Baby en kinderkleding #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
M_i_R

Berichten: 3625
Geregistreerd: 24-10-06
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 21:33

Mooie blouse die eerste emoe!

Ik kon vanavond dankzij MM mijn geld ook weer kwijt.
Net ingeslagen bij Elvis&Otis *\o/* zoveel dingen die ik wilde eindelijk maar toch allemaal bij dezelfde winkel te koop in de maten die ik zocht.
Afbeelding
Daarna kreeg ik mail van Ammehoela dat ze sale hadden en de camel trackpants die ik zocht voor bij het MR apenvest was nu ook in de sale in de juiste maat.
Afbeelding

Kan nu zitten wachten op vijf pakketjes. Gelukkig is de papadag van ML net geweest dus ik ga ze onderscheppen :')

Nu moet ik weer even op mijn handen zitten. Aan de andere kant. Er is weinig dat ik nu nog heeeeeeel graag wil hebben. Alleen nog wat bobo denk ik O:)

Edit: geweldige service van Elvis&Otis! Ik had met mijn blonde hoofd per ongeluk het vierde item weg gedaan en daarmee de 40% korting verspeeld. Dus tweede order er achteraan en gevraagd of dat nog gecombineerd kon worden via de mail. Voor de zekerheid ook heel stalkerig een sms via hun zakelijke 06 en ik heb nu al via beide kanalen bericht dat het helemaal goed gaat komen. Echt fijn! Zo snel en dat terwijl ze officieel gewoon hartstikke dicht zijn nu. Blij blij blij!

MizzMontana

Berichten: 5677
Geregistreerd: 05-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 22:05

:D :D
Goed geslaagd zie ik, die caramel trackpants is ook tof!
Altijd fijn zulke goede service :)

Zelf heb ik niets kunnen vinden daar dus dat scheelt weer. Maar niet getreurd, ook hier zijn nog twee pakjes onderweg.

Michelle77

Berichten: 7632
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Brielle

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 22:09

Lekker geslaagd! Zijn mooie items zeg. En dan ook nog fijne service, heel fijn.

Appeltje00

Berichten: 5011
Geregistreerd: 28-09-09

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 22:29

Fijn zulke goede service. Ik probeer morgen even langs te gaan. Iemand een idee met hoeveel korting Kidsdepartment start?

verootjoo
Berichten: 35641
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 08:51

Geen idee appeltje, ben ook benieuwd appeltje. Maar ze starten vanmiddag om 17.00u. Spitsuur hier altijd dan dus kan niet even uitgebreid sale shoppen :')

Mama2018
Berichten: 185
Geregistreerd: 16-04-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 09:18

Ik kom ook weer even aanwaaien! Laatste dagen wel meegelezen maar niet echt de puf gehad on te reageren. Mn kindje krijgt op t moment 3 tanden en 2 kiezen is weer aan t snotteren dus niet helemaal in zn hum :( en wil de hele dag lopen dus mama loopt de hele dag rondjes door het huis :+

Ik heb wel hele leuke setjes en nieuwe aanwinsten voorbij zien komen!
Caro wat ontzettend vervelend van t gips!!

Ik vind de MR sale een beetje tegenvallen. Ik zit ook enorm te azen op een pico jas maar ik kan hem in de kleur die ik voor ogen heb nergens met korting vinden. Is iemand hem toevallig ergens tegen gekomen?
Afbeelding

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 09:30

Ik ben geslaagd bij Elvis&Otis, one day parade voor O, Sproet en Marmar voor P.

Dani
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 14040
Geregistreerd: 26-12-08
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 09:42

Bedankt voor het noemen van de MR sale! Croco trui en Monkey trui besteld. *\o/* En nu niet te lang nadenken over dat ik een jaar terug nog dacht dat ik écht niet meer dan 15 euro per stuk zou uitgeven aan babykleertjes. := Maar hé, liever 2 sweaters waar ik heel blij mee ben dan 5 die ik mwoah vind.

_lautje_

Berichten: 9257
Geregistreerd: 23-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-19 09:44

Kids zal denk ik met 30% starten en van t weekend hadden ze al eerste 30% sale.
Als het goed is starten ze vandaag. Ga straks een bestelling ophalen daar.

MizzMontana

Berichten: 5677
Geregistreerd: 05-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 09:50

Dani mooi dat jij de croco en apen ook gevonden hebt! Deze truien kan je ook goed weer doorverkopen dus dan kost het je ook niet veel meer dan die 15 euro.

Ootd, MR shirt, tocoto broek en h&m maillot.
Ik merk dat ik dit shirt lastig vind om te combineren, hebben jullie nog tips?
Afbeelding

Mama2018
Berichten: 185
Geregistreerd: 16-04-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 10:09

MarcoBorsato schreef:
Ik ben geslaagd bij Elvis&Otis, one day parade voor O, Sproet en Marmar voor P.


Ik heb ook wat in mijn winkelwagen zitten!
Oa de blauwe pico jas maar ik dacht vraag eerst hier even voordat ik ga bestellen of iemand de andere kleur heeft gezien :+

_lautje_

Berichten: 9257
Geregistreerd: 23-03-05

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-19 10:15

Dat geld uitgeven went Dani. Ik dacht eerst ook: oké doe het nu voor 1 keertje want dit is zo tof. Oké alleen sale.
En daarna ahhhhh nieuwe collectie is zoo tof doe het gewoon :')

MaritB

Berichten: 8626
Geregistreerd: 18-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 10:24

Hier vooral nog sale of 2e hands. Mijn budget laat het gewoon niet toe, maar het zijn wel leuke spullen. Dus als het lukt koop ik 't 2e hands, lekker duurzaam ook. :)

Vandaag in een gele sweater en een zwarte broek van Carlijnq, heerlijk broekje! Die sweater weet ik niet waarvan die is.


Afbeelding

eroslover

Berichten: 3638
Geregistreerd: 13-02-04
Woonplaats: Duiven

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 10:48

Oeh maar die sweater is wel erg leuk marit

Michelle77

Berichten: 7632
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 10:50

Dat je net je dochter aangekleed hebt, de huisarts belt en gelijk al terecht kan. Dus even opschieten, schoenen/jas aan. En in deze takkeregen moet ze wel regenjas en laarzen aan...

Synne was dus een ware Veerkamp vanochtend...

Broekje via de fb overgenomen, zara, jasje zara en laarsjes shoesme
Afbeelding

Tamara

Berichten: 10444
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 11:00

Hahaha dat is wel echt euh, in stijl mich :') Denk dat jullie Synne toch een andere naam hadden moeten geven :D

Dat geblokte bloesje zou ik denk ik met iets zwarts combineren, maar ik ben niet zo’n fashion held dus geen idee :=

Leuk die trui Marit! Ik shop nog steeds alleen maar sale en tweedehands maar ik ga de laatste tijd voor meer duurzame merken en ben dus toch steeds meer geld kwijt :')

Caro wat balen zeg! Hopelijk vinden ze toch een werkzame oplossing voor jullie...

Van het weekend ook goed geshopt, CarlijnQ sweater, paar bibs speentjes voor de jongste en alvast een tas voor de oudste. Hopelijk een dezer dagen binnen. En m’n zusje had voor mij geshopt bij de Little Indians sample sale, ik heb ergens het gevoel dat ik een groenfetish aan het ontwikkelen ben := :') Oudste heeft er nu nl nog een groen shirtje van aan :+

Afbeelding

eroslover

Berichten: 3638
Geregistreerd: 13-02-04
Woonplaats: Duiven

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 11:04

Leuk tamara

En synne is helemaal panter style.

Ik heb ook even gekeken bij die site van Elvis en otis, maar vind het toch nog wat te duur allemaal en de kinderen gaan nu niet zo hard. Al mag de oudste nog wel een paar strakke spijkerbroeken, werkelijk alles is de wijd , maar kan steeds niks voor hem vinden.

MizzMontana

Berichten: 5677
Geregistreerd: 05-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 11:13

Heerlijke outfit Mies!

Marit mooie kleur die trui :)

Tamara mooie kleuren groen zijn dat ook.
Zwart zou wel goed passen denk ik maar heb geen zwart in de kast hangen... mss dat ik een spijkerbroek er bij haal voor haar. Kwam er met matchen voor dit shirtje achter dat ik wel heel veel tinten roze broekjes heb voor haar :Y)

Door de sale leer ik vaak nieuwe merkjes kennen en als de kwaliteit daarvan dan echt goed is koop ik er ook makkelijker nieuwe collectie van.
Nu ook voor het eerst wat van Repose gekocht, ziet er echt super mooi uit hopelijk blijft dat in de was ook zo.

Emoe
Berichten: 728
Geregistreerd: 11-09-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 11:18

Haha heerlijk toch Michelle. Wel een te schattig jasje <3

Groen is ook mooi Tamara! Ik vind de kleur bij m'n dochter niet zo leuk, maar hopelijk staat t bij m'n zoontje straks wel !

caro29
Berichten: 8041
Geregistreerd: 15-12-06

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 11:23

Synne ziet er top uit. Ik mag dat wel hahaha.

Hier vandaag het petjes vest van z8 aan. Ben nog op zoek naar de broek. Vest is 92/98 maar moet echt nog omgeslagen worden. Rare maten

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 11:34

Zag bij de Bristol erg smalle jeans broekjes hangen. Niet een voor de hand liggende winkel maar wellicht:)

Michelle77

Berichten: 7632
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 11:49

Wat een leuke aankopen Tamara!

Lastig is dat Eros als je niets passends kan vinden.

@caro, ben vergeten op jou te reageren, wat ontzettend klote voor jou en de kleine. Knuffel


Normaal zou ik niet een panter broekje aandoen en dan regenjas en laarzen. Maar ja, belde 9.40 naar de huisarts en kon om 10u terecht. Dus even omkleden was geen tijd voor haha

MaritB

Berichten: 8626
Geregistreerd: 18-04-10

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 11:53

Haha, ach voor een keertje kann het best Michelle!

verootjoo
Berichten: 35641
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 13:09

Dani schreef:
Bedankt voor het noemen van de MR sale! Croco trui en Monkey trui besteld. *\o/* En nu niet te lang nadenken over dat ik een jaar terug nog dacht dat ik écht niet meer dan 15 euro per stuk zou uitgeven aan babykleertjes. := Maar hé, liever 2 sweaters waar ik heel blij mee ben dan 5 die ik mwoah vind.


Dit heb ik dus ook :') maar idd liever 2 coole items van mini rodini dan 5 onverantwoord geproduceerd :=
Je kan ze daarna weer prima verkopen meestal en ik koop ook de halve facebooksite leeg aan tweedehands spul, dus netto ben je amper duurder uit. (Houd ik mijzelf voor)

eroslover

Berichten: 3638
Geregistreerd: 13-02-04
Woonplaats: Duiven

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 14:25

Keet, bedankt voor de tip van Bristol.
Zal daar eens kijken als ik in de stad ben.