Hoe contact opnemen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: Hoe contact opnemen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-18 13:19

Kuggur, je bent je ervan bewust dat vrouw met ballen gewoon een compliment is in dit topic, toch?

TS, ik vind je superstoer dat je het in ieder geval gewaagd hebt én dat je elkaar daarna nog onder ogen bent gekomen! Tof wijf!

Enne, over het uitvragen... Ik zat achter de kassa en heb m'n vriend versierd die als klant daar kwam. Inmiddels bijna 6 jaar samen, kind samen en verloofd. :+

Kuggur

Berichten: 13893
Geregistreerd: 04-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-18 13:23

Anoniem schreef:
Kuggur, je bent je ervan bewust dat vrouw met ballen gewoon een compliment is in dit topic, toch?

Jazeker, net zoals ik me er nu van bewust ben dat je niet erg veel gevoel voor humor hebt, of je op zijn minst niet realiseert hoe vreemd het eigenlijk is dat een sterke vrouw de opmerking " je hebt mannelijke geslachtsorganen" als compliment moet opvatten... _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-18 13:25

Jolien87 schreef:
Doe net als Resistance en geef hem een briefje met je telefoonnummer. ;)



Hahaha, dit achtervolgt me voor de rest van m'n leven... :')



Maar wat jammer dat hij nee zei! :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-18 13:26

Ach, Kuggur, zolang het enige wat jíj kunt toevoegen aan dit topic een 'interessant feitje' over ballen is, maak ik me niet zo druk om mijn gevoel voor humor ;)

assie

Berichten: 9486
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-18 13:27

Ik ben het in zoverre met je eens kuggur, dat het idd een aparte uitdrukking is. Vrouwen met ballen hebben gewoon het beste van beide werelden ;)

Maar... jouw opmerking ontkracht mijn compliment enigszins en dat vind ik jammer. Want... ik vind het superstoer van ts. Of dat nou met ballen is. Of zonder :+

Rytir

Berichten: 5359
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-18 13:29

Afbeelding

Dus dit. Nooit geschoten is altijd mis ts!

Fortitude

Berichten: 3086
Geregistreerd: 03-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-18 13:50

Jammer, maar super dat je het toch geprobeerd hebt! Dan weet je in ieder geval waar je staat :j

En nu weet je hoe stoer je bent dus de volgende die je leuk vindt gelijk zoenen natuurlijk :D

Nouja, misschien beter niet. Maar you get the point :D

TinkerTreas

Berichten: 3672
Geregistreerd: 03-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-19 14:58

Even weer een reactie in dit topic. :D

Inmiddels heb ik niets meer met hem te maken en ik ben verhuist, ik zie hem dus in principe niet meer.
Toevallig kwam ik hem van de week tegen in de supermarkt, en blijkbaar vind ik hem nog steeds heel erg leuk. Want ik ben gelijk weer van slag en krijg hem niet uit mijn hoofd :D
We hebben even staan praten en hij vroeg hoe het nu ging en hoe het in mijn nieuwe buurt beviel. Eigenlijk heel oppervlakkig dus.

Ik heb tegen een vriendin vertelt dat ik hem tegen gekomen ben, en dat ik hem dus nog steeds leuk vind. Zij vindt dat ik hem nog een keer mee uit moet vragen. Omdat hij toen gezegd heeft dat hij werk en privé gescheiden wil houden. En ik nu dus niets meer met hem te maken heb.

Maar ik ben bang dat dat een beetje opdringerig over komt. En als hij mij leuk zou vinden, had hij zelf wel contact opgenomen toen ik ging verhuizen.
Wat is jullie mening?

Anderhalf jaar geleden heb ik hem dus mee uit gevraagd, toen zei hij "nee" omdat hij werk en privé gescheiden wil houden. Sinds 3 maanden ben ik verhuist en heb ik dus ook niets meer met hem te maken. Ook 3 maanden niet gezien. Tot van de week. Toen deed hij gewoon aardig.

capopjekop

Berichten: 30656
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Hoe contact opnemen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 15:06

Ik zou het zelf niet doen want ik gebruikte werk en privé gescheiden houden als een excuus om niet direct nee te hoeven zeggen ( ik was toen wel jonger, inmiddels vind ik dat al minder lastig).

Is hij nog steeds vrijgezel?

TinkerTreas

Berichten: 3672
Geregistreerd: 03-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-19 15:11

capopjekop schreef:
Ik zou het zelf niet doen want ik gebruikte werk en privé gescheiden houden als een excuus om niet direct nee te hoeven zeggen ( ik was toen wel jonger, inmiddels vind ik dat al minder lastig).

Is hij nog steeds vrijgezel?


Dat idee heb ik ook. Het is een goede "smoes" om nee te zeggen ;) :D
Volgens mij is hij nog steeds vrijgezel ja. Hij woont namelijk schuin boven mijn broer, dus ik heb even gevist of hij wat weet :D :+

Doutz16

Berichten: 1015
Geregistreerd: 30-08-11

Re: Hoe contact opnemen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 15:20

Kun je hem niet een berichtje sturen met, ik vond het leuk om je weer even te spreken ofzo?
Dan hoef je niet direct te vragen of hij mee uit wil, maar misschien gaat het balletje wel rollen qua gesprek?

Lara_Silver

Berichten: 9117
Geregistreerd: 03-01-07
Woonplaats: Zwitserland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 15:26

Ik denk dat als hij echt geïnteresseerd was geweest, hij je dat nu had laten weten TS, zeker omdat werk en privé nu gescheiden is.

TinkerTreas

Berichten: 3672
Geregistreerd: 03-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-19 17:17

Lara_Silver schreef:
Ik denk dat als hij echt geïnteresseerd was geweest, hij je dat nu had laten weten TS, zeker omdat werk en privé nu gescheiden is.


Dat zei ik ook al tegen mn vriendin. Maar zij zegt dat ik het gewoon nog een keer moet proberen, omdat hij gezegd heeft dat hij niet zo snel de eerste stap durft te zetten.
En hierdoor ga ik dus weer twijfelen, haha.

Maflinger_S
Berichten: 12160
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Hoe contact opnemen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 17:20

Ik ga mee met Doutz16: stuur hem een berichtje dat je het leuk vond hem weer even te zien en te spreken.

anjali
Berichten: 15081
Geregistreerd: 25-07-15

Re: Hoe contact opnemen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 17:32

Ik denk niet dat dit nog iets wordt, maar als je het nogmaals zou proberen en je krijgt weer een afwijzing,dan zou je het zeker weten, hem uit je hoofd zetten en verder kijken. Wat is er zo leuk aan die man dat een andere niet nog leuker zou kunnen zijn?Er zijn toch meer dan genoeg mannen-geen hand vol maar een land vol!

Sure_lee

Berichten: 10389
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Re: Hoe contact opnemen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 18:07

Ik zou gewoon iets luchtigs sturen.... iets van hey, ik vond het leuk je weer even te zien! Nu wel daten? O:)

Janiniie
Berichten: 2141
Geregistreerd: 08-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 19:44

Sure_lee schreef:
Ik zou gewoon iets luchtigs sturen.... iets van hey, ik vond het leuk je weer even te zien! Nu wel daten? O:)


Zo subtiel, zo tactisch ! :P

assie

Berichten: 9486
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 19:55

Sure_lee schreef:
Ik zou gewoon iets luchtigs sturen.... iets van hey, ik vond het leuk je weer even te zien! Nu wel daten? O:)

Ja zou ik ook doen. Nee heb je, ja kun je krijgen.
En het is niet alsof je hem dagelijks ziet en ermee geconfronteerd wordt als ie nee zegt.

Even vanaf de andere kant geredeneerd: als iemand mij zou vertellen dat ie me leuk vindt en met me wil daten. Dan voel ik me gevleid. Ook als het niet wederzijds is.
Dus in het ergste geval streel je zijn ego en heeft dat van jou een deukje.
In het beste geval streel je zijn ego en dat van jouzelf ;)

Renee1991

Berichten: 5979
Geregistreerd: 10-07-13
Woonplaats: Brabant

Re: Hoe contact opnemen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 20:00

Neh, ik zou het niet meer doen. Wellicht was hij er zelf wel op teruggekomen nu hij je weer gesproken heeft. Ik vind het enigszins wanhopig als je het wel zou doen.

Suzanne F.

Berichten: 49214
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 20:05

Renee1991 schreef:
Neh, ik zou het niet meer doen. Wellicht was hij er zelf wel op teruggekomen nu hij je weer gesproken heeft. Ik vind het enigszins wanhopig als je het wel zou doen.


Eens. Ik zou het ook laten voor wat het is.

assie

Berichten: 9486
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Re: Hoe contact opnemen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 20:28

Hoezo is het wanhopig dan? Als ie nou eerder keihard nee had gezegd.... Maar dat is niet zo. Bovendien mensen veranderen. Meningen veranderen.

Ben je dan meteen wanhopig als je 2x hetzelfde vraagt met een flinke tussenpoos?

Ik vind het juist dapper/stoer om te gaan voor wat je wilt en het nog eens te proberen in plaats van meteen op te geven.

Suzanne F.

Berichten: 49214
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 20:44

assie schreef:
Hoezo is het wanhopig dan? Als ie nou eerder keihard nee had gezegd.... Maar dat is niet zo. Bovendien mensen veranderen. Meningen veranderen.

Ben je dan meteen wanhopig als je 2x hetzelfde vraagt met een flinke tussenpoos?

Ik vind het juist dapper/stoer om te gaan voor wat je wilt en het nog eens te proberen in plaats van meteen op te geven.


Het is toch graag of helemaal niet? Als hij wat had gewild dan had hij toch wel ja gezegd of nu iets van toenadering gezocht? Dan blijf je er niet achteraan lopen toch? 1 x afgewezen worden lijkt me genoeg, dat doe je geen tweede keer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 20:46

Sure_lee schreef:
Ik zou gewoon iets luchtigs sturen.... iets van hey, ik vond het leuk je weer even te zien! Nu wel daten? O:)

Doen! :j Huppaaaaa
Nee? Prima. En door!
Ja? Leuk!

MaraYvette
Berichten: 3799
Geregistreerd: 22-12-03

Re: Hoe contact opnemen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 20:53

Ik zou het laten voor wat het is


Immense iets anders niet er is 1 Blokker met naam annoniem en is niet klikbaar hoe kan dat ?

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 20:56

Maflinger_S schreef:
Ik ga mee met Doutz16: stuur hem een berichtje dat je het leuk vond hem weer even te zien en te spreken.


Dit zou ik ook doen als je hem echt heel leuk vindt. :) Je hebt tenslotte niets te verliezen, toch? Het ergste wat er kan gebeuren is dat hij opnieuw nee zegt. Dat verandert niets aan de huidige situatie dus lijkt mij de moeite wel waard om te proberen!