Tijdelijk zonder je geliefde

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 08:20

Hier is het rustig. Westdorpe is volgende week. Ik hoop dat ik er heen kan. Trailer heeft probleem met de remmen, die breng ik vanmiddag weg voor herstelling en onderhoud. Geen idee hoe lang zoiets duurt en dus ook niet wanneer ik die weer zal mogen ophalen. Hopelijk valt het wat mee.

We gaan vrijdagavond uit eten. Zaterdag moet ik op de club helpen met een wedstrijd, namiddag gaan we thuis samen een grote hoeveelheid pastasaus maken om in te vriezen. We hebben ook een grote coli vlees besteld bij een hoevebeenhouderij, ook voor de vriezer. Zaterdagavond weer uit eten en zondag luie dag.
Vriend wou eerst weer mensen uitnodigen voor spelletjesavond etc maar echt geen zin in. Dus bewust weekendje met ons 2.

Niks doen op het werk is soms wel eens fijn maar dat mag idd niet blijven duren. Dan kruipen je dagen ook maar voorbij.

Eva1975
Berichten: 516
Geregistreerd: 18-08-05
Woonplaats: Zeeuws-Vlaanderen

Re: Tijdelijk zonder je geliefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 09:04

Het niets doen duurt al te lang. Heb ondertussen al het tekenprogramma zo ver geoptimaliseerd dat ik voor de rest hulp nodig heb. Daar heb ik volgende donderdag training over.
Gelukkig zat er voor vandaag wel wat in de mail.

Dit weekend nog een mailtje gehad waarin er al over thuiskomst gepraat is. Duurt nog zeker 6 weken maar goed dat is nog maar een ruime maand. Al kan er zolang er geen vluchtgegevens bekend zijn en zelfs dan nog van alles veranderen.
Duimen dat hij ruim voor 21 november terug is want dan willen we naar Ilse de Lange.. zie het niet gebeuren als hij pas de 18e terug is om dan gelijk naar het theater te gaan.

nardxash

Berichten: 4003
Geregistreerd: 11-11-11
Woonplaats: zoetermeer

Re: Tijdelijk zonder je geliefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 20:58

tijd vliegt!
net gebeld met vriend en hij komt morgen weer naar huis!
succes met de verhuizing eva!.
veel plezier en geniet van je weekend met je vriend varekaj!

Eva1975
Berichten: 516
Geregistreerd: 18-08-05
Woonplaats: Zeeuws-Vlaanderen

Re: Tijdelijk zonder je geliefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 12:50

Nardxash: gelukkig komt je vriend weer al thuis vandaag. Is hij dan het weekend thuis? Dat is wel fijn.

Varekaj: Geniet van je weekendje samen.

Morgen komt maatje in Singapore de haven binnen. Hopelijk dan wel de vervangende onderdelen voor de motor. En komt er tijd dat hij eens kan bellen of mailen. Ben zo verwend in het begin van zijn term met die simkaart dat het nu wel heel stil is. Toen hadden we dagelijks contact en nu eigenlijk niet al een maand.

Verhuizing gaat op het gemak... Hopelijk is de keuken vanmiddag klaar... dan kan ik de boel daar ook inruimen.

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 12:56

Het verhuizen is bijna klaar zeker Eva?
Ja als je eerst vlot contact kan hebben en nadien is het stilte, dan is dat toch afkicken. Niets zo fijn als dan weer eens een telefoontje tussendoor, iemands stem horen kan zo deugd doen! Vaak genoeg om even je batterijtje weer op te laden.

Nardxash: fijn dat hij terug is! Verder nog geen nieuws over zijn toekomt?

Wij waren tussendoor naar huizen aan het kijken voor eventueel paarden aan huis, dat is nu definitief van de baan. Reden: de woonbonus in België wordt afgeschaft per 1 januari 2020. Wat is de woonbonus? De mogelijkheid om de afbetaling van je lening af te trekken/in mindering te brengen van je persoonsbelastingen. Een huis kopen na 1/1/2020 gaat je op het einde van de rit tot €40.000 meer kosten. Gezien de tijd die de aankoop van een huis vraagt qua administratie, notaris etc. dien je ten laatste oktober dit jaar alles in gang te zetten, anders haal je het niet meer.
En het laatste wat wij willen is nu in allerijl gaan rondkijken en zoeken en snel snel beslissen/kopen "want anders kost het ons zoveel meer".
Dus dan maar geen paarden aan huis -O-
Op zich wonen we heel graag waar we nu zitten, daar niet van. ik heb alleen wel tegen vriend gezegd dat ik ermee akkoord ga, op voorwaarde dat hij dan ophoudt met klagen over de (reis)tijd die ik telkens kwijt ben om te gaan rijden of de paarden te verzorgen. Want dat is de keerzijde van de medaille helaas.

Eva1975
Berichten: 516
Geregistreerd: 18-08-05
Woonplaats: Zeeuws-Vlaanderen

Re: Tijdelijk zonder je geliefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 13:10

De woonkamer is ingericht, mijn slaapkamer staat alleen nog bed opmaken en nog een kastje ophangen. Bedden van de kids moeten nog over. En dan nog wat spullen zoals kleding, en administratie.
Heb nog 1 kamer waar nog een vloer in moet (wordt kantoor / bieb) maar die moet ff wachten tot maatje terug is. Nog wel zeker een trailer vol buitenom de bedden hoor. Maar goed op het gemak komt het wel goed.

Die woonbonus is dan in NL de hypetheekrenteaftrek. Die mag ik gelukkig nog een aantal jaar gebruiken. Niet meer de volledige looptijd van de hypotheek maar nog wel een flink deel gelukkig.
Kopen om te kopen is nooit goed. En zeker niet onder tijdsdruk.

Ik heb de paarden zo goed als aan huis gehad en toen ook gezeur over te veel tijd aan kwijt. Nu terug op pensionstal en dat gaat een stuk beter. (nu wel 2 meiden die me helpen)
Is er geen optie om de paarden dichter bij huis te zetten?

Vorige week mijn telefoon opnieuw moeten installeren en helaas daarbij de appjes en voiceappjes kwijtgespeeld. Anders kon ik zijn stem wel horen , zeker als ik wat gedoe heb met ex word ik daar rustig van. Al is het soms alleen maar welterusten te horen. Ach nog even volhouden iets anders zit er niet op.

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 13:36

Pension komt qua reistijd op quasi hetzelfde neer. Weidegang/paddock is voor mij een vereiste in de winter en dan valt het héél veel af. De meeste plekken zijn enkel volpension, iets waar ik het moeilijk mee heb. Wat ik heb staan kan niet echt op de standaard zoals het hier vaak nog is: 2x/dag een pluk hooi, 2x/dag flinke schep krachtvoer en vaak potstallen. Onbeperkt hooi of hooinetten/slowfeeders doen ze hier niet aan, ik heb 2 immense varkens op stal en krachtvoer bekijk ik per dag ivm werk/behoefte.
En last but not least: alle stallen geven voorrang aan mensen die er jaarrond blijven. Uitsluitend winterstalling is amper tot niet te vinden. En 3 stallen aan 350/maand is wel wat teveel van het goeie ook.

nardxash

Berichten: 4003
Geregistreerd: 11-11-11
Woonplaats: zoetermeer

Re: Tijdelijk zonder je geliefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 18:13

Eva: hopen voor je dat de keuken snel klaar is!

Vriendlief is inmiddels in het land en op de zaak.
Touringcar opruimen en wassen en dan de administratieve kant nog van zijn meerdaagse.
Weekend is hij vrij.
29 oktober heeft hij vergadering op de zaak over contracten en over de mogelijke nieuwe plek waar het bedrijf heen verhuist tot die tijd weten we nog niks.

Eva1975
Berichten: 516
Geregistreerd: 18-08-05
Woonplaats: Zeeuws-Vlaanderen

Re: Tijdelijk zonder je geliefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 20:59

K... Krijg net een mailtje dat er morgen een nieuwe kaptein aan boord komt en dat het daar vanaf hangt of hij in november thuis komt of pas in januari.
Baal hier zo van. Dat betekent ook dat ik zeker tot dan 2 huzen mag onderhouden. Heb behalve de eerst dat geen traan gelaten maar nu heb ik het even pittig en zit er echt even doorheen. Dan is hij een half jaar weg

nardxash

Berichten: 4003
Geregistreerd: 11-11-11
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 21:06

Eva1975 schreef:
K... Krijg net een mailtje dat er morgen een nieuwe kaptein aan boord komt en dat het daar vanaf hangt of hij in november thuis komt of pas in januari.
Baal hier zo van. Dat betekent ook dat ik zeker tot dan 2 huzen mag onderhouden. Heb behalve de eerst dat geen traan gelaten maar nu heb ik het even pittig en zit er echt even doorheen. Dan is hij een half jaar weg

Pff wat een naar rot bericht zeg :(:)
Wanneer krijg je te horen of hij november of januari naar huis komt?
Sterkte in deze pittige tijd :(:)

Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Re: Tijdelijk zonder je geliefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 23:50

*leest nog stilletjes mee

Intussen even een schouderklopje voor jullie allemaal :)

Hier even heftige paar weken gehad door mijn burn out en werkfrustraties van vriendlief. Kwamen er allemaal uit op vakantie afgelopen week en dat was lichtelijk gezegd even niet zo gezellig.

Eva1975
Berichten: 516
Geregistreerd: 18-08-05
Woonplaats: Zeeuws-Vlaanderen

Re: Tijdelijk zonder je geliefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 13:20

Nardxash: Geen idee. Van de week ff bellen. Dat is al afgesproken maar vanwege tijdsverschil is het handiger te bellen als ze op zee zitten. Dan heeft hij de wacht tot 12 uur (6 uur in de avond bij ons)
Zijn ma en ik verklaren hem voor gek. Maar goed het is en blijft zijn keus.

nardxash

Berichten: 4003
Geregistreerd: 11-11-11
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 18:08

pff moet toch even mijn woordje kwijt.

vandaag is vriendlief vertrokken op een 4 daagse naar belgie/duitsland en komt vrijdag terug.
afgelopen week heeft vriend te weinig geld meegekregen en nu tevens net zo.
bus stond gelukkig wel gereed en dat scheelde veel werk maar merk aan mijn eigen dat ik mijn heel erg begin te ergeren aan de ontwetendheid dat de zaak nog niks laat weten wat betreft een locatie en daar heel laks over doet.
vriendlief is het plezier ook inmiddels echt kwijt in zijn werk en gaat met moeite op meerdaagse en dat doet echt zeer om hem zo te zien ;(

29 oktober is de vergadering op de zaak en hoop dat er dan eindelijk wat duidelijkheid komt.

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 22:56

Hoezo te weinig geld meekrijgen? Moet hij dan uit eigen zak voorschieten? Zou ik absoluut niet doen, zeker niet als het bedrijf in zulke slechte papieren zit. Dit krijgt hij nooit meer terug anders.
29 oktober is toch veel langer dan wat eerder gezegd was? Volgens mij rekken ze de boel gewoon. Ik zou zeggen, biezen pakken en wegwezen. Nu is het te weinig reisgeld, straks te weinig loon... of zelfs helemaal niks.

Eva, nog wat gehoord van je maatje?

Hier is het rustig. Onze 6 weken zijn alweer bijna om, 23 oktober vertrekt hij normaal weer. We gaan morgen uit eten met bevriend koppel en volgende week vrijdag opnieuw met ons tweetjes. De Indiër was trouwens heel lekker en spotgoedkoop. Was vriend heel blij mee, eindelijk eentje dichtbij huis gevonden.
Volgende week gaan we op chique, hij trakteert op een sterrenrestaurant. We zijn er al paar keer geweest en altijd gewoon super avond.

nardxash

Berichten: 4003
Geregistreerd: 11-11-11
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 05:56

Varekaj schreef:
Hoezo te weinig geld meekrijgen? Moet hij dan uit eigen zak voorschieten? Zou ik absoluut niet doen, zeker niet als het bedrijf in zulke slechte papieren zit. Dit krijgt hij nooit meer terug anders.
29 oktober is toch veel langer dan wat eerder gezegd was? Volgens mij rekken ze de boel gewoon. Ik zou zeggen, biezen pakken en wegwezen. Nu is het te weinig reisgeld, straks te weinig loon... of zelfs helemaal niks.

Eva, nog wat gehoord van je maatje?

Hier is het rustig. Onze 6 weken zijn alweer bijna om, 23 oktober vertrekt hij normaal weer. We gaan morgen uit eten met bevriend koppel en volgende week vrijdag opnieuw met ons tweetjes. De Indiër was trouwens heel lekker en spotgoedkoop. Was vriend heel blij mee, eindelijk eentje dichtbij huis gevonden.
Volgende week gaan we op chique, hij trakteert op een sterrenrestaurant. We zijn er al paar keer geweest en altijd gewoon super avond.

Hij moet dat inderdaad uit eigen zak betalen, wat gewoon onzin is.
Om maar een voorbeeld te geven hij heeft voor Londen 700 euro meegekregen omgerekend naar ponden is dat 525 waarvan hij elke dag de busparking moet betalen en moet eten en drinken.
Uiteindelijk heeft hij in Londen zelf 40 euro moeten bij leggen en nog niet terug.

29 oktober is ook langer wat ze eerst gezegd hebben daarom denk ik ook en vermoed ik ook zeker dat ik einde verhaal is met het bedrijf.
Vriend wil tot deze datum afwachten wat logisch is.

Eva1975
Berichten: 516
Geregistreerd: 18-08-05
Woonplaats: Zeeuws-Vlaanderen

Re: Tijdelijk zonder je geliefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 17:10

We hebben wat gemaild en hij zou nog bellen van de week maar nog niets gehoord. Pff... Maar goed het is niet anders. Ben zelf heel onrustig en mis echt even iemand die me terug rustig krijgt. Normaal doet maatje dat. Aan de ene kant snap ik best dat hij de feestdagen aan boord wil doorbrengen dan heb je geen verplichtingen naar familie.

De tijd vliegt varekaj als je zegt de 6 weken er weer al bijna op... Heb je al iets van een tijdsindeling voor die wedstrijd in westdorpe?


Nardxash wat een gedoe bij je vriend. Is hij wel al op zoek naar iets anders of in ieder geval aan het kijken zodat mocht het fout gaan hij wel al weet wat hij wil?

Verhuizen gaat gestaag door.

nardxash

Berichten: 4003
Geregistreerd: 11-11-11
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 17:43

Eva1975 schreef:
We hebben wat gemaild en hij zou nog bellen van de week maar nog niets gehoord. Pff... Maar goed het is niet anders. Ben zelf heel onrustig en mis echt even iemand die me terug rustig krijgt. Normaal doet maatje dat. Aan de ene kant snap ik best dat hij de feestdagen aan boord wil doorbrengen dan heb je geen verplichtingen naar familie.

De tijd vliegt varekaj als je zegt de 6 weken er weer al bijna op... Heb je al iets van een tijdsindeling voor die wedstrijd in westdorpe?


Nardxash wat een gedoe bij je vriend. Is hij wel al op zoek naar iets anders of in ieder geval aan het kijken zodat mocht het fout gaan hij wel al weet wat hij wil?

Verhuizen gaat gestaag door.

Hij is wel wat aan het rondkijken voor wat anders voor bij een ander touringcarbedrijf.

Eva:wat een gedoe zeg hoop dat je snel duidelijkheid heb!

Eva1975
Berichten: 516
Geregistreerd: 18-08-05
Woonplaats: Zeeuws-Vlaanderen

Re: Tijdelijk zonder je geliefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 19:01

Nou leg net de telefoon neer. Gelukkig eindelijk weer een beetje wat meer rust in de machinekamer. Nog steeds niet alles op orde en gekke dingen die er stuk gaan of gebeuren. nieuwe kaptein is gelukkig wel een ervaren man die als er iets stuk is liever heeft dat het goed gefixt wordt als snel. En dan maar een dag later in de volgende haven. Slaaptekort is nog niet ingehaald. En thuiskomst is ook nog niet duidelijk. Wel fijn om even gekletst te kunnen hebben.

nardxash

Berichten: 4003
Geregistreerd: 11-11-11
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 19:04

Eva1975 schreef:
Nou leg net de telefoon neer. Gelukkig eindelijk weer een beetje wat meer rust in de machinekamer. Nog steeds niet alles op orde en gekke dingen die er stuk gaan of gebeuren. nieuwe kaptein is gelukkig wel een ervaren man die als er iets stuk is liever heeft dat het goed gefixt wordt als snel. En dan maar een dag later in de volgende haven. Slaaptekort is nog niet ingehaald. En thuiskomst is ook nog niet duidelijk. Wel fijn om even gekletst te kunnen hebben.

fijn dat je gesproken heb!
fijn dat meer rust is op het werk.

nardxash

Berichten: 4003
Geregistreerd: 11-11-11
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 21:39

Hoe gaat het met jullie dames?

Vriend is bijna een week thuis en gaat maandag naar Tsjechië waar ik onwijs tegen opzie.

Inmiddels heeft hij gebeld naar een ander bedrijf waar hij mogelijk op gesprek mag komen voor een baan.

borstnoot

Berichten: 1347
Geregistreerd: 18-12-13

Re: Tijdelijk zonder je geliefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 22:41

Heb de hele tijd meegelezen maar ik schrijf weer even mee.

Hier gaat alles goed, m'n vriend is vanaf afgelopen week tot eind november alleen in de weekenden thuis vanwege trainingen en opleidingen (hij zit bij het korps). Voor zover ik (wij) weet, blijft hij daarna fijn thuis tot februari, dan is hij 8 weken naar Noorwegen.

Niet vergelijkbaar met jullie mannen die op schepen zitten zo lang iedere keer, maarja. :')

Spannend nardxash, hopelijk is dat een fijner bedrijf.

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 00:04

Hier is het onduidelijk. Ofwel vertrekt hij maandag voor 6 weken, ofwel wordt het een week op een week af tot na nieuwjaar. Hangt van het project af en de tijdsduur die ze eventueel willen rekken om de mensen aan het werk te kunnen houden enzo. Echt bagger eigenlijk, we kunnen niks plannen zo.

Canon
Berichten: 950
Geregistreerd: 09-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 08:45

Hier ook een tijdje alleen maar meegelezen. Afgelopen twee weken hebben vriendje en ik elkaar hooguit drie uurtjes gezien. En dat was onwijs goed, ondanks dat het ook intens is en we er beiden heel heftig op reageerden. Maar afgelopen week was het weer mis en blijkt het nog niet beter te gaan.

Hij is wel beter voor rede vatbaar. En werkt al duidelijk minder. Die hele erge waas is weg en hij beseft nu wat hij soms zegt. Maar de vermoeidheid blijft het langste, en zo erg dat hij nog steeds geen emotie kan voelen of tonen, en dat voel ik heel erg aan. Hij loopt bijvoorbeeld constant te faken als hij lacht en dat voelt voor mij moeilijk soms. Hij blijft nu zelf immens tegenstrijdig met zichzelf en dat hangt samen met zijn energie. Hij ziet geen toekomst voor zichzelf, laat staan voor ons samen, maar spaart nog steeds mee aan een plekje voor ons samen (dat was "ons ding" wat ons verbind zegt hij dan..) En hij wil er samen uitkomen, maar gunt mij een gelukkiger, beter leven, máár wil mij liever niet zien met iemand anders en hemzelf ook niet.. Hij heeft écht rust nodig, en eigenlijk gewoon hulp, maar dat tweede wil hij niet. Het plan is nu om een aantal maanden écht rust te nemen. Even écht helemaal niks te doen wat energie vraagt ipv geeft, en dan te kijken of het beter gaat. Voornu gelukkig geen rally's meer dit jaar. Alleen januari staat op de planning, en dat gaan we dan wel zien.

Ik merk nu wel echt dat je man ergens hebben zitten voor werk waardoor hij onbereikbaar is, toch echt een stuk prettiger is dan weten dat de mijne deze week in mijn woonplaats moet werken en zich ellendig voelt.. Hij stuurt dan wel foto's van dat hij s'avonds langs mijn wijk rijdt en mij mist.. Maar zegt ook niet langs te durven komen.) Als er energie is, zoekt hij contact, mist me, en wil me bij hem. Maar die energie komt dan uit zijn tenen, en wanneer hij weer moe is, verdwijnt hij in zichzelf, wordt afstandelijk en duwt me weg..

Ik train nu met mijn paard voor wedstrijden, ga misschien motor rijlessen starten en maak vooral veel dromen waar zodat ik mij positief blijf voelen deze tijd. Ook mijn kamer krijgt nu een make-over en daar kijk ik echt zwaar naar uit. Anders is het niet te doen en lig ik dagen onder dekens en verdriet om alles. Het raakt, alleen al omdat ik zou willen dat hij blij was, zichzelf kon zijn zonder grenzen en zich geloof voelde.


Maar genoeg gedoe.. O:)


Ik ben blij de vorderingen te lezen Eva van de nieuwe kapitein! Ook al betekend dat waarschijnlijk dat hij langer weg is.. Er wordt dan tenminste niet meer zo aangeprutst. Hopelijk is er een middenweg straks en komt hij toch iets eerder terug, dankzij de juiste reparaties. Weten ze ongeveer hoe lang het gaat duren?

Varekaj, als je man er niet is met kerst/oud en nieuw kunnen we dat altijd nog samen vieren. ;) Ik denk niet dat de mijne dat samen doen een optie vind nu.. :') Want drie maanden is weinig om echte rust te vinden en kerst is altijd druk. Dus ik zoek al surrogaat-opties om niet alleen achter te blijven. :=

Borstnoot, ik denk dat je er juist goed bij past. Wat ieders man ook doet, hij levert tijd in voor zijn werk en laat daarmee jou even achter. Dat hebben we allemaal. :j En het is fijn dat we elkaar daarmee kunnen steunen door het er samen over te hebben. :o Lijkt me wel zwaar moeilijk met opleidingen en weg zijn e.d. Respect!

Hou vol hoor Nardxash, hopelijk is het een mooie fijne baan waarvoor hij op gesprek mag komen. En hopelijk vind jij ook een beetje je weg. Het is niet niks zo, maar blijf je ding doen. :(:)

nardxash

Berichten: 4003
Geregistreerd: 11-11-11
Woonplaats: zoetermeer

Re: Tijdelijk zonder je geliefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 08:55

Dankjewel voor de lieve woorden canon!
We hopen snel wat te horen en tot die tijd is het afwachten.
Varekaj: wat onwijs balen dat je vriend/man er niet is met de feestdagen.
Is er wel een mogelijkheid dat je hem met deze dagen kan bellen?

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 12:55

Niet thuis zijn met de feestdagen is niks nieuws. Als het uitkomt bellen we maar het kan evengoed gewoon beperkt blijven tot een appje of mailtje. Voor mij zijn die dagen niet zo echt bijzonder meer. Uiteraard is het superfijn wanneer hij thuis is, dat wel, maar ik ga er niet voor in een hoekje zitten kniezen of huilen zeg maar.

@ canon: ik zit in België, beetje ver om samen te vieren gok ik :))

En hey... misschien geef ik mezelf wel op om op kerstavond avonddienst te draaien in de zorg als hij niet thuis is. Ik werk deels als verpleegkundige en deels als administratief bediende in een rustoord. maak ik misschien iemand anders nog gelukkig mee die wel graag thuis wil zijn.