[18+] Bijzonder luguber

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Seleentj
Berichten: 498
Geregistreerd: 14-11-07
Woonplaats: In me eigen wereld.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-20 12:39

Tinkerloos schreef:
Dus die Famke Louise kletst maar wat?
Het zag er in de voorstukjes toch luguber uit.
Ik heb de hele docu niet gezien, ik heb geen Videoland,maar is ze juist naar China gegaan om te filmen?
Levend villen en dat soort praktijken moeten verboden worden,zeker weten,maar dit is de eerste keer dat ik hoor dat het ook goed gaat,met dierenartsen en controles enzo.
Daar zou dan toch ook meer bekendheid aan gegeven moeten worden?
Waarom komen die bontfokkers niet met een filmpje waarop staat hoe het wel gaat.
Zou ik wel doen,als ik zo'n bedrijf had denk ik.
Al was het maar om al die onrust weg te nemen.



De docu is vooral gericht op het "goedkope bont" uit China inderdaad, waar veel jongeren zich op richten en kopen.

My heart's a stereo
It beats for your, so listen close
Hear my thoughts in every note ♥

Linnie050
Berichten: 11779
Geregistreerd: 20-04-11
Woonplaats: Putten

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-20 12:40

https://www.facebook.com/13576964209184 ... 224226192/

Brusselse bende ‘koopt’ 16-jarig Meisje van vriend, sluit haar op en dwingt Française wekenlang tot seks

De Brusselse politie heeft een 16-jarig meisje gered uit handen van een bende die opereerde vanuit de Belgische hoofdstad. Het meisje liep eind vorig jaar van huis weg en werd door haar vriend ‘verkocht’ aan de criminelen. Die sloten haar op, maakten een profiel aan op een prostitutiewebsite en dwongen het meisje tot seks met een grote reeks mannen.

Agenten van de regio Brussel-Zuid wisten de minderjarige in de nacht van 4 op 5 januari te bevrijden. Ze verbleef toen in een huis in Ukkel, waar een kelder was waar ze haar ‘klanten’ moest ontvangen, schrijven de kranten van Sud Presse en Het Nieuwsblad.

Justitie was het slachtoffer op het spoor gekomen, nadat een kennis haar opgemerkt had op de prostitutiewebsite en alarm sloeg. Na de inval bracht de politie de bende in kaart en die bleek op een meedogenloze manier te werk te zijn gegaan.

150 euro per uur

Het Franse slachtoffer bleek in november, na problemen op school , van huis weggelopen te zijn. Haar vriendje zou haar vervolgens voor 2000 euro hebben ‘verkocht’ hebben aan de Brusselse bende. De bende bood haar via de website aan voor 150 euro per uur. In twee weken tijd ontving zij meer dan 160 telefoontjes van ‘klanten’.

Het vermiste meisje zou niet alleen misbruikt zijn in het huis in Ukkel, maar ook in een hotel in Elsene. De politie vond nog twee andere slachtoffers in de plaats Sint-Gillis. Daar blijkt ook het gros van de zeven verdachten – jonge twintigers – vandaan te komen. Allen werden aangehouden.

De zeven worden nu verdacht van mensenhandel en prostitutie van minderjarigen. Enkelen van hen zouden deel uitmaken van een bende, die wordt verdacht van honderden feiten. Het gaat onder meer om het in brand steken van een politiewagen en een verkrachting. Hoeveel slachtoffers de bende maakte, is nog niet duidelijk.

Dit gebeurd vaker dan u denkt we maken het dagelijks mee.

Bedankt dat u ons steunt en hopelijk vinden we alle Vermiste Kinderen spoedig met de hulp van u.

Want samen zijn wij Stichting Vermiste Kinderen

Helpt u ons Helpen

https://getfunded.nl/campagne/671-help- ... eren-alert

https://youtu.be/GvLagzyKsas

Www.stichtingvermistekinderen.nl

sureido
Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-20 12:57

Wat ik het ergste vind is dat er zoveel van die gore mannen zijn die daar aan meewerken. Om van te kotsen.

Sanet
Berichten: 7846
Geregistreerd: 10-10-04
Woonplaats: Fryslan!

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-20 13:57

Ik snap gewoon niet dat je dat als man dan wilt, sex met iemand waarvan je wel zelf kunt bedenken dat ze dat niet wil (een of andere kelderkamer).
Tot daaraantoe dat je wilt betalen voor sex en dat met iemand wil doen, die dat met heel veel mensen doet... maar..... nee ik snap dat eigenlijk ook niet :)

Syb (1997) ZZ-Zwaar+6!
Lyr
(2011) Z1+8! (+ veulen 2024)
Thyra (2022)
#FriezenGek 27#

Ailill
Berichten: 11665
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-20 13:58


Never follow everyone else their path. Unless you are in the woods and you are lost, and see a path. Then by all means follow that path.

webster543
Berichten: 3430
Geregistreerd: 06-08-07
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-20 14:02

Walgelijk.... :x

Ik stel mij eigenlijk de vraag. Bestaat zoiets omgekeerd? Dat er vrouwen, mannen opsluiten en verkopen aan andere vrouwen voor sex? Of is dat nu echt een mannenkronkel?

Insta : @aristo_dressage
“Pat the horse, slap yourself and do it again” Carl Hester

Ailill
Berichten: 11665
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-20 14:06

webster543 schreef:
Walgelijk.... :x

Ik stel mij eigenlijk de vraag. Bestaat zoiets omgekeerd? Dat er vrouwen, mannen opsluiten en verkopen aan andere vrouwen voor sex? Of is dat nu echt een mannenkronkel?
Nah, ik gok een stuk minder. Mannen die mannen verhandelen komt dan weer vaker voor.

Never follow everyone else their path. Unless you are in the woods and you are lost, and see a path. Then by all means follow that path.

GeneralFlynn
Berichten: 15289
Geregistreerd: 24-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-20 14:07

Bah. Dat zijn echt van die Dutroux praktijken. :n

Geen idee of het omgekeerd gebeurd.
Zal vast, maar veel minder.

WWG1WGA

nine1987
Berichten: 8315
Geregistreerd: 14-07-08
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-20 14:17


<3 Sneakers <3

Laurora
Berichten: 2630
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-20 14:33


Demeter asked him to make the most beautiful animal that the world had ever seen. So, in an effort to impress her, Poseidon created the first horse
~~~

Sanet
Berichten: 7846
Geregistreerd: 10-10-04
Woonplaats: Fryslan!

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-20 14:37

Zo ontzettend verdrietig!! Arm kind :(

Syb (1997) ZZ-Zwaar+6!
Lyr
(2011) Z1+8! (+ veulen 2024)
Thyra (2022)
#FriezenGek 27#

Gerdjee
Berichten: 1508
Geregistreerd: 17-05-13
Woonplaats: Noord Brabant, Nieuwendijk

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-20 15:10

kan iemand een samenvatting geven van wat er in die link staat?

Sanet
Berichten: 7846
Geregistreerd: 10-10-04
Woonplaats: Fryslan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-20 15:30

Gerdjee schreef:
kan iemand een samenvatting geven van wat er in die link staat?


Jong meisje ontvoerd door man uit de buurt, aantal dagen vast gehouden in zijn woonwagen, sexueel mishandeld en vervolgens levend begraven en daardoor overleden.

Echt gewoon gruwelijk :( en heel verdrietig :(

Syb (1997) ZZ-Zwaar+6!
Lyr
(2011) Z1+8! (+ veulen 2024)
Thyra (2022)
#FriezenGek 27#

Nymbous
Berichten: 1134
Geregistreerd: 26-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-20 15:37

Ailill schreef:


Ik lees vooral mee, kan veel hebben, maar dit? Potverdomme zeg... Tranen over mijn wangen terwijl mijn 4 maand oude dochtertje naast me ligt te slapen.

Vooral lezende wat hij gedaan heeft met haar, mijn god |(

Echt de grootste nachtmerrie als ouder denk ik, dat je kind ontvoerd wordt en dan dit...

Suzanne F.
Berichten: 48947
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-20 19:01

webster543 schreef:
Walgelijk.... :x

Ik stel mij eigenlijk de vraag. Bestaat zoiets omgekeerd? Dat er vrouwen, mannen opsluiten en verkopen aan andere vrouwen voor sex? Of is dat nu echt een mannenkronkel?


Nou ik denk dat dat ook moeilijk wordt want aan een niet opgewonden man heb je ook niet zoveel natuurlijk. Dan zou je hem gedwongen medicatie moeten geven. Maar goed, je bent sowieso niet lekker als je mensen opsluit en verkoopt voor seks natuurlijk.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Luxorvalkje
Berichten: 1927
Geregistreerd: 06-03-09
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-20 20:05

Suzanne F. schreef:
Nou ik denk dat dat ook moeilijk wordt want aan een niet opgewonden man heb je ook niet zoveel natuurlijk. Dan zou je hem gedwongen medicatie moeten geven. Maar goed, je bent sowieso niet lekker als je mensen opsluit en verkoopt voor seks natuurlijk.


Als vrouw misschien wel, maar als man kun je nog wel wat dingen doen natuurlijk :7

En dat meisje in Ukkel, een bekende vond haar op die site. Had die een vermoeden, of wat deed die daar?

Tk: Harry Horse cap, witte rijbroek Eurostar (nooit gedragen in plastic), bruine broek eurostar, Blauwe broek met lederen zitvlak enkele keer gedragen. Kerstmuts

Rebel_Jits
Berichten: 5629
Geregistreerd: 28-02-06
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-20 20:11

Een lichaam werkt raar. Je hoort toch van vrouwen die eum.. vochtig worden bij verkrachting. Denk dat een mannenlijf ook in actie vliegt als dat iets rond zich voelt, zegmaar.

09/10/2023 <3

Christiene
Berichten: 7711
Geregistreerd: 18-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-20 20:48

Frisse kater heeft ook weer filmpje met 2 lijk opruiming klussen.

Bah wat gaat dat door alles heen. Behalve een leren bank die houd het tegen maar 2 tapijten en 2 ondervloer en bij de andere zaten er onder .

Resten haar ook op die bank.

Interessant om te zien maar om dat zelf te zien. Zeker de agenten of die het lijk opruimen moeten der tegen kunnen.zal wel stinken

The end

Arethe
Berichten: 2554
Geregistreerd: 14-02-06
Woonplaats: Purmerend

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-20 20:53

Wat ik begreep van een vriend van ons bij de brandweer zijn zij hiervoor verantwoordelijk en niet de politie. Omdat zij oa bepaalde maskers hebben tegen de geur.

:)ddd Live a life you will remember. :)ddd

Christiene
Berichten: 7711
Geregistreerd: 18-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-20 20:55

Logisch als ik zo hoor van die eigenaar dat de geur verschrikkelijk is. En ze er een apparaat een paar dagen neer zetten.

En zelf er soms ook naar ruiken

The end

_Caitlinnn
Berichten: 3404
Geregistreerd: 04-07-10
Woonplaats: Heukelum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-20 21:26

Ik heb even vier pagina's terug gelezen.
Ik heb vooral heel erg plezier gehad met de stil leven penissen :')
__
Die levend gevilde diertjes... gat-ver-damme.
Ik kan inderdaad ook veel hebben maar dat..
__
En hebben jullie ook allemaal gekeken naar Don't fiets with the cats? Van netflix?
Nog meer dat soort docu's die ik moet zien? :?

Niobe
Berichten: 7961
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-20 21:42

_Caitlinnn schreef:
Ik heb even vier pagina's terug gelezen.
Ik heb vooral heel erg plezier gehad met de stil leven penissen :')
__
Die levend gevilde diertjes... gat-ver-damme.
Ik kan inderdaad ook veel hebben maar dat..
__
En hebben jullie ook allemaal gekeken naar Don't fiets with the cats? Van netflix?
Nog meer dat soort docu's die ik moet zien? :?



Ik weet niet of je de zender ID hebt? Daar is praktisch de hele dag van dat soort docus.

Niobe
Berichten: 7961
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-20 21:54

Crime + Investigation trouwens ook.

De meest interessante vind ik:
Evil Lives Here
Jo Frost killer kids
Crimes that shook Britain
Shattered
Swamp murders (de narrator heeft wel een hele irritante stem)
Web of Lies
Your Worst Nightmare
Surviving Evil
True Nightmares

Suzanne F.
Berichten: 48947
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 16:05


"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"


Luxorvalkje
Berichten: 1927
Geregistreerd: 06-03-09
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 19:14

Suzanne F. schreef:
'Dode dieren zijn onmisbaar': kijk live naar een kadaver

https://www.rtlnieuws.nl/editienl/artik ... sbosbeheer


Dat vind ik dan weer niet luguber.
Beest is al dood en wordt niet levend aan stukken gescheurd.

En ook wel bijzonder. Dit zie je normaal gesproken niet zo snel

Tk: Harry Horse cap, witte rijbroek Eurostar (nooit gedragen in plastic), bruine broek eurostar, Blauwe broek met lederen zitvlak enkele keer gedragen. Kerstmuts