Brexit en ifor Williams

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Anoniem

Re: Brexit en ifor Williams

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 16:52

Stom he, dat je daar zelf achteraan moet. :x


plutolover
Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Re: Brexit en ifor Williams

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-19 16:58

Ja een mailtje is zo gedaan...

Maar baal er echt van!!! Nu hopelijk voor 20 juni...

Veertje2
Berichten: 166
Geregistreerd: 28-04-15

Re: Brexit en ifor Williams

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 22:20

Wat me opvalt is dat ze zelf in Engeland nog niet leverbaar zijn.
Zo jammer dit, tegen de tijd dat we ze hebben, hebben we vele mooie dagen moeten missen om er opruit te trekken.

Anoniem

Re: Brexit en ifor Williams

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 22:37

Ja, dat dus... dan is de zomer al weer bijna voorbij.

plutolover
Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Re: Brexit en ifor Williams

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-19 06:18

Ja baal er echt van. Zit ook niet op extra kosten te wachten als de brexit komt...

Anoniem

Re: Brexit en ifor Williams

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 14:44

Heb je hem al TS? :)

plutolover
Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-19 14:57

Myrthe3 schreef:
Heb je hem al TS? :)


Nee.. nu wordt hij 24e ofzo geproduceerd.. en hopelijk juni binnen..

Maar als nu weer uit wordt gesteld hoef ik de trailer niet meer. Toch belachelijk dit..

Ik ben afgelopen vrijdag op vakantie gegaan met stan. Wouden ze me een oude pokke trailer mee geven.. de achter de stang kon alleen op maatje shet.. en normaal vast zetten kon ook niet...

Dus ik zeg die wil ik niet. Zegt die ja heb dan alleen 2 paards. En dat kan m’n auto niet trekken.

Dus kon de trailer van m’n instructrice lenen (oude model ifor)

Dus gaan t wel zien..

Veertje2
Berichten: 166
Geregistreerd: 28-04-15

Re: Brexit en ifor Williams

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 17:40

Jeetje, dat gaat nergens over je koopt daar een trailer van een aanzienlijk bedrag die dan nog steeds niet binnen is en dan word je afgescheept met een ding waar je je paard nog niet in durft te zetten.

Ik wil hem echt zo snel mogelijk ben mijn oude trailer zo zat, werkt voor geen meter mee! Kreeg hem vandaag nog geen eens los gekoppeld Ik hoop echt op begin juni.

plutolover
Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-19 11:41

Klopt.. ik hoop echt dat hij begin juni binnen is..

Maar het is niet anders

Veertje2
Berichten: 166
Geregistreerd: 28-04-15

Re: Brexit en ifor Williams

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 07:38

Nou ff de speurneus uitgehangen, in Engeland komen ze nu langzaam uit de fabriek rollen enkele dealers hebben ze al binnen en verkocht. Ze komen daar maar per 3 binnen per week.

Het schijnt dat er maak geen reclame vd wiel maar dan anders geschreven gisteren eindelijk, zo schrijft hij op fb ook twee heeft binnen gekregen.

Ik hoop nog steeds op juni

Getup
Berichten: 8257
Geregistreerd: 27-01-07

Re: Brexit en ifor Williams

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 07:57

Ze zouddn je beter op de hoogte kunnen houden. Maar de dealer kan er toch niets aan doen dat ze in Engeland nu pas produceren? En jij betaalt toch gewoon de afgesproken prijs,Brexit of niet?

T is natuurlijk vervelend,dat het zo lang duurt,vooral als je er vanuit ging,dat ie er binnen een
paar weken zou zijn.

Forcalquier
Berichten: 2062
Geregistreerd: 07-01-05

Re: Brexit en ifor Williams

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 08:53

Ben erg benieuwd waar je precies besteld hebt, via pb?
Ikzelf heb eind April een HBX511 besteld, deze word eind Juni verwacht.
Nu was deze wel al besteld door dealer voor wij 'm kochten....zij bestellen standaard een aantal trailers voor deze überhaupt verkocht zijn.
De dealer vertelde wel dat wanneer je de trailer wilt voorzien van extra opties de levertijd zou veranderen, voor ons zou het dan pas half December worden. Vandaar dat wij 'm helemaal standaard besteld hebben en in de loop der tijd desnoods de aanpassingen laten doen.
Ik zit nu al een half jaar zonder trailer, iets wat niet prettig voelt m.b.t. calamiteiten.....paarden in eigen beheer,niemand in de buurt met trailer dus wil z.s.m. een nieuwe trailer.
Dealer heeft voorgesteld een trailer te lenen wanneer nodig. Een attente oplossing maar gezien de afstand naar de dealer geen optie bij direct moeten handelen.

Nu ik het verhaal van TS heb gelezen ga ik toch maar navraag doen naar de oplevering.

Daar heb je een punt -> .

plutolover
Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-19 13:53

Forcalquier schreef:
Ben erg benieuwd waar je precies besteld hebt, via pb?
Ikzelf heb eind April een HBX511 besteld, deze word eind Juni verwacht.
Nu was deze wel al besteld door dealer voor wij 'm kochten....zij bestellen standaard een aantal trailers voor deze überhaupt verkocht zijn.
De dealer vertelde wel dat wanneer je de trailer wilt voorzien van extra opties de levertijd zou veranderen, voor ons zou het dan pas half December worden. Vandaar dat wij 'm helemaal standaard besteld hebben en in de loop der tijd desnoods de aanpassingen laten doen.
Ik zit nu al een half jaar zonder trailer, iets wat niet prettig voelt m.b.t. calamiteiten.....paarden in eigen beheer,niemand in de buurt met trailer dus wil z.s.m. een nieuwe trailer.
Dealer heeft voorgesteld een trailer te lenen wanneer nodig. Een attente oplossing maar gezien de afstand naar de dealer geen optie bij direct moeten handelen.

Nu ik het verhaal van TS heb gelezen ga ik toch maar navraag doen naar de oplevering.


Ik hoop sirieus niet dat ik tot dec kan wachten. Want dan wacht ik een jaar op de trailer..Heb wel wat opties maar verder gwn basic

We gaan t zien..

plutolover
Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Re: Brexit en ifor Williams

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-19 08:11

Hier iemand al zijn trailer? Het is tenslotte juni

Anoniem

Re: Brexit en ifor Williams

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 10:26

Wat balen dat het zo lang duurt TS.
Ik wil er misschien 1 aanschaffen maar als het zo lang duurt weet ik het niet goed...

Veertje2
Berichten: 166
Geregistreerd: 28-04-15

Re: Brexit en ifor Williams

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 17:42

Nope, nog niks bekent

Flevolander
Berichten: 3839
Geregistreerd: 24-11-01
Woonplaats: Utrecht

Re: Brexit en ifor Williams

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 17:47

jeetje TS, wellicht heb ik een minder bijzonder exemplaar dan dat jij wil wat betreft opties, maar ik kon die van mij dezelfde dag meenemen..

Doe je oordeel weg, en weg is je gevoel. Neem dat gevoel weg en weg is het nadeel zelf.
Marcus Aurelius

Veertje2
Berichten: 166
Geregistreerd: 28-04-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 17:58

Flevolander schreef:
jeetje TS, wellicht heb ik een minder bijzonder exemplaar dan dat jij wil wat betreft opties, maar ik kon die van mij dezelfde dag meenemen..


Heb jij de nieuwste al van de HBX serie? Want daar doelt TS op

plutolover
Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-19 18:33

Flevolander schreef:
jeetje TS, wellicht heb ik een minder bijzonder exemplaar dan dat jij wil wat betreft opties, maar ik kon die van mij dezelfde dag meenemen..


Ik heb wel paar opties maar niet echt spacafieke opties. Morgen maar bellen

Flevolander
Berichten: 3839
Geregistreerd: 24-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 20:59

Ik heb hem zelf niet idd, staat al wel bij vd horst op de site.. wellicht even contact opnemen met Montfoort?

Doe je oordeel weg, en weg is je gevoel. Neem dat gevoel weg en weg is het nadeel zelf.
Marcus Aurelius

Veertje2
Berichten: 166
Geregistreerd: 28-04-15

Re: Brexit en ifor Williams

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 15:37

Vermoeden is augustus pas, en bij jullie

plutolover
Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-19 18:05

Veertje2 schreef:
Vermoeden is augustus pas, en bij jullie


Dat hoop ik echt niet.. kom op nog even je bent een jaar op je trailer aan t wachten...

Eigenlijk ten zotte.. maarja wat doe je er aan.

Weet iemand toevallig of je de klep haken kan vervangen naar (standaard haken) op zo oude type..

Maar ik wil gewoon mijn nieuwe

1 troost ben niet de enigste die er op wacht

Veertje2
Berichten: 166
Geregistreerd: 28-04-15

Re: Brexit en ifor Williams

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 19:33

Betreft de klep haken heb ik geen idee ik weet wel dat het oppassen is ivm dat het ook kan functioneren als een deur

plutolover
Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Re: Brexit en ifor Williams

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-19 12:40

hier een update:

net gebeld. Volgens het computer systeem is de trailer geproduceert en zou die een van deze dagen binnen komen. Dan hoeft hij alleen nog maar de camera te monteren. Dus met beetje geluk heb ik hem over een week of 2 :D nu hopen dat ze hun woord houden

Veertje2
Berichten: 166
Geregistreerd: 28-04-15

Re: Brexit en ifor Williams

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 16:39

Zo zeg, dat is goed nieuws. Dat geeft hoop voor alle andere die hem nog niet hebben.
Meid als hij binnen is gelijk gebruiken om wat leuks te doen.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, ComscoreBot, Flieno, Kidde, ManonGrr en 134 bezoekers