[FOTOVERZ] post je outfit topic 2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Noeps
Berichten: 16929
Geregistreerd: 19-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 16:53

Doubtless schreef:
Leuke outfit, blijft leuk hè die stippelen panty :D

Ik ben inmiddels bevallen! Vorige week zaterdag is Frits geboren <3 Hij drinkt als een malle (borstvoeding) en mijn herstel gaat goed, dus ik hoop binnenkort weer mijn eigen normale kleding aan te kunnen :))

Van harte! <3

Afbeelding

Jurkje is een oude van de Primark, rekt echt bizar ver mee naar voren zonder dat hij opkruipt :D laarsjes Notre V.

Yenni
Berichten: 5457
Geregistreerd: 01-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 21:17

Ik heb tips en tricks nodig. Ik heb fijne panty's gekocht en ik wil meer jurkjes gaan dragen. Ik heb voorheen jurkjes gedragen van myjewerly maat als ik hun maat tabel moet geloven heb ik nu maat xxl nodig en dat hebben ze niet. In broeken en tshirts heb ik nu maat L.
Ik heb mijn lichaam bekeken en opgezocht en als ik mijn huiswerk goed heb gedaan heb ik een zandloper figuur met een buigen en lovehandels.

Waar kopen jullie die leuke jurkjes? _/-\o_

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-21 21:24

Yenni schreef:
Ik heb tips en tricks nodig. Ik heb fijne panty's gekocht en ik wil meer jurkjes gaan dragen. Ik heb voorheen jurkjes gedragen van myjewerly maat als ik hun maat tabel moet geloven heb ik nu maat xxl nodig en dat hebben ze niet. In broeken en tshirts heb ik nu maat L.
Ik heb mijn lichaam bekeken en opgezocht en als ik mijn huiswerk goed heb gedaan heb ik een zandloper figuur met een buigen en lovehandels.

Waar kopen jullie die leuke jurkjes? _/-\o_


Norah & MS mode

nicole_floor

Berichten: 3234
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 22:48

Yenni schreef:
Ik heb tips en tricks nodig. Ik heb fijne panty's gekocht en ik wil meer jurkjes gaan dragen. Ik heb voorheen jurkjes gedragen van myjewerly maat als ik hun maat tabel moet geloven heb ik nu maat xxl nodig en dat hebben ze niet. In broeken en tshirts heb ik nu maat L.
Ik heb mijn lichaam bekeken en opgezocht en als ik mijn huiswerk goed heb gedaan heb ik een zandloper figuur met een buigen en lovehandels.

Waar kopen jullie die leuke jurkjes? _/-\o_


Ik heb ook veel kleding van myjewellery en daar heb ik mijn normale maat (M) in. Ook 2 jurkjes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-21 00:44

Miljuska van de wehkamp heeft ook veel best leuke jurkjes voor mensen met een gevormd figuurtje !!

Tiggs

Berichten: 7522
Geregistreerd: 30-05-11
Woonplaats: Dunning-Kruger Park

Re: [FOTOVERZ] post je outfit topic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-21 19:02

Voor panty's zou ik naar Snag gaan, die hebben echt hele grote maten. En ze kijken ook naar je lengte bij het bepalen van de maat.

Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Re: [FOTOVERZ] post je outfit topic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-21 21:46

Ik heb broekmaat 44/46 :) Heb nu weer eens 1 van de Hema gehaald en ga die van MS proberen dus ben benieuwd :j

Afbeelding
Vandaag wat meer basic. Flared en shirt van MS en vest van new yorker. Kwamen nog dr martens onder.

Doubtless

Berichten: 8463
Geregistreerd: 29-12-10

Re: [FOTOVERZ] post je outfit topic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-21 17:24

Leuk Noeps en Yvanka!

Sweater jurk van de mango <3Afbeelding

DewiRox
Berichten: 4586
Geregistreerd: 29-12-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 14:40

Je ziet er goed uit Doubtless!
Even een tip voor alle langere mensen onder ons, ze hebben sinds deze week bij de only een tall collectie. Broeken met lengtemaat 36 :)). Ik heb eindelijk een flared jeans die bijna tot de grond komt en een mom jeans waarvan de pijpen op de goede lengte zijn!

Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Re: [FOTOVERZ] post je outfit topic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 14:48

Afbeelding
Eindelijk een comfortabele (stippen)panty! Geslaagd bij de MSmode _/-\o_
Jurk is van new yorker, met docs eronder.

Noeps
Berichten: 16929
Geregistreerd: 19-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-21 14:45

Doubtless schreef:
Leuk Noeps en Yvanka!

Sweater jurk van de mango <3[ [url=m/t1WfLa.jpg]Afbeelding[/url] ]

Waar heeft die baby gezeten joh :wow: leuke outfit!

Afbeelding
Blazer - Costes
Blouse en leatherlook legging - Only

Doubtless

Berichten: 8463
Geregistreerd: 29-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-21 14:27

Noeps schreef:
Waar heeft die baby gezeten joh :wow: leuke outfit!

[ [url=m/6DYAVX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Blazer - Costes
Blouse en leatherlook legging - Only


Haha in de buik, die nu duidelijk weer leeg is :))

Mooie outfit!

Ik heb bij columbia 2 nieuwe truien gescoord, waaronder deze. Lekker warm en mooi kleurtje :D

Afbeelding

noviceh

Berichten: 4781
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-21 00:47

Een vraagje…in februari hebben wij een bruiloft van naaste familie. We zijn de hele dag uitgenodigd, dresscode is er niet. Misschien willen jullie met mij mee denken?
- moet passen bij mijn man zn kostuum: taupe kleur met een wit overhemd
- liefst deftig, maar wel wat vaker gedragen kan worden
- moet warm zijn (ik ben een koukleum brrr…!)
- hoewel ik voorkeur heb voor broeken sta ik open voor een mooie rok of jurk (graag zelfs), geen jumpsuit
- liefst wat gecombineerd kan worden met mooie enkellaarsjes
- bij voorkeur geen zwart

Sky_As

Berichten: 4703
Geregistreerd: 12-05-10
Woonplaats: naast de buren

Re: [FOTOVERZ] post je outfit topic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-21 08:44


Doubtless

Berichten: 8463
Geregistreerd: 29-12-10

Re: [FOTOVERZ] post je outfit topic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-21 10:47

Afbeelding
Fijne zaterdag allemaal :wave:

Bullebeest
Berichten: 3241
Geregistreerd: 08-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-21 11:26

Ik kom even onder mijn meeleessteen. Hebben jullie voor mij tips. Ik ben behoorlijk afgevallen en met hempjes neig ik naar s of zelfs xs. Punt is dat die hempjes of shirts ook allemaal korter worden. Met mijn lengte van 1,79 niet echt handig. Met een high waist broek lukt t dan nog net maar de tijd van topcrops ligt toch wel een eindje achter mij. Hempjes met spaghetti bandjes het liefst. Altijd namelijk onder truien en wil ik dan wel aangesloten hebben zitten.

xPabloBokt

Berichten: 9377
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-21 11:45

martine0503 schreef:
Ik kom even onder mijn meeleessteen. Hebben jullie voor mij tips. Ik ben behoorlijk afgevallen en met hempjes neig ik naar s of zelfs xs. Punt is dat die hempjes of shirts ook allemaal korter worden. Met mijn lengte van 1,79 niet echt handig. Met een high waist broek lukt t dan nog net maar de tijd van topcrops ligt toch wel een eindje achter mij. Hempjes met spaghetti bandjes het liefst. Altijd namelijk onder truien en wil ik dan wel aangesloten hebben zitten.


Mocht je open staan voor online winkelen hebben ze bij Zalando en About You van verschillende merken een "tall" collectie, o.a. van bijv. Only. Misschien zit daar iets tussen?

Bullebeest
Berichten: 3241
Geregistreerd: 08-09-10

Re: [FOTOVERZ] post je outfit topic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-21 12:10

Ooh top. Ga ik daar eens kijken

DewiRox
Berichten: 4586
Geregistreerd: 29-12-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-21 12:28

martine0503 schreef:
Ik kom even onder mijn meeleessteen. Hebben jullie voor mij tips. Ik ben behoorlijk afgevallen en met hempjes neig ik naar s of zelfs xs. Punt is dat die hempjes of shirts ook allemaal korter worden. Met mijn lengte van 1,79 niet echt handig. Met een high waist broek lukt t dan nog net maar de tijd van topcrops ligt toch wel een eindje achter mij. Hempjes met spaghetti bandjes het liefst. Altijd namelijk onder truien en wil ik dan wel aangesloten hebben zitten.


Ik ben ook 1.80m en haal mijn basic hemdjes voor onder truien altijd bij de Hema. Heb ze in bijna alle kleuren en meerdere per kleur liggen :). Ik heb een paar mooie basic hemdjes met kant, die ik dan draag onder kleding met een v-hals en die haal ik bij de pieces en ik heb zelfs 2 hele mooie van de primark (van de pyjama afdeling haha)

Flying_Angel

Berichten: 15713
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: [FOTOVERZ] post je outfit topic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-21 12:39

Hier ook 1.79, haal hemdjes van de Hema. 2 voor 8€ ofzo? Die vind ik heel fijn!

Noeps
Berichten: 16929
Geregistreerd: 19-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-21 13:09

Ja hier ook fan van Hema hemdjes! Blijven ook lang goed, ze belanden regelmatig tussen de 60-graden was en in de droger en ik doe volgens mij met sommige hemdjes al jaren.

Gisteren en vandaag:
Afbeelding
Blazer en broek Only, shirt H&M mama, onderhemdje Hema (nog steeds lang genoeg :D), laarsjes Nelson

nicole_floor

Berichten: 3234
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-21 13:16

martine0503 schreef:
Ik kom even onder mijn meeleessteen. Hebben jullie voor mij tips. Ik ben behoorlijk afgevallen en met hempjes neig ik naar s of zelfs xs. Punt is dat die hempjes of shirts ook allemaal korter worden. Met mijn lengte van 1,79 niet echt handig. Met een high waist broek lukt t dan nog net maar de tijd van topcrops ligt toch wel een eindje achter mij. Hempjes met spaghetti bandjes het liefst. Altijd namelijk onder truien en wil ik dan wel aangesloten hebben zitten.


Ik zweer bij de hempjes van de hema!

Doubtless

Berichten: 8463
Geregistreerd: 29-12-10

Re: [FOTOVERZ] post je outfit topic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-21 15:34

Leuk Noeps :D

Noeps
Berichten: 16929
Geregistreerd: 19-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-21 14:22

Afbeelding
leren legging en trui Only, laarsjes Omoda


Afbeelding
Truitje Fabienne Chapot, rok Asos Maternity

Bullebeest
Berichten: 3241
Geregistreerd: 08-09-10

Re: [FOTOVERZ] post je outfit topic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-21 15:08

Mooi, Noeps