Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Qimm

Berichten: 15160
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 19:10

Ik heb heel lang op 430-440 gezeten en nu ben ik in 2 weken bijgekomen naar 480! Heb geen idee waar het door komt

KimD

Berichten: 20416
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 19:34

Ik zit ziek thuis (griepje, hoef de zeswekendienst nog niet te regelen), en heb me voorgenomen om morgen eens mijn hastags onder handen te nemen. :j

Doordat ik meerdere honden van meerdere rassen onder een account heb merk ik dat het verschilt hoe de likes zijn. Dus ik heb me voorgenomen wat meer rasgerelateerde hashtags te maken voor als ik een foto los post.

En de algemene blijf ik dan gebruiken als er meerdere opstaan.

wilmatj

Berichten: 2418
Geregistreerd: 13-07-07
Woonplaats: oudewater

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 20:05

Ik ben er achter dat negatief gezeur op je post ook nieuwe volgers aantrekt.. verder.. pfff bokt.. ik heb zo spijt dat ik hier soms om hulp vraag 8)7

Ik heb er wel mensen bij die me nu volgen om af te zeiken. Ach ja.. _O-

Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 20:12

100 volgers bij de lieve poezels. <3

Eowyn3003
Berichten: 2223
Geregistreerd: 22-03-05
Woonplaats: Le Sud de la France

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 20:13

Ik zit bijna aan 100 volgers (wat ik eigenlijk al heel wat vind 8-) :') ). Verder vind ik het gewoon leuk om wat meer met mijn stories te doen enzo, ontdek het allemaal een beetje want met mn oude telefoon kon ik niet zoveel!

KimD

Berichten: 20416
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 20:15

wilmatj schreef:
Ik ben er achter dat negatief gezeur op je post ook nieuwe volgers aantrekt.. verder.. pfff bokt.. ik heb zo spijt dat ik hier soms om hulp vraag 8)7

Ik heb er wel mensen bij die me nu volgen om af te zeiken. Ach ja.. _O-


Huh? Ik snap het niet denk ik. :=

Pandameisje

Berichten: 4022
Geregistreerd: 23-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 20:19

Nayomie schreef:
100 volgers bij de lieve poezels. <3


Yeaaah fijn

wilmatj

Berichten: 2418
Geregistreerd: 13-07-07
Woonplaats: oudewater

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 20:31

KimD schreef:
wilmatj schreef:
Ik ben er achter dat negatief gezeur op je post ook nieuwe volgers aantrekt.. verder.. pfff bokt.. ik heb zo spijt dat ik hier soms om hulp vraag 8)7

Ik heb er wel mensen bij die me nu volgen om af te zeiken. Ach ja.. _O-


Huh? Ik snap het niet denk ik. :=



Ik heb wat filmpjes geplaatst waar het longeren met dubbele longe niet goed gaat. Juist ondat ik tips wil.

Ipv tips krijg ik commetaar.. maar me post wordt ook gedeeld. Heb er al 10 volgers bij in 1 dag tijd daardoor

Qimm

Berichten: 15160
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 20:34

Insta is daar ook echt niet de geschikte plek voor...

wilmatj

Berichten: 2418
Geregistreerd: 13-07-07
Woonplaats: oudewater

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 20:34

Qimm schreef:
Insta is daar ook echt niet de geschikte plek voor...


Misschien niet. Waar zou jij advies vragen als je niemand kan vinden die er les in geeft?

Pandameisje

Berichten: 4022
Geregistreerd: 23-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 20:37

wilmatj schreef:
Qimm schreef:
Insta is daar ook echt niet de geschikte plek voor...


Misschien niet. Waar zou jij advies vragen als je niemand kan vinden die er les in geeft?


Wat soort les zoek je?

Verder als ik word gevraagd of ik mijn verzorgpaard met dubbele lijn wil longeren zeg ik nee dit omdat ik het nog nooit heb gedaan en omdat mijn verzorgpaard mij soms nog door de bak wil slepen als ik haar longeer. Zodra ik denk ik wil dit gaan doen ga ik met de eigenaar paar keer samen doen.
Laatst bijgewerkt door Pandameisje op 18-01-20 20:46, in het totaal 1 keer bewerkt

KimD

Berichten: 20416
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 20:42

wilmatj schreef:
Qimm schreef:
Insta is daar ook echt niet de geschikte plek voor...


Misschien niet. Waar zou jij advies vragen als je niemand kan vinden die er les in geeft?


Totaal offtopic, maar ik zou het helemaal laten als je het niet kunt of niet lukt.

Bij beide longe filmpjes is duidelijk dat je zelf onvoldoende kennis hebt van het met dubbele lijnen longeren, ik snap een gedeelte van het commentaar dus zeker wel.

Er zijn hele goede boeken te krijgen over longeren en ook cursussen die maar één dag duren.

Persoonlijk zou ik dit soort filmpjes ook niet posten, dat is vragen om zulk commentaar. Aangezien alles letterlijk wereldwijd gedeeld kan worden ben je zo 'viraal' als het verkeerd wordt opgepikt en dan ben jij de pineut ervan.

Edit: wat betreft zulke dingen filmen, koop een statief voor de telefoon en zet deze buiten de cirkel of in de cirkel en loop eromheen.

Qimm

Berichten: 15160
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 20:45

wilmatj schreef:
Qimm schreef:
Insta is daar ook echt niet de geschikte plek voor...


Misschien niet. Waar zou jij advies vragen als je niemand kan vinden die er les in geeft?



Geen idee. Maar niet op internet via een filmpje aan een grote groep onbekende mensen waarvan je niet eens kunt weten of die er echt verstand van hebben.
Internet is een wrede plek. Mensen lezen niet, oordelen direct en een groep mensen daarvan zal zo wreed mogelijk doen...

Ik zou verder zoeken denk ik en tot die tijd alleen die dingen doen die geen problemen geven.

wilmatj

Berichten: 2418
Geregistreerd: 13-07-07
Woonplaats: oudewater

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 21:01

Ach iedereen heeft zo zijn ding. Op mijn insta wil ik laten zien dat niet alles perfect is en ik ook een hoop moet leren. Hoort er voor mij bij.

KimD

Berichten: 20416
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 21:06

wilmatj schreef:
Ach iedereen heeft zo zijn ding. Op mijn insta wil ik laten zien dat niet alles perfect is en ik ook een hoop moet leren. Hoort er voor mij bij.


Daar heb je gelijk in, ik deel ook niet altijd iets positiefs, of als het een keer mis gaat.

Alleen zijn je longe filmpjes erg onprettig om te zien, je pony in kwestie loopt erg ongemakkelijk en heeft er duidelijk schaad bij. Dáár vallen mensen over, niet over het feit dat je tips vraagt en dat het filmpje niet een haflinger laat zien die de sterren van de hemel loopt.

wilmatj

Berichten: 2418
Geregistreerd: 13-07-07
Woonplaats: oudewater

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 21:22

KimD schreef:
wilmatj schreef:
Ach iedereen heeft zo zijn ding. Op mijn insta wil ik laten zien dat niet alles perfect is en ik ook een hoop moet leren. Hoort er voor mij bij.


Daar heb je gelijk in, ik deel ook niet altijd iets positiefs, of als het een keer mis gaat.

Alleen zijn je longe filmpjes erg onprettig om te zien, je pony in kwestie loopt erg ongemakkelijk en heeft er duidelijk schaad bij. Dáár vallen mensen over, niet over het feit dat je tips vraagt en dat het filmpje niet een haflinger laat zien die de sterren van de hemel loopt.


Tja maar ja wel een realistisch beeld. Ik moet zeggen dat ik veel omprettigere dingen zie op insta.
Nu moet ik zeggen dat het filmpje ook van een stukje is dat ik met 1 hand dus film. Waardoor het nog slechter ging.
Maar ja ik had kunnen zeggen ik deel hem niet. Maar anderzijds vraag ik me af of je echt bij elk ding wat mensen liever niet zien moet zeggen, deel niet.

KimD

Berichten: 20416
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 21:29

Dan moet je je ook niet druk naken over de reacties als je de filmpjes zo bewust deelt.

Qimm

Berichten: 15160
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 21:31

Als de reacties je niet uitmaken, deel maar raak. Maar op niet zulke prettige filmpjes/foto's gaan ook onprettige reacties komen. Als je die eruit kunt filteren en aleen de behulpzame reacties ter harte neemt is dat ook een optie. Maar je gaat niet kunnen voorkomen dat mensen vervelende dingen zeggen.

Had laatst ook een beetje een rot reactie waar ik met uitsluitend ' :* ' op had gereageerd, daarna had die gene de opmerking zelf al weer verwijderd. Maar mensen doen dat nou eenmaal 'gewoon'

KimD

Berichten: 20416
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 21:34

Ik reageer zelf ook als ik iets zie wat beter / anders kan.

Pandameisje

Berichten: 4022
Geregistreerd: 23-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 21:35

Qimm schreef:
Als de reacties je niet uitmaken, deel maar raak. Maar op niet zulke prettige filmpjes/foto's gaan ook onprettige reacties komen. Als je die eruit kunt filteren en aleen de behulpzame reacties ter harte neemt is dat ook een optie. Maar je gaat niet kunnen voorkomen dat mensen vervelende dingen zeggen.

Had laatst ook een beetje een rot reactie waar ik met uitsluitend ' :* ' op had gereageerd, daarna had die gene de opmerking zelf al weer verwijderd. Maar mensen doen dat nou eenmaal 'gewoon'


Zelfs op lilo haar account had ik laatst een reactie ontvangen waar in stond dat lilo niet gezond er uit zou zien te dun zou zijn. Ik zo oké

En toen is die ook verwijderd

Granoek
Blogger

Berichten: 10470
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 21:56

wilmatj schreef:
Ik ben er achter dat negatief gezeur op je post ook nieuwe volgers aantrekt.. verder.. pfff bokt.. ik heb zo spijt dat ik hier soms om hulp vraag 8)7

Ik heb er wel mensen bij die me nu volgen om af te zeiken. Ach ja.. _O-

Veel reacties lokt nieuwe mensen dus dat zal daarmee te maken hebben.

Hier zit de teller op 10017 maar ik hou me er veel minder mee bezig nu. Ik wilde die 10.000 om mijn vriend zijn ongelijk te bewijzen en nu maakt het me verder ook weinig meer uit haha, I WON.

KimD

Berichten: 20416
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 22:07

Granoek schreef:
wilmatj schreef:
Ik ben er achter dat negatief gezeur op je post ook nieuwe volgers aantrekt.. verder.. pfff bokt.. ik heb zo spijt dat ik hier soms om hulp vraag 8)7

Ik heb er wel mensen bij die me nu volgen om af te zeiken. Ach ja.. _O-

Veel reacties lokt nieuwe mensen dus dat zal daarmee te maken hebben.

Hier zit de teller op 10017 maar ik hou me er veel minder mee bezig nu. Ik wilde die 10.000 om mijn vriend zijn ongelijk te bewijzen en nu maakt het me verder ook weinig meer uit haha, I WON.


Jij bent mijn soort mens. :')

Amable

Berichten: 9677
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-20 09:27

wilmatj schreef:
Qimm schreef:
Insta is daar ook echt niet de geschikte plek voor...


Misschien niet. Waar zou jij advies vragen als je niemand kan vinden die er les in geeft?


Ik geef hier les in www.amable.nl en ik weet dat er meer instructeurs zijn die hier les in geven. Ik weet niet in welke regio je zit?

mavantos

Berichten: 3592
Geregistreerd: 14-05-08
Woonplaats: Midden-Delfland

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-20 09:34

Ik zou inderdaad les nemen. Niks mis met geen perfecte dingen op Instagram zetten, maar dan moet je ook de reacties komaan kunnen.

Granoek
Blogger

Berichten: 10470
Geregistreerd: 26-11-13

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-20 10:05

Ik plaatste ooit een filmpje waar Duke (als 2,5 jarige) pal langs de voorkant op stond en hij had echt een baby kippenborstje toen, super smal en echt nul bespiering maar wat wil je met een baby paard :') en toen reageerde iemand dat ik mijn paard beter moest voeren en dat hij mager was enz... heb haar een foto gestuurd via pb van de zijkant, ze heeft zich geëxcuseerd :+