Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
TheJokerr
Berichten: 2762
Geregistreerd: 25-02-09

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-19 17:47

Ik ben ook weer aan het swipen O:) Al wel 2 dates gehad met 1 meisje dus ga automatisch al gereserveerder naar 'nieuwe' matches doen :')



Stars don't disappear, they keep blazing


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-19 22:04

Inmiddels gepraat, en hij zei dat hij "denkt" dat dit is wat hij moet doen, ondanks dat hij wel onze klik voelt en het heel leuk en fijn vindt enzo. fiets onlogisch.


Dus ik heb maar gewoon gezegd dat ik gelukkig wél logisch na kan denken en heb dan ook maar de keuze gemaakt (en ik kan nooit keuzes maken dus triomf) dat we gewoonweg koffie gaan drinken en dit nog een kans geven omdat je iets fijns en gezelligs niet weggooit omdat je denkt dat je dat moet doen. Punt.

Eerst maar met een goede reden komen om iets leuks en fijns en prettigs zomaar weg te gooien. Kom nou hoor. Wat denkt ie wel. Je gooit mij niet zomaar weg. Hier steek ik een stokje voor.

Urbanus
Berichten: 44932
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-19 22:17

Ja nee. Zo werkt het niet, je moet hem niet overtuigen of veroveren. Je bent verdorie geen troostprijs maar een trofee en als hij denkt dat hij je zo oneerbiedig aan de kant moet schuiven dan moet jij gewoon op zoek naar iemand die jou wel waard is.

Ik snap je wel maar accepteer dat hij het anders ziet.

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-19 22:21

Ik denk ook oprecht dat je jezelf hier alleen maar pijn mee gaat doen Resistance. Trek je big girl pants aan, geef jezelf een schop onder je kont, en ga weg voordat je er zover ingezogen wordt dat het uiteindelijk alleen nog maar meer pijn doet.

BenaLaars
Berichten: 1358
Geregistreerd: 14-10-10
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-19 22:23

heel apart dat je denkt daar een stokje voor te mogen steken. Bedankt die kerel voor een leuke tijd en move on.

xPareltje
Berichten: 934
Geregistreerd: 14-02-18

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-19 22:24

Geen hand vol maar een land vol :+

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-19 22:25

Ik werd gewoon zo ontzettend boos dat ik het zo maar even heb gedaan. :') Ik zie wel hoe dit uitpakt, en anders is het zijn verlies.

Urbanus
Berichten: 44932
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-19 22:33

Ja het is gewoon een drol, sorry hoor. Ik heb echt een allergie voor knulletjes die zoooo in de knoop zitten met zichzelf en het proberen uit te maken op een halfbakken manier. Het is de moderne versie van 'het ligt niet aan jou maar aan mij'. Laat hem er zelf maar achter komen hoe het is zonder jou.

Mijn partner bedacht zich ook hoor toen we net een paar weken aan het daten waren. Wel andere redenen maar toch. Ik heb het losgelaten en 4 weken later stond hij op de stoep met een dikke liefdesverklaring.

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-19 22:38

Ik heb dit nu op hem gedropt dus ik zie wel, haha. Zoals ik al zei, zijn verlies als hij er niet op in gaat. Dan laat ik het verder voor wat het is.

Jildau
Berichten: 9395
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 04:58

Resistance schreef:
Eerst maar met een goede reden komen om iets leuks en fijns en prettigs zomaar weg te gooien. Kom nou hoor. Wat denkt ie wel. Je gooit mij niet zomaar weg. Hier steek ik een stokje voor.


Deze gedachtegang snap ik echt even niet. Waarom zou jij bij iemand willen zijn die jou zomaar weggooid? Hoezo ga jij daar een stokje voor steken? Ga je hem nu overhalen om toch nog dingen met je te doen? Dat is best wanhopig..

Ik ben het helemaal eens met MB. Als iemand denkt je zomaar aan de kant te moeten zetten zonder reden dan dondert 'ie maar lekker op ook. Ik wil iemand die voor de volle 100 procent voor me gaat, uit zichzelf. Voor minder blijf ik liever alleen. Daarnaast heeft hij volgens mij wel een reden en dat is dat hij genoeg aan zichzelf heeft.

capopjekop
Berichten: 30613
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 06:31

Ik sluit me bij de rest aan. Ik heb ook een paar maanden gedate met iemand die met zichzelf in de knoop zat. Dat leverde alleen maar onzekerheid op bij mij omdat hij er niet over kon praten. Uiteindelijk de knoop samen doorgehakt. Hij heeft nog een paar keer contact gezocht maar ik had mijn vriend al ontmoet

Yonker
Berichten: 13499
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 08:42

Jeetje wat maakt jij het jezelf moeilijk resistance....... laat die vent gaan, wil die niet voor je gaan nou dan moet jij met opgeheven hoofd weglopen...... Krijg dr ook gewoon zo’n “he is not into you” gevoel bij. Geloof me iemand die nu al voor zo’n drama zorgt wil je toch helemaal geen relatie mee?

Always be yourself unless you can be a Unicorn then always be a Unicorn!!!!

Berdien
Berichten: 64483
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 15:00

Een gekwetst ego is nooit leuk, maar ik zou het ook laten wezen. Niet erachteraan vangen of met allerlei toestanden hem terug willen krijgen. Klinkt alsof er genoeg speelt bij hem, soms moet je ook loslaten. Hoe k*t ook.

"Without you.. Without you the poetry within me is dead."

Fair
Berichten: 3553
Geregistreerd: 18-01-12

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 15:41

Rare situatie resistance! Ik zou hem persoonlijk laten gaan. Je kan aan een dood paard blijven trekken, maar je verdient ook gewoon iemand die 100% voor jou wil gaan ipv zo twijfelachtig. :j


Een goede vriend van mn ex heeft me gesuperliked. :oo

xLeoniee
Berichten: 2427
Geregistreerd: 16-01-12
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 23:01

Fair schreef:
Een goede vriend van mn ex heeft me gesuperliked. :oo


High five! T zelfde schuitje hier.. en dan nog wel de beste vriend van waarbij ik altijd al dacht goh, zn (inmiddels ex) vriendin mag in haar handjes knijpen met zo'n vent. Maar god wat maakt het dit allemaal ingewikkeld :')

Abby oet de Broekstreek v. Liz. Neustar
Catell van 't Jansveld v. Liz. Steuermann
†Mareja van Steenbergen Elite, Sport | v. Adidas | Z1+14
IG: @dutchhaflingers

Maanlicht
Berichten: 6845
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 07:07

xLeoniee schreef:
Fair schreef:
Een goede vriend van mn ex heeft me gesuperliked. :oo


High five! T zelfde schuitje hier.. en dan nog wel de beste vriend van waarbij ik altijd al dacht goh, zn (inmiddels ex) vriendin mag in haar handjes knijpen met zo'n vent. Maar god wat maakt het dit allemaal ingewikkeld :')


Ach, gewoon voor gaan!

Margoooo
Berichten: 2804
Geregistreerd: 19-06-06
Woonplaats: Amsterdam

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 20:05

Het is zo rustig bij mij, weinig matches, weinig praters, weinig reageerders... Echt weinig leuks...

Always smile it makes people wonder what you're up to!

TheJokerr
Berichten: 2762
Geregistreerd: 25-02-09

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 20:38

Teveel praters hier, moet soms echt even scrollen met wie ik het waar over heb gehad :')



Stars don't disappear, they keep blazing

Melissa0304
Berichten: 4448
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: Dinteloord

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-19 05:30

Alles wat hier praat is maar op 1 ding uit >;)

Monchou
Berichten: 7036
Geregistreerd: 16-08-05
Woonplaats: Nederland

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-19 10:19

Stille meelezer hier. Mag ik iemand PB'en voor advies? O:)

MarlindeRooz
Correspondent
Berichten: 33749
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-19 10:20

Altijd!

Monchou
Berichten: 7036
Geregistreerd: 16-08-05
Woonplaats: Nederland

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-19 10:53

Danku! :)

Captain
Berichten: 21335
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-19 10:57

Ik wil me ook graag melden. :D Sinds kort weer aan het tinderen geslagen en inderdaad, de meeste willen maar 1 ding, die unmatch ik ook gelijk weer. :wave:
Nu al 3 dagen leuk aan het praten met een Pakistaan (ik val op buitenlanders :')) die sinds kort in Nederland woont voor zijn [***]. We hebben een hele leuke klik, hij is ontzettend grappig en gevat en ik denk dat we dit weekend maar eens kijken of we 'stroepwaffles' kunnen gaan eten. :')

Inney
Berichten: 6168
Geregistreerd: 07-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-19 11:00

Ik gebruik Tinder niet heel veel, maar soms uit verveling ga ik even swipen. Ben er meestal ook snel weer klaar mee, heb niet het idee dat er nog veel soeps op zit := , in elk geval in mijn omgeving.
Ben dan ook in mijn swipe periodes weer een meelezer, altijd leuk om te volgen.

Laatst ook weer een knakker, heel leuk gesprek een halve dag en hij begon over afspreken. Nou de ideeën waren best orgineel dus ik dacht, goh, dit kan wel eens leuk worden. Tot dat afspreken gelijk die avond of de volgende dag moest. Ja daag :') En toen kreeg ik een ontbloot bovenlijf in bed selfie. Echt van 0 tot 100 :') Nouja, van 20 tot 100 dan. Dan knap ik gelijk al af hoor. Kom op man, willen kerels niet iets meer weten van een vrouw dan een gesprekje van nog geen halve dag :+

Verder een hele tijd met een jongen gepraat, bijna een date afgesproken en ineens geen contact meer. Toen zag ik op insta stories dat hij waarschijnlijk aan het daten is met een meisje. Prima toch? Maar na zoveel dagen wel handig geweest om dat gewoon netjes te melden ipv te ghosten. Ik vind het alleen maar leuk voor hem juist :D

Edit: wat leuk captain. Is hij tijdelijk in Nederland of voor lange periode/permanent?

Relaxed
Berichten: 26405
Geregistreerd: 01-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-19 11:16

Gisteren ook weer zo'n typisch gesprek..

Hij: Heb je kinderen?
Ik: Nee, jij?
Hij: Nee
Ik: Ook geen kinderwens
Hij: Heel verhaal dat hij wel een kinderwens had..
Hij: Jij kinderwens?
Ik: Het was geen vraag, nee ik heb dus geen kinderwens

Toen hij daarna ook nog vertelde dat ie geen baan had en druk aan het solliciteren was, was ik er alweer klaar mee :+


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Cubby_, Akshay, BoJessie, corinec, Daphx93, GaitMonster, GoogleAdsense, linoleum, moeshie, Petra_O en 67 bezoekers