Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Captain

Berichten: 21362
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 18:16

Wij hebben niet echt een datum, we pakken altijd onze eerste date als begin van onze relatie. :+

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33780
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 18:23

Ik vergeet de data ook altijd. Terwijl ik met mijn ex daar super veel waarde aan hechtte. Zegt natuurlijk ook genoeg dat je elke maand denkt “yes weer een”. :=

Maar wij gaan waarschijnlijk na 1.5/2 jaar samenwonen. Eerder kon ook niet echt met studie / werk. En nu komt het allemaal wat beter uit. Maar wij wonen ook ver uit elkaar dus het reizen is echt heel onpraktisch. :=

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 18:40

Captain schreef:
Wij hebben niet echt een datum, we pakken altijd onze eerste date als begin van onze relatie. :+

Haha same, dat was koningsdag, dus nu bijna 7 maanden. Damn, tijd gaat snel zeg. Wij hebben het ook al over samenwonen, maar dat is iets wat pas midden nieuwe jaar echt een mogelijkheid gaat zijn. Dus dan kijken we wel weer :j

Detroit
Berichten: 2675
Geregistreerd: 16-08-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 19:06

Ik heb geen idee welke datum wij hebben _O- Ineens werd ik "vriendin" genoemd en daar had ik niks op tegen :o

Goof

Berichten: 28760
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 19:10

CupCakes_ schreef:
Ik ben ooit te snel een relatie ingesprongen inclusief samenwonen, dat liep dus niet goed af. :+ Sindsdien raad ik ook iedereen aan om niet te snel ergens in te springen.


Mijn date bleef oo de 2e date slapen en is nooit meer thuis geweest. Wij wonen dus sinds date 2 samen :+

BaileyMix

Berichten: 7918
Geregistreerd: 03-01-11
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 19:11

Haha, nee die fout maak ik ook nooit meer. Ik ben vanuit Spanje terug naar Nederland verhuisd (fantastische baan opgegeven) om hier met mijn ex te gaan samenwonen. Tot hij kort daarna 'oeps' een ander bezwangerde :+ Eigen huisje opgeven, nóóit meer.

Urielle

Berichten: 50068
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: Rilland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 20:04

Love_Rosie schreef:
Hoe lang duurde het bij jullie voordat het van daten naar relatie ging?

Wij waren na de eerste date exclusief en na plm 3 a 4 maanden een relatie. Ik vroeg het al een keer na 2 maanden, dat vond hij te vroeg. Dat zou nu bij een volgende keer een reden zijn om het af te kappen trouwens hahaha. Wij hebben een heel lastig eerste jaar gehad samen met heel veel red flags aan beide kanten := .

Urielle

Berichten: 50068
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: Rilland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 20:06

CupCakes_ schreef:
Ik ben ooit te snel een relatie ingesprongen inclusief samenwonen, dat liep dus niet goed af. :+ Sindsdien raad ik ook iedereen aan om niet te snel ergens in te springen.

Met mijn ex woonde ik na 2 weken samen en toch 16 jaar samen en 3 kinderen gekregen samen.

Het kan altijd stuk :D

Urielle

Berichten: 50068
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: Rilland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 20:07

BaileyMix schreef:
Haha, nee die fout maak ik ook nooit meer. Ik ben vanuit Spanje terug naar Nederland verhuisd (fantastische baan opgegeven) om hier met mijn ex te gaan samenwonen. Tot hij kort daarna 'oeps' een ander bezwangerde :+ Eigen huisje opgeven, nóóit meer.

Wow, dat is pijnlijk!

Silly1972

Berichten: 14775
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 20:19

Ailill schreef:
Echt geen flauw idee, ergens vind ik het wat kinderachtig (bedoel ik overigens niet negatief), maar ook wel weer leuk. Hier was het tijdens mijn verjaardag, klein half jaar samen.


Juist heerlijk om mij weer een verliefde puber te voelen :D
Mijn vriend is 56 en die is nog erger dan ik. :j

Eulogy
Berichten: 5740
Geregistreerd: 21-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 20:27

Ik vind dat altijd juist een beetje gek. Als het lekker gaat en je wil constant samen zijn, ga je dan geforceerd afstand nemen/niet bij elkaar zijn?

Met m'n ex woonde ik ook snel samen, was ook een relatie van niks, maar niet omdat het te snel ging. Met m'n huidige vriend was ik na een week exclusief, kwam gewoon toevallig ter sprake en we voelden ons daar allebei goed bij. Wanneer we daarna "officieel" een relatie hadden, geen idee :+

BaileyMix

Berichten: 7918
Geregistreerd: 03-01-11
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 20:33

Ja ach, als het goed voelt voelt het goed toch :) Relaties zijn zo persoonlijk in wat je wel/niet wil en wenst.

Fem

Berichten: 12509
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 20:38

Hier ging het ook allemaal best snel.
En precies wat jij zegt Eugoly: Moet je dan zeggen, 'niet te snel hoor, want hardlopers zijn doodlopers..'

Het voelde gewoon goed, waren vrijwel direct exclusief, dat was voor ons beide duidelijk en na iets meer als een maand hebben we uitgesproken dat we beide wel durfde te zeggen dat dit officieel een relatie mocht worden genoemd.
En op 2x 2 weken na, eigenlijk niet meer weg gegaan. Toen we bijna een jaar samen waren (en elkaar al iets meer als een jaar kende) officieel gaan samen wonen. Dat is nu 18 dagen geleden ;)

Berdien

Berichten: 64503
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 10:28

Wij gaan voorlopig nog niet samenwonen, gezien de situatie. Sowieso weet ik niet of ik überhaupt wel ooit wil samenwonen, ik ben nogal gehecht aan mijn zelfstandigheid := Maar als het kan zijn we bij elkaar. Verschríkkelijk klef, ik ken mezelf helemaal niet zo :')

We houden het ook nog even lekker voor ons zelf, slepen elkaar nog niet mee naar vrienden en familie. Dat komt allemaal nog wel :)

Silly1972

Berichten: 14775
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 22:16

Nee wij ook niet, scheelt dat ik geen familie heb haha.
Al heb ik zijn zus al wel ontmoet, maar dat was per toeval.
We praten wel soms over samenwonen, maar voorlopig zit ik goed, geef mijn huisje niet zomaar op.
Morgen gaan we lekker lang weekend naar Vlieland, kijken hoe dat is samen ;).

Niemand leuke Tinder verhalen?
Of wordt het een relatie topic >;)

daffodil

Berichten: 10441
Geregistreerd: 12-11-03

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 22:35

Nee dan moeten jullie een ander topic openen hahaha.

Nou ik ben op date geweest, was serieus gezellig. In de tussentijd staan er wel nog 280 likes open op Tinder waar ik nog niet naar gekeken heb maar ik laat ze maar gewoon even staan.

Marocje
Berichten: 5600
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 23:52

Huh, jij weet ook hoeveel likes je hebt? Bij mij staat er alleen 99+..

Ach, genoeg leuke verhalen hier, oa dat ik nu al zovaak mensen nogmaals like terwijl we al eerder een match waren. Beetje irritant dat ik dan geen idee meer heb wie het was.

Zoals nu met een leuk profiel, maar geen foto. Match en chatten, schijn ik hem eerder te hebben unmatched. Toch best een leuk gesprek, maar geen behoefte mijn nr te geven zodat ik een foto kan zien (ik zal hem niet voor niets hebben unmatched toen).

Ach, laatst ook al iemand voor de vierde geliked en weer unmatched. :+ die had notabene wél een foto :')

Oh, en dan een minder leuk stukje: ik had een leuke match, klikte goed en dus afgesproken. Dit was vrij specifiek wat ie zocht en mij trekt dit ook steeds meer. Hij wou rustig aan opbouwen, dus was er telkens maar een uurtje. Klikte echt leuk.
Ivm werk zei ie af, en sindsdien radiostilte. Dat is toch wel heel naar, zo genegeerd worden.. echt nooit verwacht.
Maargoed, na 3 normale berichtjes (toen wist ik nog van niks) om uitleg gevraagd en nog geen reactie. Dan laat ik het maar. Maar had dit dus nooit verwacht..

Silly1972

Berichten: 14775
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 10:12

Helaas is mij dat regelmatig over komen.
Voelt naar inderdaad.
Dat vaker matchen en het niet meer weten is mij ook regelmatig voorgekomen.
Zijn ook zoveel profielen dat je het soms echt niet meer weet.

Nee dank Daffodil, ik lees liever jullie verhalen ;)

Marocje
Berichten: 5600
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 10:39

Voelt heel naar idd. Had het zelf nooit meegemaakt, niet op deze manier iig. Soms maakt het niet uit, verwatert het contact of loopt het toch niet helemaal. Maar echt vanuit heel gezellig naar radiostilte?

Ach, dit was iets nieuws wat hij wilde uitproberen, en zie hem nog voorbijkomen met het vertrouwde wat ie doet: ws was het toch niks voor hem deze richting.

Gister weer een match/chat: die schreef in zijn profiel al of er nog vrouwen waren alleen voor de seks. 2e zin was of ik dus eenmalig wilde afspreken..
Nou nee. Ik ga voor sekspartners dus niet eenmalig.
‘Vaker mag ook’

Grapjas. En ja, die unmatched ik dus, een beetje diepgang mag wel..

Berdien

Berichten: 64503
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 13:03

Dat ghosten is zo naar inderdaad. Zeker als je goed contact hebt en dus ook al meerdere keren hebt afgesproken. Dan kun je toch wel een kort berichtje doen dat het niet (meer) is wat je wilt?

Marocje
Berichten: 5600
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 13:47

Nou, precies dat. Ik wist dus van niks, dus stuurde nog een berichtje of ‘morgen gewoon doorging’. Daar kreeg ik geen reactie op die dag erop een smiley gestuurd in de trant van: ‘Hmm jammer, knipoog’.

Week erop bijna hetzelfde en daarna dus een berichtje dat ik dit zwijgen wel heel naar vond. Dat ik eerst dacht dat ie druk was, maar geen enkel berichtje meer?
En hem daarna dus verder succes gewenst.

Dus tja, dan heb ik het zelf eigelijk ook afgesloten. Maar ik blijf niet wachten. Ook daar geen reactie op en een week later nog een bericht gestuurd met dat ik dit niet had verwacht na ons contact, geen enkel berichtje dat je toch niet verder wil/druk bent/oid. Dit had ik overigens via de site waar we dus op zitten.

Maargoed, het heeft me echt wel geraakt. Al snap ik dat ik het bij de ander moet laten. En wederom: ook hierdoor zijn er weer andere deuren geopend welke wellicht nog veel leuker en waardevoller zijn :j

BaileyMix

Berichten: 7918
Geregistreerd: 03-01-11
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 13:52

Ja, jammer is dat, Marocje!

Lau07
Moderator
Bronzen 1 april Bokt-stokpaardtemmer

Berichten: 1558
Geregistreerd: 10-07-13

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 14:15

Vervelend Marocje. Ghosten is echt een rotstreek. Een berichtje sturen duurt een paar seconden, ik begrijp niet dat mensen gewoon niet even een uitleg kunnen geven.

Ik heb woensdagavond een hele leuke date gehad. Ik was voor werk in Rotterdam en toen zag hij op mijn Bumble profiel dat ik vlakbij hem was (ik zat in een café te werken) en toen vroeg hij of ik niet gelijk samen wat wilde eten. Het beviel me eigenlijk wel, want nu konden we dat eerste app contact wat ik soms een beetje vermoeiend vind, gewoon vermijden :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 14:25

Marocje schreef:
Nou, precies dat. Ik wist dus van niks, dus stuurde nog een berichtje of ‘morgen gewoon doorging’. Daar kreeg ik geen reactie op die dag erop een smiley gestuurd in de trant van: ‘Hmm jammer, knipoog’.

Week erop bijna hetzelfde en daarna dus een berichtje dat ik dit zwijgen wel heel naar vond. Dat ik eerst dacht dat ie druk was, maar geen enkel berichtje meer?
En hem daarna dus verder succes gewenst.

Dus tja, dan heb ik het zelf eigelijk ook afgesloten. Maar ik blijf niet wachten. Ook daar geen reactie op en een week later nog een bericht gestuurd met dat ik dit niet had verwacht na ons contact, geen enkel berichtje dat je toch niet verder wil/druk bent/oid. Dit had ik overigens via de site waar we dus op zitten.

Maargoed, het heeft me echt wel geraakt. Al snap ik dat ik het bij de ander moet laten. En wederom: ook hierdoor zijn er weer andere deuren geopend welke wellicht nog veel leuker en waardevoller zijn :j


Ik ben daar echt wel hard in geworden, graag of niet en ga er ook geen berichtjes achteraan sturen.. Vind het zo slap, echt afknapper no1 :n Maar de eerste keer dat dat gebeurd is wel k*t ja :n

Marocje
Berichten: 5600
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 14:35

Nou, mag ook hopen dat het de laatste keer is..

En ja, genoeg mensen die ineens niks laten horen, doe ik ook wanneer het toch niet klikt. Maar al iemand nog een berichtje stuurt stuur ik toch wat terug met een uitleg.