van uit gaan dat je dingen via facebook of iets mee krijgt en dat mensen dan zo toch van alles op de hoogte zijn.


Dit! Of via messenger (waar ik nooit op kijk)

Siggislief schreef:
Nu ben ik ook sinds een aantal weken in Revalidatie en daar proberen
ze mij ook een beetje de straat op te krijgen en vrienden proberen te maken..
Maar dat lukt mij niet altijd zo goed.


Hier ben ik benieuwd naar. Leren ze je technieken oid?

senna21

Berichten: 11825
Geregistreerd: 17-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 23:31

Het valt mij op dat soms mensen gaan rekenen, en zich dan arm voelen.
Ik heb een aantal vriend(inn)en die niet snel de telefoon pakken om bij te praten of af te spreken.
Meestal ben ik degene die initiatief neem.
Het heeft niks te maken met dat ze mij niet waarderen of de vriendschap niet koesteren. Het is altijd weer gezellig als we elkaar spreken of zien.
Dat ik daarin vaker het initiatief neem,doet voor mij niets af aan de vriendschap.
Dus denken dat een andere evenveel terug moet doen als jij, maakt je arm. Een ander kan je behoefte niet raden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 23:40

senna21 schreef:
Het valt mij op dat soms mensen gaan rekenen, en zich dan arm voelen.
Ik heb een aantal vriend(inn)en die niet snel de telefoon pakken om bij te praten of af te spreken.
Meestal ben ik degene die initiatief neem.
Het heeft niks te maken met dat ze mij niet waarderen of de vriendschap niet koesteren. Het is altijd weer gezellig als we elkaar spreken of zien.
Dat ik daarin vaker het initiatief neem,doet voor mij niets af aan de vriendschap.
Dus denken dat een andere evenveel terug moet doen als jij, maakt je arm. Een ander kan je behoefte niet raden.

Mooi gezegd en heel waar <3

LukieBradley

Berichten: 6558
Geregistreerd: 08-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 10:08

senna21 schreef:
Het valt mij op dat soms mensen gaan rekenen, en zich dan arm voelen.
Ik heb een aantal vriend(inn)en die niet snel de telefoon pakken om bij te praten of af te spreken.
Meestal ben ik degene die initiatief neem.
Het heeft niks te maken met dat ze mij niet waarderen of de vriendschap niet koesteren. Het is altijd weer gezellig als we elkaar spreken of zien.
Dat ik daarin vaker het initiatief neem,doet voor mij niets af aan de vriendschap.
Dus denken dat een andere evenveel terug moet doen als jij, maakt je arm. Een ander kan je behoefte niet raden.



Klopt wel wat je zegt, ik deed dat eerst ook altijd.
Maar er zit wel een verschil in want je kunt aan reacties al merken of steeds contact zoeken gewenst is of niet ;)

plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Re: Eenzaamheid, wie kent het niet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 07:56

ik meld me ook even.

Echt eenzaam ben ik niet, want heb een gezonde relatie. Ik ben wel eenzaam op gebied van vriendinnen. Stal is mijn sociale leven en ja er zijn daar wel mensen waar ik goed mee op kan schieten. Maar ik mis dan vrienden ernaast of stalgenoten waar ik bijv ook naast stal wat leuks mee kan doen.

Ik probeer wel eens ze mee te krijgen naar een paarden evenement ofzo. of gewoon bioscoop avondje. Tot nu toe niet gelukt haha. Iedereen is druk enz. Wat ik ook begrijp.


Daarnaast hebben mijn vriend en ook niet echt vrienden ernaarst. Hadden wel ooit een groepje maar dat is uit elkaar gevallen/verwaterd. En contact houden lukt 1 of ander manier niet. Ik vind eigen initiatief helemaal niet erg. MAar als ze zeggen, ja spreken snel af en vervolgens niks van zich laten horen.Tja dan houdt het voor ons ook beetje op.


Dus tips zijn welkom haha

Liaan

Berichten: 509
Geregistreerd: 19-07-05
Woonplaats: Amsterdam

Re: Eenzaamheid, wie kent het niet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 20:13

Ik ben niet echt eenzaam, maar een paar goede vriendinnen kan ik goed gebruiken. Dus als er iemand in de buurt van Amsterdam woont

Maris
Berichten: 15916
Geregistreerd: 24-07-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 20:23


MusicIsLife

Berichten: 1359
Geregistreerd: 27-04-11
Woonplaats: Vlakbij Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-19 20:54

HOUD HET TOPIC IN DE GATEN. BINNENKORT VOLGT ER EEN LIJST MET HANDIGE TIPS VOOR EN DOOR JULLIE. *\o/* *\o/*




LIJST MET BOKKERS
*Deze lijst is samengesteld aan de hand van alle oproepjes. Uiteraard mag je jezelf erbij zetten/aanmelden. Excuus als ik iemand ben vergeten! Het topic is wat onoverzichtelijk :+
Ik ben nog aan het nadenken over een beter 'ding' om deze lijst goed en overzichtelijk te houden.




EILANDEN
@Siersma Texel




NOORD-HOLLAND
@kelliiee1993 Ik ben van omgeving kop van Noord-Holland.
@lisawouda93 Mijn deur staat ook open voor nieuwe contanten. Ik woon zelf in de kop van noord Holland.
@Keet Mochten de "kop van noordhollanders" het leuk vinden om een keer mee te gaan naar Landgoed hoenderdeall. Kom daar met enige regelmaat. Wel met 1 of 2 kinderen vaak, dus alleen als je dat niet erg vind
@quincydesi Vind het wel leuk in een groepsapp te zitten alleen in woon in Hoorn Noord-Holland beetje uit de richting.

DEN HAAG
@lifaya Mocht er eens iets in den haag worden geregeld..
@Sabri Regio Den Haag
@Tanya Ik woon in Leidschendam (bij den haag) en ben 28! Mijn pb box staat open.

LEIDEN
@Meliaforever Als iemand het leuk vind om contact te leggen, pb staat open, lijkt me erg gezellig.
Of als iemand het leuk vind om post naar elkaar te sturen, hoor ik het ook graag.





GRONINGEN
@san4nie Ik sta ook open voor nieuwe contacten, woon in Groningen.
@Pandameisje Ik sta ook open om nieuwe mensen te leren kennen ik woon in Provincie Groningen stuur maar PB als je contact wil :p Even iets meer over mij ik ben 22 jaar en studeer ict.






FRIESLAND / DRENTHE
@_Nero Ik sta ook open op nieuwe mensen te leren kennen, ik woon in Friesland.
@MTinker leuke initiatieven! Ik woon trouwens in Vledder, dus rand Drenthe/Friesland






OVERIJSSEL
@love_western Woon vlakbij Markelo






GELDERLAND
@EmptyWords maar ik sta altijd open voor andere mensen. iemand die even een kop thee wilt komen drinken, praatje maken, wandeling door het bos. Omgeving Rheden.
@jeniej Mag ik mij ook melden, ik vind heel veel dingen erg herkenbaar en zou het ook wel leuk vinden om weer meer mensen te leren kennen. Ik woon nabij Tiel.
@ouzzie Ik kom uit het westen maar woon al jaren met veel plezier in het Land van Maas en Waal. Vind het erg leuk om een terrasje te pikken, lunchen ed.

AMERSFOORT
@Maureen95 Als er iemand uit omgeving Amersfoort of Utrecht komt lijkt mij dat heel gezellig.
@Danielleeee_! Nijkerk, om de hoek van Amersfoort.
@Chiave Omgeving Amersfoort

ARNHEM
@brokjes Mocht er iemand zijn in de omgeving Arnhem, lijkt me gezellig.
@Es_ther Als mensen het leuk vinden om een keer bij mij te komen eten, altijd welkom! Of een keer een kopje koffie drinken.
@Myfairytale Woon in omgeving Arnhem/Wageningen, ben 35 jaar. Voor mij is afstand niet belangrijk, ben bereid om te reizen voor vriendschappen en er is altijd nog Whatsapp. Als het maar van 2 kanten komt. Vrij brede interesses, alleen ben ik helaas niet heel erg sportief.
Flink stappen doe ik ook niet meer, maar een festival, kroegje, bios of uiteten vind ik wel hardstikke leuk! Of gewoon bij iemand thuis lekker bijkletsen. Mocht iemand het leuk vinden; stuur rustig een pb-tje. Lijkt me gezellig.






ZUID_HOLLAND
@nine1987 Hier niet eenzaam, maar als mensen zich eenzaam voelen omgeving Alphen aan den Rijn, dan ben ik 's avonds geregeld thuis voor een bakkie..
@Ricie Dus mochten bokkers zich geroepen voelen....pb gerust, wat contact via social media is welkom. Of als er bokkers uit dezelfde omgeving komen altijd leuk om te meeten en te kijken wat er uit groeit! Omgeving Gouda.
@MeggiieTommy In de omgeving van Rotterdam.






UTRECHT
@geerte Mensen zijn ook bij mij uitgenodigd in Zeist om misschien een keer een bordspellen avond te doen. Gezellig met elkaar kletsen en mensen leren kennen.
@Kimsel94 Ik woon in een omgeving van Delft, Zoetermeer trouwens en ik werk op de uithof in Utrecht, dus als iemand hier eens leuke ideeën heeft






NOORD-BRABANT
@Lootje1991: Mocht er iemand in de buurt wonen altijd welkom om samen avond te eten of iets hoor!
@ Mutsie93 Hier ook veel mensen kwijtgeraakt en daardoor ook eenzaam. Ik ga binnenkort naar Klundert verhuizen waar ik niemand ken, maar ben ook regelmatig in Oosterhout te vinden, beide in Noort-Brabant. Ik vind het niet erg om een stukje te rijden en sta zeker open om nieuwe mensen te leren kennen!

BERGEN OP ZOOM / ROOSENDAAL
@lisem94 Mocht iemand in de regio Bergen op Zoom/Roosendaal wonen en openstaan voor een mogelijke vriendschap dan hou ik me aanbevolen.

KAATSHEUVEL / TILBURG / WAALWIJK
@sanso Mocht er overigens iemand een keer klets willen in het zuiden van het land (Kaatsheuvel/Tilburg/Waalwijk) stuur dan een PB.
KAATSHEUVEL
@LukieBradley Hier iemand uit kaatsheuvel mijn deur staat ook open en ... ik heb een auto dus wil ook een eindje rijden om iets gezelligs te doen!
@FatCat Iemand die met mij een lesje paaldansen in Waalwijk NB wil proberen? (of een andere sport?)
https://www.aerial-elements.com/schedule-and-location/

EINDHOVEN / DEN BOSCH
@BlackClaw Als iemand in de omgeving van Eindhoven/den Bosch of die omgeving zit en eens wat wilt gaan doen sta ik daar wel voor open, lijkt me leuk!
@Fleury Ik kom trouwens uit omgeving Eindhoven maar volgens mij ben ik nog niemand uit deze regio tegen gekomen?
@justdiesel Ik ben ook uit omgeving Eindhoven maar volgens mij zijn we de enige in dit topic
@viphorse Ik woon omgeving den Bosch maar kan overal heen .
Sta voor veel open al is het alleen maar praten / appen of steunen . Afspreken is helemaal fijn. Hier iemand die vaak eenzaam is en momenteel steun kan gebruiken.
@ Luxorvalkje Ik kom uit den Bosch, net als viphorse.
Eindhoven is vlakbij.







NOORD-LIMBURG
@Jinte Woon in Noord-Limburg, deur staat hier altijd open. Kan hier heerlijk wandelen met de hond, knuffelen met de katjes en konijntjes en onze 3 paardenmonsters.
@miszblueeyes indhoven is voor mij ook te doen kom uit venlo dus is met trein half uurtje.. lijkt me leuk om wat te ondernemen met wat mensen


MIDDEN LIMBURG
@MilouNigel Mochten er mensen zijn in Midden Limburg!


ZUID-LIMBURG
@Dioxide Omgeving Zuid-Limburg mag ook altijd een PBtje doen! Ik bijt niet
@cursebreaker Ik zit in Zuid-Limburg en sta ook altijd open voor een meeting als iemand wil kletsen/kennismaken. Ik wandel wekelijks op de Brunsummerheide en ook graag in de omgeving van de Schinveldse bossen, dus wie zin heeft om eens samen te wandelen hier; ik hoor graag van je






BELGIE
@Pandora Kom ik ook aan...Belgie Midden van het land ongeveer, dus kan wel alle kanten uit eigenlijk













OVERIGE

Er is inmiddels een topic ontstaan voor de omgeving Amersfoort, zij hebben inmiddels ook een appgroep.
[BM] Bakkie met Bokkers omgeving Amersfoort


In mijn vorige topic vind je ook nog lijsten met mensen die open staan voor gezelligheid.
[LZP] Vrienden voor iedereen !

Websites die hier vermeld zijn
https://www.truity.com/blog/introverted ... loneliness


Er is inmiddels een (landelijke) appgroep
Aanmelden kan met je nummer via PB naar --> @Meliaforever

plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Re: Eenzaamheid, wie kent het niet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 21:31

@geerte: ik ga binnenkort in Austerlitz wonen, Zeist is om de hoek dan ;-)

geerte

Berichten: 6987
Geregistreerd: 26-11-06
Woonplaats: Amersfoort

Re: Eenzaamheid, wie kent het niet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 22:01

Ah gezellig. Ik woon in kerckebosch dus dat is lekker dichtbij.

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: Eenzaamheid, wie kent het niet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 22:24

Gaaf overzicht MusicIsLife!

XxLMMxX
Berichten: 3124
Geregistreerd: 22-03-12

Re: Eenzaamheid, wie kent het niet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 22:32

Mooi overzicht!
Zet mij maar bij noord Holland.
Misschien kunnen we een noord Holland groepsapp aanmaken op whatsapp als de rest dat ook ziet zitten.

MyWishMax

Berichten: 25262
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 22:38

Tja, ik heb altijd wel periodes gehad van eenzaamheid. Ook toen ik jonger was had ik nooit echt een beste vriendin ofzo, wel mensen die ik beschouwde als mijn beste vriend/vriendin, maar dat was andersom niet zo. Mijn ex was eerst mijn beste vriend en uiteindelijk een relatie mee gekregen, maar sinds die relatie over is ben ik ook de gehele groep met mensen kwijt waar we 3 keer per week mee omgingen. Had altijd al het gevoel dat ze bevriend met me waren vanwege hem, maar dat werd altijd afgedaan als onzin. Bleek toch waar te zijn. Nu werkt het ook niet dat ik al paar keer mes in rug heb gekregen van 'vriendinnen', dus ik vertrouw mensen ook erg moeilijk. Plus dat ik van mezelf wat stil en verlegen ben _O-

Als ik hier lees vind ik het heel tof dat mensen allemaal af willen spreken enzovoorts. Alleen geeft dat mij nog wat meer het gevoel dat ik eenzaam ben. Door gezondheid kan ik eigenlijk heel weinig ondernemen, dus zit vaak alleen thuis. Iedereen heeft het druk met eigen gezin/leven of gaan leuke dingen doen en ik kan dat vaak niet. En hoewel ik vaak het helemaal niet erg vind om alleen te zijn en dat echt nodig heb, is het nu wel echt te veel :=

MusicIsLife

Berichten: 1359
Geregistreerd: 27-04-11
Woonplaats: Vlakbij Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-19 22:42

MyWishMax schreef:
Tja, ik heb altijd wel periodes gehad van eenzaamheid. Ook toen ik jonger was had ik nooit echt een beste vriendin ofzo, wel mensen die ik beschouwde als mijn beste vriend/vriendin, maar dat was andersom niet zo. Mijn ex was eerst mijn beste vriend en uiteindelijk een relatie mee gekregen, maar sinds die relatie over is ben ik ook de gehele groep met mensen kwijt waar we 3 keer per week mee omgingen. Had altijd al het gevoel dat ze bevriend met me waren vanwege hem, maar dat werd altijd afgedaan als onzin. Bleek toch waar te zijn. Nu werkt het ook niet dat ik al paar keer mes in rug heb gekregen van 'vriendinnen', dus ik vertrouw mensen ook erg moeilijk. Plus dat ik van mezelf wat stil en verlegen ben _O-

Als ik hier lees vind ik het heel tof dat mensen allemaal af willen spreken enzovoorts. Alleen geeft dat mij nog wat meer het gevoel dat ik eenzaam ben. Door gezondheid kan ik eigenlijk heel weinig ondernemen, dus zit vaak alleen thuis. Iedereen heeft het druk met eigen gezin/leven of gaan leuke dingen doen en ik kan dat vaak niet. En hoewel ik vaak het helemaal niet erg vind om alleen te zijn en dat echt nodig heb, is het nu wel echt te veel :=



Ik ben zelf ook ziek. Daarom ben ik daarnaast ook bezig met een lijstje van acitviteiten, tips, etc. Dus wellicht heb je daar wel meer aan <3

nine1987

Berichten: 8322
Geregistreerd: 14-07-08
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: Eenzaamheid, wie kent het niet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 23:58

Waar kom je vandaan dan?

Azmay

Berichten: 17990
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Re: Eenzaamheid, wie kent het niet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 09:12

Ik zit ook in Zuid Limburg, altijd in voor een kop thee en nieuwe contacten in de buurt zijn zeer welkom :Y)

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 09:20

MyWishMax schreef:
Tja, ik heb altijd wel periodes gehad van eenzaamheid. Ook toen ik jonger was had ik nooit echt een beste vriendin ofzo, wel mensen die ik beschouwde als mijn beste vriend/vriendin, maar dat was andersom niet zo. Mijn ex was eerst mijn beste vriend en uiteindelijk een relatie mee gekregen, maar sinds die relatie over is ben ik ook de gehele groep met mensen kwijt waar we 3 keer per week mee omgingen. Had altijd al het gevoel dat ze bevriend met me waren vanwege hem, maar dat werd altijd afgedaan als onzin. Bleek toch waar te zijn. Nu werkt het ook niet dat ik al paar keer mes in rug heb gekregen van 'vriendinnen', dus ik vertrouw mensen ook erg moeilijk. Plus dat ik van mezelf wat stil en verlegen ben _O-

Als ik hier lees vind ik het heel tof dat mensen allemaal af willen spreken enzovoorts. Alleen geeft dat mij nog wat meer het gevoel dat ik eenzaam ben. Door gezondheid kan ik eigenlijk heel weinig ondernemen, dus zit vaak alleen thuis. Iedereen heeft het druk met eigen gezin/leven of gaan leuke dingen doen en ik kan dat vaak niet. En hoewel ik vaak het helemaal niet erg vind om alleen te zijn en dat echt nodig heb, is het nu wel echt te veel :=


Wellicht is er iemand die het gezellig vind om thuis een filmpje te kijken of een spel te doen? Weet niet in wel deel van ZH je woont maar denk dat er ook mensen zijn die dat gezellig vinden om af te spreken.

Afspreken hoeft imo niet altijd maar ergens heen te zijn :) gezellig in de tuin zitten, spelletje doen of een film kijken/kletsen is toch ook heel leuk? Hoeft ook niet met grote groepen te zijn :)

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 09:20

Liaan schreef:
Ik ben niet echt eenzaam, maar een paar goede vriendinnen kan ik goed gebruiken. Dus als er iemand in de buurt van Amsterdam woont


Ik woon net boven Amsterdam :) 3 keer struikelen en ik sta in Amsterdam zelfs :)

Travellust
Berichten: 5440
Geregistreerd: 13-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 10:39

MyWishMax schreef:
Tja, ik heb altijd wel periodes gehad van eenzaamheid. Ook toen ik jonger was had ik nooit echt een beste vriendin ofzo, wel mensen die ik beschouwde als mijn beste vriend/vriendin, maar dat was andersom niet zo. Mijn ex was eerst mijn beste vriend en uiteindelijk een relatie mee gekregen, maar sinds die relatie over is ben ik ook de gehele groep met mensen kwijt waar we 3 keer per week mee omgingen. Had altijd al het gevoel dat ze bevriend met me waren vanwege hem, maar dat werd altijd afgedaan als onzin. Bleek toch waar te zijn. Nu werkt het ook niet dat ik al paar keer mes in rug heb gekregen van 'vriendinnen', dus ik vertrouw mensen ook erg moeilijk. Plus dat ik van mezelf wat stil en verlegen ben _O-

Als ik hier lees vind ik het heel tof dat mensen allemaal af willen spreken enzovoorts. Alleen geeft dat mij nog wat meer het gevoel dat ik eenzaam ben. Door gezondheid kan ik eigenlijk heel weinig ondernemen, dus zit vaak alleen thuis. Iedereen heeft het druk met eigen gezin/leven of gaan leuke dingen doen en ik kan dat vaak niet. En hoewel ik vaak het helemaal niet erg vind om alleen te zijn en dat echt nodig heb, is het nu wel echt te veel :=



Als je het leuk vindt mag je bij ons in de app hoor :)

XxLMMxX
Berichten: 3124
Geregistreerd: 22-03-12

Re: Eenzaamheid, wie kent het niet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 20:25

Ik heb een whatsapp groep aangemaakt voor mensen uit noord Holland. Als je erbij wilt stuur gerust een pb

miszblueeyes

Berichten: 651
Geregistreerd: 02-06-12

Re: Eenzaamheid, wie kent het niet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 18:39

ik kom uit noord limburg.. zijn er ook mensen uit noord limburg midden limburg?
dan mogen jullie mij rustig pb lijkt me leuk om wat meer mensen te leren kennen :)

Bommeltje_
Berichten: 2085
Geregistreerd: 16-03-08

Re: Eenzaamheid, wie kent het niet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 18:48

Ik kom uit Rhenen maar ken hier bar weinig mensen helaas dus ben veel op mezelf! Lijkt mij leuk mensen te leren kennen uit de buurt :)