Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar
Deoro schreef:Mijn man voelt zich inderdaad niet op nummer 1 geplaatst. Dacht dat dat iets was dat bij ons mis liep, maar uit jouw verhaal begrijp ik dat dat vaker gebeurt? Als we ruzie hebben is dat 9 van de 10 keer over de tijd die naar de paarden gaat.
Varekaj schreef:Goh... goeie vraag. Er zal wel verschil zijn qua
veiligheid als je 3800kg weegt ipv 3500 maar met een chassis dat oorspronkelijk 4000 mocht hebben, dan 3800 wegen op een chassis dat maar tot 3500 voorzien is. De ene kan dat "overbeladen" prima hebben. De andere niet.
Daar gaan ze ongeacht rijbewijs vast wel naar kijken als ze je staande houden.
Iig vind ik die B-gebakjes vaak maar wiebelige korte, hoge karretjes.
Gizeppie schreef:Deoro schreef:Mijn man voelt zich inderdaad niet op nummer 1 geplaatst. Dacht dat dat iets was dat bij ons mis liep, maar uit jouw verhaal begrijp ik dat dat vaker gebeurt? Als we ruzie hebben is dat 9 van de 10 keer over de tijd die naar de paarden gaat.
Haha ja het gebeurd veel vaker.. Niet alleen bij jou. Ik kan erover mee praten..
Varekaj schreef:Vriend heeft hier 0,0 met paarden, die geeft een feestje voor de hele stad als ik ermee zou ophouden. Hij is door werk ook weinig thuis.
Dus discussies over tijd die in de paarden kruipt (en geld) en wat er voor mij op 1 komt... been there done that. Als ik iets op mijn bord krijg heeft het daar ontzettend vaak mee te maken.
In ieder geval balanceer ik met regelmaat op een slappe koord om er een goed evenwicht in te houden.
Wanneer ik ziek ben bijvoorbeeld mag ik het alsnog zelf oplossen. Hij zal nooit meegaan naar stal, laat staan helpen. Hij vraagt wel altijd hoe wedstrijd is gegaan en is oprecht blij als ik een keertje bovenin eindig.
Belangrijk is wel dat als hij thuis is van werk hij vaak alleen zit. Iedereen werkt fulltime van onze vrienden, ik werk parttime. Ergens dus wel begrijpelijk dat hij de weinige tijd samen niet helemaal wil zien vervliegen omdat ik naar stal moet.