Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Relaxed
Berichten: 26405
Geregistreerd: 01-06-05

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 13:44

Ik heb inmiddels ook geleerd die verwachting niet meer te hebben :')


Winged
Berichten: 32974
Geregistreerd: 28-12-05

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 13:50

Een uitleg is zo'n kleine moeite. En je geeft een ander ook gewoon de kans om door te gaan. Is zo simpel

Relaxed
Berichten: 26405
Geregistreerd: 01-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 14:02

Winged schreef:
Een uitleg is zo'n kleine moeite. En je geeft een ander ook gewoon de kans om door te gaan. Is zo simpel


Klopt, maar mannen zijn zelfs daar te simpel voor :+

Berdien
Berichten: 64483
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 15:38

Ja en als je net aan het kletsen bent dan is het nog wat anders. Ik heb nu ook een paar keer gehad dat ik zo afknapte op claimende berichten of gewoon dom gedoe dat ik niks meer heb laten horen. Maar met die mannen heb ik verder ook niet afgesproken. Als je al die fase zit… dan is ghosten écht heel naar.

Wij brengen ondertussen vandaag de hele dag samen door, voor het eerst. Beiden aan het werk, maar zo gezellig :D Hebben besloten er voor te gaan, ondanks dat het qua timing enzo niet echt heel ideaal is. Vooral aan zijn kant niet. Maar ja, dat is dan maar wat het is. Zijn echt stapelgek op elkaar. Tot zover het plan om even gewoon vrijgezel te zijn en goede verhalen te verzamelen _O-

"Without you.. Without you the poetry within me is dead."

daffodil
Berichten: 10429
Geregistreerd: 12-11-03

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 15:47

Ik ga echt niet nog drie keer een bericht sturen hoor naar iemand die niet gereageerd heeft. Das gelijk klaar bij mij.

Maroc, ik kan iedereen zien die mij geliked heeft. Ik heb namelijk betaald. Ik was het doelloze swipen zat.

Hij komt idd morgenmiddag hierheen, zin in en gezellig. Hoop dat de buurvrouw zich gedraagt, die stond net de muur er half uit te beuken omdat ik een muziekje aan had staan bij het schoonmaken van de keuken. En ja ik ben slechthorend maar dit was echt niet idioot hard want het is zo'n kleine jbl en zo hard kunnen die helemaal niet.

Dus ik zal m wel even melden dat ie niet mag gillen :D :D :D :D Overigens moet ie dan ook gelijk weg want daar moet ik sowieso niets van hebben

Urbanus
Berichten: 44932
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 15:52

Berdien schreef:
Ja en als je net aan het kletsen bent dan is het nog wat anders. Ik heb nu ook een paar keer gehad dat ik zo afknapte op claimende berichten of gewoon dom gedoe dat ik niks meer heb laten horen. Maar met die mannen heb ik verder ook niet afgesproken. Als je al die fase zit… dan is ghosten écht heel naar.

Wij brengen ondertussen vandaag de hele dag samen door, voor het eerst. Beiden aan het werk, maar zo gezellig :D Hebben besloten er voor te gaan, ondanks dat het qua timing enzo niet echt heel ideaal is. Vooral aan zijn kant niet. Maar ja, dat is dan maar wat het is. Zijn echt stapelgek op elkaar. Tot zover het plan om even gewoon vrijgezel te zijn en goede verhalen te verzamelen _O-


Ik kan niet zeggen dat ik hier blij mee ben.

Ik zou bijna zelf Tinder aanslingeren :') :')

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Berdien
Berichten: 64483
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 17:05

Sorry MB ;(

Klinkt als een gezellige buurvrouw Daffodil :=

Ik heb ook Happn premium geprobeerd, ideaal dat je kunt zien wie er op like heeft gedrukt. Niet dat ik er altijd heel enthousiast van werd. Van die broekies van begin 20 die dan 1.65 lang waren ofzo. Hoe dan :')

"Without you.. Without you the poetry within me is dead."

Ailill
Berichten: 11665
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 19:17

Berdien schreef:
Sorry MB ;(

Klinkt als een gezellige buurvrouw Daffodil :=

Ik heb ook Happn premium geprobeerd, ideaal dat je kunt zien wie er op like heeft gedrukt. Niet dat ik er altijd heel enthousiast van werd. Van die broekies van begin 20 die dan 1.65 lang waren ofzo. Hoe dan :')
Middels een keukentrapje, what else?

[ img ]

Never follow everyone else their path. Unless you are in the woods and you are lost, and see a path. Then by all means follow that path.

anjali
Berichten: 14914
Geregistreerd: 25-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-21 15:05

Berdien schreef:
Dat ghosten is zo naar inderdaad. Zeker als je goed contact hebt en dus ook al meerdere keren hebt afgesproken. Dan kun je toch wel een kort berichtje doen dat het niet (meer) is wat je wilt?

Ik heb het ook wel eens gehad.Ik was erg gekwetst.Na een hele tijd won mijn nieuwsgierigheid het van mijn eergevoel en ging ik navraag doen. Toen bleek dat hij overleden was,heel snel,aan alvleesklierkanker....Aan die man denk ik nog steeds vaak.(Geen tinderdate overigens maar op "normale"manier leren kennen).

Urbanus
Berichten: 44932
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-21 15:08

anjali schreef:
Berdien schreef:
Dat ghosten is zo naar inderdaad. Zeker als je goed contact hebt en dus ook al meerdere keren hebt afgesproken. Dan kun je toch wel een kort berichtje doen dat het niet (meer) is wat je wilt?

Ik heb het ook wel eens gehad.Ik was erg gekwetst.Na een hele tijd won mijn nieuwsgierigheid het van mijn eergevoel en ging ik navraag doen. Toen bleek dat hij overleden was,heel snel,aan alvleesklierkanker....Aan die man denk ik nog steeds vaak.(Geen tinderdate overigens maar op "normale"manier leren kennen).


Zit je op tinder?

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Ailill
Berichten: 11665
Geregistreerd: 27-08-11

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-21 15:28

3 2 1

Never follow everyone else their path. Unless you are in the woods and you are lost, and see a path. Then by all means follow that path.

Benzz
Berichten: 2873
Geregistreerd: 10-02-19

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-21 18:15

Je kunt tindermatches niet terughalen toch? Ik heb met mijn stomme kop de verkeerde ontmatcht gisterenavond....donker, moe en bril niet op.

Silly1972
Berichten: 14770
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-21 19:36

Nope dat kan niet hooguit opnieuw matchen als je hem weer tegenkomt

[PP] [VOLG] Bonte Cashmiro van jaarling tot ............
Ceasar ter linden x Harmony 6 maart 2017 geboren

Rytir
Berichten: 5359
Geregistreerd: 30-05-04

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-21 14:51

Date drama is 1 ding maar omg de drama's die dates uit het verleden kunnen maken :'). Ik kreeg van het weekend een bericht van een date van meer dan een jaar geleden; hoe het met mij ging. Ik was een (lang) weekendje weg met vriendinnen dus vooral daar mee bezig. Ik heb het toen na 2 dates afgekapt omdat ik de boel niet vertrouwde en kreeg in de maanden daarna vooral wat (seksueel) ongepaste appjes. Dus (nog) niet gereageerd, en nu ben ik de arrogante bitch _O- . Ik zit te twijfelen, een dikke fittie starten is wel lekker om wat stress af te reageren. Maar stilzwijgen is vaak goud O:)

When nothing goes right,

go left.

Peelie
Berichten: 13392
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-21 16:39

Ik stem voor fittie maken ~~}>

:+: ..........Mara......... :+:......Nash (Z1+5).... :+:
Volg ons op instagram!@haflingers.nash.and.mara [o]

Lau07
Moderator
Berichten: 1513
Geregistreerd: 10-07-13

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-21 17:19

Ja inderdaad! Opstoken die boel.

Ik heb vorige week een hele leuke date gehad. Hij lachte om al mijn grapjes en het was heel erg relaxed. Zo relaxed dat ik bijna een beetje ga wantrouwen waarom hij vrijgezel is en wat voor lijken hij in de kast heeft.

Beware! Beware! I have two chestnut mares :D

Rytir
Berichten: 5359
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-21 19:46

Bedankt dames, het loslaten van mijn innerlijke takketrol voelde zoveel beter dan het verstandig zijn :D

Ik geloof dat het ook is aangekomen dus; gekke date app stalker
[ img ]

When nothing goes right,

go left.

Ailill
Berichten: 11665
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-21 19:48

Rytir schreef:
Bedankt dames, het loslaten van mijn innerlijke takketrol voelde zoveel beter dan het verstandig zijn :D

Ik geloof dat het ook is aangekomen dus; gekke date app stalker
[ [url=m/Ka3Loi.gif]Afbeelding[/url] ]
[ img ]

Never follow everyone else their path. Unless you are in the woods and you are lost, and see a path. Then by all means follow that path.

Rytir
Berichten: 5359
Geregistreerd: 30-05-04

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-21 20:25

Ailill, if you don't love yourself... rue rules!

When nothing goes right,

go left.

Exitium
Berichten: 7109
Geregistreerd: 03-04-13
Woonplaats: Zuilichem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-21 20:29

Mogen we niet meegenieten? :D

All wiyht. Rho sritched mg kegtops awound? ;(

De Man Fotografie

Rytir
Berichten: 5359
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-21 19:55

Exitium schreef:
Mogen we niet meegenieten? :D


Ok, missie mislukt. Zei dat 'ie wel heel dramatisch deed alleen iets minder aardig. In eerste instantie dacht ik dat hij mij geblokt had, vanmiddag vroeg hij hoe mijn dag was :? Ik snap dat niet :o?

When nothing goes right,

go left.

Exitium
Berichten: 7109
Geregistreerd: 03-04-13
Woonplaats: Zuilichem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-21 20:01

:')

All wiyht. Rho sritched mg kegtops awound? ;(

De Man Fotografie

Marocje
Berichten: 5590
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-21 20:06

:') :')

Vjestagirl
Berichten: 26629
Geregistreerd: 11-08-06

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-21 23:43

Ik kom me ook maar eens melden hier, genoeg tinderdrama voor een lifetime, en toch iedere keer weer proberen :')

Als atheïsme een religie is, dan is geen postzegels verzamelen een hobby.


Estribo
Berichten: 1810
Geregistreerd: 26-03-06
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-21 09:10

Rytir schreef:
Exitium schreef:
Mogen we niet meegenieten? :D


Ok, missie mislukt. Zei dat 'ie wel heel dramatisch deed alleen iets minder aardig. In eerste instantie dacht ik dat hij mij geblokt had, vanmiddag vroeg hij hoe mijn dag was :? Ik snap dat niet :o?


Misschien houdt ie van een beetje tegengas :+

Vlekkie Z1+1 eindstand ♥
Lando Z1+6 eindstand♥
Vera Z2+2 ♥


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __Martine__, Amber_anne, Ashleytjuhh, Flip, Frummel01, IASCrawler, Iris_Casper, janineskolla, Jannie79, Karma_k, Keizerinnnn, kouwene, lianne18, Lisa_22, manonutjuh, mauw, meniekske, MyWishMax, Noor, ogidni, Pieneappel, Tatjanaa, Ubermetrics, x_Rebecca en 59 bezoekers