Ik date, jij datet, wij daten?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 18:45

Ik zie Groningen jongen zaterdag weer :D en hij moet misschien woensdag een workshop geven hier in de buurt, dus dan mogelijk ook nog even. Gaat best prima zo, daten op afstand :')

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 19:44

Leuk leuk dames!

Ik heb mn ex dit weekend weer gesprokeb via app, hij is nog steeds, al 3 weken, ziek. Wou donderdag wel afspreken omdat ie dat beloofd heeft, dus maar gezegd dat het dan niet hoeft en dat ik m dan liever zie als ie weer beter is.

Moet wel zeggen dat ik m nog steeds mis, maargoed, dat zal nog wel ff blijven. Ga ook eerst met mezelf bezig, aangezien ik ook absoluut niet goed in mn vel zit

MarJon
Berichten: 5529
Geregistreerd: 16-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 18:08

Ik heb ook nieuws: mijn vriend en ik zijn weer bij elkaar. Vier dagen nadat hij het uitmaakte stond hij bij me op de stoep en vroeg hij of ik mee ging kamperen. Uiteindelijk ben ik meegegaan, omdat ik bang was dat ik anders altijd zou denken hoe het zou zijn gegaan. Dus toen hebben we van vrijdag t/m zondag gekampeerd in Callantsoog. Alleen met z'n tweeën, dus we moesten wel praten.

Heel veel gepraat, gehuild en gelachen. En uiteindelijk vroeg hij of ik toch weer z'n vriendinnetje wou worden. We hebben wel besloten het even rustig aan te doen, elkaar de tijd te gunnen om ook ons eigen ding een beetje te doen. Hij is nu ook op familieweekend met zijn familie en ik ben thuis. Het voelde nog niet goed om nu mee te gaan.

Maar in de afgelopen drie weken voelt het al zo anders dan in de 8 maanden daarvoor. Ik voel me zoveel meer verliefd en hij heeft hetzelfde. Ik ben wel nog steeds bang dat hij op een gegeven moment toch weer ervandoor gaat, maar dat probeer ik in een laatje te stoppen en niet meer open te doen. Voor nu geniet ik er van en we zien het allemaal wel.

We hebben wel direct een vuurdoop gehad. Vorige week vrijdagavond zijn we op stap geweest. Toen we om 3 uur 's nachts uit de kroeg kwamen, zagen we een paar jongens een fiets slopen. Mijn vriend is er toen op afgelopen om te vragen of het hun fiets was. Uiteindelijk is hij in elkaar geslagen door die jongens. Ik heb ook een aantal klappen en trappen gehad, maar niet zo erg als hij (Ik was ook vooral heel boos omdat die jongen mij sloeg, want hallo: je slaat toch geen vrouwen? :)* ). Lichamelijk gaat het met hem steeds beter, maar we hebben er mentaal allebei wel een dreun aan over gehouden.

Phylos

Berichten: 5667
Geregistreerd: 29-10-06

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 22:10

Jeetje joh wat een heftig verhaal van die mishandeling!

Maar wat fijn dat jullie weer bij elkaar zijn!

Hier vanavond een nieuwe date gehad. Het was wel gezellig, lekker gegeten en gekletst. Maar vond het verder een beetje saai. En hij blijkt 4 jaar jonger...vind ik toch vrij veel geloof ik..
Toch weer teleurgesteld merk ik

Silly1972

Berichten: 14777
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 22:33

Had hij daarover gelogen dan?

Leeftijd hoeft niet altijd belangrijk te zijn, maar als het nu al saai is. Tja...

Ik heb donderdag 2e date met de Tinderdate die ik vlak voor mijn vakantie heb gehad, duurt nog veel te lang :o

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-19 08:47

Wat fijn dat jullie weer bij elkaar zijn!

Balen van de date!

Ik heb misschien vanavond ook weer een 'date' we willen allebei voorlopig geen relatie, en daar ben ik ook niet aan toe. Maar gezellig afspreken kan geen kwaad. Merk dat t van mn ex nog steeds echt zeer doet. Er zijn ook andere dingen weer omhooggekomen waar ik eerst wat mee moet, voordat ik weer toe ben aan de liefde

Silly1972

Berichten: 14777
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-19 10:13

Ja dat snap ik, is ook nog zeer recent

Phylos

Berichten: 5667
Geregistreerd: 29-10-06

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-19 19:14

Nee niet gelogen denk ik. Maar de leeftijd klopt niet bij Tinder. Bij mij staat ook een jaar ouder. Heel raar

Silly1972

Berichten: 14777
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-19 20:12

Ik heb mijn leeftijd uit staan bij Tinder al klopte hij wel gewoon

j_nine

Berichten: 196
Geregistreerd: 09-03-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 07:54

@Marjon; fijn dat jullie weer bij elkaar zijn!
Jammer dat de date zo heeft moeten lopen, hoe gaat het nu?

@Silly; veel plezier donderdag, nog maar een paar nachtjes slapen :P

Ik heb ook weer een date gehad, iemand hier uit de stad.
Woont nog geen 5 min bij mij vandaan :')
Heel gezellig gehad de eerste avond en afgelopen zaterdag 2de date gehad.
Wel bij mij thuis, ga voorlopig nergens heen met mijn pootje.
Zit sinds gister zelfs in het gips -O-
Wanneer ik hem weer zie....geen idee...hij heeft deze week nachtdienst.

Silly1972

Berichten: 14777
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 10:41

Och jeetje j-nine, daar ben je klaar mee.
Beterschap.
Laat hem maar goed voor je zorgen :P

naomi_mickey

Berichten: 583
Geregistreerd: 22-04-09
Woonplaats: Noord Holland, Heemstede.

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 12:37

Hoi allemaal!

Ik kom even binnenvallen, ben al even een meelezer en houd echt van alle leuke ervaringen en verhalen :). Sinds deze zomer ben ik na 5 jaar weer vrijgezel, heel vreemd voelde het maar ondertussen ben ik er aan gewend en heb ik mij aan happn gewaagd, maar meer omdat ik het leuk vind om nieuwe mensen te ontmoeten en ik zie wel hoe het loopt!

Wat een naar verhaal MarJon! Gelukkig zijn jullie er goed vanaf gekomen.
Ik ben trouwens ook een maand uit elkaar geweest met mijn ex, en toen wij weer samen kwamen was alles zo anders tussen ons.
Zo extreem verliefd en alles voelde zo veel beter! Hopen dat jullie dat kunnen vasthouden :)

MarJon
Berichten: 5529
Geregistreerd: 16-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 12:44

Phylos schreef:
Jeetje joh wat een heftig verhaal van die mishandeling!

Maar wat fijn dat jullie weer bij elkaar zijn!

Hier vanavond een nieuwe date gehad. Het was wel gezellig, lekker gegeten en gekletst. Maar vond het verder een beetje saai. En hij blijkt 4 jaar jonger...vind ik toch vrij veel geloof ik..
Toch weer teleurgesteld merk ik


Vier jaar verschil zou ik ook niet heel blij mee zijn nee. Hopelijk heb je volgende keer meer geluk met je date!

Silly1972 schreef:
Had hij daarover gelogen dan?

Leeftijd hoeft niet altijd belangrijk te zijn, maar als het nu al saai is. Tja...

Ik heb donderdag 2e date met de Tinderdate die ik vlak voor mijn vakantie heb gehad, duurt nog veel te lang :o


Oeh spannend 2e date! Alvast heel veel plezier, wat gaan jullie doen?


Wiskey1 schreef:
Wat fijn dat jullie weer bij elkaar zijn!

Balen van de date!

Ik heb misschien vanavond ook weer een 'date' we willen allebei voorlopig geen relatie, en daar ben ik ook niet aan toe. Maar gezellig afspreken kan geen kwaad. Merk dat t van mn ex nog steeds echt zeer doet. Er zijn ook andere dingen weer omhooggekomen waar ik eerst wat mee moet, voordat ik weer toe ben aan de liefde


Wiskey1 schreef:
Wat fijn dat jullie weer bij elkaar zijn!

Balen van de date!

Ik heb misschien vanavond ook weer een 'date' we willen allebei voorlopig geen relatie, en daar ben ik ook niet aan toe. Maar gezellig afspreken kan geen kwaad. Merk dat t van mn ex nog steeds echt zeer doet. Er zijn ook andere dingen weer omhooggekomen waar ik eerst wat mee moet, voordat ik weer toe ben aan de liefde


Hoe was de 'date'? Is hij nog doorgegaan of niet? Wat betreft je ex is het niet meer dan logisch dat dat nog even tijd nodig heeft, natuurlijk. Hebben jullie nog contact of niet?


j_nine schreef:
@Marjon; fijn dat jullie weer bij elkaar zijn!
Jammer dat de date zo heeft moeten lopen, hoe gaat het nu?

@Silly; veel plezier donderdag, nog maar een paar nachtjes slapen :P

Ik heb ook weer een date gehad, iemand hier uit de stad.
Woont nog geen 5 min bij mij vandaan :')
Heel gezellig gehad de eerste avond en afgelopen zaterdag 2de date gehad.
Wel bij mij thuis, ga voorlopig nergens heen met mijn pootje.
Zit sinds gister zelfs in het gips -O-

Wanneer ik hem weer zie....geen idee...hij heeft deze week nachtdienst.


Wat fijn dat je date leuk was! Hij kan je goed verzorgen inderdaad :P


naomi_mickey schreef:
Hoi allemaal!

Ik kom even binnenvallen, ben al even een meelezer en houd echt van alle leuke ervaringen en verhalen :). Sinds deze zomer ben ik na 5 jaar weer vrijgezel, heel vreemd voelde het maar ondertussen ben ik er aan gewend en heb ik mij aan happn gewaagd, maar meer omdat ik het leuk vind om nieuwe mensen te ontmoeten en ik zie wel hoe het loopt!

Wat een naar verhaal MarJon! Gelukkig zijn jullie er goed vanaf gekomen.
Ik ben trouwens ook een maand uit elkaar geweest met mijn ex, en toen wij weer samen kwamen was alles zo anders tussen ons.
Zo extreem verliefd en alles voelde zo veel beter! Hopen dat jullie dat kunnen vasthouden :)


Welkom! Happn vond ik ook leuk om op te zitten! Ook omdat je dan mensen meer uit de buurt te zien krijgt.

------------------

Met vriendlief gaat het steeds beter. Z'n oor doet minder pijn en is gelukkig ook minder blauw. Ik voel me vooral nog heel schuldig dat ik hem niet heb kunnen helpen, terwijl hij in elkaar geslagen werd. Ik blijf het ook telkens voor me zien, hoe hij steeds op de grond valt en niet meer overeind komt. Heel naar. Maar goed, zal ook wel moeten slijten denk ik.

CarinaR

Berichten: 11950
Geregistreerd: 15-10-04
Woonplaats: Net buiten ons dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 12:47

j_nine schreef:
@Marjon; fijn dat jullie weer bij elkaar zijn!
Jammer dat de date zo heeft moeten lopen, hoe gaat het nu?

@Silly; veel plezier donderdag, nog maar een paar nachtjes slapen :P

Ik heb ook weer een date gehad, iemand hier uit de stad.
Woont nog geen 5 min bij mij vandaan :')
Heel gezellig gehad de eerste avond en afgelopen zaterdag 2de date gehad.
Wel bij mij thuis, ga voorlopig nergens heen met mijn pootje.
Zit sinds gister zelfs in het gips -O-
Wanneer ik hem weer zie....geen idee...hij heeft deze week nachtdienst.


He... wacht....de euro valt. Volgens mij kennen wij elkaar.

Silly1972

Berichten: 14777
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 13:19

Hi Naomi welkom,

Marjon, niet veel bijzonders, hij komt uit zijn werk naar mij toe, gaan we lekker even wat eten en daarna relaxen, Netflix ofzo, gewoon elkaar beter leren kennen.
Maar toch ben ik een beetje nerveus, had er niets van verwacht, maar vind hem toch wel erg leuk :o, weet alleen niet of het nou lust of liefde is hahahha <<)

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 17:56

Marjon, de 'date' is niet doorgegaan, omdat ik vroeg klaar was op cursus naar huis gegaan. Hij kan de rest van de week niet, dus kijken volgende week wel. We weten allebei waarvoor we in principe afspreken, dat maakt het wel beter gelukkig.

Mn ex spreek ik af en toe, we hebben nog steeds staan dat we gaan afspreken.
Zit nu wel in de cursus bij 1 bekende van hem, en 1 iemand die gaat werken waar hij werkt, waardoor ik vanalles over die groep hoor, en bepaalde dingen wel weet. Komt het wel weer meer van terug

j_nine

Berichten: 196
Geregistreerd: 09-03-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 19:00

Nou...of er nog een date komt weet ik niet.
Hij wilde mij wel beter leren kennen en andersom ook.
Maar het is ineens radio stilte :\


CarinaR schreef:
He... wacht....de euro valt. Volgens mij kennen wij elkaar.


Dacht dat alleen kwartjes vielen :P :+ :')
Maar klopt hoor ;)

Silly1972

Berichten: 14777
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 19:04

Helaas hebben we geen kwartjes meer :+

j_nine

Berichten: 196
Geregistreerd: 09-03-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 19:44

Silly1972 schreef:
Helaas hebben we geen kwartjes meer :+


scherp _O- :')

CarinaR

Berichten: 11950
Geregistreerd: 15-10-04
Woonplaats: Net buiten ons dorp

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 20:45

Hahaha En ik had t nu ineens door, terwijl je toch al een poosje post hier.
Je gescheurde enkelbanden en nu het gips deed een lichtje branden in combi met je boktnaam.

Ik weet ook nog wel een leuke gozer voor je, weet alleen niet of hij momenteel aan t daten is

Silly1972

Berichten: 14777
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 20:55

Dat zijn de mannen die je moet hebben, mannen die al bekend zijn bij bekenden van jou.
Weet je tenminste dat ze te vertrouwen zijn ;)

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 21:00

Silly1972 schreef:
Dat zijn de mannen die je moet hebben, mannen die al bekend zijn bij bekenden van jou.
Weet je tenminste dat ze te vertrouwen zijn ;)

Niet helemaal mee eens haha. Maar misschien zegt dat meer over mijn bekenden dan over jou stelling

Silly1972

Berichten: 14777
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 21:12

Nou mag toch hopen dat een goede vriendin of kennis wel een beetje weet wat ze aan je voorstelt toch? >;)

CarinaR

Berichten: 11950
Geregistreerd: 15-10-04
Woonplaats: Net buiten ons dorp

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 21:24

Is een die ik zelf gedate heb. Ik voelde niet meer dan een vriendschappelijke klik met hem. Heb met hem nog contact.

j_nine

Berichten: 196
Geregistreerd: 09-03-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 21:47

CarinaR schreef:
Is een die ik zelf gedate heb. Ik voelde niet meer dan een vriendschappelijke klik met hem. Heb met hem nog contact.

O...echt...haha...nou ben benieuwd.
Lijkt wel of ik alleen mannen aantrek waarbij ik lust gevoelens opwek.
helaas ben ik daar niet naar op zoek.
3de date zit er hier niet in....alleen vriendschappelijk voor eerst.

Silly1972 schreef:
Nou mag toch hopen dat een goede vriendin of kennis wel een beetje weet wat ze aan je voorstelt toch? >;)

Ik ken Carina idd al wel wat langer....

Weet je nog carina...die keer dat we elkaar voor het eerst tegenkwamen bij de verloskundige :D
Dat is nu alweer zowat 8/9 jaar geleden ofzo.