Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Silly1972

Berichten: 14776
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 22:51

Ik kies ook wel eikels uit, maar zo erg heb ik ze gelukkig nog niet gehad.

Imaginaerum
Berichten: 3694
Geregistreerd: 24-05-08
Woonplaats: Regio Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 23:23

Wat een wandelende klaplong, het doet de hele bevolking pijn als zo'n persoon een teug lucht inademt. :')

listiglistje

Berichten: 14402
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 23:41

Wat een Pareltjes weer, ik geniet van de verhalen :+ _/-\o_

Als je denkt het kan niet erger :')

Sjofel

Berichten: 315
Geregistreerd: 15-10-16

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 23:54

Rennie lijkt me gewoon een net berichtje. Jammer voor hem dat die op z'n pik getrapt is.

Wat erg van die Facebookmatch! Wat een idioot zeg!

Dickpics al even niet gehad. Wss omdat ik geen insta/snap meer heb en via w app sturen ze dat toch minder snel.

Sjofel

Berichten: 315
Geregistreerd: 15-10-16

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 00:05

Serieus wat hebben mannen op dit moment?! Weer 2 oude matches die berichtjes sturen of ik toch niet eens af wil spreken.

Ben al blij te lezen dat jullie er ook last van hebben. Ligt het in ieder geval niet aan mij :')

Kaygee

Berichten: 2275
Geregistreerd: 30-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 00:07

Ahh Rennie mannen zijn communicatief niet altijd even handig, zeker niet als ze zich afgewezen voelen.

Wat een verhaal Duhelo :') Die is niet zo goed in zijn kerstbal. Gelukkig voor hem zijn er (opblaas)vrouwen die zijn gedrag kennelijk wel accepteren.

Oh die is goed Rawr, misschien ga ik mijn snapchat wel in mijn profiel zetten en dan ook zo reageren, helpt wel tegen de verveling.

Lynniiie

Berichten: 1032
Geregistreerd: 07-12-06
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 08:25

Lynnepinny,
Zoo leukk dat je je match zomaar bent tegen gekomen. Heeft zo moeten zijn haha. Veel plezier met je 2de date :D

Rennie:
Jezus wat een l*l zeg. Nexttt

Duhelo:
Whahhaha een kerel, zal wel voor altijd alleen blijven.

Ik had via Facebook ook een leuke match, maar ik kan op 1 of andere manier geen berichten versturen :(

Hier gelukkig nog helemaal geen dickpicks gehad. En hopelijk blijft dat zo

Yonker

Berichten: 13506
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 09:37

Duhelo schreef:
Haha. Echt he.
Ik had ook een rotkop volgens hem, zal nooit van straat raken en die wilde zelfs al niet meer beginnen aan me. En dan een random filmpje van een dame die zichzelf "helpt" ertussenin :+


WTF?? Wat een creep.... Ook zo kinderachtig, als je verteld dat je niks van ze moeten hebben en dan zeggen dat je toch lelijk bent ofzoiets. Vriend waarom probeer je het dan in eerste instantie. Neem je verlies en doe niet zo puberaal :Y)

Rytir

Berichten: 5359
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 09:45

Captain die blijft actueel ja :D

Rawr, als het die kant op dreigt te gaan blok ik al iemand maar eigenlijk is het wel heerlijk om iemand op die manier even op zijn plek te zetten :') Beetje onbeleefdheden uitwisselen.

Duhelo jij had wel de jackpot zeg! Snap echt niet dat je zo'n juweeltje geen kans geeft :=

Duhelo

Berichten: 28537
Geregistreerd: 29-05-03

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 11:45

De reacties hier, geweldig!
@Rytir, ik moet zeggen, ik twijfelde toch even hoor. Die gast is blijkbaar een lootje uit de loterij, als die zo goed is, misschien moet ik hem smeken om een tweede kans? :+

Silly1972

Berichten: 14776
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 14:04

Sjofel schreef:
Serieus wat hebben mannen op dit moment?! Weer 2 oude matches die berichtjes sturen of ik toch niet eens af wil spreken.

Ben al blij te lezen dat jullie er ook last van hebben. Ligt het in ieder geval niet aan mij :')



Nee hoor net weer een en die is notabene getrouwd en toen al aangegeven dat ik geen interesse had.

Rytir

Berichten: 5359
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 14:18

Duhelo schreef:
De reacties hier, geweldig!
@Rytir, ik moet zeggen, ik twijfelde toch even hoor. Die gast is blijkbaar een lootje uit de loterij, als die zo goed is, misschien moet ik hem smeken om een tweede kans? :+


Als jij 'm niet wilt mag ik dan zijn nummer? Beetje reuring in die saaie coronatijden :):) :')

Duhelo

Berichten: 28537
Geregistreerd: 29-05-03

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 15:39

Uiteraard, stuur me maar pb.
Als er nog gegadigden zijn! It is the moment, deze wil je niet laten gaan dames! :+

Sjofel

Berichten: 315
Geregistreerd: 15-10-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 17:52

Geloof dat ik me niet geroepen voel. :')

AbleToDream

Berichten: 778
Geregistreerd: 16-09-12
Woonplaats: BE

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 18:00

Wat vinden jullie, Ik ben al een week met een gezellige gast aan het babbelen, super leuke gesprekken en iemand die ook moeite doet om terug te reageren met volzinnen. Maar aangezien ik weken aan een stuk chatten niet zo tof vind en ik liever de persoon eens ontmoet, heb ik afgelopen week eens voorgesteld om eens te gaan wandelen samen. Was goed voor hem, alleen tijd en plaats proberen vinden want we wonen wel 1u van elkaar weg. En sinds zaterdagavond geen gehoor meer, is het te opdringerig om na twee dagen radiostilte al eens te checken of alles nog oke is met hem?

Gini
Berichten: 17906
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 18:04

Ik zou niet checken of alles nog oké is, maar met een voorstel voor tijd en plaats komen.

Sjofel

Berichten: 315
Geregistreerd: 15-10-16

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 19:14

Nee lijkt me na 2 dagen helemaal niet opdringerig. Zou gewoon vragen hoe het is en dan inderdaadet voorstel voor een date komen.

Urielle

Berichten: 50071
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: Rilland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 19:17

Rytir schreef:
Duhelo schreef:
De reacties hier, geweldig!
@Rytir, ik moet zeggen, ik twijfelde toch even hoor. Die gast is blijkbaar een lootje uit de loterij, als die zo goed is, misschien moet ik hem smeken om een tweede kans? :+


Als jij 'm niet wilt mag ik dan zijn nummer? Beetje reuring in die saaie coronatijden :):) :')

Die vent krijgt een hartaanval dat hij wel aandacht van vrouwen krijgt ineens *D

Urielle

Berichten: 50071
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: Rilland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 19:19

AbleToDream schreef:
Wat vinden jullie, Ik ben al een week met een gezellige gast aan het babbelen, super leuke gesprekken en iemand die ook moeite doet om terug te reageren met volzinnen. Maar aangezien ik weken aan een stuk chatten niet zo tof vind en ik liever de persoon eens ontmoet, heb ik afgelopen week eens voorgesteld om eens te gaan wandelen samen. Was goed voor hem, alleen tijd en plaats proberen vinden want we wonen wel 1u van elkaar weg. En sinds zaterdagavond geen gehoor meer, is het te opdringerig om na twee dagen radiostilte al eens te checken of alles nog oke is met hem?

Gewoon een berichtje: Hoi Karel, we zouden nog concreet wat afspreken. Heb jij zaterdagmiddag tijd? Reageert hij niet dan heeft ie geen zin meer / een ander getroffen /de banden met zijn ex aangehaald / wat dan ook

AbleToDream

Berichten: 778
Geregistreerd: 16-09-12
Woonplaats: BE

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 10:58

Heb toch even een berichtje gestuurd met een locatie voorstel zoals jullie zeiden, hij heeft het even druk gehad zei hij, vandaar dat hij nog niet gereageerd had.

Sjofel

Berichten: 315
Geregistreerd: 15-10-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 21:37

Wat een stilte hier :=
Ik heb een real LIFE koppelpoging van een vriendin. Maar het lijkt me zo akward als het niets is :') Dus nog maar niets erop gezegd :Y)

hagelslag
Berichten: 9014
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 21:52

Sjofel schreef:
Wat een stilte hier :=
Ik heb een real LIFE koppelpoging van een vriendin. Maar het lijkt me zo akward als het niets is :') Dus nog maar niets erop gezegd :Y)



Aahwww gewoon doen




Spoiler:
gewoon voor eventueel leedvermaak omdat het zo afgrijselijk Was, of juist omdat het leuk was

Sjofel

Berichten: 315
Geregistreerd: 15-10-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 22:18

Vooral dat laatste motiveert echt heel erg :')

Urielle

Berichten: 50071
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: Rilland

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 01:02

Ja leuk joh, gewoon doen. Interessant om te zien wat je vrienden zouden matchen. _O-
Ik had date 2 zojuist. Verder weinig te melden.

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 12:32

Citaat:
Naaktslak zoekt wederhelft om lekker mee te glibberen.


#Goedemorgen