Leuke gebeurtenissen met het OV

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
ontherun
Berichten: 4942
Geregistreerd: 24-05-07
Woonplaats: Niemandsland

Re: Leuke gebeurtenissen met het OV

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 20:39

Ik zat weer in een nieuwe virm vanmiddag <3


ontherun
Berichten: 4942
Geregistreerd: 24-05-07
Woonplaats: Niemandsland

Re: Leuke gebeurtenissen met het OV

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 13:21

Ik schop weer even met de conducteur van net. 'Goedemiddag dames en heren. Het is 14 uur... stilte. Drieën... hoe laat is het eigenlijk? 21! We komen aan in...' _O- ik geloof dat hij er even niet helemaal bij was. Vooral bij de gemompelde 'hoe laat is t eigenlijk?' Moest ik wel ff lachen.

Foaly
Berichten: 4763
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 15:54

Ik zat vanmorgen alleen in de tram, en er stapten twee conducteurs in die vervolgens om het hardst gingen lopen om maar het eerst mijn kaartje te mogen controleren _O-

People like that…corporations like that, they have all the money, they have all the power, and they use it to make people like you go away. Right now, you're suffering under an enormous weight. We provide…Leverage

PeerAppel
Berichten: 3938
Geregistreerd: 06-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 12:40

[ img ]

Rennen voor de nieuwe VIRM zo dus! *\o/*

Edit; Dit topic heeft er echt voor gezorgd dat ik hem net al van verre herkende en als een kind dat een ijsje krijgt stond te wachten op het perron. :') wat is ie mooi! En wat rijdt hij fijn.


[ img ]

ontherun
Berichten: 4942
Geregistreerd: 24-05-07
Woonplaats: Niemandsland

Re: Leuke gebeurtenissen met het OV

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 15:25

Zo fijn dat ik niet de enige ben :') en 't is dat ik ietsje later in de trein zit, anders hadden we dezelfde gehad_O-

Flying_Angel
Berichten: 15706
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Leuke gebeurtenissen met het OV

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 15:49

:))

Ik herken dat gevoel hahaha! Zo leuk als je er dan inzit!

Live free <3 [o]

Free2
Berichten: 1383
Geregistreerd: 14-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 12:03

Zo, ik ben ook weer terug van een uitstapje waarin ik met de trein Heerlen - Groningen en terug moest (niet op dezelfde dag gelukkig :+)

De heenweg was echt drama.. Ik zou eigenlijk Heerlen - Utrecht - Groningen doen, maar toen sprong er iemand voor de trein waardoor het Heerlen - Sittard - Roermond - Nijmegen - Zwolle - Groningen werd.. 5 treinen en 6 uur verder was ik er eindelijk :')

De terugweg ging gelukkig wel volgens plan dus die 4 uurtjes gingen erg soepel voorbij.

Hahaha door jullie herken ik nu ook steeds die nieuwe VIRM met de onderstreep als hij ergens op een station staat *\o/* Ik heb er op de heenweg ook in gezeten, mooi ding hoor!

Turn The Pain Into Power

PeerAppel
Berichten: 3938
Geregistreerd: 06-09-11

Re: Leuke gebeurtenissen met het OV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 09:14

Leuk he, van Limburg naar Groningen. :') Mag vandaag van Maastricht naar Emmen, dus dat is ietsje korter! :D

Flying_Angel
Berichten: 15706
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 10:57

Ik zit nu in de intercity met airco! _/-\o_
Echt heel fijn!

Live free <3 [o]

Banjer
Lid Nieuwsredactie
Berichten: 48197
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Re: Leuke gebeurtenissen met het OV

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 12:01

"Dames en heren, we wachten momenteel voor een rood sein, de brug staat open want er moesten een paar bootjes langs. We zullen zo wel sein veilig krijgen en dan kunnen we weer rij.... oh, we hebben sein veilig, we kunnen weer rijden" :D

Foaly
Berichten: 4763
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Leuke gebeurtenissen met het OV

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 09:00

Ik moest gister van Den Haag Centraal naar Utrecht Leidsche Rijn... en het is dus een kwartier sneller om eerst met de IC naar Utrecht Centraal te gaan, daar 10 minuten te wachten en dan de sprinter weer terug naar Den Haag te nemen, dan om rechtstreeks met de sprinter te gaan _O-

People like that…corporations like that, they have all the money, they have all the power, and they use it to make people like you go away. Right now, you're suffering under an enormous weight. We provide…Leverage

Flying_Angel
Berichten: 15706
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Leuke gebeurtenissen met het OV

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 16:18

Nu ben ik weer erg dankbaar dat er nog mensen de stoel aan het gangpad vrijhouden in een drukke trein ipv de tas er neer te zetten en doen alsof ze blind en doof zijn!

Ik kan lekker zitten! :):)

Live free <3 [o]

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 14:13

Ik had van de week weer een...bijzonder persoon tegenover me staan op station Nijmegen. Een wat oudere man, rond de 60 denk ik. Loopt wat verdwaast rond, ziet dat de kiosk dicht is, ziet mij, komt tegenover me staan en zegt: "Ik heb zin in koffie." Keek me vervolgens verwachtingsvol aan, alsof hij verwachtte alsof ik elk moment een kopje koffie uit mijn binnenzak kon halen :')
Toen ik hem zei dat de AH-to-go nog open was en die wel koffie hadden keek hij me aan en zei: "Jammer." En toen ging hij weer. :')

En laatst toen ik voor de boekenmarkt naar Deventer ging een hele enthousiaste omroeper/conducteur in de trein: "Dames en heren, we zijn bijna in de Hanzestad Deventer! Ik hoop dat u uw wandelschoenen aan heeft want vandaag is de boekenmarkt! U vind in de stad meer dan 800 kramen verspreid over 6 kilometer." Bla bla bla, zo ging het nog even door :))

Banjer
Lid Nieuwsredactie
Berichten: 48197
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 16:16

Ik liep vandaag door de trein naar voren. In een 4-zitter zat een stel met een stafford en een (denk ik) staffie mix. Ik loop voorbij, staffie komt naar me toe, kijkt me aan, ik zeg "haaiii", hond begint te kwispelen en tegen me op springen.. ik kijk baasje aan "mag ik?" "Ja natuurlijk mag dat", dus ik ging op mn hurken zitten, Dino (teefje :D ) helemaal blij... bleef maar kusjes geven.. andere hondje (Tyra) kwam onder bank vandaan, begon ook te knuffelen.. <3 jammer dat het ritje maar 3 minuten duurde..

En dan de geschrokken reacties van de mensen he... want een "pitbull" is natuurlijk heel eng en gevaarlijk :)) dat was voor mij echt een heel leuk momentje.. zoiets maakt mn hele dag goed :D

Captain
Berichten: 21335
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 06:55

Iemand heeft zijn jeugdige humor op de trein toegepast.. :')

[ img ]

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Leuke gebeurtenissen met het OV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-17 10:59

_O-

Janneke2
Berichten: 22647
Geregistreerd: 28-02-13
Woonplaats: Ergens in Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 11:05

Ik zat net 20 meter in de bus en ik ken de route van die bus.

20 meter na de halte: rechtdoor op de rotonde.
Nee: de chauffeur draait verder de rotonde in - oej!
(Heb ik het fout gedaan? Is dit toch de andere bus? Ik dacht toch echt van niet.)
Chauffeur stopt op driekwart van de rotonde, doet het raampje open en daarna de deur.

Een opgeluchte, hijgende reiziger stapt in.
+:)+

Na een extra rondje gaan we met een extra passagier alsnog rechtdoor op de rotonde.

[o]

Je suis Charlie - comme tout le monde.

(...en BAH wat is dit onderschrift actueel. )

DynamiteS
Berichten: 1267
Geregistreerd: 04-07-13

Re: Leuke gebeurtenissen met het OV

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 11:42

_O- _O-

Eat. Sleep. Ride. Repeat.

Fair
Berichten: 3553
Geregistreerd: 18-01-12

Re: Leuke gebeurtenissen met het OV

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 11:33

Ik zit nu elke dag 2x in de nieuwe sprinter van Den dolder naar utrecht! Genieten 8-)

Myrsky
Berichten: 4120
Geregistreerd: 16-04-13
Woonplaats: Arendelle

Re: Leuke gebeurtenissen met het OV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 15:13

"We zijn OP TIJD aangekomen bij station Zutphen." Hij was er zo gelukkig mee _O-

Raise a glass to freedom,
Something they can never take away,
No matter what they tell you.

Eske_B
Berichten: 15101
Geregistreerd: 19-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 17:11

Marrie_L schreef:
"We zijn OP TIJD aangekomen bij station Zutphen." Hij was er zo gelukkig mee _O-


Zo een had ik er ook laatst :')
Zat 1,5 uur in de trein, bij ieder station: Het is (tijdstip) we zijn *troste stem* volgens planning bij station ... binnengereden!

"Cause you never think it's the last time, you think there will be more. You think you have forever, but you don't"
Kerstmuts af, welkom kado [o]

The_Cat
Berichten: 7275
Geregistreerd: 04-11-15
Woonplaats: BE

Re: Leuke gebeurtenissen met het OV

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 10:31

Gisteren was er een conducteur die nog even wachtte om mensen op de trein te laten voor de aansluiting, omdat een andere trein afgeschaft was. Maar hij kon natuurlijk niet te lang wachten, dus riep hij de mensen toe:

"Basic Fit NMBS, alleen diegene die lopen mogen mee". Ik moest er echt hardop om lachen :')


The books we love, they love us back. And just as we mark our places in the pages, those pages leave their marks on us.
I can see it in you, sure as I see it in me. You're a daughter of the words. A girl with a story to tell.

DynamiteS
Berichten: 1267
Geregistreerd: 04-07-13

Re: Leuke gebeurtenissen met het OV

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 15:21

_O- _O-

Eat. Sleep. Ride. Repeat.

prugelpiet
Berichten: 12523
Geregistreerd: 20-01-12

Re: Leuke gebeurtenissen met het OV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 15:19

Ik was veels te laat voor de bus vanochtend, eigen schuld, maar de buschauffeur wachtte wel heel lief even toen ik heel hard kwam aanrennen :D

I am because you were

ontherun
Berichten: 4942
Geregistreerd: 24-05-07
Woonplaats: Niemandsland

Re: Leuke gebeurtenissen met het OV

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-17 13:08

'welkom in lijn 4 vanmorgen, helaas willen er meer mensen met mij mee vandaag dan er in de bus passen. Als jullie nou zo gezellig mogelijk bij elkaar gaan staan, buik inhouden, da passen er zoveel mogelijk in! Maar niet te romantisch he!' _O-
Als je van 3 bussen naar 1 bus gaat past lang niet iedereen erin meestal.... Deze chauffeur had er in ieder geval wel zin in. 't was de eerste werkdag na zijn vakantie, hij vond het 'wel heel leuk dat wij allemaal zo enthousiast waren en zo graag met hem mee wilden rijden' _O-


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot, ComscoreBot, friezenfan2, GoogleAdsense, kwita, Lynnepinny, MissBambi, Mutti, noordje, ryukapple, Sabine, Stybba, Unit, Wonderstruck, xPabloBokt en 70 bezoekers