Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Whale
Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 19:38

Ineke2 schreef:
Whale schreef:
Dat mijn collega niet reageert op m'n berichtje. Nu weet ik dus niet of ik morgen met haar meerij of dat ik zelf in Amsterdam moet zien te komen met het openbaar vervoer :roll:

Even bellen?


Neemt ze ook niet op, zoals altijd :')


vladimir1979
Berichten: 437
Geregistreerd: 20-08-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 20:00

Dat ik vandaag weer door m'n enkel ging, net als twee weken geleden , kon eigenlijk alweer redelijk lopen maar nu weer met icepack en pootje omhoog op de bank.... Zo, wat doet dat omklappen zeer.... Grrr ....

deksel
Berichten: 3758
Geregistreerd: 16-10-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 20:37

Dat ik zo erg tegen m'n wiskunde examen opzie van dinsdag. Ik ben zo druk bezig met oefenen en voorbereiden maar het lukt niet. Alles gaat fout en ik er echt even doorheen. Ik ben zo bang dat ik daarstraks jankend zit.

Eerlijkheid duurt het langst. Daarom zijn sommige mensen zo snel klaar. :D

theadora99
Berichten: 3624
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 20:39

deksel schreef:
Dat ik zo erg tegen m'n wiskunde examen opzie van dinsdag. Ik ben zo druk bezig met oefenen en voorbereiden maar het lukt niet. Alles gaat fout en ik er echt even doorheen. Ik ben zo bang dat ik daarstraks jankend zit.

Als je hulp nodig hebt Laat maar weten, ik geef wiskunde bijles op elk niveau en studeer zelf voor docent wiskunde dus als je een vraagt hebt mag je altijd een pb sturen!

deksel
Berichten: 3758
Geregistreerd: 16-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 20:44

theadora99 schreef:
deksel schreef:
Dat ik zo erg tegen m'n wiskunde examen opzie van dinsdag. Ik ben zo druk bezig met oefenen en voorbereiden maar het lukt niet. Alles gaat fout en ik er echt even doorheen. Ik ben zo bang dat ik daarstraks jankend zit.

Als je hulp nodig hebt Laat maar weten, ik geef wiskunde bijles op elk niveau en studeer zelf voor docent wiskunde dus als je een vraagt hebt mag je altijd een pb sturen!

Dankje :). Ik hoef maar een 2.7 of hoger te halen, dat lukt dus wel. Maar op de een of andere manier ben ik er zo bang voor en maakt het me de hele tijd aan het janken (moet ook nog eens ongesteld worden dus dat helpt ook niet mee).

Eerlijkheid duurt het langst. Daarom zijn sommige mensen zo snel klaar. :D

theadora99
Berichten: 3624
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 20:48

Oh dat snap ik, dan komt alles even samen. Gun jezelf ook gewoon af en toe om even te janken, moet kunnen. En als je alsnog een vraag of paniek hebt, laat maar weten!

Ineke2
Berichten: 33035
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 20:50

Voel mij erg alleen en verdrietig momenteel.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Lestrange01
Berichten: 2788
Geregistreerd: 20-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 21:19

Aan dat mijn hoofd zo vol zit. Ik kan niet meer goed nadenken omdat er steeds gedachtes zijn die zich naar voren dringen. En ik verveel me zo. Ik kan er ook met niemand over praten omdat niemand het snapt of kan snappen, ugh.

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 21:32

Het gezeik rondom mijn gezondheid en het maken van een afspraak bij de huisarts.

aishcream
Berichten: 584
Geregistreerd: 07-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 22:32

Dat ik een neusriem heb gekocht met aan 2 kanten gespen, terwijl mijn hoofdstel maar aan een kant een riempje heeft zitten om hem aan te bevestigen. Nu past de neusriem dus niet aan het hoofdstel. :\
Ga wel kijken of de schoenmaker ergens een riempje extra kan aanzetten want om 'n gloednieuwe neusriem te laten liggen is ook zonde en hij is gewoon zo mooi....

Life begins at the end of your comfortzone

iirrssjjee
Berichten: 5917
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 22:41

Dat de EHBO herhaling van mijn werk is verplaatst, waardoor ik op mijn enige vrije dag de aankomende week, toch nog moet werken... Joepie 6 dagen werken....

Independence
Berichten: 1375
Geregistreerd: 05-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 22:42

Dat mijn broer en zijn vriendin al anderhalf uur eerder naar bed zijn gegaan, maar ik nog steeds 'geluidsoverlast' heb.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 04:17

Dat mijn zus haar kat al anderhalf jaar bij mijn grootouders zit wegens ‘geen plaats op haar appertement’. Komt ze gisteren af met het nieuwtje dat ze een kitten bij heeft. Uiteraard ongechipt, niet steriel etc. Oh en die nam ook niet zoveel ruimte in. Ze keken wel verder naar een oplossing moest die te groot worden.

Want? Een kitten groeit niet ofzo? 8)7

hagelslag
Berichten: 8931
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 04:45

Op maandagochtend een fijne verrasing van je collega krijgen.
Hij heeft alweer mijn poetsdoekjes die ik in de vrachtauto heb liggen kapot gemaakt....

Geen zorgen hij gaat binnenkort van de auto af, dan krijg ik de volgende idioot waarschijnlijk[ img ]

Ineke2
Berichten: 33035
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 05:13

DeMolenhoek schreef:
Dat mijn zus haar kat al anderhalf jaar bij mijn grootouders zit wegens ‘geen plaats op haar appertement’. Komt ze gisteren af met het nieuwtje dat ze een kitten bij heeft. Uiteraard ongechipt, niet steriel etc. Oh en die nam ook niet zoveel ruimte in. Ze keken wel verder naar een oplossing moest die te groot worden.

Want? Een kitten groeit niet ofzo? 8)7

Zo als ik dat zou horen als familie stond ik dezelfde dag nog op de stoep met haar kat.
( hier namelijk ook echt gebeurd, had een kat tijdelijk in huis en dat werd steeds langer tot er opeens een nieuwe kat was?! Heb ik kat 1 ook meteen met spullen en al weer op de stoep gezet met de woorden “ ruimte voor kat 2 betekend al helemaal ruimte voor kat 1 alsjeblieft”)

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 05:30

Heb het haar inderdaad gezegd dat ik het niet vond kunnen maar ja. Hele uitleg er rond etc. Heb sowieso niet veel met mijn familie en deze dingen bewijzen alleen maar waarom het niet meer gaat tussen ons :r

Soms liggen waarden en normen te ver uit elkaar om overeen te komen. Werd er ook nog super geheimzinnig gedaan over zus 2 want die had wat gezegd/gedaan wat ik niet mocht weten. Gaan ze (zus en haar vriend) er over zitten fluisteren terwijl ik er naast zit. Heb droog gezegd dat het mij toch niet interesseerd wat die met haar leven doet, ben recht gestaan, kind, vriend en hond verzameld en naar mijn vriend zijn zus gereden. Weg van alle drama _O-

GUSTIxBILL
Berichten: 1979
Geregistreerd: 22-09-12
Woonplaats: Limburg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 05:52

Als ze in Belgie woont weet je dat je dit kunt melden he ?
Wettelijk mag het niet eens en er staan fikse boetes op.


Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 06:13

Klopt, heb je gelijk in. Ik wacht het nog even af wat ze er mee gaat doen. Toch even een kans geven. Maar wij hebben een sterk voorgevoel dat ze binnen enkele maanden hier aan de deur gaat staan met de kat. Dan heeft ze toch pech, want wij kunnen niet zo maar alle dieren in huis nemen die iemand niet meer wil. :n

Steeph
Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 07:21

Morgen inzage van twee toetsen, maar de punten zijn nog niet eens bekend.
Ook is inschrijven voor de inzage verplicht, maar de tool dasr voor komt pas online als de punten er zijn en gaat dicht een x aantal uur voor de inzage. Oftewel: wij moeten ons vandaag nog even a la minute inschrijven voor de inzage als je daar heen wil. Alsof we niks beters te doen hebben :roll:

Wil je kunnen studeren? - > https://NietMijnSchuld.nl

Justme_Lisaa
Berichten: 2160
Geregistreerd: 27-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 07:29

Aan de Rituals sale. Die op een verkeerd moment kwam en ik toch gezwicht ben :') :')

[o]

Lau
Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 07:33

Dat het blijkbaar heel moeilijk is voor de HA dat ik moet beginnen met mijn b12 injecties. Ik heb het spul en het recept van het ziekenhuis. Maar nee de correspondentie met vitalys is er nog niet dus ik moet wachten. Echt krijg de schijt -:(-

Update:
De brieven zijn nog niet eens gemaakt. Hallo jongens ik word 12 juli geopereerd. Maar maakt mij niet uit hoor |o
Ik moet alleen maar daar voor de injecties al gehad hebben en alles redelijk op peil. :wave:

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

XRuby_SymmyX
Berichten: 1074
Geregistreerd: 18-06-17
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 08:27

Vergeten wekkers te zetten. Kortom: kinderen te laat op school

♡Every step I take, I take with you
and if I ride, I fly with you♡
Volg ons op Instagram: newforestpony_kulbergs_orion
Dressuur L2+2

Boompje1985
Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 09:00

Stomme ziggo de media box start om de 15 minuten opnieuw op. Maar volgens hun kan dat alleen als ie oververhit is. >;)

Broken crayons still color

Escamilla
Berichten: 680
Geregistreerd: 10-03-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 09:08

Dat ik weer vertraging heb met de trein

DezeNaam
Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 09:11

Dat ik nog geen seconde wakker was en ik al aan het overthinken was. 8)7 Mijn hoofd kan dus gewoon echt niet normaal doen ofzo..


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Blue_flower, claudtje, Diddykong, Ellen_ov, gerlindie, IASCrawler, JoyenUnory, Maanon_, Marcato, Melanie_D, MiVita, Mondy, nafkedemi, r0bijn, Renss, Room_Soesje, SentiBot, Zoe_85 en 69 bezoekers