[HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sintara

Berichten: 7385
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 00:28

Wat enorm heftig elnienjo. Fijn dat je er, zo klinkt het althans, wel goed doorheen bent gekomen :=

Ik vind het hoog tijd dat ze iets uitvinden waardoor al die onzin (de hele hormonen baarmoeder ellende) alleen werkt als je er iets mee wilt. Zelfs al wil iemand een kind, hoezo zou die dan vanaf zn 12e tot zn 50e daar elke maand 'klaar' voor moeten zijn? Is toch zinloos lijden

Tiggs

Berichten: 7522
Geregistreerd: 30-05-11
Woonplaats: Dunning-Kruger Park

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 08:37

MarcoBorsato schreef:
Tiggs schreef:
Kinderen kunnen echt zo dom kijken, dat rechter jongetje bijvoorbeeld.


En jij staat charmant op spontane foto's?

Het is een festival met familiecamping, dan weet je dat van te voren.

Zag op hun fb wel een parel, moeder had geen kaartje voor haar baby van 4 maanden en nu waren kaarten uitverkocht, of ze soms verwachten dat ze haar baby alleen zou laten. :')

Klassieke 'maak van jouw probleem niet hun probleem' :=


Ik wist niet dat je boos werd -O-

Maar ik had wel even de info gemist dat het een festival met familiecamping was :')

Tiggs

Berichten: 7522
Geregistreerd: 30-05-11
Woonplaats: Dunning-Kruger Park

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 08:37


Kesje

Berichten: 659
Geregistreerd: 02-01-14
Woonplaats: Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 21:35

Wat een stilte. De zomervakantie is zeker nog niet begonnen :')

Vandaag de opmerking: "Kijk, toch weer een voordeel aan kinderen, ik hoef vanavond dus niet te koken, dat doet mijn dochter!"
Ik vroeg hoe lang ze voor dat kind heeft moeten koken voordat ze zelf een keertje ging koken.
"Nou, het eerste jaar hoefde ik helemaal niet voor haar te koken"

Nee....toen lurkte ze aan je tiet....dat is beter? *gruwel*

Daarna volgde een verhaal over oppas-oma's en luiers verschonen en kreeg ik het ineens heel druk.

Berdien

Berichten: 64503
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 09:23

Ik ben heerlijk in Schotland :D Niet dat ze daar geen kinderen hebben, maar ik kom ze maar zelden tegen _O- Wel hebben ze hier hordes vreselijk irritante bejaarde toeristen, maar je kunt nou eenmaal niet alles hebben :))

Mars

Berichten: 33257
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 09:28

Kesje schreef:
Wat een stilte. De zomervakantie is zeker nog niet begonnen :')

Vandaag de opmerking: "Kijk, toch weer een voordeel aan kinderen, ik hoef vanavond dus niet te koken, dat doet mijn dochter!"
Ik vroeg hoe lang ze voor dat kind heeft moeten koken voordat ze zelf een keertje ging koken.
"Nou, het eerste jaar hoefde ik helemaal niet voor haar te koken"

Nee....toen lurkte ze aan je tiet....dat is beter? *gruwel*

Daarna volgde een verhaal over oppas-oma's en luiers verschonen en kreeg ik het ineens heel druk.


Nou nou wat een voordeel idd :') Voor dat t kind op leeftijd is dat ze eens voor je kookt ben je er tienduizenden euro's aan kwijt. Kun je voor datzelfde geld wekelijks uit eten, klinkt toch een heel stuk makkelijker :P

Hier liepen bij de winkels een stel *%$# jong met een bal tegen auto's aan te schoppen. Een wat oudere man stapte uit, pakt zonder een woord te zeggen de bal, legt m achterin zijn auto en rijdt weg :') Hele horde moekes die toen ineens wel bij hun kroost kwamen kijken en zwaar verontwaardigt waren. Ik hoop de gegevens van de beste man te achterhalen, wil hem graag voordragen om een lintje te krijgen volgend jaar.

Eef_Bam

Berichten: 4091
Geregistreerd: 19-08-09
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 09:36

Hier een weekje vakantie in een heerlijk rustig vakantiepark, echt genieten dat dat kan. Heb nog even gekeken wat hetzelfde huisje zou kosten in de schoolvakantie, 2,5× zoveel :oo . En dan waarschijnlijk ook nog overal gillende kinderen denk ik. Zo blij dat we geen kinderen hebben. Kan nu voor minder geld in september nog een keer op vakantie :D .

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 10:10

Gisteren mezelf een middag in de tattooshop laten prikken en in die 5 uur zijn er gewoon 2 jonge kinderen binnen geweest! Bij eentje werd zelfs de luier verschoont!!
Zelfs in dat soort plekken komen er dus gewoon (jonge) kinderen. Bizar in mijn ogen..


@Mars, HAHAHAHAHA geniale vent!

Prairy
Berichten: 9059
Geregistreerd: 28-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 10:12

Ik moest gisteren naar het ziekenhuis, lopen we daar, staat daar zo'n hoogdrachtige walvis. Met een shirt dat niet over die pens past dus die kwam er half onder vandaan.

Gatverdamme. :r

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 10:14

Prairy schreef:
Ik moest gisteren naar het ziekenhuis, lopen we daar, staat daar zo'n hoogdrachtige walvis. Met een shirt dat niet over die pens past dus die kwam er half onder vandaan.

Gatverdamme. :r


Meine gute, de horror!

elnienjo

Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 10:17

Prairy schreef:
Ik moest gisteren naar het ziekenhuis, lopen we daar, staat daar zo'n hoogdrachtige walvis. Met een shirt dat niet over die pens past dus die kwam er half onder vandaan.

Gatverdamme. :r

_O- :D

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 12:05

Schoolvakantie begint in België altijd op 1/7 dus ik ben bijna van alle drukte af.

Bijna.
Ik passeerde net vlakbij het schooltje om de hoek om naar de bakker te gaan. Muziek enorm hard en er was een kind door de micro enorm vals en hard aan het meebrullen. Horror.
Hoor ik bij de bakker dat het voor de kinderen de hele middag zang- en dansspelletjes zijn, waaronder dus een groot deel karaoke en (zelf gezongen/gespeelde) optredens.

Ik ben zo blij dat ik zo dadelijk moet gaan werken.

Mars

Berichten: 33257
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 12:24

Prairy schreef:
Ik moest gisteren naar het ziekenhuis, lopen we daar, staat daar zo'n hoogdrachtige walvis. Met een shirt dat niet over die pens past dus die kwam er half onder vandaan.

Gatverdamme. :r


Ah jasses, geen porem idd! En dan heeft zo iemand vast allemaal mensen om zich heen die zeggen dat ze ‘zo prachtig zwanger’ is :')

Anoniem

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 13:04

:') prachtig ja joh

Liep naar huis en er rende een hond langs mij , stukje verder rende een kind langs mij te gillen onze hond onze hond :') . Heb geprobeerd hem te stoppen maar die hond vond het een leuk spelletje :=

Sintara

Berichten: 7385
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 13:24

Ik zag vandaag weer een filmpje van een jong kind dat (zonder ouders ernaast ofzo) paarden in een stal een kus op de neus ging geven. Zo teleurstellend dat er niet één tussen zat die hem gewoon een kopstoot gaf :') . Of een hapje haar nam ofzoiets.

Zo krijgen mensen echt te weinig respect voor dieren.

Pandora2
Berichten: 19854
Geregistreerd: 04-01-13
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 18:01


Eilish
Berichten: 3018
Geregistreerd: 01-09-06

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 18:29

Nog een reden om naar Spanje te willen verhuizen :Y)

Pandora2
Berichten: 19854
Geregistreerd: 04-01-13
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 18:34

Eilish schreef:
Nog een reden om naar Spanje te willen verhuizen :Y)


:D

De huizenprijzen zijn daar ook een stuk lager.
Ik ga alvast op spaanse les :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 18:38

:)) niet mijn klimaat ben ik bang

Vanmiddag kwam een maat van mijn broer bij mijn ouders langs , zijn dochter van 1 jaar mee. Had al doomscenarios , helaas ben ik een magneet en ze had mij in het vizier. Dus hop de glijbaan op en af , en dan kom je ook niet meer van zo'n monster af :')

Arethe
Berichten: 2560
Geregistreerd: 14-02-06
Woonplaats: Purmerend

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 21:44

Afbeelding
Ik lees graag mee maar vond deze wel leuk. Zou het daaraan liggen dat er zoveel ettertjes zijn?

Christiene
Berichten: 7715
Geregistreerd: 18-11-04

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 22:43

Ik ben ook op vakantie zi als wel meer gok ik. Goedkoper en nog geen hordes kinderen.

Stybba

Berichten: 3015
Geregistreerd: 14-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 22:58

Christiene schreef:
Ik ben ook op vakantie zi als wel meer gok ik. Goedkoper en nog geen hordes kinderen.

Ik ben ook op vakantie. Geen hordes kinderen, maar wel te veel. Mensen met nog niet schoolgaande kinderen gaan nu ook op vakantie. En uit eten... -O-

Christiene
Berichten: 7715
Geregistreerd: 18-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 23:01

Stybba schreef:
Christiene schreef:
Ik ben ook op vakantie zi als wel meer gok ik. Goedkoper en nog geen hordes kinderen.

Ik ben ook op vakantie. Geen hordes kinderen, maar wel te veel. Mensen met nog niet schoolgaande kinderen gaan nu ook op vakantie. En uit eten... -O-

Ja uit eten deden we wat later.. idd allemaal kinderwagens en buggy's bij bepaalde restaurants.

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 23:46

Adult only vakantie boeken ;)

elnienjo

Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 23:52

Vervelend. Ik probeer dat ook altijd te vermijden als 't enigszins kan. Nog verder buiten het hoogseizoen bijv. In maart nergens last van mensen met rondreizend klein grut gehad op Mallorca.
En niet in de toeristische streken blijven, maar met de huurauto een stuk verderop gaan zitten of sowieso roadtrippen. De mensen met kinderen blijven doorgaans vooral in de buurt van een strand.
Qua accommodatie adult only of je hotel er op uitzoeken dat ze vooral géén faciliteiten voor kleine kinderen hebben: geen kinderbadje bij het zwembad bijv. Dat scheelt ook flink!