[18+] Bijzonder luguber

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 23:59

Kaitlyn schreef:
Varkens vreten normaal zo’n beetje alles. :=
Bij mijn vader in het dorp had bijna iedereen vroeger een varken, 1x per jaar werd die geslacht en kwam er een nieuwe. Die kregen alle restjes, maar ook dode beesten waar soms de maden al uit kwamen. :r


Hier krijgen ze ook rustig de ingewanden van geslachte dieren. Wel is waar vers en zonder maden :D

Nietsmar
Berichten: 855
Geregistreerd: 30-08-19

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 01:13

Nou ja, mijn ervaring is iig anders :')
Hoeft maar iets aan het voer te mankeren en ze eten het niet meer

Bunn

Berichten: 1186
Geregistreerd: 04-10-14
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 03:15

Rebel_Jits schreef:
Zelfs al wilde verhalen gehoord over hongerige varkens die hun baas opvraten toen die was gevallen binnen hun omheining :=


Dat is volgens mij ook echt oprecht waar. :P Vriendinnetje is opgegroeid op een varkenshouderij en het was inderdaad echt een ding dat je nooit tussen de varkens door mocht lopen als je alleen was, voor het geval je zou vallen en niet kon opstaan. :j

Lynn_Nikita

Berichten: 25456
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 07:47

Varkens mag je geen vlees eten. Nu twijfel ik alleen of het varkensvlees of alle soorten is. wettelijk verboden ivm ziektes.

Anoniem

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 08:26

Alle soorten vlees. Klopt, is om ziektes te voorkomen. Nu zijn die van ons voor eigen gebruik en wij zien gewoon wat wij hun geven dus wij doen dat toch beperkt. Een varken is zoals een mens een omnivoor dus ze kunnen het prima hebben en het is af en toe ook gewoon goed voor hun ivm vitaminen en mineralen. Ze eten hier echt alles behalve venkel.

Er zijn inderdaad gevallen bekend waarbij een boer valt en wordt opgegeten.

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 13:22

Is het ook niet opletten met biggen, dat ze niet per ongeluk vermengd raken? Omdat moeders vreemde biggen doden/opeten?

Captain

Berichten: 21371
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 13:24

Bunn schreef:
Rebel_Jits schreef:
Zelfs al wilde verhalen gehoord over hongerige varkens die hun baas opvraten toen die was gevallen binnen hun omheining :=


Dat is volgens mij ook echt oprecht waar. :P Vriendinnetje is opgegroeid op een varkenshouderij en het was inderdaad echt een ding dat je nooit tussen de varkens door mocht lopen als je alleen was, voor het geval je zou vallen en niet kon opstaan. :j


Serieus joh! :oo

Christiene
Berichten: 7715
Geregistreerd: 18-11-04

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 14:33

Dat wiat ik niet als ik google zie ik wel inderdaad dat vermiste boer opgeheten eas en in amerika een boer niet terug kwam na het voeren. Op de restanten konden ze niet de oorzaak meer vibden of die onwel was geworden of gedood door de varkens.

In criminal minds kan ik me nog herrineren dat de varkens het lijk opvraten van slachtoffers wat de gek erin gooide

Liebeskind

Berichten: 2213
Geregistreerd: 06-10-16
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 14:38

Captain schreef:
Serieus joh! :oo


Tuurlijk. Eten is eten.

Laurora
Zilveren 1 april Bokt-stokpaardtemmer

Berichten: 2639
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 15:40

Varekaj schreef:
Is het ook niet opletten met biggen, dat ze niet per ongeluk vermengd raken? Omdat moeders vreemde biggen doden/opeten?


Ja klopt, bij de boerderij waar ik werkte is het wel een paar keer gebeurd dat een big per ongeluk bij een andere zeug terecht kwam.
Dan was het hap slik weg.
Was altijd verschrikkelijk naar, vooral omdat niet alle biggetjes altijd meteen dood waren ;(

The_Cat

Berichten: 7286
Geregistreerd: 04-11-15
Woonplaats: BE

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 15:52

Nabster schreef:
Captain schreef:
Serieus joh! :oo


Tuurlijk. Eten is eten.


Ja, het is in België ook eens in een serie gebruikt om mensen uit de weg te ruimen. Je moest alleen een oplossing zoeken voor de tanden, want dat aten de varkens niet

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 16:20

Ik vermoed dat het heupbot ook wel blijft liggen :j

The_Cat

Berichten: 7286
Geregistreerd: 04-11-15
Woonplaats: BE

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 16:21

Goh, de 'running joke' waren de tanden. Dat klinkt wat 'grappiger' als het heupbot denk ik xD

corinep

Berichten: 2579
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Friesland

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 16:53

Als ik erop google kom ik ook op een artikel over een verdwenen Poolse boer, stukjes bot op zijn erf gevonden tussen de loslopende varkens dus waarschijnlijk ook opgegeten. Een een seriemoordenaar die waarschijnlijk 50 vrouwen aan zn varkens heeft gevoerd.

Heb ook een keer een serie gezien waarin iemand opgehangen was boven zn eigen varkens en steeds lager zodat op een gegeven moment de varkens m levend op begonnen te eten. Kan er alleen niet meer opkomen welke serie dat was.

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 17:08

Iets met een stil lam ;)

PoelieWoelie

Berichten: 4717
Geregistreerd: 08-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 17:12

corinep schreef:
Als ik erop google kom ik ook op een artikel over een verdwenen Poolse boer, stukjes bot op zijn erf gevonden tussen de loslopende varkens dus waarschijnlijk ook opgegeten. Een een seriemoordenaar die waarschijnlijk 50 vrouwen aan zn varkens heeft gevoerd.

Heb ook een keer een serie gezien waarin iemand opgehangen was boven zn eigen varkens en steeds lager zodat op een gegeven moment de varkens m levend op begonnen te eten. Kan er alleen niet meer opkomen welke serie dat was.


Hannibal!! :+:

Bunn

Berichten: 1186
Geregistreerd: 04-10-14
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 18:19

Captain schreef:
Bunn schreef:
Dat is volgens mij ook echt oprecht waar. :P Vriendinnetje is opgegroeid op een varkenshouderij en het was inderdaad echt een ding dat je nooit tussen de varkens door mocht lopen als je alleen was, voor het geval je zou vallen en niet kon opstaan. :j


Serieus joh! :oo


Kijk, het kan natuurlijk ook geweest zijn dat ze dat mijn goedgelovige zieltje voor de lol wijs hebben gemaakt. Ik durfde in ieder geval niet meer alleen. :') :D

Thioro

Berichten: 3989
Geregistreerd: 10-05-09
Woonplaats: France

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 18:46

Trust me, je wil niet tussen boze varkens lopen. En ook tussen niet boze varkens wil je koste wat kost recht blijven staan.
Die krengen bijten en hard. En met hun dik 200kg buldozeren ze je zo onderuit.
Ik heb echt altijd ogen op m'n rug in een varkensstal >;) .

Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 18:56

Thioro schreef:
Trust me, je wil niet tussen boze varkens lopen. En ook tussen niet boze varkens wil je koste wat kost recht blijven staan.
Die krengen bijten en hard. En met hun dik 200kg buldozeren ze je zo onderuit.
Ik heb echt altijd ogen op m'n rug in een varkensstal >;) .


Daar gaat mijn droom om met varkentjes in een modderpoel te spelen en kroelen -O-

Niobe

Berichten: 7983
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 19:02

Princess_ schreef:
Thioro schreef:
Trust me, je wil niet tussen boze varkens lopen. En ook tussen niet boze varkens wil je koste wat kost recht blijven staan.
Die krengen bijten en hard. En met hun dik 200kg buldozeren ze je zo onderuit.
Ik heb echt altijd ogen op m'n rug in een varkensstal >;) .


Daar gaat mijn droom om met varkentjes in een modderpoel te spelen en kroelen -O-


Als laatste wens misschien :))

Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 19:02

Suicide by pigs :')

corinep

Berichten: 2579
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 19:54

PoelieWoelie schreef:
corinep schreef:
Als ik erop google kom ik ook op een artikel over een verdwenen Poolse boer, stukjes bot op zijn erf gevonden tussen de loslopende varkens dus waarschijnlijk ook opgegeten. Een een seriemoordenaar die waarschijnlijk 50 vrouwen aan zn varkens heeft gevoerd.

Heb ook een keer een serie gezien waarin iemand opgehangen was boven zn eigen varkens en steeds lager zodat op een gegeven moment de varkens m levend op begonnen te eten. Kan er alleen niet meer opkomen welke serie dat was.


Hannibal!! :+:


De serie met die knappe Deen? Want die heb ik gezien, de films niet geloof ik.

PoelieWoelie

Berichten: 4717
Geregistreerd: 08-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 19:59

corinep schreef:
PoelieWoelie schreef:


Hannibal!! :+:


De serie met die knappe Deen? Want die heb ik gezien, de films niet geloof ik.


Jazeker! Mads (s)Mikkelsen <3 Hij wordt de nieuwe Grindelwald in Fantastisc Beasts (eeuwig zonde van Johnny, en ik wilde eerst boycotten, maar nu moet ik Mads wel zien natuurlijk -O- )

Suzanne F.

Berichten: 49205
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 20:11

Eeeh wat? Speelt Johnny Depp niet meer Grindelwald??? -O-

corinep

Berichten: 2579
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 20:16

PoelieWoelie schreef:
corinep schreef:
[quote="PoelieWoelie"


Hannibal!! :+:


De serie met die knappe Deen? Want die heb ik gezien, de films niet geloof ik.


Jazeker! Mads (s)Mikkelsen <3 Hij wordt de nieuwe Grindelwald in Fantastisc Beasts (eeuwig zonde van Johnny, en ik wilde eerst boycotten, maar nu moet ik Mads wel zien natuurlijk -O- )[/quote]

<3 <3

Idd met die S erbij :D ik heb die film nooit gezien maar ben nu wel heel erg nieuwsgierig :D.