[18+] Bijzonder luguber

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Laurora
Zilveren 1 april Bokt-stokpaardtemmer
Berichten: 2638
Geregistreerd: 19-07-14

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 18:57

Geweldig idee, zoiets zou ik ook graag willen. En dan een appelboom ofzo, zodat men nog eens een lekkere appeltaart van me kan bakken.
Maarre, hoe ga je een overleden persoon die al helemaal stijf is in die houding in dat ei proppen? :+

Demeter asked him to make the most beautiful animal that the world had ever seen. So, in an effort to impress her, Poseidon created the first horse
~~~

Kaitlyn
Berichten: 9726
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 19:00


21-11-2023 [EJL-ITP] Gibbie, mijn allerliefste Gibbie, een decennium aan liefde

VOLG: Revalidatie na koliekoperatie

Gibalia <3
Velvet
Lorna

I like to open the microwave when 1 second is left. Feels like I'm a Bomb Defuser. :')

Kaitlyn
Berichten: 9726
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 19:00

Laurora schreef:
Geweldig idee, zoiets zou ik ook graag willen. En dan een appelboom ofzo, zodat men nog eens een lekkere appeltaart van me kan bakken.
Maarre, hoe ga je een overleden persoon die al helemaal stijf is in die houding in dat ei proppen? :+


Lijkstijfheid verdwijnt weer.

21-11-2023 [EJL-ITP] Gibbie, mijn allerliefste Gibbie, een decennium aan liefde

VOLG: Revalidatie na koliekoperatie

Gibalia <3
Velvet
Lorna

I like to open the microwave when 1 second is left. Feels like I'm a Bomb Defuser. :')

Silly1972
Berichten: 14775
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 19:03

Rigor Mortis verdwijnt na een paar dagen, 1 of 2 dacht ik

[PP] [VOLG] Bonte Cashmiro van jaarling tot ............
Ceasar ter linden x Harmony 6 maart 2017 geboren

Caira
Berichten: 26055
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 19:45

Humor rond begrafenissen is de beste humor. En je hebt het nodig om de boel te kunnen relativeren. Zo roep ik dat ik geen garantie geef bij reanimatie, want het is me bij mijn schoonmoeder niet gelukt...

Shenavallie
Berichten: 11553
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 20:08

Pepperrr schreef:
Ik weet eigk ook niet hoe ik opgeruimd wil worden...

Iig niet op een begraafplaats waar je tussen honderd andere lichamen ligt. Ik hou van rust en stilte. Liefst word ik ergens in the middle of nowhere begraven.

En anders gecremeerd en wil ik dat mijn as op een mooie, rustige omgeving wordt uitgestrooid...

Maar ik hoop dat dat nog heel lang gaat duren :))

Vroeger had ik zo'n mooie plek al uitgezocht, maar daar werd een paar jaar later een industrieterrein op gebouwd... :') Daarom durf ik nu niet zo goed te zeggen wat ik eigenlijk wèl wil. :D

In 1963 the Bronx Zoo had an exhibit called "The Most Dangerous Animal in the World". It was a mirror.

I don't understand why when we destroy something created by man we call it vandalism, but when we destroy something created by nature we call it progress. Ed Begley Jr.

Xyris
Berichten: 9447
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 20:24

Oceanen zullen blijven bestaan, en anders een mooi beschermd natuurgebied.

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

webster543
Berichten: 3430
Geregistreerd: 06-08-07
Woonplaats: België

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 20:45

Ik werk als drughondgeleider en doe dus redelijk vaak huiszoekingen. In een dossier was er een vermoeden dat de verdachte de drug op een kerkhof zou verstoppen, dus moest ik daar ook zoeken.
Bel ik naar Brussel voor mijn verslag, zeg ik : “ik heb vandaag zo’n 150 huiszoekingen gedaan en iedereen was thuis” :')

Insta : @aristo_dressage
“Pat the horse, slap yourself and do it again” Carl Hester

Onali
Berichten: 18447
Geregistreerd: 16-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 20:50

:')

Gelukkig maar dat ze thuis waren. Je zou raar staan te kijken als er 1 aan de wandel was gegaan.

Black is the colour of my true love's hair

Laurora
Zilveren 1 april Bokt-stokpaardtemmer
Berichten: 2638
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 21:26

Kaitlyn schreef:
Laurora schreef:
Geweldig idee, zoiets zou ik ook graag willen. En dan een appelboom ofzo, zodat men nog eens een lekkere appeltaart van me kan bakken.
Maarre, hoe ga je een overleden persoon die al helemaal stijf is in die houding in dat ei proppen? :+


Lijkstijfheid verdwijnt weer.


Oh echt :+
Dat wist ik niet
Ik voel me maar een heel klein beetje dom hoor

Demeter asked him to make the most beautiful animal that the world had ever seen. So, in an effort to impress her, Poseidon created the first horse
~~~

Marocje
Berichten: 5600
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 22:56

Uhm, in mijn geval was er geen sprake van humor hoor: die vinger eraf was een serieuze vraag van mij. Achteraf kan ik er wel om lachen trouwens, dat dit ws niet zo’n goede actie was.

En mijn vriend is buitenlands, dus soms komt ie ff niet uit woorden. Dit was dus wel een grappige verwarring, maar hij wist het serieus ff niet :Y)

Kmbrly
Berichten: 1843
Geregistreerd: 11-05-09
Woonplaats: Rekem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 22:57


I know you'll be a sun in somebody else's sky

sureido
Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 23:03

Ik heb ooit tijdens het werk bij een begrafenis gehad dat een mevrouw aan het ‘speechen’ was en toen ging het luchtalarm af.. dan duurt het toch wel lang, zo’n alarm :') gelukkig kon ze er zelf mee lachen. Of dat mensen aan me vroegen op een uitvaart van hun dierbare: vind je het leuk werk? Euh ... lastig te antwoorden. Of mensen die tijdens de erehaag tot ziens tegen me zeggen. Wel grappige dingen wat het werken toch wel luchtig maakt.

Onali
Berichten: 18447
Geregistreerd: 16-03-06

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 23:23

Ik zei laatst tegen mn cliënt die naar de hospice ging; veel plezier


Kwam eigenlijk omdat ze zelf heel enthousiast was :')

Black is the colour of my true love's hair

Kaitlyn
Berichten: 9726
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 00:18

:=

21-11-2023 [EJL-ITP] Gibbie, mijn allerliefste Gibbie, een decennium aan liefde

VOLG: Revalidatie na koliekoperatie

Gibalia <3
Velvet
Lorna

I like to open the microwave when 1 second is left. Feels like I'm a Bomb Defuser. :')

Shenavallie
Berichten: 11553
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 07:58

webster543 schreef:
Ik werk als drughondgeleider en doe dus redelijk vaak huiszoekingen. In een dossier was er een vermoeden dat de verdachte de drug op een kerkhof zou verstoppen, dus moest ik daar ook zoeken.
Bel ik naar Brussel voor mijn verslag, zeg ik : “ik heb vandaag zo’n 150 huiszoekingen gedaan en iedereen was thuis” :')

_O-

In 1963 the Bronx Zoo had an exhibit called "The Most Dangerous Animal in the World". It was a mirror.

I don't understand why when we destroy something created by man we call it vandalism, but when we destroy something created by nature we call it progress. Ed Begley Jr.

Shenavallie
Berichten: 11553
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 08:02


In 1963 the Bronx Zoo had an exhibit called "The Most Dangerous Animal in the World". It was a mirror.

I don't understand why when we destroy something created by man we call it vandalism, but when we destroy something created by nature we call it progress. Ed Begley Jr.

Ellen_ov
Berichten: 1315
Geregistreerd: 12-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 08:44

Caira schreef:
Humor rond begrafenissen is de beste humor. En je hebt het nodig om de boel te kunnen relativeren. Zo roep ik dat ik geen garantie geef bij reanimatie, want het is me bij mijn schoonmoeder niet gelukt...


Oh wauw :') _/-\o_

Anderzijds; heftig dat je haar hebt moeten reanimeren :(:)

Pepperrr
Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 11:25

Ik heb een reuzenslak die hoogstwaarschijnlijk doodgaat. Wil hem daarna ontleden (duurt nog even gezien hij dus minimaal een maand de vriezer in moet).

Zijn er geinteresseerden die foto's willen zien? Een slak heeft een enorm uitgebreid orgaanstelsel dus ben zelf erg benieuwd! :j

Let the wind carry you home
Blackbird, fly away

Suzanne F.
Berichten: 49169
Geregistreerd: 03-03-01

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 11:26

Ja lijkt me interessant! Is hij al oud? Of is hij ziek?

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Pepperrr
Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 11:29

Nee, heb hem per ongeluk laten vallen en hij heeft nu een heel groot gat in zijn huis. Zit al dagen stil, reageert nauwelijks op aanraking en eet niet...

[ img ]

Heb het gat dichtgeplakt met ducttape om verdere beschadiging/uitdroging van organen te voorkomen. Alleen is de slak soms al zo beschadigt dat hij dit toch niet overleeft..

Let the wind carry you home
Blackbird, fly away

Suzanne F.
Berichten: 49169
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 11:30

Agossie, heb je hem laten vallen? := Y;(

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Pepperrr
Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 11:31

Wilde het hok schoonmaken en hij zat nog vast geplakt aan een stuk hout die ik eruit haalde. Hij zat aan de achterkant dus zag hem niet zitten... Stomme pech dus :(

Let the wind carry you home
Blackbird, fly away

GeneralFlynn
Berichten: 15289
Geregistreerd: 24-03-05

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 11:39

Waarom moet ie een maand de vriezer in?

WWG1WGA

Pepperrr
Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 12:10

Geen idee eigenlijk. Werd mij aangeraden :')

Let the wind carry you home
Blackbird, fly away

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _JTM, Alik, Amazonbot, Bullebeest, Colien, ComscoreBot, Facebook, flash40, Iselda, Josien_, Knoek, Lau07, Marije112, MarJon, maxi90, moonsparkle, Pieneappel, Poety, redbutton, Roosch, secricible, Selina, Sizzle, Suliko, Theseus, Westerntrail, x_Jeanine_x, XxMariellexX, Zebrastreep en 164 bezoekers