Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-20 11:28

Ik ook :=

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33794
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-20 11:38

kwam misschien door het type kerel dat het was haha. Maar vond het een gekke combi. :=

Elodie
Berichten: 102
Geregistreerd: 02-09-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-20 15:07

Ik zou er ook niet zo om kunnen lachen. :')

Beetje in hetzelfde kaliber als 'jou' antwoorden op de vraag 'Wat doe je vanavond'?

Gini
Berichten: 17907
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-20 15:11

Elodie schreef:
Ik zou er ook niet zo om kunnen lachen. :')

Beetje in hetzelfde kaliber als 'jou' antwoorden op de vraag 'Wat doe je vanavond'?


*grinnik*
Nou, als dat antwoord komt van een manspersoon die ik waanzinnig aantrekkelijk vind, kom maar op dan. :')

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33794
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-20 15:12

Ben sowieso een beetje date-moe na al die mislukte dates. Word daar alleen nog maar kritischer van. :=

Zertab

Berichten: 12216
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-20 15:43

Elodie schreef:
Ik zou er ook niet zo om kunnen lachen. :')

Beetje in hetzelfde kaliber als 'jou' antwoorden op de vraag 'Wat doe je vanavond'?


Zo zou ik hem idd ook oppakken haha

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-20 16:00

Ik vind hem ook wel lollig :D

Hier moest ik ooit zó hard om lachen:

You're like my pinky toe. Small, cute and odds are I'm going to bang you on the coffee table later.

Silly1972

Berichten: 14777
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-20 16:14

hahahahaha, origineel :P

Zertab

Berichten: 12216
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-20 16:15

Ik heb dan het idee dat mannen die zoiets in hun profiel hebben staan alleen maar op seks uit zijn. En ik niet :P

juliedo24

Berichten: 991
Geregistreerd: 15-04-12
Woonplaats: Zwitserland

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-20 16:34

Dat lijkt me ook ja. Maar beter dat ze het zo op hun profiel zetten, dan dat ze intenties faken voor een snelle wip :D weet je in ieder geval waar je aan toe bent haha

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33794
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-20 17:04

Hooo was met iemand aan het praten. En die blijkt letterlijk boven mij te wonen. In dezelfde flat alleen dan 5 verdiepingen hoger. :=

Niet zeker of het makkelijk of ongemakkelijk is. Nu afspreken kan niet want ik moet leren. _O-

Zertab

Berichten: 12216
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-20 17:20

juliedo24 schreef:
Dat lijkt me ook ja. Maar beter dat ze het zo op hun profiel zetten, dan dat ze intenties faken voor een snelle wip :D weet je in ieder geval waar je aan toe bent haha


Dat is zeker waar.

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-20 17:26

MarlindeRooz schreef:
Hooo was met iemand aan het praten. En die blijkt letterlijk boven mij te wonen. In dezelfde flat alleen dan 5 verdiepingen hoger. :=

Niet zeker of het makkelijk of ongemakkelijk is. Nu afspreken kan niet want ik moet leren. _O-
Lol, makkelijk, totdat jullie elkaar niet meer willen zien :')

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33794
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-20 17:30

Ailill schreef:
MarlindeRooz schreef:
Hooo was met iemand aan het praten. En die blijkt letterlijk boven mij te wonen. In dezelfde flat alleen dan 5 verdiepingen hoger. :=

Niet zeker of het makkelijk of ongemakkelijk is. Nu afspreken kan niet want ik moet leren. _O-
Lol, makkelijk, totdat jullie elkaar niet meer willen zien :')

Waar haha. Maar er wonen hier echt 80-90 mensen dus die kans is niet zo groot. Mijn fysio woont hier ook en die heb ik nog nooit gezien haha.

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-20 17:32

Even over die meeting, is het slim als 1/2 mensen wat opzetten qua data(prikker)/optie's/locatie?

Dan is het denk ik eerst handig om te kijken wie er willen/kunnen komen. Ik weet dat er soms speciale topics voor worden aangemaakt, is dat een optie om te beginnen wat betreft data?

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-20 17:33

MarlindeRooz schreef:
Waar haha. Maar er wonen hier echt 80-90 mensen dus die kans is niet zo groot. Mijn fysio woont hier ook en die heb ik nog nooit gezien haha.
Totdat jullie elkaar niet meer willen zien. Ik had altijd een soort van regel, niemand uit mijn eigen 'dorp'. Dat verliep prima tot 1.5 jaar geleden. Sindsdien kom ik haar echt overal tegen, daarvoor nooit :n

nenahdm

Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-20 17:35

Ff quick update.. wat een avond/nacht :')
Aan het begin van de avond was ik echt super zenuwachtig en heb niet tegen hem gesproken voor de show. Tijdens een pauze zag ik hem naar de bar gaan met een andere chick dus no way dat ik hem nog ging confronteren.. toen kwam ik de zanger van de band tegen en heb ik mijn verhaal gedaan, hij zei gewoon ‘come hang it’ll be funny’ :') no thanks, maar die zal er misschien wat van gezegd hebben. Een random guy is niet veel later met mij beginnen flirten en die kon niet van mij blijven en we hebben dan een beetje gedanst basically voor zijn neus. Direct als de show was afgelopen kreeg ik dit bericht van hem
‘ hey, I'm really sorry. I'll have to explain when were both sober. Please be safe out there’
Ik had echt niet de intenties om hem jaloers te maken ofzo had gewoon plezier met mijn vrienden maar dit bericht had ik nu ook niet verwacht :+

Yonker

Berichten: 13506
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-20 20:06

Hmm klinkt beetje als een puber actie :+

Hier wel een leuke dude op tinder weer eens :) Wss volgende week een date!

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-20 20:39

nenahdm schreef:
Ff quick update.. wat een avond/nacht :')
Aan het begin van de avond was ik echt super zenuwachtig en heb niet tegen hem gesproken voor de show. Tijdens een pauze zag ik hem naar de bar gaan met een andere chick dus no way dat ik hem nog ging confronteren.. toen kwam ik de zanger van de band tegen en heb ik mijn verhaal gedaan, hij zei gewoon ‘come hang it’ll be funny’ :') no thanks, maar die zal er misschien wat van gezegd hebben. Een random guy is niet veel later met mij beginnen flirten en die kon niet van mij blijven en we hebben dan een beetje gedanst basically voor zijn neus. Direct als de show was afgelopen kreeg ik dit bericht van hem
‘ hey, I'm really sorry. I'll have to explain when were both sober. Please be safe out there’
Ik had echt niet de intenties om hem jaloers te maken ofzo had gewoon plezier met mijn vrienden maar dit bericht had ik nu ook niet verwacht :+


Ik heb niet het idee dat hij jaloers is, klinkt gewoon alsof hij wil uitleggen waarom het niks werd?

Even teruggelezen maar wat een vage gast.

nenahdm

Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 22:03

Oke.. er was wel degelijk iets ergs gebeurd vorig weekend, nog steeds geen reden om zo te handelen (en dat weet hij ook) maar we hebben gisterenavond/ heel de nacht bijgepraat en diepe gesprekken gehad. Pff wat een weekend

Zertab

Berichten: 12216
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 22:35

Ik heb Tinder verwijderd. Ben er helemaal klaar mee. :+

Sure_lee

Berichten: 10389
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 22:42

MarlindeRooz schreef:
Hooo was met iemand aan het praten. En die blijkt letterlijk boven mij te wonen. In dezelfde flat alleen dan 5 verdiepingen hoger. :=

Niet zeker of het makkelijk of ongemakkelijk is. Nu afspreken kan niet want ik moet leren. _O-

Wel handig als je even wilt langswippen!

MyWishMax

Berichten: 25306
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 22:48

<<)

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 23:40

:')

listiglistje

Berichten: 14403
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 00:03

Zertab schreef:
Ik heb Tinder verwijderd. Ben er helemaal klaar mee. :+

Why -O- Tinder niet te serieus nemen... ook de minder serieuze mannen zijn leuk :P

Moet weer terug denken aan mijn laatste Tindervlam. Nog steeds goed bevriend mee.
Die had echt foute en stoute profielfoto's en prettig gestoord :+

Die had bv deze gif in zijn profiel :')
Dronken stap foto's, foute onesies met oortjes etc.
Maar ook hij is serieus als hij de juiste treft!
Soms moet je het gewoon laten gebeuren en dan levert het nog verrassingen op!

Afbeelding