Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 09:56

Dat ik blijkbaar komende week projectweek heb, startend morgen, maar ik nog geen rooster of mail heb.


Flowery
Berichten: 2443
Geregistreerd: 31-07-12
Woonplaats: HHW

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 09:59

De zoveelste storing van Ziggo... Met mijn goede gedrag de wekker gezet op een zondag zodat ik tijd had om aan mijn studie te zitten, kan ik niks omdat heel internet gewoon niet werkt |o Ik denk dat ik ga overstappen, mocht iemand een aanbieder weten die niet 3x per week storing heeft, hoor ik het graag :+

Steeph
Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 10:07

Flowery schreef:
De zoveelste storing van Ziggo... Met mijn goede gedrag de wekker gezet op een zondag zodat ik tijd had om aan mijn studie te zitten, kan ik niks omdat heel internet gewoon niet werkt |o Ik denk dat ik ga overstappen, mocht iemand een aanbieder weten die niet 3x per week storing heeft, hoor ik het graag :+

Tele2, nog goedkoper ook. Wij zijn eerder dit jaar ook overgestapt vanaf Ziggo en tot nu toe dik tevreden over Tele2 +:)+

Wil je kunnen studeren? - > https://NietMijnSchuld.nl

hagelslag
Berichten: 8990
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 10:17

Mensen die zonder verstand een hond kopen en hem een week later weer verkopen.
De hond is niet gechipt, niet geent en naar hun zeggen wel ontwormt. Nou sorry maar hersenloos.
De hond is van 22-08-2019.
Ik kan er met mijn verstand niet bij.
En dan zeggen ja de prijs is er ook na dat hij niet chipt en geent is
Ehhhh hallooooo???
Ik ben nu gelukkig wel met iemand in contact ivm een herplaatser terriermix. En dit gaat via een asiel/vereniging.
Maar echt, waar is het verstand

Flowery
Berichten: 2443
Geregistreerd: 31-07-12
Woonplaats: HHW

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 10:21

Steeph schreef:
Flowery schreef:
De zoveelste storing van Ziggo... Met mijn goede gedrag de wekker gezet op een zondag zodat ik tijd had om aan mijn studie te zitten, kan ik niks omdat heel internet gewoon niet werkt |o Ik denk dat ik ga overstappen, mocht iemand een aanbieder weten die niet 3x per week storing heeft, hoor ik het graag :+

Tele2, nog goedkoper ook. Wij zijn eerder dit jaar ook overgestapt vanaf Ziggo en tot nu toe dik tevreden over Tele2 +:)+

Thanks! Ik ga er even naar kijken :)

SpikkelFire
Berichten: 6695
Geregistreerd: 14-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 10:24

Marktplaats mensen {:)-:(

Timeless design for horse and rider >> https://www.equitare.nl

marleen_88
Berichten: 14042
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Onder het kanaal.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 10:29

Vanochtend om 6.25u een voorruit krabbende buurtbewoner. Ik had liever gewoon doorgeslapen.

Doe wel en zie niet om

Boompje1985
Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 10:33

Aan de spierpijn waar ik vanochtend wakker mee werd.

Broken crayons still color

xDenies
Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 10:37

marleen_88 schreef:
Vanochtend om 6.25u een voorruit krabbende buurtbewoner. Ik had liever gewoon doorgeslapen.


Ja en mensen die onder je raam een auto aanzetten en weer naar binnen gaan :')

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

Myfairytale
Berichten: 5384
Geregistreerd: 26-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 10:41

Aan mensen die nieuws dat jij hebt, maar nog niemand verteld hebt, wereldkundig gaan maken. _-:(

Foaly
Berichten: 4815
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 12:07

Dat ik net wilde beginnen met typen voor NaNo maar eerst m'n thee vol over m'n toetsenbord heen gooide :+

People like that…corporations like that, they have all the money, they have all the power, and they use it to make people like you go away. Right now, you're suffering under an enormous weight. We provide…Leverage

lotthje
Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 12:41

Mijn schoonouders. En dat alles wat ik zeg altijd in de wind gegooid wordt. En nu heb ik gelijk en mag ik er ook meteen voor boeten. Hele servies kapot gevallen. LUISTER VERDOMME EENS

Loeky01
Berichten: 7315
Geregistreerd: 25-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 12:48

Dag 2 zonder peerd. God wat breekt mijn hart. En dan nog “vrienden” van stal die je als een baksteen laten vallen. Heerlijk joh, levendig dromen en dan wakker worden en dan weten dat daar geen fiets van waar was en je alles gewoon kwijt bent.

Nyaleti
Berichten: 6109
Geregistreerd: 05-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 13:59

Dat er een droomvacature vrij komt (überhaupt al een vacature in mijn vak), ideale praktijk, kan er via via een goed woordje regelen, in de buurt etc. Maar het is de slechte timing ooit. Ik kán het gewoon niet. Er speelt nu te veel en het oplossen ervan gaat nooit of maanden duren..
Ik baal zo van mezelf en hoe ga ik dit m'n ouders uit leggen die zou blij zijn dat er vacature is.

fjordjes
Berichten: 12019
Geregistreerd: 03-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 14:39

Flowery schreef:
De zoveelste storing van Ziggo... Met mijn goede gedrag de wekker gezet op een zondag zodat ik tijd had om aan mijn studie te zitten, kan ik niks omdat heel internet gewoon niet werkt |o Ik denk dat ik ga overstappen, mocht iemand een aanbieder weten die niet 3x per week storing heeft, hoor ik het graag :+


Kpn, ben er zeer tevreden over.

When you're close to tears remember someday it'll all be over
[BB-ITP] Mijn shrimpies (garnalen)

Ineke2
Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 14:58

casperzazoe schreef:
Dat er een droomvacature vrij komt (überhaupt al een vacature in mijn vak), ideale praktijk, kan er via via een goed woordje regelen, in de buurt etc. Maar het is de slechte timing ooit. Ik kán het gewoon niet. Er speelt nu te veel en het oplossen ervan gaat nooit of maanden duren..
Ik baal zo van mezelf en hoe ga ik dit m'n ouders uit leggen die zou blij zijn dat er vacature is.

Ik zou als nog solliciteren als je de baan graag wilt.
Een oplossing is er altijd, al is het nog zo lastig :)
Als je de baan niet krijgt heb je wel weer sollicitatie ervaring opgedaan die je kunt gebruiken voor een volgende keer.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Marcella
Berichten: 36682
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 17:34

casperzazoe schreef:
Dat er een droomvacature vrij komt (überhaupt al een vacature in mijn vak), ideale praktijk, kan er via via een goed woordje regelen, in de buurt etc. Maar het is de slechte timing ooit. Ik kán het gewoon niet. Er speelt nu te veel en het oplossen ervan gaat nooit of maanden duren..
Ik baal zo van mezelf en hoe ga ik dit m'n ouders uit leggen die zou blij zijn dat er vacature is.

Gewoon solliciteren. :j

RIP Hero (Sunhild) 21-05-1997 - 17-05-2019 Leven met reuma is waardeloos.[HTT] We wecken een eind door met antieke potten en nieuwe potten. Informatie over wecken.
https://www.unitedconsumers.com/vriende ... id=6JRwR!P = Vriendenbonus

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 17:38

Pijn in mn kies die voelt als een gaatje. Maar ik weet dat ik dit al vaker gehad heb bij dezelfde kies en toen was er niks. Hij is ook al gevuld, wat vanaf het begin al niet helemaal goed was. Maar toch een heel naar gevoel.

When I thought it was over God sent an angel to help us out. He gave us direction, showed us how to make it last for that long journey ahead

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 20:45

Het eenzame gevoel is weer terug, nu maar hopen dat het weer snel weg is.

nicole_floor
Berichten: 3232
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 21:12

Aan de mensen die doen alsof ze dit land besturen...

Floor V. Silverlea Spiderman: Eindstand M spr, L1 dress & B SGW
Colet V. Hemmingway: B+0 dress, B+13 L startgerechtigd spr. B+0 SGW

'schoentje'

CharIsabella
Berichten: 2155
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Bergen op Zoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 22:44

Dat ik morgen met een nieuw baantje kan beginnen, maaar ik dat eigenlijk niet wil.
Ik ben best wanhopig want ik heb geld nodig maar zoveel betaald het ook weer niet...
Ik ga dan 10 uur werken verdeelt over 5 dagen terwijl ik liever 10 uur op 1 dag werk zeg maar :')
Als ik dan toch 5 dagen ga besteden..

:o I broke my heart in two,
one for me and one for you :o

Valerie93
Berichten: 3133
Geregistreerd: 10-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 00:10

Windows update 1903 die al 4 uur bezig is en nu op 7% zit. Staat nog bij; deze bewerking kan even duren....

En de kabelbreuk in mijn enige laadkabel voor telefoon... {:)-:(

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 00:20

Mijn neus dichtbij de uitgang ervan een verdikking waar ik weer aan heb lopen trekken , doet zeer maar het is nog niet perfect zoals ik wil en rest trekken lukt niet >< . En zeg niet dat ik niet trekken mag , het is mijn neus

Malbec
Berichten: 1948
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 01:36

ScarOfWars schreef:
Het eenzame gevoel is weer terug, nu maar hopen dat het weer snel weg is.


:+:

Wave after wave

Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 05:08

Nacht nummero 2 doorhalen..


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Baredawn, Googlebot, YandexBot en 131 bezoekers