Nayomie schreef:Zo he, ik krijg me toch even een reactie van de NS. Diegene mag dan nog wel eens aan zijn/haar baan gaan denken.
Wat dan?
Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar
Nayomie schreef:Ik had een klacht ingediend over het feit dat die IPSOS medewerkers zichzelf niet kenbaar maken en daarmee de privacy van reizigers overtreed (informatie registreren zonder dat de reiziger hierover wordt geïnformeerd met dezelfde wijze als een NS conducteur). Krijg ik als reactie dat het vervelend is dat ik dit zo ervaar, maar andere reizigers niet zo goed geïnformeerd zijn (over AVG en IPSOS), een andere ervaring hebben daarom en dat het dan niet uitmaakt.
deksel schreef:Ik werd zonet ook gecontroleerd door een man met een gele jas aan en iets met veiligheid er op. Is dit een condocteur of ook zo'n IPSOS persoon?
En ik erger me momenteel aan de Arriva trein die super erg trilt terwijl die stilstaat en ik moet al super nodig plassen.
deksel schreef:Ik werd zonet ook gecontroleerd door een man met een gele jas aan en iets met veiligheid er op. Is dit een condocteur of ook zo'n IPSOS persoon?
En ik erger me momenteel aan de Arriva trein die super erg trilt terwijl die stilstaat en ik moet al super nodig plassen.
LoveBodin schreef:Er is geen trap daar, en met rustig lopen kon je het gewoon halen. Maar met 4 minuten vertraging niet. En juist omdat iedreeen in die positie wilde staan liep niemand door en liep de trein mega veel vertraging op. Soms echt gewoon 5 minuten.
Iedereen kon echt gewoon rustig lopen, in en uit checken (ook zo idioot dat dat moest maar goed).
Het kwam toen echt regelmatig door mensen.
Nu alles overigens blijkbaar aangepast, het is nu dezelfde vervoerder en die wacht wel gewoon. Of ja, die deuren sluiten niet als er iemand in staat... Dus hij wacht .
Maar toendertijd kwam het regelmatig door mensen dat de overstap echt niet te halen was. En ja, dan was k wel boos op die mensen ja, want ik mocht ook gewoon een half uur wachten, terwijl dat normaal niet nodig was. Het gebeurde ook altijd een keer of 5 in het begin van het jaar, daarna niet meer. Dus ja, dan word je boos op mensen en minder op de vervoerder.
Lijkt me ook logisch toch? Sowieso, bij welke vervoerder had ik moeten klagen? Die van de aanleverende trein (die dus dan 5 minuten te laat was, waardoor je de andere op 2 minuten miste) of die van de weggaande trein (die niets verkeerd deed)?
Blijkbaar bij de aanleverendde trein, want die regelden verkeersregelaars
Nayomie schreef:Ik had een klacht ingediend over het feit dat die IPSOS medewerkers zichzelf niet kenbaar maken en daarmee de privacy van reizigers overtreed (informatie registreren zonder dat de reiziger hierover wordt geïnformeerd met dezelfde wijze als een NS conducteur). Krijg ik als reactie dat het vervelend is dat ik dit zo ervaar, maar andere reizigers niet zo goed geïnformeerd zijn (over AVG en IPSOS), een andere ervaring hebben daarom en dat het dan niet uitmaakt.
Nayomie schreef:Nayomie schreef:Ik had een klacht ingediend over het feit dat die IPSOS medewerkers zichzelf niet kenbaar maken en daarmee de privacy van reizigers overtreed (informatie registreren zonder dat de reiziger hierover wordt geïnformeerd met dezelfde wijze als een NS conducteur). Krijg ik als reactie dat het vervelend is dat ik dit zo ervaar, maar andere reizigers niet zo goed geïnformeerd zijn (over AVG en IPSOS), een andere ervaring hebben daarom en dat het dan niet uitmaakt.
The story continues. Ik had aangegeven dat het geen slimme reactie is om zo naar een reiziger te sturen. Omdat je daarmee de hele privacyregel aan je laars lapt. Krijg ik als antwoord: "reizigers hebben het recht om te weigeren". Dan heeft diegene mijn punt niet begrepen, want ik heb duidelijk aangegeven dat het gaat om medewerkers die zich qua gedrag voordoen als conducteur. Op de rug staat IPSOS, maar dat is de enige tekst die erop staat die je niet ziet als eentje naast je staat. Als iemand zegt tegen jou: "vervoersbewijs alstublieft" en met een scanner naast je staat, ga je minder snel of niet weigeren.
xPabloBokt schreef:Sheehan schreef:Chauffeur die me aan ziet komen rennen en het moment dat ik stil sta voor de deur de deuren dichtgooit en lachend weg rijd. Trieste vent zeg
Goh daar zou ik echt even een klacht over indienen, walgelijk en onprofessioneel gedrag.